PDA

View Full Version : 'Politie wil verklaring tegen Badr Hari'



pure
23-10-2010, 21:53
"De politie wil via mijn cliënt Badr Hari pakken." Dat zegt de advocaat van de portier die in februari zwaar mishandeld werd voor de deur van Club Blinq tegen AT5.
K1-vechter Hari is verdachte in deze zaak (http://frontpage.fok.nl/nieuws/411220/1/1/100/%3Ci%3Ehttp://www.at5.nl/artikelen/37505/k1-vechter-badr-hari-verdachte-in-mishandelingszaak%3C/i%3E). Volgens de raadsman zou er vanuit de politie druk op het slachtoffer worden uitgeoefend om aangifte te doen tegen Hari. Dat wil de portier echter niet. Hij ontkent acht maanden na het incident zelfs dat Hari die bewuste avond bij club Blinq aanwezig was. Volgens de advocaat kent zijn cliënt Badr Hari niet eens.
De politie reageert tegen AT5 verbaasd op deze verklaring. Een woordvoerder laat weten dat ze het slachtoffer namelijk al drie maanden niet hebben gesproken. Ook de uitspraak dat Hari die avond niet aanwezig zou zijn geweest, wekt bevreemding. "Dit past niet in het beeld dat we op het moment hebben van wat er die avond zou zijn gebeurd", aldus de woordvoerder.
Hari zelf is al maanden voortvluchtig. De K1-vechter ontkent (http://frontpage.fok.nl/nieuws/411220/1/1/100/%3Ci%3Ehttp://www.at5.nl/artikelen/37581/badr-hari-ontkent-mishandeling%3C/i%3E)zelf de mishandeling. Hij zit in Marokko (http://frontpage.fok.nl/nieuws/411220/1/1/100/%3Ci%3Ehttp://www.at5.nl/artikelen/47809/gezochte-badr-hari-vanuit-marokko-ik-wil-rust%3C/i%3E). Hari zegt zich zelf bij de politie te melden. Wanneer is nog onduidelijk.


:lol:

Petrosyan188
23-10-2010, 22:09
geen aangifte geen zaak :) beter voor iedereen trouwens.. ook die slachtoffer zou denk ik gek worden gemaakt als die aangifte doet(niet dat ik dit eerlijk vind maar helaas is de wereld wel zo)

Pahlavan
23-10-2010, 22:30
geen aangifte geen zaak :) beter voor iedereen trouwens.. ook die slachtoffer zou denk ik gek worden gemaakt als die aangifte doet(niet dat ik dit eerlijk vind maar helaas is de wereld wel zo)

als badr schuldig is dan verdient hij het dat er aangifte tegen hem wordt gedaan en dat hij de nodige straf krijgt. als hij niet schuldig is (wat iedereen natuurlijk hoopt want dat is weer erg slecht voor de imago van vechtsporten) dan natuurlijk geen aangifte.
alleen moet badr zich nou toch echt ff gaan melden na al die maanden... dan zijn we van het welles nietes spelletje af en kunnen we er naar uit kijken om badr weer in de ring te zien staan (mits hij zich nu wel kan gedragen natuurlijk)

Piet Hein
23-10-2010, 23:02
Die portier is doodsbang....

ARMENIA
23-10-2010, 23:24
Die portier is doodsbang....

Denk eerder dat hem een geldsom is uitgeloofd als hij alles ontkent.

DAWK1D
24-10-2010, 00:12
Denk eerder dat hem een geldsom is uitgeloofd als hij alles ontkent.

jijwelpunt.nl :p

Ik denk dat hij misschien dreigmails of iets in die richting heeft gehad..

MrMiyagi
24-10-2010, 00:23
Ik dacht dat tegenwoordig wanneer een slachtoffer geen aanklacht in durft te dienen of een aanklacht intrekt na bijvoorbeeld bedreigingen dat jusititie dan de aanklacht overneemt?

of heb ik dat verkeerd? Roy?

LeeMurray
24-10-2010, 01:49
Het wordt nu een welles-nietes spel en dat zal niet veranderen tot het moment dat Badr z'n verantwoordelijkheid pakt en zich in Nl meldt.

Ik dacht dat tegenwoordig wanneer een slachtoffer geen aanklacht in durft te dienen of een aanklacht intrekt na bijvoorbeeld bedreigingen dat jusititie dan de aanklacht overneemt?

of heb ik dat verkeerd? Roy?
Ik ben geen Roy, maar ik dacht dat dit voor huiselijk geweld gold.

Kemal
24-10-2010, 08:32
als badr schuldig is dan verdient hij het dat er aangifte tegen hem wordt gedaan en dat hij de nodige straf krijgt. als hij niet schuldig is (wat iedereen natuurlijk hoopt want dat is weer erg slecht voor de imago van vechtsporten) dan natuurlijk geen aangifte.
alleen moet badr zich nou toch echt ff gaan melden na al die maanden... dan zijn we van het welles nietes spelletje af en kunnen we er naar uit kijken om badr weer in de ring te zien staan (mits hij zich nu wel kan gedragen natuurlijk)

x2

Richelieu
24-10-2010, 09:19
geen aangifte geen zaak :) beter voor iedereen trouwens.. ook die slachtoffer zou denk ik gek worden gemaakt als die aangifte doet(niet dat ik dit eerlijk vind maar helaas is de wereld wel zo)

Het slachtoffer hoeft trouwens helemaal geen aangifte te doen . Het OM kan er ook een zaak van maken en aangezien de Nederlandse vechtsportscene onder druk staat bij de Gemeente Amsterdam zou me dat niets verbazen.

slashd
24-10-2010, 10:09
Denk dat de portier overhoop geknald wordt als hij gaat getuigen. Hari heeft genoeg onderwereld maatjes die hem wel willen beschermen door de enige getuige in het proces van kant te maken.

