PDA

View Full Version : Hracho Darpinyan vs Jochim Rijmen 6 November in Heerlen



Dawo
27-10-2010, 00:41
Wat denken jullie over deze partij?

ijsblok
27-10-2010, 09:48
Darpinyan op submission

cholitzu
27-10-2010, 09:58
Darpinyan op brutal G&P

arabic-sniper
27-10-2010, 10:58
Darpinyan op KO

Garcia
27-10-2010, 15:12
Win voor Team Schreiber natuurlijk!!

Jetli
27-10-2010, 15:15
Jochim schijnt wel met een touringbus vol met fans te komen :D

FightingDutchman
27-10-2010, 15:29
Ik denk ook winst voor Hracho, by Submission!

Dawo
27-10-2010, 23:30
In ieder geval wordt het knallen!!!

Jetli
27-10-2010, 23:51
Dat Zeker!!

De 3d zaalimpressie staat nu ook op de website.

el bastardo
28-10-2010, 13:50
Hracho by how ever he wants.

Ik las ff 3d zaadimpressie haha

Dawo
06-11-2010, 09:57
Vandaag zien we Hracho weer knallen!
ik ben er bij...
Succes Hracho Mennn

Jetli
06-11-2010, 10:57
Vanavond gaat het los OG2FAr!!!!

Sparta
06-11-2010, 12:12
Hracho by submission!!!!

http://i1088.photobucket.com/albums/i324/sparta3001/Grappling%20Ede/GrapplingEDE30okt2010-43.jpg

el bastardo
06-11-2010, 12:43
Geil!

sebastiaan
06-11-2010, 15:03
Vond zn subs nooit zo heel sterk(maar hij heeft wel een top team achter zich tegenwoordig,waar trainde hij vroeger sowieso?) maar hij is een sterke agressieve vechter en aangezien ik Jochim niet ken, ga ik voor Darpinyan.

ijsblok
06-11-2010, 20:09
Vond zn subs nooit zo heel sterk(maar hij heeft wel een top team achter zich tegenwoordig,waar trainde hij vroeger sowieso?) maar hij is een sterke agressieve vechter en aangezien ik Jochim niet ken, ga ik voor Darpinyan.

nou... misschien vind je zijn bjj subs niet zo heel sterk. maar z'n nekklem is erg goed!

Briant
07-11-2010, 00:04
nou... misschien vind je zijn bjj subs niet zo heel sterk. maar z'n nekklem is erg goed!

BJJ subs bestaan niet ;)

Hracho heeft hele goede subs, maar in mma is het een ander spelletje daar weegt het positiespel zwaarder imo.

Tony
07-11-2010, 00:10
hieronder de uitslag.... *spoiler*




















Hracho heeft zeeeeeeer overtuigend gewonnen op TKO ronde 1 (lees: als een buldozer een weg door jochim heen gebaand)
Nadat hij jochim aangeslagen had met zware stoten gaat t naar de grond alwaar Hracho verder gaat met maaien. Ref grijpt in.. einde verhaal.

Sadix
07-11-2010, 00:12
precies zoals we dachten dat het zou gaan eigenlijk....

Zijn er nou nog tegenstanders voor Hracho in nederland ?

el bastardo
07-11-2010, 00:23
Hracho was weer een beest! Proficiat kerel! Wederom zeeeer indrukwekkend!

topfighter
07-11-2010, 08:49
Hrach was inderdaad top maar ik vond dat jochim in het begin goed mee vocht en zette toch een paar goede stoten door...toen de partij naar grond ging kwam jochim toch terug recht ...nadien kwam Hrach met wilde hoeken en wist Jochim zich niet meer te verweren....toch ben ik tevreden als je weet dat robert jocz op dertig sec zwaar ko ging.......De beste heeft gewonnen en met overtuiging!!!
Ush

Iggy
07-11-2010, 11:12
Top! Gefeliciteerd hracho man! Nu nog wachten op een videotje.

sebastiaan
07-11-2010, 11:24
BJJ subs bestaan niet ;)

Hracho heeft hele goede subs, maar in mma is het een ander spelletje daar weegt het positiespel zwaarder imo.

Ik doel inderdaad op dingen zoals armbars vanuit de guard, traingles, dat soort dingen.. Maar hij is ook wel een top vechter bij uitstek. En bjj subs zijn natuurlijk de enige echte subs.. Zijn er sowieso sporten met met subs naast bjj?

On-topic, Gefeliciteerd Darpinyan!

el bastardo
07-11-2010, 12:02
Hrach was inderdaad top maar ik vond dat jochim in het begin goed mee vocht en zette toch een paar goede stoten door...toen de partij naar grond ging kwam jochim toch terug recht ...nadien kwam Hrach met wilde hoeken en wist Jochim zich niet meer te verweren....toch ben ik tevreden als je weet dat robert jocz op dertig sec zwaar ko ging.......De beste heeft gewonnen en met overtuiging!!!
Ush

Hey Ben,

Jochim had idd een stuk meer in te brengen dan Robert een aantal weken geleden. Ik denk dat het ook helemaal geen schande is om van deze kerel te verliezen. Denk dat Hrash nog ver gaat komen.
Leuk om nog ff met je gepraat te hebben.

