PDA

View Full Version : UFC 121 Results ***Spoiler***



Kemal
24-10-2010, 07:20
Pay-Per-View Bouts
Cain Velasquez def. Brock Lesnar via first-round TKO (http://www.mmafighting.com/2010/10/24/ufc-121-cain-velasquez-tkos-brock-lesnar/)
Jake Shields def. Martin Kampmann via split decision (http://www.mmafighting.com/2010/10/23/ufc-121-jake-shields-beats-martin-kampmann-by-split-decision/)
Diego Sanchez def. Paulo Thiago via unanimous decision
Matt Hamill def. Tito Ortiz via unanimous decision (http://www.mmafighting.com/2010/10/23/ufc-121-matt-hamill-hammers-tito-ortiz/)
Brendan Schaub def. Gabriel Gonzaga via unanimous decision (http://www.mmafighting.com/2010/10/23/ufc-121-brendan-schaub-out-boxes-gabriel-gonzaga-to-win-decisio/)

Spike TV Preliminary Bouts
Court McGee def. Ryan Jensen via submission (arm triangle) (http://www.mmafighting.com/2010/10/23/ufc-121-court-mcgee-comes-back-to-submit-ryan-jensen/)
Tom Lawlor def. Patrick Côté via unanimous decision (http://www.mmafighting.com/2010/10/23/ufc-121-tom-lawlor-dominates-patrick-cote/)

Unaired Preliminary Bouts

Daniel Roberts def. Mike Guymon via submission (anaconda choke)
Sam Stout def. Paul Taylor via split decisio
Chris Camozzi def. Dong Yi Yang via split decision
Jon Madsen def. Gilbert Yvel via first-round TKO


http://www.mmafighting.com/2010/10/23/ufc-121-results-lesnar-vs-velasquez-shields-vs-kampmann-mor/

wrestler_nl
24-10-2010, 12:57
thanks Kemal
jammer voor Gilbert Yvel. Hij wordt nu vast ge-cut dit is zijn derde loss achter elkaar. ZONDE!

weks
24-10-2010, 12:58
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/574291/2nkigc9_jpg_medium.gif

wrestler_nl
24-10-2010, 13:02
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/574291/2nkigc9_jpg_medium.gif

lol hahahaha

ik denk trouwens dat er een hoop vechters ge-cut kunnen worden na afgelopen zaterdag.
Paul Taylor - heeft 1 van z'n laatste 4 partijen gewonnen
Yvel - 3 partijen achter elkaar verloren
Ortiz - heeft geen partij gewonnen sinds 2006
Cote - heeft 3 partijen achter elkaar verloren

steftheboxer
24-10-2010, 13:52
zonde voor Yvel, was onder de indruk van Schaub

bazooka
24-10-2010, 13:57
eindelijk weer een vet ufc event, dat was weer eens tijd.

Soulbringer320
24-10-2010, 14:07
http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/574291/2nkigc9_jpg_medium.gif

Ik kom niet meer bij...:lol:
Zat net de wedstrijd te kijken, en kon er totaal niks van maken wat die deed.

dirk5
24-10-2010, 14:38
eindelijk weer een vet ufc event, dat was weer eens tijd.

Vond jij hem vet?

IMO was de enige leuke partij Sanchez vs Thiago.
Shields tegen Kampmann was saai. want ja.... het is Shields.
Brock Cain was een mismatch

verder veel geworstel en veel op dekking slaan.

JeIIe
24-10-2010, 14:53
Vond jij hem vet?

IMO was de enige leuke partij Sanchez vs Thiago.
Shields tegen Kampmann was saai. want ja.... het is Shields.
Brock Cain was een mismatch

verder veel geworstel en veel op dekking slaan.

Idd, Shields is als de superieure grappler nooit voor een submission gegaan.

wrestler_nl
24-10-2010, 14:54
shields is altijd saai geweest zal ook altijd saai blijven.

Vinand
24-10-2010, 14:59
shields is altijd saai geweest zal ook altijd saai blijven.

Ach ja, gelukkig heeft hij petrosyan188 als fan :D

johnmixfight
24-10-2010, 14:59
verder veel geworstel en veel op dekking slaan.

zit je op een mixfight forum, heb je iets tegen worstelen, dit is toch een substantieel onderdeel van het totale gevecht of niet ?

Mischien is kickboks.nl een idee...

bazooka
24-10-2010, 15:07
Vond jij hem vet?

IMO was de enige leuke partij Sanchez vs Thiago.
Shields tegen Kampmann was saai. want ja.... het is Shields.
Brock Cain was een mismatch

verder veel geworstel en veel op dekking slaan.

brock cain was een mismatch, maar ik vond het wel prachtig om te zien..
Shields vs Kampmann was idd typisch shields, maar werd in de laatste ronde wel leuk. Ik had het kampmann echt gegund om op sub te winnen in de laatste ronde.
tito vs Hamill was idd niet veel aan, maar het blijft leuk om te zien hoe tito zijn gezicht wordt bewerkt.

