PDA

View Full Version : 'Badr Hari onderweg naar Nederland'



Bumaye
26-10-2010, 13:56
De voor zware mishandeling gezochte K1-vechter Badr Hari is onderweg naar Nederland.

Dat meldde organisator It's Showtime maandagavond op twitter (http://twitter.com/ITSSHOWTIMEnl/status/28699162867). Onbekend is of Hari inmiddels is aangekomen. It's Showtime, waarvan de eigenaar ook de manager van Hari is, kon tegen AT5 niets meer zeggen over de zaak. Hari's advocaat Bénédicte Ficq laat weten het bericht "te bevestigen noch te ontkennen."

Badr Hari wordt door de politie gezocht in verband met de zware mishandeling (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/gezelli_badr_hari_verdachte_in.html)van een portier van club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. Hij is hoofdverdachte in die zaak

De K1-vechter ontkent dat hij iets met de zaak te maken heeft, maar vluchtte wel naar Marokko. (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/07/ook_de_amsterdamse_k1fighter_b_1.html)
zo bleek uit foto's die begin vorige maand zijn gepubliceerd.

De portier van Blinq liet afgelopen weekend nog weten dat hij door de politie onder druk is gezet om aangifte te doen tegen Hari. Volgens hem was de vechter op de bewuste avond niet in de club.

http://www.at5.nl/artikelen/50904/badr-hari-onderweg-naar-nederland

Peter0711
26-10-2010, 14:33
Eve in Marokko wachten totdat het allemaal *afgekoeld is.

* Afgekoeld = Aangifte ingetrokken / aangifte veranderd / geregeld.. :D

Hoop dat dit allemaal snel achter de rug is,en Badr weer lekker sportief aan de slag kan gaan..
(Mischien december?? )

sebastiaan
26-10-2010, 15:06
Snel! Met loeiende sirenes naar Schiphol! hehehe...

Kameleon
26-10-2010, 16:30
De portier van Blinq liet afgelopen weekend nog weten dat hij door de politie onder druk is gezet om aangifte te doen tegen Hari. Volgens hem was de vechter op de bewuste avond niet in de club.

http://www.at5.nl/artikelen/50904/badr-hari-onderweg-naar-nederland


....an offer he could not refuse...

Petrosyan188
26-10-2010, 17:54
zoals ik al eerder zei, het is absoluut NIET EERLIJK laat ik dat gelijk voorop zetten voordat ik weer wordt gemaakt voor badr nuthugger,lover,bril weet ik veel wat er allemaal niet is. Dit is gewoon het beste voor iedereen!, die portier hoeft niet bang meer te zijn ofzo(en dan bedoel ik niet op badr maar al die gekgestoorde fans die hij helaas heeft die hem zouden dreigen) hij zal vast wel een zak met poen hebben gekregen, badr kan zich weer opmaken waar die goed in is namelijk kickboxen, de badr fans en vechtliefhebbers zonder haat voor geen enkele sporter kunnen weer genieten van zijn mooie stijl en last but not least de haters kunnen weer negatieve dingen zoeken om te melden tegen badr

Budokan
26-10-2010, 18:04
De portier van Blinq liet afgelopen weekend nog weten dat hij door de politie onder druk is gezet om aangifte te doen tegen Hari. Volgens hem was de vechter op de bewuste avond niet in de club.


Technisch gezien klopt dat waarschijnlijk ook nog. Hari was die bewuste avond niet in de club, nee hij werd buiten de deur gehouden door een portier..... Nadat hij de portier tot moes sloeg, ging hij niet even gezellig binnen een theetje drinken. Je ziet maar, met goed management en veel geld kom je er wel mee weg

