PDA

View Full Version : Gilbert Yvel spoiler



Fasada
27-10-2010, 11:49
Er is weinig gesproken over het optreden van Yvel, ik moest er ff een topic over openen..
Ik had een hoop geld gezet op hem omdat de odds behoorlijk gunstig waren (x3 je inzet)

Maar toen ik hem in de cage zag staan wist ik al dat ik kon fluiten naar mijn geld, hadden jullie dat ook en vonden jullie ook dat hij out-of-shape eruit zag....

Is dit einde oefening voor Yvel in de UFC??

PinPoint
27-10-2010, 11:55
Ik mis de 'vechter' in Yvel sowieso sinds hij ind e UFC staat. Hij word zwaarder en minder agressief......

Wat mij betreft einde oefening want hij heeft nog niets laten zien in de UFC. Of heb ik iets gemist?

TheCarnage
27-10-2010, 11:56
Toen ik hem zag staan dacht ik ook dat hij er een beetje uitgezakt uitzag..

Tja moeilijk te zeggen man ik denk wel dat het logisch zou zijn om hem te cutten, maar UFC houd ook nog weleens mensen in dienst die gewoon voor een leuke pot zorgen en voor de kill gaan. Alleen weet ik niet of Gilbert in de UFC genoeg heeft laten zien.

bryan
27-10-2010, 12:01
yvel is done in the UFC.... tenzij lewis ( zijn manager ) echt naaktfoto's heeft van Dana...maar echt het lijkt soms of hij echt niet traint voor een partij, hij lijkt al bekaf van de trip van de kleedkamer naar de kooi..

ben echt een yvel fan van het eerste uur, maar wat hij in de UFC heeft laten zien... is geen yvel waardig performance.. hij heeft echt geluk dat die partij tegen overeem nooit is doorgegaan want die had hem echt vermoord.

Slome
27-10-2010, 12:12
Chubby, met haar op ze kop, nee dat is niet yvel... zo zonde ; k was fan van die man! na die zweepslag lijkt ie niet meer t zelfde...

steftheboxer
27-10-2010, 12:47
pff ik had exact hetzelfde...hij zag er chubby en ongeintreseerd uit. Sta je in de UFC en krijg je een laatste kans en dan zet je zo een partij neer.
Zonde voor Yvel, ik had hem zeker deze overwinning gegund en het had ook mogelijk kunnen zijn.

Maar Yvel is hier ook lid dus misschien reageerd hij zelf nog wel even

Ivor
27-10-2010, 13:24
Ik kan niet voorstellen dat hij nog gevraagd wordt na dit optreden.
Doe dan iig nog een beetje vet verbranding zodat het lijkt of je er nog zin in hebt.
Nee dit wordt meneer Yvel zijn exit uit de UFC denk ik.

El Bambino
27-10-2010, 13:27
Sowieso vind ik Yvel een rare vechter. Zijn zwakste deel is op de grond, in al die jaren zie je totaal geen verbetering, of wellicht moeten we concluderen dat hij niet beter kan!

Briant
27-10-2010, 13:33
Zwakste punt van Yvel is niet eens zijn grond, maar zijn takedown defense. Hierdoor komtie vaak onderop en tegen goede worstelaars is het heel moeilijk daar weer weg te komen.

Hij zag er idd voor de wedstrijd erg out of shape uit. Ik vind dit jammer want Gilbert Yvel zette altijd bikkelharde partijen neer en hoopte op soortgelijke partijen in de UFC. Aan talent heeft Gilbert geen tekort, maar het zit hem vaak in zijn inzet. Ik verwacht idd ook dat hij gecut word door de UFC.

Djani
27-10-2010, 13:35
Sowieso vind ik Yvel een rare vechter. Zijn zwakste deel is op de grond, in al die jaren zie je totaal geen verbetering, of wellicht moeten we concluderen dat hij niet beter kan!

Je zou idd zeggen dat als je 13 jaar als pro MMA-vechter bezig bent wel een keer die zwarte band in BJJ kan halen..

