PDA

View Full Version : Undertaker and Brock Lesnar Staredown Video – UFC 121



joost
25-10-2010, 13:38
http://www.youtube.com/watch?v=zjHtxPew5Os&feature=player_embedded

lopez86
25-10-2010, 13:42
Schijnt dat Lesnar een aanbieding heeft gekregen om terug te keren naar de WWE voor een titel"gevecht" tegen Undertaker.
Wat Undertaker hier tegen m zegt is "wanna do it?".

Glen
25-10-2010, 14:18
Ik vind het een lul dat hij zoiets even voor de partij doet...

Tommy v Wijngaarden
25-10-2010, 14:35
volgens mij gebeurde dit na de partij en niet ervoor

GnP
25-10-2010, 14:50
is na de partij

zou gaan om een 1malig contract voor wrestlemania 27 Brock Vs Undertaker

steftheboxer
25-10-2010, 15:04
pfff dat staat Dana echt nooit toe..ik zou het ook slecht vinden van Brock als hij terug gaat naar WWE, aan de andere kant bij de WWE wordt hij niet echt in zijn gezicht geslagen en daar houdt Brock wel van

amilster
25-10-2010, 15:36
vage video idd, Taker zegt ook dat het iets persoonlijks is waar ie verder niet op wil ingaan.
Een WWE return zou finacieel natuurlijk een giga move van Vince (pres. WWE) zijn waar brock ook niet veel slechter van zou worden, ik moet het die Brock nog zien volhouden op MMA waarin hij tegenwoordig vaak en hard ECHT op zijn gezicht geslagen word, als ik zijn reactie zie dan lijkt ie er niet ect van te houden (sorry beetje leedvermaak van mijn kant, mag die Brock nog steeds niet zo al is het minder als in het begin)

amilster
25-10-2010, 15:37
Ik vind het een lul dat hij zoiets even voor de partij doet...

Was volgens mij na de verlies partij van Brock....das eigenlijk nog veel lulliger...

dirk5
25-10-2010, 15:45
Was volgens mij na de verlies partij van Brock....das eigenlijk nog veel lulliger...

gebeurd idd na het gevecht, boontje komt om zijn loontje. Lesnar is ook nooit sportief geweest na een overwinning......zie Mir vs Brock 2

Devilprince
25-10-2010, 15:46
Was volgens mij na de verlies partij van Brock....das eigenlijk nog veel lulliger...

Lullig? Dana White gaf gewoon aan dat het vrienden zijn;

Dana White: "First of all, I don't know if he is or isn't (returning to WWE). I would find that hard to believe, but The Undertaker has been coming for a long time. He's a fan of mixed martial arts, and Brock is one of his guys. Those guys wrestled together. I went up and put the belt on Cain (Velasquez), talked to Brock and went right out, so I didn't hear any exchange. But if those guys were going back and forth, it's because they are friends."


Staredown May Mean Much More Between Brock Lesnar and Undertaker --FanHouse (http://www.fanhouse.com/2010/10/24/brief-staredown-may-mean-much-more-between-lesnar-and-undertaker/)

dirk5
25-10-2010, 15:48
Lullig? Dana White gaf gewoon aan dat het vrienden zijn;

Dana White: "First of all, I don't know if he is or isn't (returning to WWE). I would find that hard to believe, but The Undertaker has been coming for a long time. He's a fan of mixed martial arts, and Brock is one of his guys. Those guys wrestled together. I went up and put the belt on Cain (Velasquez), talked to Brock and went right out, so I didn't hear any exchange. But if those guys were going back and forth, it's because they are friends."


Staredown May Mean Much More Between Brock Lesnar and Undertaker --FanHouse (http://www.fanhouse.com/2010/10/24/brief-staredown-may-mean-much-more-between-lesnar-and-undertaker/)

de dag dat ik Dana op zijn woord geloof is nog ver weg....