Bartju
26-10-2010, 18:13
zoals ik al eerder zei, het is absoluut NIET EERLIJK laat ik dat gelijk voorop zetten voordat ik weer wordt gemaakt voor badr nuthugger,lover,bril weet ik veel wat er allemaal niet is. Dit is gewoon het beste voor iedereen!, die portier hoeft niet bang meer te zijn ofzo(en dan bedoel ik niet op badr maar al die gekgestoorde fans die hij helaas heeft die hem zouden dreigen) hij zal vast wel een zak met poen hebben gekregen, badr kan zich weer opmaken waar die goed in is namelijk kickboxen, de badr fans en vechtliefhebbers zonder haat voor geen enkele sporter kunnen weer genieten van zijn mooie stijl en last but not least de haters kunnen weer negatieve dingen zoeken om te melden tegen badr

als hij schuldig is vind ik dat hij zn straf moet krijgen. is hij niet schuldig laat hem die straf niet krijgen! klaar, en ik (zelfs ik) hoop ook egt dat hij terug komt in de ring en egt laatzien waar hij goed in is. Knokken!! en die rare acties achter zich laat!

JoZo
26-10-2010, 18:34
En toch vind ik het wel vreemd. Zeker gezien de recente ontwikkelingen in A'dam. Als ik het stukje goed lees wil die portier (A) zelf helemaal geen aangifte doen en was het (B) Badr Hari helemaal niet. En toch wordt de man door de politie onder druk gezet aangifte te doen tegen Hari. Ergens voelt het aan alsof de gemeente Amsterdam het allemaal heel goed kan gebruiken in hun "vechtsport-criminaliteit"-verhaal wanneer er tegen Badr aangifte wordt gedaan.

Sadix
26-10-2010, 18:34
ik hoop echt dat badr zn gedrag veranderd is en hij nu een gentlemen buiten de ring is en binnen de ring nog steeds de killer is die we kennen.

Blijft mijn Favo k1 vechter van het moment als je puur op vechtskills zou moeten beoordelen.

Petrosyan188
26-10-2010, 18:36
als hij schuldig is vind ik dat hij zn straf moet krijgen. is hij niet schuldig laat hem die straf niet krijgen! klaar, en ik (zelfs ik) hoop ook egt dat hij terug komt in de ring en egt laatzien waar hij goed in is. Knokken!! en die rare acties achter zich laat!

ja maar dit is typisch gevalletje tunneldenken want je kijk niet naar de gevolgen, laten we zeggen die portier zou aangifte gedaan hebben en er zou genoeg bewijz zijn dat badr schuldig denk je dan echt dat die ooit nog voor een club kan staan zonder lastig gevallen worden of misschien zelfs mishandeld en wat dacht je van zijn familie/vrienden of misschien heeft die zelfs vrouw en/of kinderen die zullen dan ook niet ongeschonden gelaten worden. dan zou ik als ik hem was gewoon die poen pakken die hij waarschijnlijk krijgt geen gezeur meer na die voorval alles koek en ei weer.. zoals ik al zei niet eerlijk maar wel het beste. verplaats je trouwens in de schoenen van die portier zou jij dan echt aangifte hebben gedaan? ik iniedergeval zeker niet!

Facade
26-10-2010, 18:39
ja maar dit is typisch gevalletje tunneldenken want je kijk niet naar de gevolgen, laten we zeggen die portier zou aangifte gedaan hebben en er zou genoeg bewijz zijn dat badr schuldig denk je dan echt dat die ooit nog voor een club kan staan zonder lastig gevallen worden of misschien zelfs mishandeld en wat dacht je van zijn familie/vrienden of misschien heeft die zelfs vrouw en/of kinderen die zullen dan ook niet ongeschonden gelaten worden. dan zou ik als ik hem was gewoon die poen pakken die hij waarschijnlijk krijgt geen gezeur meer na die voorval alles koek en ei weer.. zoals ik al zei niet eerlijk maar wel het beste. verplaats je trouwens in de schoenen van die portier zou jij dan echt aangifte hebben gedaan? ik iniedergeval zeker niet!