Sadix
27-10-2010, 13:53
met pijn in mijn hart moet ik jullie gelijk geven.

Gilbert zag er echt niet uit :(

TOON
27-10-2010, 14:04
en toch zit je iedere keer vol verwachting te kijken en te hopen op een meesterlijke matpartij :)
jammer dat het nog niet zo wil vlotten in de UFC....wellicht dat ie juist daardoor niet zichzelf was in de ring, te hoge druk ivm een mogelijke cut....

hij was ook erg afwachtend in z'n partij....alsof ie vooral de takedown wilde vermijden....maar goed, als ie er in gevlogen was en ook een takedown had gekregen hadden we weer gezegd dat ie als een malloot erin vloog....

het is vooral erg jammer, denk ook wel dat ie gecut gaat worden....balen!

Garcia
27-10-2010, 14:09
Tja... de eens zo beruchte vechter kenmerkend om z'n agressieve stijl en gaan voor de KO en altijd sensatie bracht in de ring/kooi zag eruit alsof hij een trainingscamp bij de Burger King heeft gehouden. Totaal geen agressie, bewoog als een zak aardappelen en kon ik kan wel verschillende manieren roepen hoe hij simpel uit die situatie op de grond had kunnen ontsnappen. Ik vind het echt super jammer dat Yvel nu 0-3-0 staat bij de UFC en waarschijnlijk gecut gaat worden. Maar het is meer dan terecht!!

Mule-Kick
27-10-2010, 14:13
Vond hem helaas weer tegenvallen. Kan niet ander dat ie gecut gaat worden, of ze moeten hem nog een kans willen geven tegen een andere uitsluitend stand up vechter zoals: Pat Barry, CroCop of Mark Hunt.

marcelt
27-10-2010, 14:48
Out of shape en out of the UFC. Een paar jaar geleden dacht ik dat hij Alistair nog wel kon hebben. Denk er nu heeel anders over.

Remco
27-10-2010, 15:42
Viel me ook al op dat na zijn vorige partij het hier volledig stil bleef. Misschien omdat we allemaal met Yvel zijn opgegroeid en we geen zin hebben aandacht aan een ondermaatse prestatie te besteden. We beschermen onze herrinneringen denk ik. Deze Yvel hoef ik ook niet meer terug te zien, dan pak ik liever wat oude banden uit zijn hoogtij dagen.

MaartenManaus
27-10-2010, 15:49
Een langer verblijf is moeilijk te verantwoorden na zo'n prestatie,... die is echt wel exit
en Strikeforce zal hem ook echt niet willen nu.

dirk5
27-10-2010, 15:57
Ik blijf het raar vinden.

Ik heb hem in Las Vegas gesproken 2 dagen voor zijn gevecht met JDS en toen oogde hij echt super gemotiveerd om de UFC en de Amerikanen te laten zien wie Gilbert Yvel was...

Helaas is het er nooit uitgekomen.

goro
27-10-2010, 16:22
The bels goes ring, My enemy eh opponents hands and fists going very fast against my head. His hands and feet also, and a few seconds later, there s a lot of blood and I m on the ground sleeping.

MaartenManaus
27-10-2010, 16:29
Heeft Yvel al ergens een reactie gegeven ?
kan nog niks vinden. Ben wel benieuwd.

ijsblok
27-10-2010, 16:34
ik ben geen fan geweest van zijn partijen de laatste jaren. Maar over zijn optredens in UFC ben ik echt verbaasd, het leek wel of hij gewoon op de takedown stond te wachten!
En het is inderdaad ook wel raar dat zijn worstelen en grappling totaal niet verbeterd.
Maar ik wil niet te negatief zijn, tot op een bepaald niveau (europese subtop) kan hij aardig meekomen en zet hij wel eens leuke potten neer.

