PDA

View Full Version : Prachtig gevecht Saenchai - Hogere technische dominantie bestaat niet.



Djani
25-10-2010, 18:08
Dit is een gevecht tussen Saenchai sor Kingstar en Rob Storey. Het vond afgelopen juni plaats in Engeland geloof ik. Ik blijf het gestoord vinden wat Saenchai allemaal klaarspeelt in de ring. Heb genoten van deze partij die eindigt op KO.

http://www.youtube.com/watch?v=PrkKUg9XafY

http://www.youtube.com/watch?v=udS1Pz7KdkE&feature=related

Hendy
25-10-2010, 19:15
Kijk, hier word ik nou vrolijk van!!

Thanks Djani!

Sadix
25-10-2010, 20:36
idd erg mooi.

Ik vind hem persoonlijk p4p beste thai bokser ter wereld.

Bartju
25-10-2010, 20:50
Kijk, hier word ik nou vrolijk van!!

Thanks Djani!

x2

wat wordt er met die vent gespeeld zeg:p hij laat hem wel heel lang lijden

Slome
25-10-2010, 20:51
strakke partij, thanks vet om te zien.... nu ook in het Portaal

PinPoint
25-10-2010, 21:12
Mag ik 1 rondje met hem? Dan kick ik de linving **** uit hem.......

Niets met vechten te maken....

Sadix
25-10-2010, 21:15
wat niet?

Djani
25-10-2010, 21:27
Mag ik 1 rondje met hem? Dan kick ik de linving **** uit hem.......

Niets met vechten te maken....

:lol:!!!!!!!!!!

okej okej wacht, ik ga dit proberen serieus aan te pakken:

Maar meneer PinPoint, hoe heeft ongeschonden een grote variatie aan technieken uitvoeren die leiden tot een KO niets te maken met vechten?

Djani
25-10-2010, 21:34
idd erg mooi.

Ik vind hem persoonlijk p4p beste thai bokser ter wereld.

Hij ís gewoon momenteel de p4p beste Nak Muay ter wereld. Zijn prestaties spreken voor zich, daar kan geen mening tegenop:D. Mensen kunnen hem niks vinden, maar dat neemt niet weg dat hij al jaren heerst.

payap
25-10-2010, 21:46
Yhanx Djani, Saenchai is altijd genieten. Wat een vechter!

Saenchai is een klasse apart en hij staat op eenzame hoogte. Net als Rob Cox zegt p4p de beste vechter ter wereld.

Anderson
25-10-2010, 21:51
het lijkt op Dany bill - Joe prestia

http://www.youtube.com/watch?v=6rT1qNQWzR4

Bartju
25-10-2010, 22:10
Mag ik 1 rondje met hem? Dan kick ik de linving **** uit hem.......

Niets met vechten te maken....


:lol: HAHAHAHA...

je meent dit tog niet serieus he:confused:

mario the count
26-10-2010, 11:50
Mag ik 1 rondje met hem? Dan kick ik de linving **** uit hem.......

Niets met vechten te maken....

hahahhaa, effe de datum checken hoor. Huh nee het is geen 1 april :confused:

Boran
26-10-2010, 12:19
Leuk om Saenchai z'n trucjes te zien doen. Verder vind ik de partij helemaal niet boeiend. 't verschil in niveau is veel te groot. De Engelsman heeft z'n dekking op z'n heupen hangen en trapt als een zoutzak. Hij laat zich helemaal meeslepen in het spelletje van Saenchai. Als ie zelf z'n combinaties zou blijven maken had ie nog geen kans gehad, maar had hij waarschijnlijk iets meer tegenstand kunnen bieden.

phranq
26-10-2010, 13:48
Mag ik 1 rondje met hem? Dan kick ik de linving **** uit hem.......

Niets met vechten te maken....

Gefeliciteerd met de domste opmerking van het jaar.....

PinPoint
26-10-2010, 14:01
Gniffelt....

The Jaguar
26-10-2010, 15:01
Zware mismatch natuurlijk dit slaat echt werkelijk nergens.
Ik heb veel respect voor kingstar maar dit soort partijen moet hij niet aan nemen dit is een nieuweling tegen een A klasse vechter zo groot is het niveau verschil. Maar voor de engelsman natuurlijk een mooie ervaring voor zover je dat zo kan noemen want niet meer op je benen kunnen staan omdat je lowkicks niet kunt blokken is triest voor een A klasser met zoveel partijen op zijn naam.

Djani
26-10-2010, 16:42
Zware mismatch natuurlijk dit slaat echt werkelijk nergens.
Ik heb veel respect voor kingstar maar dit soort partijen moet hij niet aan nemen dit is een nieuweling tegen een A klasse vechter zo groot is het niveau verschil. Maar voor de engelsman natuurlijk een mooie ervaring voor zover je dat zo kan noemen want niet meer op je benen kunnen staan omdat je lowkicks niet kunt blokken is triest voor een A klasser met zoveel partijen op zijn naam.

Je hebt gelijk dat het een mismatch is (alhoewel voor hem op dat gewicht bijna elke partij buiten thailand een mismatch is). Maar hij komt, zoals de meeste thaiboksers, uit Isaan. Dat is het armste gebied van het land. Met het geld dat hij nu verdient moet hij zijn familie onderhouden en verder zelf van proberen te leven zodra hij niet meer kan vechten. Dus ik kan wel begrijpen dat hij dit soort partijen ook gewoon aanneemt.

payap
26-10-2010, 17:01
Zware mismatch natuurlijk dit slaat echt werkelijk nergens.
Ik heb veel respect voor kingstar maar dit soort partijen moet hij niet aan nemen dit is een nieuweling tegen een A klasse vechter zo groot is het niveau verschil. Maar voor de engelsman natuurlijk een mooie ervaring voor zover je dat zo kan noemen want niet meer op je benen kunnen staan omdat je lowkicks niet kunt blokken is triest voor een A klasser met zoveel partijen op zijn naam.

Denk dat hij dan nooit meer buiten thailand zou kunnen vechten. Saenchai is van een dergelijke klasse dat er buiten Thailand geen vechter ook maar in zijn buurt komt. Denk dat je echt met de 70kg vechters moet komen, wat zo n 10 kg boven zijn gewicht is, waar hij pas aan de bak moet. En dan ook maar enkele denk ik.

Zelfs in thailand match men hem met een paar kg verschil om enigszins spanning te krijgen omdat hij dan heel diep op de weegschaal moet gaan. Vergelijk het bv als wij hier souwer vs chaid zouden houden op 70 kg en souwe zou maar 66 ofzo mogen wegen. Dat gebeurt met hem in thailand. En nog is hij bijna altijd winnaar!

Sadix
26-10-2010, 18:31
als ik me verveel, type ik serieus kingstar in op youtube en ga gewoon genieten.

ongelooflijke vechter is dat.

JeKa
26-10-2010, 19:27
het lijkt op Dany bill - Joe prestia

http://www.youtube.com/watch?v=6rT1qNQWzR4


Deze baas (Bill) heb ik vorig jaar nog in het Lumpini mogen ontmoeten en wat Bahts van hem gewonnen. Prima gozer, maar ik kan je een ding zeggen: die weegt ook geen -63 kg meer :D