PDA

View Full Version : Uitslagen ISUZU THAI FIGHT last 8



Hendy
25-10-2010, 19:43
Fabio Pincawop - Rafi Zouheir

Liam Harrison ko r3 - Soishiro Miyakoshi

Petchmunkong Petchfocuswop - Vitaly Gurkov

Anthony Kane - Youssef Boughanemwop


Jammer dat Kane eruit ligt.

Kemal
25-10-2010, 19:45
Jammer dat Kane eruit ligt.


x2

Richelieu
25-10-2010, 19:59
Erg jammer van Kane! Europeanen Harrison & Pinca zitten nog wel in de strijd voor de finale.

Hendy
25-10-2010, 20:04
Erg jammer van Kane! Europeanen Harrison & Pinca zitten nog wel in de strijd voor de finale. vergeet de belg Boughanem niet;)

Richelieu
25-10-2010, 20:37
vergeet de belg Boughanem niet;)

:fp:

Sadix
25-10-2010, 20:41
Jammer Kane,

had gehoopt dat je het zou winnen.

MaartenManaus
25-10-2010, 20:44
Jammer Kane,. iig weer een ervaring rijker.
hoop dat je hier weer een keer post hoe het gegaan is, niet alleen in de wedstrijd maar ook het hele gebeuren eromheen.

payap
25-10-2010, 20:51
Jammer Kane, begrijp dat je pas na een extra ronde heb verloren.

Sterke vechters over als hij door was gegaan zeg. Pinca, Harrisson en Petchmongkong!

anthony kane
26-10-2010, 10:50
hey thanx iedereen

jah was een hele harde partij ik dacht eigenlijk dat ik gewonnen had helemaal omdat ik hem in de laatste secondes van de derde ronde acht tellen sloeg en voor mijn gevoel hij uitgeteld was maar goed hele goeie en lastige vechter die yousef helemaal op thaise regels en de vierde ronde won hij door zijn knieen haha hij deed niks anders :P

maar nog iets liam harrisson is zoiezo niet door hij heb wel gewonnen maar hij was te zwaar op de weging dus de japanner ging automatisch door naar de volgende ronde

als pinca van die thai op KO wint ( want op punten kan het niet hier ) dan denk ik dat het youssef pinca wordt in de finale want de japanner stelt eigenlijk niks voor hahaha

groetjes kane