YoMarK
27-10-2010, 16:37
Ik heb hem in Las Vegas gesproken 2 dagen voor zijn gevecht met JDS en toen oogde hij echt super gemotiveerd om de UFC en de Amerikanen te laten zien wie Gilbert Yvel was...
Tegen JDS was hij ook gedreven, helaas liep hij toen tegen een KO aan. Z'n laatste partij leek echt nergens op helaas :/

dirk5
27-10-2010, 16:44
Tegen JDS was hij ook gedreven, helaas liep hij toen tegen een KO aan. Z'n laatste partij leek echt nergens op helaas :/

jep jammer hoe dat in minder dan 1 jaar tijd kan veranderen.

MaartenManaus
27-10-2010, 16:51
jep jammer hoe dat in minder dan 1 jaar tijd kan veranderen.

Dat moet zn trainer toch ook zien aankomen,.. het kan niet zo zijn dat hij op het moment in de ring ineens helemaal anders is.

dirk5
27-10-2010, 16:56
Dat moet zn trainer toch ook zien aankomen,.. het kan niet zo zijn dat hij op het moment in de ring ineens helemaal anders is.

hij vertelde toen een nieuwe trainer te hebben, misschien is dat wel de reden....

http://94.100.115.242/999300001-999350000/999337101-999337200/999337195_5_58_J_1.jpeg
zijn trainer staat hier links op de foto

PinPoint
27-10-2010, 17:00
Je zou idd zeggen dat als je 13 jaar als pro MMA-vechter bezig bent wel een keer die zwarte band in BJJ kan halen..

En hij heeft 'slechts' de paarse als ik me niet vergis. Ook vind ik dat wel BJJ moet trainen om verder te komen.

Toen Randy onlangs zijn zwarte band ontving na zijn partij in de ring, vroeg ik mij nog af hoe vaak Randy zijn pak aan heeft....
Zelfde vraag met Yvel; wanneer had die voor het laatst zijn pak aan?

Slome
27-10-2010, 17:02
zie hier:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?99570-Gilbert-Yvel-is-signed-for-7-fights-in-the-UFC!&highlight=yvel+training

PinPoint
27-10-2010, 17:27
zie wat waar?

Fasada
27-10-2010, 17:36
Helaas betekent een contract van 7 partijen niet dat hij ze alle 7 gaat vechten. De UFC heeft altijd recht om je contract te ontbinden... Het zou kunnen dat hij nog een kans krijgt binnen de UFC, lijkt me wel vet maar dan moet ie echt anders gaan vechten

DVH
27-10-2010, 19:17
Ik verwacht ook dat het einde verhaal is voor Yvel... Maar misschien heeft ie geluk en mag ie toch nog een keer vechten. Keith Jardine kreeg ook een 4e kans. :p

Sadix
27-10-2010, 19:24
keith had wel wat gewonnen en gedaan...

Yvel stelt me echt teleur, dacht echt dat jon madsen geen probleem zou zijn :(

DVH
27-10-2010, 19:28
Klopt, daar heb je gelijk in... En ik had ook verwacht dat Yvel over Madsen heen zou lopen zonder al te veel problemen...

Slome
27-10-2010, 19:30
zo zie je maar, names do not make a fight, fighters make the fight...

Hendy
27-10-2010, 19:33
Zou wel tof zijn om Yvell binnenkort weer in NL te zien knokken! genoeg tegenstand zou ik zeggen..

superstucie
27-10-2010, 21:58
ik vond van gilberts 3 ufc partijen, die van jds was jammer(kan iedere vechter overkomen,zoals bij zentsov) bij pat barry was op het randje(unaniem,barry deed ff meer)maar wel goed gevochten, partij tegen madsen was gewoon bagger.