Grtz Boris

topfighter
07-11-2010, 15:27
hey Boris,
ja dat denk ik ook , is harde knokker...vooral als je weet dat jochim maar een vijftal partijen gedraaid heeft, Hrach heeft pak ervaring meer .....ga er maar eens staan, dus ik ben tevreden over jochim!

ijsblok
07-11-2010, 15:48
BJJ subs bestaan niet ;)

Hracho heeft hele goede subs, maar in mma is het een ander spelletje daar weegt het positiespel zwaarder imo.

ok ok punt gemaakt jij :)
Maar je snapt wat ik bedoel: darpinyan heeft niet die submissions die je veel in bjj ziet, maar wel die snoeiharde joop kasteel houdgreep bijvoorbeeld. en inderdaad een goed positie spel.

biggz
07-11-2010, 15:58
Darpinyan vs Staring

Dragao
07-11-2010, 17:17
Darpinyan vs Staring

Ene is toch light heavy weigt en Dion is toch een heavyweight?

biggz
07-11-2010, 18:19
Hracho gaf volgens mij af zwaarder te willen vechten.
Denk persoonlijk dat dit een dikke partij kan worden op 100kg

sebastiaan
07-11-2010, 18:28
Hracho gaf volgens mij af zwaarder te willen vechten.
Denk persoonlijk dat dit een dikke partij kan worden op 100kg

Als ik hem was zou ik lekker op dit gewicht blijven, heavyweight is natuurlijk een dankbare gewichtsklasse, maar denk dat hij hier veel krachtiger is dan zn tegenstanders..En das best een voordeel natuurlijk.

Darpinyan
07-11-2010, 20:40
Hey jongens, gisteren was een knal partij mijn voorbereiding was goed voor die gevecht en de uitslag zegt het van zelf...
Ik wil mijn tegestander bedanken voor zijn partij, ik heb respect voor hem want hij was echt een man en hij kan wel klappen hebben toch bleef hij gewoon staan en doorvechten! Ik vond hem best sterk en als je zelf gaat lezen wat ik over jou schrijf dan wens ik je verder veel succes met je andere partijen!!!
Ik wil ook allemaal bedanken die mij steun hebben gegeven vooral Bob en Irma!!!

P.S Ik blij wel lekker deze gewicht vechten en niet heavyweight, Ik heb nooit zo iets gezecht dat ik naar een hogere gewichtsklasse ga vechten.

Groetjes

Hracho Darpinyan

topfighter
07-11-2010, 21:03
Hey jongens, gisteren was een knal partij mijn voorbereiding was goed voor die gevecht en de uitslag zegt het van zelf...
Ik wil mijn tegestander bedanken voor zijn partij, ik heb respect voor hem want hij was echt een man en hij kan wel klappen hebben toch bleef hij gewoon staan en doorvechten! Ik vond hem best sterk en als je zelf gaat lezen wat ik over jou schrijf dan wens ik je verder veel succes met je andere partijen!!!
Ik wil ook allemaal bedanken die mij steun hebben gegeven vooral Bob en Irma!!!

P.S Ik blij wel lekker deze gewicht vechten en niet heavyweight, Ik heb nooit zo iets gezecht dat ik naar een hogere gewichtsklasse ga vechten.

Groetjes

Hracho Darpinyan

Klasse reactie!!!
succes met je verdere carriere!

ReZp
07-11-2010, 21:33
Top reactie!! altijd leuk dat vechters zelf op mixight reageren!

bazooka
07-11-2010, 21:35
precies zoals we dachten dat het zou gaan eigenlijk....

Zijn er nou nog tegenstanders voor Hracho in nederland ?

rematch tegen Jason Jones en Hans Stringer

lopez86
07-11-2010, 22:48
Hracho zwaar op KO gewonnen.
Wel wat wild maar als je tegenstander erdoor uitgeschakeld wordt; lekker boeien.


Ik doel inderdaad op dingen zoals armbars vanuit de guard, traingles, dat soort dingen.. Maar hij is ook wel een top vechter bij uitstek. En bjj subs zijn natuurlijk de enige echte subs.. Zijn er sowieso sporten met met subs naast bjj?

On-topic, Gefeliciteerd Darpinyan!

Sambo en judo? Grappling is geen bjj :S
Hracho is een worstelaar en judoka.
Daarbij werk je (in principe) niet vanaf je rug.

Briant
08-11-2010, 12:46
Ik doel inderdaad op dingen zoals armbars vanuit de guard, traingles, dat soort dingen.. Maar hij is ook wel een top vechter bij uitstek. En bjj subs zijn natuurlijk de enige echte subs.. Zijn er sowieso sporten met met subs naast bjj?

On-topic, Gefeliciteerd Darpinyan!

Ik hoop dat je hier sarcastisch bent. Dont get me wrong ik hou van BJJ ik train het nu ook zelf, maar hiervoor heb ik shooto en judo getraind en om nou te zeggen dat ik nog nooit een echte submission geleerd heb... dat is wel erg vergaand. Ik zeg altijd, een arm buigt maar 1 kant op en of je nou worstelt, bjj, kung fu, chap choi of wat dan ook doet, als je die arm de verkeerde kant op buigt, heb je een probleem.

Maar goed laten we Hracho's mooie overwinning niet overschaduwen met deze discussie, als je behoefte hebt hier meer over te willen zeggen kunnen we een nieuwe thread starten.

sebastiaan
08-11-2010, 13:51
Ik hoop dat je hier sarcastisch bent. Dont get me wrong ik hou van BJJ ik train het nu ook zelf, maar hiervoor heb ik shooto en judo getraind en om nou te zeggen dat ik nog nooit een echte submission geleerd heb... dat is wel erg vergaand. Ik zeg altijd, een arm buigt maar 1 kant op en of je nou worstelt, bjj, kung fu, chap choi of wat dan ook doet, als je die arm de verkeerde kant op buigt, heb je een probleem.

Maar goed laten we Hracho's mooie overwinning niet overschaduwen met deze discussie, als je behoefte hebt hier meer over te willen zeggen kunnen we een nieuwe thread starten.

Haha,hang ik eens de troll uit,hapt er niemand :P
Ik heb drie keer tegen Darpinyan ge-grapple't, en alle drie de keren verloren;)
Dus alle respect voor zn vechtstijl.