PDA

View Full Version : Dit weekend gaat Brock Lesnar ko.



maartenjackie
22-10-2010, 22:55
Ik kan niet wachten tot Cain hw champ wordt dit weekend.
Brock wordt keihard gemanhandled

Amen

War Cain

johnmixfight
22-10-2010, 23:08
denk niet dat het zo heel makkelijk wordt voor Cain....

Brock gaat echt ieder gevecht met sprongen vooruit en hij zo explosief als wat. Hij heeft sinds zijn vorige gevecht ook wat credits verdient qua atitude.

Hoop trouwens echt wel dat Cain wint, denk alleen niet dat het heel makkelijk wordt

Devilprince
22-10-2010, 23:12
Brock gaat Cain Velasquez verwoesten

MaartenManaus
22-10-2010, 23:16
Ik hoop ook op een KO voor Cain

el bastardo
22-10-2010, 23:18
Ik dacht dat Shane Carwin van Brock ging winnen. 1 ronde lang leek het er op. Daarna was het Brock. Cain schat ik lager in dan Shane. Ik denk dat Brock in ronde 1 klaar is met Cain. Begin steeds meer respect te krijgen voor dhr Lesnar. Mooie pot. Heb geen favo.

Santino
22-10-2010, 23:31
Alle lof gaat naar Brock. Eerst vond ik het maar een wacke WWE worstelaar, moet ik nu toch echt op terug komen.

Maar dat neemt niet weg dat ik het Cain veel meer gun.
Yes we Cain!!

Pahlavan
22-10-2010, 23:40
ik hoop dat cain wint... vind zijn karakter ook tof! gewoon een stille serieuze gozer die geen onzin praat en gewoon hard traint. alleen vrees ik dat het gewichtsverschil iets te groot zal zijn en brock het weet te winnen. i hope i'm wrong though

wrestler_nl
22-10-2010, 23:49
YES WE CAIN!

tnk2k
23-10-2010, 00:43
YES WE CAIN!

Ik hoop ook dat die wint, Brock is 1 grote homp vlees. Toch denk ik dat Brock wint. Hij kan goed incasseren en doet een choke/bar op Cain. Cain moet het echt van het staant vechten hebben.

Ben benieuwd.

marcelt
23-10-2010, 00:45
Hoop dat Brokkie nokkie gaat :-)

Naj85
23-10-2010, 03:12
Ik denk niet dat Brock voorlopig verslagen wordt. Cain maakt een grote kans maar ik gok op Brock die gaat winnen

redjuh
23-10-2010, 03:21
Brock wint. Gelukkig voor cain dat brock geen agressieve homo is, want dan zou de hele wereld zien hoe hij midden in de (C)oc(K)tagon, anaal wordt gebrutaliseerd.

Kemal
23-10-2010, 09:55
Brock wint. Gelukkig voor cain dat brock geen agressieve homo is, want dan zou de hele wereld zien hoe hij midden in de (C)oc(K)tagon, anaal wordt gebrutaliseerd.

:lol:

Tony
23-10-2010, 14:00
Elke dag heb ik meer zin in een partij tussen brock en alistair

mikeymcd
23-10-2010, 15:31
YES WE CAIN!

x2, war cain

dark
23-10-2010, 15:31
Cain vs alistair lijkt me ook interessant.

Biiyen
23-10-2010, 15:33
Ik hoop dat Brock wint! Die Mc Cain friet wordt opgevreten

Kato
23-10-2010, 15:33
IK hoop dat Cain wint, maar de brute kracht van Brock is een lastige opgave voor iedere vechter.

IK hoop Caine maar denk dat Brock het gaat winnen

SjorsWilms
23-10-2010, 15:34
Cain is te klein... Brock is de Sem van UFC. Gewoon te freaking groot

The_Rock
23-10-2010, 15:50
Voor de mensen die Cain te klein vinden: Fout.

Cain is niet klein. Hij heeft een vage bouw maar de man is 244 pounds.

Brock Lesnar is afgevallen en weegt 270 (264 bij de weging)

Cains probleem is dus niet het gewicht van Lesnar ..maar wat er bij komt. Brock is gewoon snel, sterk en explosief. Daar hoor je over te praten.
En Sem wint niet alleen omdat hij zo groot is ..die man hoort meer respect te krijgen. Waarom heeft die Hong Man Choi nooit wat bereikt? precies.

Pahlavan
23-10-2010, 15:57
Voor de mensen die Cain te klein vinden: Fout.

Cain is niet klein. Hij heeft een vage bouw maar de man is 244 pounds.

Brock Lesnar is afgevallen en weegt 270 (264 bij de weging)

Cains probleem is dus niet het gewicht van Lesnar ..maar wat er bij komt. Brock is gewoon snel, sterk en explosief. Daar hoor je over te praten.
En Sem wint niet alleen omdat hij zo groot is ..die man hoort meer respect te krijgen. Waarom heeft die Hong Man Choi nooit wat bereikt? precies.

met alle respect voor jouw mening... maar denk je echt dat brock sneller en explosiever is dan cain? het enige voordeel dat brock heeft is size en strength. en ik gebruik het feit dat hij veel groter is dan cain niet als een excuus hoor.. ik bedoel good for brock dat hij zo groot is, moet hij vooral gebruiken in zijn voordeel!
oh ja en nog een ding... er is toch zeker wel een groot verschil tussen die twee hoor qua size... brock is redelijk droog voor zijn gewicht en cain niet. als cain droog zou trainen zou hij veeeel lichter zijn. kijk eens naar de weigh ins van gisteren en je zult het verschil tussen die 2 wel zien