1. wie is daar verantwoordelijk voor ? juist, Badr zelf. Er zullen wel consequenties moeten zijn voor je fouten. Een van de redenen waarom hij maar 'misstappen' blijft maken, om het heel diplomatiek te formuleren is omdat deze consequenties steeds uitblijven.
2. Natuurlijk zou jij geen aangifte doen tegen Badr :P

Kemal
26-10-2010, 18:41
http://www.feestreus.nl/picture/artikelen/227.jpg

dirk5
26-10-2010, 19:01
Als je denkt dat je god bent, dan kom je vanzelf een keer de duivel tegen.

Petrosyan188
26-10-2010, 19:05
Als je denkt dat je god bent, dan kom je vanzelf een keer de duivel tegen.

dan zal het waarschijnlijk niet lang meer duren dat jij de duivel tegenkomt

joost
26-10-2010, 19:11
NEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

dirk5
26-10-2010, 19:16
dan zal het waarschijnlijk niet lang meer duren dat jij de duivel tegenkomt

kun je niet gewoon stoppen met dit offtopic gejank altijd?

Collina
26-10-2010, 19:18
ja maar dit is typisch gevalletje tunneldenken want je kijk niet naar de gevolgen, laten we zeggen die portier zou aangifte gedaan hebben en er zou genoeg bewijz zijn dat badr schuldig denk je dan echt dat die ooit nog voor een club kan staan zonder lastig gevallen worden of misschien zelfs mishandeld en wat dacht je van zijn familie/vrienden of misschien heeft die zelfs vrouw en/of kinderen die zullen dan ook niet ongeschonden gelaten worden. dan zou ik als ik hem was gewoon die poen pakken die hij waarschijnlijk krijgt geen gezeur meer na die voorval alles koek en ei weer.. zoals ik al zei niet eerlijk maar wel het beste. verplaats je trouwens in de schoenen van die portier zou jij dan echt aangifte hebben gedaan? ik iniedergeval zeker niet!

@ Petrosysan188
Ik heb wel's wat reacties voorbij zien komen, maar dit spant de kroon! Overigens vind ik 't nogal een gevaarlijke aanname/denkwijze van je Petrosyan188, ook ten opzichte van Badr Hari en zijn achterban. Ongeacht hij schuldig is of niet.

Beknopt geef je aan: "Doe je aangifte dan is je vrouw/kinderen en familie een vitaal gezondheid niet zeker"! Dit soort aanname kan je absoluut niet publiceren in mijn beleving.

Dan kan je Bartju's denkwijze een "gevalletje vinden van tunnelvisie", maar wat jij vermeld is echt "kort door de bocht"!

Collina
Ps: Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten, "en dan mag de gene nog blij zijn dat wel zo'n soft rechtssysteem hebben in Nederland".

Ik hoop Badr Hari snel terug te zien in de ring, dit gaat wellicht toch een andere K1 worden zonder Badr, maar ik blijf van mening, is hij schuldig bevonden, hoop ik dat hij er van leert doormiddel van een goede straf op maat!

Petrosyan188
26-10-2010, 19:26
waarom niet? volgens bonjasky om maar een voorbeeld te noemen zijn zijn familieleden ook bedreigd door hari z'n fans(waar hari niks aan kan doen.. maar die mafkezen lopen rond, dus je moet niet zo naief doen) waarom zou dan een portier dat is zelfs nog een makkelijkere doelwit die hem als die aangfifte zou doen.. waarom zouden die mafkezen nu niets doen. nogmaals badr hari ken er ook niks aan doen(ja misschien een beetje door z'n eigen gedrag aantepassen..) niet zo naief colina je doen net of de wereld een regenboog is

knift
26-10-2010, 19:31
"zucht

Collina
26-10-2010, 19:49
waarom niet? volgens bonjasky om maar een voorbeeld te noemen zijn zijn familieleden ook bedreigd door hari z'n fans(waar hari niks aan kan doen.. maar die mafkezen lopen rond, dus je moet niet zo naief doen) waarom zou dan een portier dat is zelfs nog een makkelijkere doelwit die hem als die aangfifte zou doen.. waarom zouden die mafkezen nu niets doen. nogmaals badr hari ken er ook niks aan doen(ja misschien een beetje door z'n eigen gedrag aantepassen..) niet zo naief colina je doen net of de wereld een regenboog is

Alsnog ben ik van mening dat je dit soort uitspraken/aanname niet kan maken en helemaal niet moet publiceren als je er geen 100% weet van heb.

