PDA

View Full Version : 4 Agenten en 1 hangjongen;



Hendy
24-10-2010, 19:05
Dit is toch echt ongelofelijk!!??

Lol@ 0:55:lol:


http://www.youtube.com/watch?v=Gc-R3XymfUw

rafi
24-10-2010, 19:20
tja... politie is opgeleid om boetes uit te schrijfen.

joost
24-10-2010, 19:34
tja... politie is opgeleid om boetes uit te schrijfen.

En jij niet om NL te schrijVen ;)

Stallion
24-10-2010, 22:31
WTF, als ze hem nou willen aanhouden kunnen ze heem beter gewoon een paar petsen op de benen met de wapenstok geven dan dit laffe gedoe.

Duijm
24-10-2010, 22:35
WTF, als ze hem nou willen aanhouden kunnen ze heem beter gewoon een paar petsen op de benen met de wapenstok geven dan dit laffe gedoe.

X2

Bartju
24-10-2010, 22:42
en terecht.. hij had tijd zat om mee te werken en te luisteren!

Mister T.
25-10-2010, 07:17
Politie is hier gewoon raar bezig......
Met zn 4e achter die man aanlopen en niet duidelijk zeggen u wordt mee gearresteerd ofzoiets.
En als je die man wil aanhouden doe het op een betere manier dan dit :D
Maar wel vermakelijk.

Gr.T.

Guillermo
25-10-2010, 07:36
Tja wat wil je? 3 van die "politiedames" met de lichaamsbouw en mentaliteit van de doorsnee Aldi huisvrouw en 1 mannelijke van formaat kabouter plop. Van houdgrepen hebben ze helemaal niet gehoord, die man komt gewoon los ondanks 4 man hem vastheeft. Als je overgaat op fysiek handelen doe het dan goed of doe het niet.:lol:

Leventdepevent
25-10-2010, 07:53
whaaahaha wat een giller

Kemal
25-10-2010, 08:03
prachtig!

B3 lik3 M3
25-10-2010, 08:35
Ik had gelijk gesprayed.. hup.. meekomen jij..

Tsuki
25-10-2010, 09:02
aanpakken die hangjongeren ...............

Leventdepevent
25-10-2010, 13:23
Ik had gelijk gesprayed.. hup.. meekomen jij..

x2 en daarna nog een paar keer die knuppel in zn nek..........

Stallion
25-10-2010, 20:22
...ik vraag me trouwens nog steeds af of die rooie een vrouw of een vent is.

Sadix
25-10-2010, 20:24
hoezo heet de topic Hangjongeren? hoe weten wij dat?

En politie is echt kinderlijk bezig. Als je gaat arresteren, dan moet je dat gewoon in 1 x goed doen en niet zo prutsen. Doe je dat niet, laat die gozer dan ook gewoon gaan.

smike
26-10-2010, 14:44
Dit is dus één van de redenen waarom vrouwen geen agent horen te zijn.

Silat
27-10-2010, 11:40
Heb nu toch een uitzondering gevonden om een vrouw te slaan...

Briant
27-10-2010, 12:28
We weten natuurlijk niet wat deze jongen geflikt heeft. Maar het is een feit dat de manier waarop de politie dit aanpakt niet echt handig is. Of gebruik gespreksvaardigheden of gebruik in een keer goed fysieke middelen. Nu trekt het alleen maar overbodig veel bekijks en iedereen heeft natuurlijk al weer een mening.

hendriks
27-10-2010, 12:38
We weten natuurlijk niet wat deze jongen geflikt heeft. Maar het is een feit dat de manier waarop de politie dit aanpakt niet echt handig is. Of gebruik gespreksvaardigheden of gebruik in een keer goed fysieke middelen. Nu trekt het alleen maar overbodig veel bekijks en iedereen heeft natuurlijk al weer een mening.

je weet niet wat hij gefklikt heeft maar hij maakt zich wel schuldig aan een strafbaar feit,,
verzet bij arrestatie en verstoring van de openbare orde

remco pardoel
31-10-2010, 11:37
Tijd dat de politie eerst verbaal gezag opbouwt.
Daarnaast moeten ze minimaal twee maal per week op de mat met een DESKUNDIGE leraar.
Niet te geloven, hoe kan je iemand van 1.65 met 60 kilo de straat op sturen om mensen aan te houden?

