PDA

View Full Version : Matt Hughes Laughs At Joe Rogan



snakerattle79
26-10-2010, 01:42
Matt Hughes Laughs At Joe Rogan | Steve Rattlesnake (http://steverattlesnake.cliquezone.com/2010/10/matt-hughes-laughs-at-joe-rogan)

“Jake Shields fight was interesting to me. Jake ran out of gas, but still ended up getting the split decision. From a technical view, Kampmann had a terrible fight, in my opinion, he gave the fight to Shields. One thing I will say is Joe Rogan’s commentary was a little off during the fight. The ground game was pretty even in my book with Shields doing a little more controlling. Kampmann escaped to his feet several times and Kampmann had more submission attempts than Shields had, but listening to Rogan, you would have thought Shield had submitted him the first ten seconds of being on the ground. I really think the UFC could use a third man doing the broadcast, that has some experience inside the octagon. I don’t disagree with everything Rogan says, but there are a lot of things he says that I just laugh at.”

Ivo C.
26-10-2010, 10:01
maar niet aleen Hughes.
Ik denk ook dat Rogan af en aan te veel bullshit zeggt...

snakerattle79
26-10-2010, 10:44
maar niet aleen Hughes.
Ik denk ook dat Rogan af en aan te veel bullshit zeggt...


agree, Rogan is too much sometimes, he's always bias in people he likes

Tony
26-10-2010, 10:52
Rogan is een geval apart.. Rogan knows his shit.. punt.

Maar Rogan is in loondienst van de ufc. En daar hoort wellicht ook een stukje verkapt propaganda bij.

chickenwing
26-10-2010, 11:13
vergeet niet dat rogan veel van eddie bravo krijgt ingefluisterd die op datzelfde moment in de ''broadcast truck'' buiten staat, de beelden op het juiste moment laat zien in de herhaling ....met een oortje krijgt ie veel info over alles door van hem

amilster
26-10-2010, 12:23
vergeet niet dat rogan veel van eddie bravo krijgt ingefluisterd die op datzelfde moment in de ''broadcast truck'' buiten staat, de beelden op het juiste moment laat zien in de herhaling ....met een oortje krijgt ie veel info over alles door van hem

Was die Eddie Bravo daar net een tijdje geleden mee gestopt?
ik begrijp Rogan soms ook niet hoor, hij heeft veel knolage van MMA maar slaat soms de plank echt finaal mis heb ik het idee, wellicht dat propaganda daar idd mee te maken heeft

JeIIe
26-10-2010, 13:36
Vooral in het Shields-Kampmanfight was dit storend

punch
26-10-2010, 13:50
Rogan is misschien technisch niet altijd accuraat (wie wel) maar is gewoon onderdeel van de beleving en show van de UFC
Zonder hem zou de UFC saai worden. Dat heb je vooral met andere shows zoals Strikeforce De gevechten zijn best goed maar de show erom heen gewoon als beleving slecht/saai
Ik denk dat de UFC als show en promotie op eenzame hoogte staan. De gevechten vallen soms tegen dat is jammer Maar de show staat als een huis imho:pimp:

En hughes moet gewoon niet zeuren :twak:( ik hoop ook dat ze Bas nemen als er iemand bijkomt zou een mooie bak zijn zeg) daaaaag Hughes ;):lol:

Kale
26-10-2010, 17:38
die Mike goldberg mag van mij echt weg wat een pannekoek is dat. Ze moeten gewoon Rutten daar neer zetten

chickenwing
26-10-2010, 19:43
het comentaar van bas is altijd leuk om te horen en is zelf een veteraan ..mijn ideale duo nog steeds steven quadros en bas

Wiseguy
27-10-2010, 10:53
Mike Goldberg is een robot. Wat een balhaar is dat zeg. Met altijd die gare intonatie van hem. Geef me dan maar Mauro Ranello of Quadros.

amilster
27-10-2010, 15:12
Nou ik heb niet veel problemen met Goldie, ik vindt dat hij en rogan elkaar goed aanvullen (qua stijl) alleen inhoudelijk zou het wel minder voorspelbaar en overdreven kunnen zijn, maar ja promotie he daar moeten we ook begrip voor hebben.
PS. ik vind Bas echt een gave gast om naar te kijken en te luisteren maar ook voor hem geld met mate, als ik hem teveel hoor ga ik me ook storen aan zijn ADHD manier van zijn.