En dat weet de portier ook wel (die heeft vast al tig bedreigingen gehad) dus er is geen case.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen.

- Hari blijft schuilen in Marokko
- portier houdt zich van het domme

Hoe lang gaat dit voortduren? Is er een tijdslimiet wanneer de case gedropped wordt en het weer 'veilig' wordt om terug naar NL te komen?
Het zou dom zijn om de rest van z'n leven in Marokko te schuilen. Elk jaar verdient hij een miljoen euro met z'n partijen. Dus dat loopt hij nu mis.

En als over 5 jaar de zaak wordt gedropped dan is hij zo lang eruit geweest en oud dat hij geen kans meer maakt om zelfs maar geselecteerd te worden voor K-1.

mikeymcd
24-10-2010, 10:56
Het slachtoffer hoeft trouwens helemaal geen aangifte te doen . Het OM kan er ook een zaak van maken en aangezien de Nederlandse vechtsportscene onder druk staat bij de Gemeente Amsterdam zou me dat niets verbazen.

Ja maar als de portier zegt dat Badr er niet bij was heeft het OM bijzonder weinig kans

TOON
24-10-2010, 11:02
Die portier is doodsbang....

en dat kun je hem niet eens kwalijk nemen....misschien niet eens voor badr maar meer voor gasten die daar omheen hangen of 'fans'

Hans Vos
24-10-2010, 11:07
dat is dan ook weer klaar , geen getuigen geen zaak !!!! gewoon melden dus in nederland ,een paar dagen voorarrest en naar huis . gr hans

BJJrajawali
24-10-2010, 11:11
Lekker weg laten blijven die gadvr hari. Geen toevoeging hier. slechte sportman, slecht voorbeeld voor jongeren.

Harrie Nak
24-10-2010, 11:18
Aangifte of niet, als er meerdere getuigen zijn die Hari aanwijzen als verdachte is hij waarschijnlijk evengoed de klos. Dergelijke zaken zijn al eerder voorgekomen...

arabic-sniper
24-10-2010, 11:49
Er hangt weer teveel slijm langs je mond, ff weg vegen of een emmer eronder houden..
x2

Hendy
24-10-2010, 11:56
Er hangt weer teveel slijm langs je mond, ff weg vegen of een emmer eronder houden..

Heb het je al eens vaker gezegd, reageer aub ff normaal man.

Bartju
24-10-2010, 11:56
als badr schuldig is dan verdient hij het dat er aangifte tegen hem wordt gedaan en dat hij de nodige straf krijgt. als hij niet schuldig is (wat iedereen natuurlijk hoopt want dat is weer erg slecht voor de imago van vechtsporten) dan natuurlijk geen aangifte.
alleen moet badr zich nou toch echt ff gaan melden na al die maanden... dan zijn we van het welles nietes spelletje af en kunnen we er naar uit kijken om badr weer in de ring te zien staan (mits hij zich nu wel kan gedragen natuurlijk)

x3 mocht hij t gedaan hebben mee afstraffen zoals elke andere persoon!
Maar ik denk idd ook dat meneer de portier een beetje bang is.. t zaakje stinkt heb ik t idee

arabic-sniper
24-10-2010, 12:04
Ja is toch lullig, zo loopt hij voor lul, hij moet blij zijn dat ik het zeg..
Heb het je al eens vaker gezegd, reageer aub ff normaal man.

Hendy
24-10-2010, 12:10
Ja is toch lullig, zo loopt hij voor lul, hij moet blij zijn dat ik het zeg..

Dat is jou mening, maar we gaan het hier niet op de man spelen.. dat doe je maar via pm

Nu weer on-topic aub.

Illest
24-10-2010, 12:40
dat ie weg blijft, zegt eigenlijk alles over zijn betrokkenheid in deze zaak...
aanleiding voor z'n vakantie was die actie tegen Gerges in de Arena geloof ik...

trouwens, over dat gevecht doen ook de meest vreemde verhalen de ronde....heb de meest maffe dingen gehoord...

rafi
24-10-2010, 14:16
dat ie weg blijft, zegt eigenlijk alles over zijn betrokkenheid in deze zaak...
aanleiding voor z'n vakantie was die actie tegen Gerges in de Arena geloof ik...

trouwens, over dat gevecht doen ook de meest vreemde verhalen de ronde....heb de meest maffe dingen gehoord... voor jou een tip. horen zien en zwijgen.

micha
24-10-2010, 14:32
ik hoop hem snel weer terug te zien in de ring

Illest
24-10-2010, 16:08
voor jou een tip. horen zien en zwijgen.

want?

El Bambino
24-10-2010, 17:34
Die portier is doodsbang....
Goed ook, portieren denken dat ze god zijn aan de deur alleen omdat ze groot zijn. Ze selecteren op afkomst en huidskleur als je naar binnen wilt.
WAR Badr!!!!

Hendy
24-10-2010, 18:23
Goed ook, portieren denken dat ze god zijn aan de deur alleen omdat ze groot zijn. Ze selecteren op afkomst en huidskleur als je naar binnen wilt.
WAR Badr!!!!

Zinnige opmerking, om alle portiers over 1 kam te scheren:confused:.. de meeste die regelmatig tegenkom zijn erg vriendelijk.
Misschien zegt je opmerking iets over je eigen gedrag tegenover hen;)

Vale Tudo
24-10-2010, 19:01
Er was een stukje op at5 hier over:
http://www.at5.nl/artikelen/50766/politie-wil-verklaring-tegen-badr-hari