remco pardoel
31-10-2010, 11:39
@ Hendriks:
ALS het goede agenten waren geweest dan hadden ze het heel anders benadert.
Je hebt een paar eenvoudige opbreng grepen waarmee je mensen mee kan controleren (geldt niet voor de twee dames want die maken geen schijn van kans op straat, ligt meer aan postuur, kracht en gewicht dan aan geslacht)

Garcia
31-10-2010, 11:51
Niet te geloven dit. Die gast roept zelfs van ik wil gewoon praten maar raak me niet aan. En verder ben ik het met Remco eens. Dit soort agenten lopen op straat met totaal geen gezag. Sterker nog zelfs met z'n vieren waren ze gewoon angstig om tot adequate actie over te gaan indien dit noodzakelijk was geweest.

Tsuki
31-10-2010, 12:17
ik heb nog een keer gekeken echt een vet filmpje :-) .......................

Bartju
31-10-2010, 12:48
Jullie zeggen wel je moet het mondeling op kunnen lossen. maar als je goed kijkt loopt hij weg telkens luisterd hij sowieso niet en schreeuwt alleen maar blijf van me af.
Weinig kans dus om dit mondeling op te lossen. het is wel triest hoe ze dit fysiek op lossen ver beneden niveau.
tevens wij weten ook niet wat de achtergrond is.. waar hij zich aan schuldig maakt of hij onder invloed is e.d.

BiCkOnE
01-11-2010, 11:24
Tja wat wil je? 3 van die "politiedames" met de lichaamsbouw en mentaliteit van de doorsnee Aldi huisvrouw en 1 mannelijke van formaat kabouter plop. Van houdgrepen hebben ze helemaal niet gehoord, die man komt gewoon los ondanks 4 man hem vastheeft. Als je overgaat op fysiek handelen doe het dan goed of doe het niet.:lol:
Idd!

Facade
01-11-2010, 12:17
Ik vind onze politie er ook altijd wat knullig uitzien... als je het aan ziet komen dan dwingt het geen enkel respect af op een of andere manier. komt misschien door die gekke broek :P Lijkt wel of ze regelrecht uit 1960 komen aanwandelen.
Ik was een keer in New York en daar kwamen we ook regelmatig politie tegen en je wist gewoon meteen dat je niet moest beginnen aan te kloten want dan was je de sjaak. Later ook een aanhouding gezien en dat loog er ook niet om. Je hoefde je eigenlijk geen inbeeldingen te maken dat je ook maar iets in te brengen had en zo hoort het ook vind ik. De politie is niet je beste vriend in dit soort gevallen en discussie is naar mijn mening ook niet nodig.

Je kunt het deze agenten misschien nog niet eens kwalijk nemen omdat deze mate van knulligheid toch ook wel wat met training te maken moet hebben.

remco pardoel
01-11-2010, 14:24
@ Bartju: Als er vier mensen op je af lopen en willen je vast pakken
De meest logische houding / actie is ruimte behouden.

De agenten hadden gewoon moesten opsplitsen, met een agent voor de persoon en twee hun afstand vergoten. En dan moesten ze een gesprek aan gaan. De persoon vroeg er ook om en ik vond hem heel netjes handelen. Hij vroeg herhaaldelijk om ruimte en om ze niet vast te pakken.

Er was ook totaal geen aanleiding ... Alleen door de onmacht van de agenten gingen ze over fysieke handelingen.

gimgamgommetje
01-11-2010, 14:39
4 opleidingsdagen ibt per jaar is ook niet genoeg om tactisch en technisch goed te handelen en op elkaar ingespeeld te raken.
Maar ja...vooral geen budget vrijmaken voor extra training en verdieping.

remco pardoel
01-11-2010, 14:46
Zal je een leuk verhaal vertellen.
Een aantal agenten van het korps uit Oss wilden op eigen kosten een maal per week training hebben.
Zij regelden dat zelf en het moest na de derde week stoppen
Want was niet in budget opgenomen en dan kon het ook niet gehonoreerd worden.
WAANZIN!!!

Zoals ik boven al omschreef. Mensen moeten tenminste twee maal per week een uur les krijgen van een GOEDE instructeur!