JeIIe
24-10-2010, 17:10
zit je op een mixfight forum, heb je iets tegen worstelen, dit is toch een substantieel onderdeel van het totale gevecht of niet ?

Mischien is kickboks.nl een idee...

Natuurlijk is worstelen een essentieel onderdeel, maar een gevecht is toch pas echt beëindigd als je de tegenstander submit of KO slaat. Het totaal gevecht betekent toch niet om het meeste keer je tegenstander neer halen en er zo lang mogelijk op liggen?

Shinya Aoki: "Real Martial Arts Means A Knockout Or A Submission"

CannieY
24-10-2010, 18:33
eindelijk weer een vet ufc event, dat was weer eens tijd.

x2

Splinta
24-10-2010, 23:39
Was idd een vette event.
Had Brock wel zien winnen maar ben ook blij met Cain als champion!

VELASQUEZ VS DOS SANTOS!

TOON
25-10-2010, 09:10
Vond jij hem vet?

IMO was de enige leuke partij Sanchez vs Thiago.
Shields tegen Kampmann was saai. want ja.... het is Shields.
Brock Cain was een mismatch

verder veel geworstel en veel op dekking slaan.

true....alleen scoorde brock vs cain wel erg hoog in het amusementsgebied.....heb er van genoten..... :)
stond te springen voor de PC....en dan mag het wel een mismatch zijn, maar op het moment dat ik zo maf sta te doen smorgensvroeg wil dat zeggen dat het me toch wel erg heeft kunnen vermaken en dat is toch net zo belangrijk.....

dirk5
25-10-2010, 09:41
zit je op een mixfight forum, heb je iets tegen worstelen, dit is toch een substantieel onderdeel van het totale gevecht of niet ?

Mischien is kickboks.nl een idee...

dus omdat ik 1 onderdeel van het mma niet zo spannend vind moet ik maar naar kickboks.nl? beetje rare denkwijze.

Volgensmij is het worstelen in japans mma een veel kleiner onderdeel en ook een stuk dynamischer....
denk bijvoorbeeld aan guard passen in plaats van alleen vanuit de guard wat proberen te doen.

dirk5
25-10-2010, 09:43
true....alleen scoorde brock vs cain wel erg hoog in het amusementsgebied.....heb er van genoten..... :)
stond te springen voor de PC....en dan mag het wel een mismatch zijn, maar op het moment dat ik zo maf sta te doen smorgensvroeg wil dat zeggen dat het me toch wel erg heeft kunnen vermaken en dat is toch net zo belangrijk.....

hehe, klopt, ik moet toegeven dat ik ook voor mijn tv stond te juichen...

vooral toe ik dit zag:

http://i53.tinypic.com/2j3fk84.jpg

cashcow aka baddest man on the planet, hahahaha

Chane
25-10-2010, 11:13
Hahaha... zo die Dana is er echt niet blij mee.

TheCarnage
25-10-2010, 11:16
Ik ben benieuwd naar de pay checks die ze hebben gehad, volgens mij verdient brock 4/5 x zoveel als cain

universele
25-10-2010, 11:34
Dat geloof ik ook wel ja dat Brock een stuk meer krijgt.

lopez86
25-10-2010, 11:35
dus omdat ik 1 onderdeel van het mma niet zo spannend vind moet ik maar naar kickboks.nl? beetje rare denkwijze.

Volgensmij is het worstelen in japans mma een veel kleiner onderdeel en ook een stuk dynamischer....
denk bijvoorbeeld aan guard passen in plaats van alleen vanuit de guard wat proberen te doen.

Dirk heeft gelijk.
Er is door de UFC een compleet verkeerd beeld van worstelen ontstaan.
Amerikaanse worstelaars komen bijna allemaal van het (collegiate/high school) zo genaamde Folkstyle worstelen af, dat is de stijl die gehanteerd wordt in het College en Highschool circuit waarbij je ook punten scoort met het controleren van je tegenstander oop de grond.
Dat en de inperking van werpen (je mag bij folkstyle bepaalde worpen niet doen) zorgen ervoor dat Amerikanen eerder controle op de grond opzoeken (het lay-&-pray) dan dat ze risico's nemen en voor een takedown of brug gaan.
Amerikaans worstelen is niet het free-style of greco-roman worstelen zoals we dat hier in Europa of waar dan ook ter wereld doen, en het is jammer dat mensen daardoor een verkeerd beeld hebben van worstelen.
Het is ook 1 van de redenen waarom Amerika al jaren niet fatsoenlijk presteerd op grote internationale worstelkampioenschappen en Rusland en andere omringende landen dat wel doen, de basis is gewoon anders.

universele
25-10-2010, 11:38
Als het een mismatch was Dan maar Lang wachten met een title shot voor Brock.
Terecht dat Cain hem Mocht afbeuken.
Nu graag jds tegen Cain.

universele
25-10-2010, 11:44
Worstelen werkt prima en is een mooie sport.
De amerikanen doen alleen de aangepaste (mietjes) variant.
Wanneer er mooie take downs zijn en goede controle op de grond, vind ik het prima ALS ze maar door vechten en niet daarmee de Partij winnen. (voor LnP een gele kaart)

Tony
25-10-2010, 11:49
Als het een mismatch was Dan maar Lang wachten met een title shot voor Brock.
Terecht dat Cain hem Mocht afbeuken.
Nu graag jds tegen Cain.