Ik vind 't nogal overtrokken, simple like that.

Door dit soort dwaze uitspraken en vooral (domme) aanname hebben we mensen zoals Dhr. Paul Vugts die (denkt) bevestiging te hebben om basis van zulke uitspraken.

Gewoon niet doen Patrosyan188. Vind 't nogal jammer dat ik jou dat als (vechtsport fan) moet uitleggen.

Petrosyan188
26-10-2010, 19:57
dus we moeten gewoon de waarheid niet onder ogen zien en doen alsof alles mooi en leuk is.. ook prima :)

Collina
26-10-2010, 20:01
dus we moeten gewoon de waarheid niet onder ogen zien en doen alsof alles mooi en leuk is.. ook prima :)

Als je de essentie van mij post niet snapt, houden we het hierbij.

Collina

Facade
26-10-2010, 20:14
Petro snapt het wel, maar verzint een 'praktisch' argument om Badr te matsen. Nouja zelfs in dat opzicht raakt het kant noch wal: Wanneer Nederland als soevereine rechtstaat zich laat overrulen door de dreiging van een paar kneusjes is het hek van de dam en ontstaat er complete onrust en anarchie. Dus probeer je er nou maar niet uit te lullen. Wet overtreden -> straffen. Simpel als dat....

Darkness
26-10-2010, 20:26
Welkom Badr Hari!!!!

rollermanskunk
26-10-2010, 20:32
Er gaat trouwens een verhaal de ronde dat naast Badr ook Ajax-speler Gregory van de Wiel aanwezig was bij de matpartij in de Blinq.

Bron: VI (Johan Derksen)

Slome
26-10-2010, 20:33
Er gaat trouwens een verhaal de ronde dat naast Badr ook Ajax-speler Gregory van de Wiel aanwezig was bij de matpartij in de Blinq.

Bron: VI (Johan Derksen)
dat was een andere keer.....

citrusfruit
26-10-2010, 22:42
Wie van hier was er eigenlijk bij? Waarschijnlijk niemand, zullen we dan gewoon even afwachten hoe het loopt voordat we allemaal conclusies trekken en op de zaken voor uit lopen?

slashd
27-10-2010, 09:11
ja maar dit is typisch gevalletje tunneldenken want je kijk niet naar de gevolgen, laten we zeggen die portier zou aangifte gedaan hebben en er zou genoeg bewijz zijn dat badr schuldig denk je dan echt dat die ooit nog voor een club kan staan zonder lastig gevallen worden of misschien zelfs mishandeld en wat dacht je van zijn familie/vrienden of misschien heeft die zelfs vrouw en/of kinderen die zullen dan ook niet ongeschonden gelaten worden. dan zou ik als ik hem was gewoon die poen pakken die hij waarschijnlijk krijgt geen gezeur meer na die voorval alles koek en ei weer.. zoals ik al zei niet eerlijk maar wel het beste. verplaats je trouwens in de schoenen van die portier zou jij dan echt aangifte hebben gedaan? ik iniedergeval zeker niet!

Volledig mee eens. Denk ook dat het een combinatie van wortel en stok is. Enerzijds een zak met geld om het leed te verzachten en anderzijds de belofte dat ze hem en z'n hele familie pakken als hij gaat getuigen.

PinPoint
27-10-2010, 10:39
@Petrosyan & slashd......


Afschaffen die rechtstaat! Helemaal mee eens..........want dat is wat jullie zeggen hier...