Pahlavan
27-10-2010, 22:06
ik vond van gilberts 3 ufc partijen, die van jds was jammer(kan iedere vechter overkomen,zoals bij zentsov) bij pat barry was op het randje(unaniem,barry deed ff meer)maar wel goed gevochten, partij tegen madsen was gewoon bagger.

pat barry? je bedoelt ben rothwell

maar hoe jammer ik het ook vind, gilbert heeft echt slecht gepresteerd binnen de ufc. iemand als madsen is ver van een topper in mijn ogen en zelfs daar kon gilbert niet veel tegen doen

superstucie
27-10-2010, 22:10
pat barry? je bedoelt ben rothwell

maar hoe jammer ik het ook vind, gilbert heeft echt slecht gepresteert binnen de ufc exuses idd rothwell

slashd
27-10-2010, 22:20
Zwakste punt van Yvel is niet eens zijn grond, maar zijn takedown defense. Hierdoor komtie vaak onderop en tegen goede worstelaars is het heel moeilijk daar weer weg te komen.

Hij zag er idd voor de wedstrijd erg out of shape uit. Ik vind dit jammer want Gilbert Yvel zette altijd bikkelharde partijen neer en hoopte op soortgelijke partijen in de UFC. Aan talent heeft Gilbert geen tekort, maar het zit hem vaak in zijn inzet. Ik verwacht idd ook dat hij gecut word door de UFC.

Volgens z'n wikipedia pagina heeft ie de paarse band BJJ. In z'n Madsen partij zag ik daar helemaal niets van terug. Waar was z'n closed guard zodat Madsen minder kracht kon zetten in z'n strikes? Bij welke McDojo heeft hij die band gehaald?

DVH
28-10-2010, 01:06
Volgens z'n wikipedia pagina heeft ie de paarse band BJJ. In z'n Madsen partij zag ik daar helemaal niets van terug. Waar was z'n closed guard zodat Madsen minder kracht kon zetten in z'n strikes? Bij welke McDojo heeft hij die band gehaald?

Vast dezelfde als waar Rolando Delgado uit TUF 8 hem heeft gehaald. :p

Ik heb Yvel's partij tegen Madsen niet gezien, maar als ie binnen 2 minuten wordt ge-TKO-ed dan zal het vast niet veel soeps zijn geweest. Tegen JDS had ie pech en liep hij tegen een dreun op, kan gebeuren. Tegen Rothwell heeft hij wel goed gevochten, dacht zelfs nog even dat ie het ging winnen met die ground&pound aanval in de tweede ronde, maar ook helaas. Hij heeft misschien een paar leuke dingen laten zien, maar helaas nog niks gepresteerd in UFC. We komen er vast snel achter of ie mag blijven of niet...

remco pardoel
28-10-2010, 01:56
zoals al eerder aangegeven
Ik heb in het begin Gilbert geholpen met trainen (overgang Rings naar Pride), Hij heeft zeker talent

Wat elke vechter nodig heeft is gewoon zijn mond houden, meetrainen met de groep elke avond, daarnaast een paar aanvullende trainingen.

Als je alleen maar mensen om je heen hebt die te lopen schreeuwen dat je de aller beste en zo bent dan heb je ook geen intrensieke waarde meer om het wel te doen..

Marco
28-10-2010, 10:53
zoals al eerder aangegeven
Ik heb in het begin Gilbert geholpen met trainen (overgang Rings naar Pride), Hij heeft zeker talent

Wat elke vechter nodig heeft is gewoon zijn mond houden, meetrainen met de groep elke avond, daarnaast een paar aanvullende trainingen.

Als je alleen maar mensen om je heen hebt die te lopen schreeuwen dat je de aller beste en zo bent dan heb je ook geen intrensieke waarde meer om het wel te doen..

talent alleen is niet voldoende, mentaliteit is belangrijker...

remco pardoel
28-10-2010, 11:35
Mentaliteit komt voort uit je plaats weten en na jaren je eigen niet te goed voelen om met de groep mee te trainen.
Dat is de juiste mentaliteit

reps voor Marco

amilster
28-10-2010, 12:12
Jammer om te zien maar zijn optreden gezien hebbende moet ik me wel bij de bovenstaande meningen aansluiten


jammer had me zo verheugd op een ouderwets knallende Yvel, oogde gewoon te traag en zwaar en dat kan mijn inziens alleen aan het trainingsregime gelegen hebben.

