PDA

View Full Version : Proces Wilders...



Justinian
19-10-2010, 23:04
Zijn er hier nog mensen die het een beetje volgen? Ik kwam onderstaande video's tegen van de advocaten die de 'benadeelde partijen' vertegenwoordigen en moet eerlijk zeggen dat ik het optreden met gevoelens van plaatsvervangende schaamte heb bekeken. Enjoy ;)

http://www.youtube.com/watch?v=RlVFiuJqBuE&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=R3Std9G7ce4&feature=related

wrestler_nl
20-10-2010, 00:02
Nee ik heb het niet gevolgd maar als iemand het een beetje samenvat, ik ben te lui om 20 minuten te kijken lol

Justinian
20-10-2010, 07:53
Nee ik heb het niet gevolgd maar als iemand het een beetje samenvat, ik ben te lui om 20 minuten te kijken lol
Dan zou ik in ieder geval het eerste filmpje bekijken, erg grappig ;)

TOON
20-10-2010, 10:50
ja die gast heb ik ook aan het werk gezien ja.....met die lange grijze haren....ongelofelijk....
daar maakt bram gehakt van :)

Glen
20-10-2010, 11:08
Powned van maandag was ook zo hilarisch...

Marchant
20-10-2010, 11:24
Ik vindt de website een beetje onsmakelijk, voor de rest eigenlijk totaal niet gevolgt

smike
20-10-2010, 14:21
Ik volg het proces op de voet en ik moet zeggen Wilders is een koning.
Samen met ons Brammetje maakt die gehakt van de zogenaamde linke elite, prachtig!

Maarja, als je zo'n achterlijke als die Enaitje laat verdedigen dan is het sowieso een epic fail!

Facade
20-10-2010, 14:32
@Justinian. Ik begrijp uit het journaal dat die mensen van de benadeelde partijen dus niet in de rol van het OM mogen gaan om te bepleiten dat wilders wel strafbaar is. Wat ik las van je brief naar van der laan ben je zelf advocaat, dus weet jij dan misschien wat dan wel van ze verwacht wordt? want ik zou absoluut niet weten waar ze het nou over moeten hebben, er wordt toch al door beide relevante partijen vrijspraak gevraagd?

Justinian
20-10-2010, 14:37
@Justinian. Ik begrijp uit het journaal dat die mensen van de benadeelde partijen dus niet in de rol van het OM mogen gaan om te bepleiten dat wilders wel strafbaar is. Wat ik las van je brief naar van der laan ben je zelf advocaat, dus weet jij dan misschien wat dan wel van ze verwacht wordt? want ik zou absoluut niet weten waar ze het nou over moeten hebben, er wordt toch al door beide relevante partijen vrijspraak gevraagd?
Ik doe zelf (bijna) geen strafrecht. Waar ze het volgens de rechter over moeten hebben is niet de wijze waarop het OM haar rol vervult, maar over de inhoud. Als benadeelde partij behoor je je vordering te onderbouwen en toe te lichten. Je kunt je afvragen of de rechter in dit geval niet erg streng is, maar goed ;)

Facade
20-10-2010, 14:41
Ok, dus ze mogen wel uitleggen waarom zij vinden dat Wilders wel strafbaar is? En stel dat er vrijspraak komt zoals het OM wil, mogen die 'benadeelde partijen' dan wel in beroep gaan of is het een beetje een spek en bonen verhaal?

TOON
20-10-2010, 15:16
ze hekelen het optreden van het OM, maar zoals ik het begreep moeten ze gewoon vooral zelf aantonen waarom ze vinden dat Wilders schuldig is, als ze de Rechters daarvan overtuigen krijgen ze hun zin.....het heeft geen zin de visie van het OM te bekritiseren.....

tenminste....zo heb ik het begrepen :)

Leventdepevent
20-10-2010, 16:11
dag meneer prakken................ik ben toch geen meneer, ik ben mevrouw Prakken...

citrusfruit
20-10-2010, 16:43
En die grijze postduif heeft dus jarenlang gestudeerd om zo'n praatje te kunnen houden?

Kemal
20-10-2010, 20:07
dag meneer prakken................ik ben toch geen meneer, ik ben mevrouw Prakken...

wuahaha ja ik zag het ook!

Hendy
20-10-2010, 20:14
dag meneer prakken................ik ben toch geen meneer, ik ben mevrouw Prakken... lol.. maar jij zou dr doen toch?

Zag het gister idd bij powned. lijkt me appeltje eitje voor Bram.

Biiyen
20-10-2010, 21:52
Damn deze rechtszaak is gesponsord door In-Holland rechtenstudies

Biiyen
20-10-2010, 21:59
nog een fragment van die rare advocaat met zijn paardenstaart en geitenwollesok.


http://www.youtube.com/watch?v=47BBZLDufmU&feature=related

Bartju
20-10-2010, 23:26
dag meneer prakken................ik ben toch geen meneer, ik ben mevrouw Prakken...

verklaar je nader:p volgens mij heb ik iets gemist.

Wat is die grijze ouwe muis lekker bezig voor zn clienten.
Mensen betalen bakken met geld voor zo iemand gaat hij t daar lekker liggen verneuken

ARMENIA
21-10-2010, 14:21
Kan die enait niet gewoon normaal praten en zo zijn boodschap overbrengen? Het is geen wedstrijd wie kan het moeilijkste praten.

Simpel, duidelijk en eenvoudig werkt 100 x beter.

Moskovic: "wat doet ie nou, is dit een dans ofzo" :P

En die schaap moet al helemaal niet praten, door die schaap wordt er automatisch irritatie bij mij opgewerkt, ik denk bij wel meer mensen.

PigDog
23-10-2010, 20:36
Ik doe zelf (bijna) geen strafrecht.

Daar kwam een Afghaanse laatst ook achter, whahaha!
Maar even zonder dollen: Ik vind dit zonde geld, en helemaal nu alles weer over moet. Niemand is er mee gebaat, alleen Bram Mosko. Die gaat dubbel vangen voor zijn 13 urige (wat een mongool) betoog.
Bram neemt overigens wel een klein risico met het wraken. Wie zegt dat het dezelfde uitkomst wordt als de eerste? Misschien nemen de klagers nu wel goede advocaten in de arm, en wordt het hele verloop anders.
Nou ja, het zal wel niet. Alleen papieren bevrediging, en het kost een hoop centjes (van ons)
Beter zou het zijn om de miljoenenverslindende beveiliging van Kuifje op te zeggen, dan let hij vanzelf een beetje beter op zijn woorden, volgende keer...

kmr
26-10-2010, 14:20
Ik volg alles :cool2:
Ik was bijnaaaa aan het juichen toen het wrakingsverzoek toegwezen werd.

payap
30-10-2010, 12:09
Moest wel lachen om die opmerkingen van Moskovic over die Steinen.

The Bulldog
30-10-2010, 16:25
imo gaat die hel zaak nergens over.....ben het niet eens met uitspraken die wilders wel eens doet.....maar vind een strafzaak aanspannen wel ver gezocht.....

die advocaten zijn de komende 10 jaat studie materiaal aan de universiteit......."zo onderbouw je je zaak niet in je betoog".....damn.....

Alleen die man die de moskeeen vertegewoordigde (baard)kwam redelijk over.al was ie me al wel snel kwijt..hehehehe