PinPoint
25-10-2010, 16:09
Lullig? Dana White gaf gewoon aan dat het vrienden zijn;


De manier waarop ze even naar elkaar zegt genoeg....dat zijn geen vriendjes hoor

Devilprince
25-10-2010, 16:22
De manier waarop ze even naar elkaar zegt genoeg....dat zijn geen vriendjes hoor

Borck heeft net verloren, moet ''The Undertaker'' dan opgewonden lopen doen

MaartenManaus
25-10-2010, 17:39
De manier waarop ze even naar elkaar zegt genoeg....dat zijn geen vriendjes hoor

net als met Rampage en Evans zeker ;)

The Bulldog
25-10-2010, 17:40
undertaker......tja.......


vind er wel weer echt nl commentaar leesbaar....

deze man heeft met zo weinig partijen dit over zich heen gehad.....nu weet ie dat ie meer op zijn rug moet trainen....

Lesnar pakt de titel weer terug denk ik.....geef hem een jaar.....

Djani
25-10-2010, 17:45
The freakin' Undertaker kijkt voormalig pro wrestler Brock Lesnar waarvan de geruchten zijn dat hij een korte comeback maakt vies aan en mensen gaan er vanuit dat het echt is.....:fp:

ICON
25-10-2010, 19:42
ja idd. allemaal geacteerd man

TOON
25-10-2010, 20:15
WWE is acteren.....en dat zag je net ook....big deal......er is weer een nieuwe hype geboren....

Marchant
25-10-2010, 20:25
Ja man ! net na het verliezen van de UFC titel, ziet hij de Undertaker en denk oja zal lekker gaan acteren voor de wwe.
Goed voor de Hype:confused::fp:

TOON
25-10-2010, 22:09
ach ja acteren of niet.....je zag die undertaker al ver voordat brock langskwam de hele tijd die richting op kijken....hij zat er gewoon op te wachten en brock deed gewoon mee......en wat dan nog of ze een hekel aan elkaar hebben......het is een grote neppe zooi en of het een vooropgezette hype is of niet, het gaat vanaf dit filmpie in ieder geval een hype worden....

het is geloof ik iedere HW titleshot weer geschreeuwd dat dit HET GEVECHT VAN DE CENTURY is.....dus dat zullen ze bij JDS vs CAIN ook doen....
Amerika = hype = acteren = show
daar worden ze mee geboren

ArtistiC
26-10-2010, 00:18
ach ja acteren of niet.....je zag die undertaker al ver voordat brock langskwam de hele tijd die richting op kijken....hij zat er gewoon op te wachten en brock deed gewoon mee......en wat dan nog of ze een hekel aan elkaar hebben......het is een grote neppe zooi en of het een vooropgezette hype is of niet, het gaat vanaf dit filmpie in ieder geval een hype worden....

het is geloof ik iedere HW titleshot weer geschreeuwd dat dit HET GEVECHT VAN DE CENTURY is.....dus dat zullen ze bij JDS vs CAIN ook doen....
Amerika = hype = acteren = show
daar worden ze mee geboren

JDS vs Cain is me een affiche om van te smullen hoor.. ga lekker huilen omdat de sport mainstream wordt dankzij de amerikanen trouwens idioot.. alsof het bij de Jappen zo anders was.

Over the Undertaker vs Brock:
Heb begrepen dat the Undertaker Brock's vrouwtje heeft beledigd. Who cares anyway.

goro
26-10-2010, 10:28
Over the Undertaker vs Brock:
Heb begrepen dat the Undertaker Brock's vrouwtje heeft beledigd. Who cares anyway.

Oooooh die durft! Is die zijn leven beu?

goro
26-10-2010, 10:32
http://www.youtube.com/watch?v=2k_AO4m0rf8
Spoiler!

rollermanskunk
26-10-2010, 20:29
http://www.cagesideseats.com/2010/10/26/1774913/jim-ross-chimes-in-on-brock-lesnar-and-undertaker

Ik hou het op "WWE-acting" van de Undertaker om Lesnar te kietelen voor WWE