el bastardo
28-10-2010, 12:26
Heb een beetje het Cro Cop gevoel bij Gilbert. Ik mis het vuur. De Yvel van voorheen stond klaar om te knokken en om de vechter aan de andere kant van de ring een kop kleiner te maken. Dat was het aantrekkelijke aan de vechtstijl van Yvel. Hij ging ervoor! Nu heb ik het idee dat hij komt om zijn zakken te vullen en dat het hem weinig doet als hij op kinderlijke wijze verliest. Waar is die Yvel die de scheids onder zijn reet trapte, die er alles aan deed om te winnen op KO? Helaas moet ik concluderen dat deze Yvel niks in de UFC te zoeken heeft. Madsen is met alle respect C-garnituur en nog verre van een topper.
Als je daar op deze manier van verliest, dan zie ik het heel somber in. Jammer, want ik was altijd een groot fan van de vechtstijl van Gilbert...

wrestler_nl
28-10-2010, 14:59
ik mis de killer instinct bij Yvel!

Richelieu
28-10-2010, 15:03
Helaas betekent een contract van 7 partijen niet dat hij ze alle 7 gaat vechten. De UFC heeft altijd recht om je contract te ontbinden... Het zou kunnen dat hij nog een kans krijgt binnen de UFC, lijkt me wel vet maar dan moet ie echt anders gaan vechten

Daar heb je gelijk in, zou me niets verbazen als ze hem na een vierde nederlaag op rij aan de kant zetten. Hij moet de volgende echt gaan winnen!

Harrie Nak
28-10-2010, 15:36
Kan me alleen maar aansluiten bij al het bovenstaande. Het was helaas weer een teleurstelling.
Tijd voor een trainerswissel? Wellicht zien we de oude, knallende Gilbert dan weer terug!

marrilia
28-10-2010, 16:18
volgens mij verblijft hij nu in Las Vegas bij J sect MMA onder John Lewis
http://www.jsectmma.com/

als hij dan toch in Las vegas wil blijven waarom niet bij Xtreme couture of Wand fight team?....als je dan toch aan je takedown defense wil werken lijkt het me dat je bij de worstelaars van team couture wel goed zit...
Gilbert zal altijd een van mijn favoriete vechters ooit blijven ondanks de huidige resultaten,hopelijk krijgt hij nog een laatste kans en pakt hij een winstpartij!!

ondanks alles....WAR YVEL!!!!!!

TOON
28-10-2010, 16:26
volgens mij verblijft hij nu in Las Vegas bij J sect MMA onder John Lewis
http://www.jsectmma.com/

als hij dan toch in Las vegas wil blijven waarom niet bij Xtreme couture of Wand fight team?....als je dan toch aan je takedown defense wil werken lijkt het me dat je bij de worstelaars van team couture wel goed zit...
Gilbert zal altijd een van mijn favoriete vechters ooit blijven ondanks de huidige resultaten,hopelijk krijgt hij nog een laatste kans en pakt hij een winstpartij!!

ondanks alles....WAR YVEL!!!!!!

x2!

kooivechter
28-10-2010, 22:26
yvel is een spectaculare vechter, maar heeft nooit meegekund met de absolute top. Dat was 10 jaar geleden in pride ook al zo met een record van 2-9 of zo iets, en in de ufc weer. Daar is niks in veranderd. Dat niveua gaat hij ook nooit halen en kun je ook niet van iemand vragen hoe graag je het ook zou willen. het zit er gewoon niet in. ook al traint hij nu in Amerika. Maar hij blijft een toffe vechter misschien strike force of dream in de toekomst.

Boutsen83
29-10-2010, 13:02
Als Gonzaga uit de Ufc is, zie ik Yvel er ook wel binnekort uit

Guile
29-10-2010, 13:36
Wordt het niet weer tijd voor een poll? Yvel vs. A. Overeem. Eens kijken of nog steeds de meerderheid van de kenners hier denkt dat Yvel wint :D


OT. neem aan dat ie gecut wordt, zag er niet goed uit afgelopen partij(en) en zie weinig verbetering meer.