Wiseguy
27-10-2010, 11:01
Dat verhaal van Gregory is bekend. Gregory kon er niet zo goed tegen dat zijn meisje Badr wilde en heeft een fikse fooi aan een uitsmijter gegeven om Badr buiten te houden.

arabic-sniper
27-10-2010, 11:02
X 2
zoals ik al eerder zei, het is absoluut NIET EERLIJK laat ik dat gelijk voorop zetten voordat ik weer wordt gemaakt voor badr nuthugger,lover,bril weet ik veel wat er allemaal niet is. Dit is gewoon het beste voor iedereen!, die portier hoeft niet bang meer te zijn ofzo(en dan bedoel ik niet op badr maar al die gekgestoorde fans die hij helaas heeft die hem zouden dreigen) hij zal vast wel een zak met poen hebben gekregen, badr kan zich weer opmaken waar die goed in is namelijk kickboxen, de badr fans en vechtliefhebbers zonder haat voor geen enkele sporter kunnen weer genieten van zijn mooie stijl en last but not least de haters kunnen weer negatieve dingen zoeken om te melden tegen badr

Bartju
27-10-2010, 14:10
het mooie is dat niemand hier egt de waarheid weet en maar speculeert en daar zn mening op baseert.
Maar zonder dit verhaal en ieder zn mening te horen ben ik nog van mening dat als je iets fout doet
bestraft moet worden klaar over en uit. wat voor gevolgen dat ook heeft. daar kent nederland een
allemaal trajecten voor om die mensen uiterste veiligheid te bieden. en niet anders zo is het al langer
dan wij leven. en nu omdat het badr is die veel nuthugger tuig heeft moet het niet anders maar mss
wel harder!

Mattie73
27-10-2010, 14:49
Dat verhaal van Gregory is bekend. Gregory kon er niet zo goed tegen dat zijn meisje Badr wilde en heeft een fikse fooi aan een uitsmijter gegeven om Badr buiten te houden.

Lekker slim :fp:. Ik weet niet hoe hoog die fooi was, maar het lijkt me sterk dat het een pak slaag en een metalen plaat in je kop waard was!

T15Boxing
27-10-2010, 15:48
Ach jullie met je 'afbetaald'. Denk je nou echt dat er geen camera beelden zijn van die vechtpartij?? Als Badr echt schuldig was kon hij er echt niet uitkomen met zoveel getuigen en zoals ik zei, video-beelden.

Mattie73
27-10-2010, 16:07
Latest News:

Badr zal zich vandaag gaan melden bij de politie:

http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/1040686/2010/10/27/Kickbokser-Hari-meldt-zich-bij-de-politie.dhtml

PinPoint
27-10-2010, 16:15
Ach jullie met je 'afbetaald'. Denk je nou echt dat er geen camera beelden zijn van die vechtpartij?? Als Badr echt schuldig was kon hij er echt niet uitkomen met zoveel getuigen en zoals ik zei, video-beelden.


De portier durfde geen aangifte te doen en zegt Hari niet te kennen. De beelden van beveiligingscamera's bleken niet meer voorhanden

bron: Kickbokser Hari meldt zich bij de politie - MISDAAD - PAROOL (http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/1040686/2010/10/27/Kickbokser-Hari-meldt-zich-bij-de-politie.dhtml)

met dank aan Mattie voor het plaatsen

761217186
27-10-2010, 17:20
vliegtuig is het geland hoorde ik

univers1l
27-10-2010, 17:40
vliegtuig is het geland hoorde ik

weet je dat zeker?

Erkempo
27-10-2010, 19:39
UPDATE: Badr Hari meldt zich op bureau - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/50995/badr-hari-meldt-zich-op-hoofdbureau-politie)

PinPoint
27-10-2010, 20:08
Goed zo...Topic op slot en wachten op de uitslag...uhm uitspraak!

Slome
27-10-2010, 20:35
http://www.youtube.com/watch?v=x_iPvUWyzhE