Ik vind beide vechters echt top. Ik heb echter meer met JDS dan met Velasquez. Ik hoop dat JDS wint van Velasquez. Maar ik gun Velasquez an sich ook de belt wel.

Wat als:

JDS van Velasquez wint (en dus de nieuwe HW champ is)
Wie krijgt dan de volgende title shot?
Moet Velasquez dan maar tegen Carwin en Roy Nelson tegen Brock lesnar
Vervolgens de winnaars tegen elkaar voor een title shot... (ik denk velasquez vs Nelson)

universele
25-10-2010, 12:02
Daar Ben ik het indd wel mee eens en vind jds ook een topper.
Hoop dat hij de titel pakt, gun het Cain wel maar toch.
Zal niet gebeure jammer genoeg maar de hw van strikeforce en ufc bij elkaar zou ik erg leuk vinde.
Nu Cain ALS champ en hoop dat jds ALS eerst kans krijgt op de titel.

Mule-Kick
25-10-2010, 12:18
Meeste partijen maar vrij matig maar het main event maakte veel goed. Brock een pak slaag zien krijgen is bijna net zo geweldig als Mir slaag zien krijgen. Wordt wel moeilijk als ze nu Mir vs. Lesnar 3 gaan doen haha.

TOON
25-10-2010, 12:29
Ik vind beide vechters echt top. Ik heb echter meer met JDS dan met Velasquez. Ik hoop dat JDS wint van Velasquez. Maar ik gun Velasquez an sich ook de belt wel.

Wat als:

JDS van Velasquez wint (en dus de nieuwe HW champ is)
Wie krijgt dan de volgende title shot?
Moet Velasquez dan maar tegen Carwin en Roy Nelson tegen Brock lesnar
Vervolgens de winnaars tegen elkaar voor een title shot... (ik denk velasquez vs Nelson)

Vind het ook prima, velasquez als HW champ......maar ben een groter fan van JDS dus gun het hem meer!
maar velasquez is nu de terechte champ en als ie van JDS wint al helemaal!

dirk5
25-10-2010, 15:06
hahahaha, and the plot thickens:

...Several ringside observers thought they heard Lesnar verbally ask for the fight to be stopped, although Velasquez said he was too busy punching to hear it."

voor al de mensen die riepen dat hij wel goed tegen klappen kon :)

amilster
25-10-2010, 15:55
heeft iemand trouwens een linkje naar de post press conf?

GnP
25-10-2010, 15:57
hier nog is in HD

http://www.youtube.com/watch?v=vXZSF9oaR1Q&feature=youtu.be

T15Boxing
25-10-2010, 21:59
hahahaha, and the plot thickens:

...Several ringside observers thought they heard Lesnar verbally ask for the fight to be stopped, although Velasquez said he was too busy punching to hear it."

voor al de mensen die riepen dat hij wel goed tegen klappen kon :)

Je man Fedor is degene die moest TAPPEN.

JeIIe
25-10-2010, 22:13
Je man Fedor is degene die moest TAPPEN.
Relevant

bazooka
25-10-2010, 22:32
Ik denk dat er nu een rematch tussen brock en carwin komt. en dan hopen dat carwin een betere conditie heeft en wat beter doseert. Dan kan ik weer met plezier toekijken hoe lesnar verkracht wordt.

dirk5
26-10-2010, 09:04
Je man Fedor is degene die moest TAPPEN.

31-2 vs 5-2

:)

biggz
26-10-2010, 09:26
Ik denk dat er nu een rematch tussen brock en carwin komt. en dan hopen dat carwin een betere conditie heeft en wat beter doseert. Dan kan ik weer met plezier toekijken hoe lesnar verkracht wordt.

Eerst maar kijken of Carwin uberhaupt nog mag vechten met die steroids beschuldigingen

bazooka
26-10-2010, 10:44
31-2 vs 5-2

:)

En tappen tegen Werdum door te nonchalant het gevecht te snel willen eindigen nadat je een knockdown hebt gescoord vind ik iets minder schandelijk dan letterlijk in elkaar geslagen worden en al struikelend als een bang kind proberen weg te rennen.
Ik heb een hoop bullies in bully beatdown gezien die het beter af gingen dan brock tegen cain