The Jaguar
29-10-2010, 15:41
Ik ben een fan van Yvel hij beschikte over pure killer instinct helaas is dat de afgelopen tijd niet meer terug te zien. Ik gaf hem toen een kans tegen Overeem maar die heeft zich nu ook staand optimaal ontwikkeld dat Yvel volstrekt kansloos is. Jammer, ik hoop dat hij zich zelf weer kan herpakken.

El Bambino
29-10-2010, 21:56
Heb een beetje het Cro Cop gevoel bij Gilbert. Ik mis het vuur. De Yvel van voorheen stond klaar om te knokken en om de vechter aan de andere kant van de ring een kop kleiner te maken. Dat was het aantrekkelijke aan de vechtstijl van Yvel. Hij ging ervoor! Nu heb ik het idee dat hij komt om zijn zakken te vullen en dat het hem weinig doet als hij op kinderlijke wijze verliest. Waar is die Yvel die de scheids onder zijn reet trapte, die er alles aan deed om te winnen op KO? Helaas moet ik concluderen dat deze Yvel niks in de UFC te zoeken heeft. Madsen is met alle respect C-garnituur en nog verre van een topper.
Als je daar op deze manier van verliest, dan zie ik het heel somber in. Jammer, want ik was altijd een groot fan van de vechtstijl van Gilbert...

Maar dat komt mede omdat zulke vechters (Yvel, Crocop) slopers zijn en niet tactisch of technisch zijn. Als je jong bent kun je slopen, als je een dagje ouder wordt dan zul je je hersens en techniek moeten gebruiken, zit niet in bij zulke vechters !

tnk2k
29-10-2010, 23:03
Ik vindt yvel een grote @%#%@#, stukken oren afbijten etc. etc.

Hij zag er idd niet uit, een zak aardappelen uit de Mc Donald's zoals iemand anders al repte.

Een taaie knokker was die wel, helaas. Exit.

Evilman
01-11-2010, 17:47
hij is nooit gegroeid.
zo raar. ik dacht dat ie toch echt zn training aanpakte.
maar je merkt gewoon dat sommige mensen niets meer
bijleren of aanpakken. zo ook grondgevecht bij bijv yvel en crocop.
zonde.. want zo zullen zij NOOIT de top bereiken.
only downhill from here. zonde.

marrilia
05-11-2010, 08:54
helaas is het dan toch gebeurt,Gilbert is van zijn UFC contract ontheven en mag het ergens anders proberen.

ik zeg Japan zou wel een goede stap zijn en dan daar enkele hoofden van de desbetreffende rompen rossen.

hopelijk verandert hij ook van trainers want heb de oude Yvel al een tijdje niet meer gezien(de Yvel met bad intentions)

http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3278:gilbert-yvel-has-been-removed-from-the-ufcs-heavyweight-roster&catid=36:fighters

kooivechter
05-11-2010, 09:16
hij is nooit gegroeid.
zo raar. ik dacht dat ie toch echt zn training aanpakte.
maar je merkt gewoon dat sommige mensen niets meer
bijleren of aanpakken. zo ook grondgevecht bij bijv yvel en crocop.
zonde.. want zo zullen zij NOOIT de top bereiken.
only downhill from here. zonde.

yvel met crocop vergelijken lijkt me niet op zijn plaats. crocop heeft jaren bij de absolut top gehoord. Dat heeft Yvel nooit gedaan. Alleen Crocop zijn leeftijd begint hem parten te spelen, die moet er gewoon mee stoppen.

Gogoplata Freak
05-11-2010, 10:59
@ tnk2k

Heb Yvel nooit iemand in zijn oren zien bijten :S
Heb het gevecht van Yvel in mijn collectie waar hij een DQ krijgt omdat er 2 beet afdrukken in de BUIK van zijn tegenstander staan.
Dus hoe kom jij aan het oren verhaal......

marrilia
05-11-2010, 16:06
was volgens mij tegen een rus....op pankration ofzo