The_Rock
23-10-2010, 16:29
met alle respect voor jouw mening... maar denk je echt dat brock sneller en explosiever is dan cain? het enige voordeel dat brock heeft is size en strength. en ik gebruik het feit dat hij veel groter is dan cain niet als een excuus hoor.. ik bedoel good for brock dat hij zo groot is, moet hij vooral gebruiken in zijn voordeel!
oh ja en nog een ding... er is toch zeker wel een groot verschil tussen die twee hoor qua size... brock is redelijk droog voor zijn gewicht en cain niet. als cain droog zou trainen zou hij veeeel lichter zijn. kijk eens naar de weigh ins van gisteren en je zult het verschil tussen die 2 wel zien

Ik snap jou helemaal. Maar als je naar Cain kijkt ..dan zie je al snel hoe raar hij gebouwd is. Kijk naar zijn kaak ..nek ..en zijn boven lichaam.
Zo'n persoon zal nooit indrukwekkend gespierd worden. Zijn bouw laat dat niet toe ..dus ookal ziet hij er zacht uit ..vind ik dat schijn bedriegt.

Nog een voorbeeld: Gokhan Saki ..die zou ook nooit indrukkwekend gespierd worden maar hij is wel een heavyweight. Wat hij heeft werkt voor hem. Dus dit werkt voor Cain ..dat is zijn body type.

Cain is sneller en explosiever. Gelijk heb je. Maar ik wou duidelijk maken dat Lesnar ook snel en explosief is en mensen negeren dat vaak. Als Lesnar een gewone HW was dan zou ik liever Cains gewicht hebben en Cains snelheid dan de kracht en gewicht van een Lesnar. Ben Rothwell was ook 265 pounds en hij was het hele gevecht de girlfriend van Cain omdat hij Snelheid en explosiviteit miste die Lesnar wel heeft :)

Ik geef Cain veel kans om te winnen, daar blijf ik bij. Maar Brock is een speciale mens.

Pahlavan
23-10-2010, 16:39
Ik snap jou helemaal. Maar als je naar Cain kijkt ..dan zie je al snel hoe raar hij gebouwd is. Kijk naar zijn kaak ..nek ..en zijn boven lichaam.
Zo'n persoon zal nooit indrukwekkend gespierd worden. Zijn bouw laat dat niet toe ..dus ookal ziet hij er zacht uit ..vind ik dat schijn bedriegt.

Nog een voorbeeld: Gokhan Saki ..die zou ook nooit indrukkwekend gespierd worden maar hij is wel een heavyweight. Wat hij heeft werkt voor hem. Dus dit werkt voor Cain ..dat is zijn body type.

Cain is sneller en explosiever. Gelijk heb je. Maar ik wou duidelijk maken dat Lesnar ook snel en explosief is en mensen negeren dat vaak. Als Lesnar een gewone HW was dan zou ik liever Cains gewicht hebben en Cains snelheid dan de kracht en gewicht van een Lesnar. Ben Rothwell was ook 265 pounds en hij was het hele gevecht de girlfriend van Cain omdat hij Snelheid en explosiviteit miste die Lesnar wel heeft :)

Ik geef Cain veel kans om te winnen, daar blijf ik bij. Maar Brock is een speciale mens.

oh maar brock is ook erg explosief voor zijn gewicht hoor. dat geef ik ook zeker toe. maar wat ik bedoelde is dat we niet moeten doen alsof brock's size geen rol speelt bij het winnen van gevechten. en over cain en saki... dat zijn beide wel zwaargewichten... maar ze zijn beide relatief kleine zwaargewichten. nogmaals ik gebruik dat niet als excuus voor ALS cain verliest van brock. iets kleiner zijn heeft natuurlijk ook wel zijn voordelen. zo zijn cain en saki (jaja weer die vergelijking) beide erg snel en explosief in hun gewichtsklasse.

The_Rock
23-10-2010, 16:45
Hehe , wat we wel weten is dat het heel erg interessant wordt vanavond. Ik denk dat Joe Rogan een orgasme gaat krijgen wie er ook wint.

El Bambino
24-10-2010, 17:01
Brock is niet KO gegaan, de man is vernederd en afgeslacht door Cain.
WAR Velasquez!!!!!

Anderson
24-10-2010, 17:36
De Azteekse krijger heeft van Lesnar een gringo gemaakt.

universele
24-10-2010, 17:59
LOL

MaartenManaus
24-10-2010, 21:02
Brock is niet KO gegaan, de man is vernederd en afgeslacht door Cain.
WAR Velasquez!!!!!

x 2

bazooka
24-10-2010, 22:00
tegen carwin viel brock al een beetje door de mand, maar nu wordt wel echt duidelijk dat die staan echt te kort komt

tik_tok
24-10-2010, 22:03
tegen carwin viel brock al een beetje door de mand, maar nu wordt wel echt duidelijk dat die staan echt te kort komt

Is ook niet zo gek voor iemand die zo weinig partijen heeft gevochten. Heb diep respect voor Lesnar! Maar Cain is idd gewoon een maatje te groot en een terechte kampioen! En ik denk als ik kijk naar de rest van de HW division.. Dat hij ook nog wel een tijdje kampioen zal blijven.

blackadder
24-10-2010, 22:06
Is ook niet zo gek voor iemand die zo weinig partijen heeft gevochten.
Zo verschrikkelijk veel partijen heeft Cain nou ook weer niet gevochten. Het zijn er ook maar 9. 2 meer dan Lesnar.

blackadder
25-10-2010, 00:59
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/574291/2nkigc9_jpg_medium.gif
http://www.youtube.com/watch?v=fP0a3pzWOyk&feature=player_embedded#!