PDA

View Full Version : FRANK MUNOZ(CHAKURIKI) vs NATHAN CORBETT"CARNAGE"



muaythaiguru
27-10-2010, 14:54
Frank Munoz the spanish sensation of Chakuriki Amsterdam,after win Friday fight night 4 man tournament,and become spanish Olimpic Boxing Heavyweight champion,few weeks ago,take time to challence the best 95 kgs fighter of the world in Australia next 27 november at the gold coast Queensland.,Nathan After dominating his previous weight class Carnage has stepped up to Heavy Weight and already collecting World Title belts.
http://lh3.ggpht.com/_FYBLcBaZ4To/TDUftxhOrgI/AAAAAAAADHI/jyGIzR-QVFg/sensai%20thom,%20frank,thomy%20trainer.JPG


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs449.ash2/72203_447959450263_729675263_5882871_2801789_n.jpg

marcelt
27-10-2010, 22:21
Ga er maar aan staan !

rafi
27-10-2010, 22:24
die gaat het echt niet 2 rondes vol houden tegen corbet

Anderson
27-10-2010, 22:45
2e ronde ligt Munoz op de grond.

Fr3ddy
28-10-2010, 12:11
Lijkt me een mismatch.. aan de andere kant.. misschien is Corbett ook niet zo best 10kg. boven zijn normale gewicht.

Richelieu
28-10-2010, 12:54
Lijkt me een mismatch.. aan de andere kant.. misschien is Corbett ook niet zo best 10kg. boven zijn normale gewicht.

Ben ook bang dat de Goldcoast voor Frank een minder prettige ervaring gaat worden. Maar het getuigd wel van lef om tegen "the Carnagë" op FMT in Australie te vechten.

sterrenkijker
28-10-2010, 13:06
wordt het niet tijd dat Corbett waardige tegenstanders gaat krijgen kom op hee..
Hij verloor nog maar 2 partijen maar driekwart van zijn lijst zijn volgens mij 5 niveaus lager..
Ik zou zeggen op naar de K1 of Showtime Heavyweight tournament!

sterrenkijker
28-10-2010, 13:07
Met alle respect voor Frank Munoz btw..

connect
28-10-2010, 13:23
helemaal mee eens hij heeft niet echt de grote namen verslagen.
wel balrak,brown,kaoklai maar die was een stuk lichter, verder niet veel bekende namen.
buiten dat vind ik het een supervechter.
zou hem graag tegen de "lichtere toppers"zien bv saki,rematch spong,zimmerman,hesdey, etc...

sterrenkijker
28-10-2010, 13:25
ja ik vind hem ook een super vechter, maar heeft de beste man vliegangst dat hij niet een keertje deze kan op komt ofzo...

Richelieu
28-10-2010, 14:24
helemaal mee eens hij heeft niet echt de grote namen verslagen.
wel balrak,brown,kaoklai maar die was een stuk lichter, verder niet veel bekende namen.
buiten dat vind ik het een supervechter.
zou hem graag tegen de "lichtere toppers"zien bv saki,rematch spong,zimmerman,hesdey, etc...

Rematch tegen Spong zou een vette partij opleveren!

marcelt
28-10-2010, 14:42
Its Showtime moet hem halen voor de Arena komend jaar of idd. voor het zwaargewicht toernooi !

Marco
28-10-2010, 14:52
heeft mij ook altijd verbaasd dat deze man niet vecht in k1 of gala's in ned.

micha
28-10-2010, 14:55
wel relax een tripje naar Australia. maar heeft hij echt vliegangst? hij heeft toch ook in Thailand gevochten? is hij daar met de boot heen gegaan?

Richelieu
28-10-2010, 14:59
wel relax een tripje naar Australia. maar heeft hij echt vliegangst? hij heeft toch ook in Thailand gevochten? is hij daar met de boot heen gegaan?

Das zeker waar Micha, maar wel teringlang vliegen! De Goldcoast schijnt super te zijn.

Anderson
28-10-2010, 16:34
Hij heeft 3 jaar geleden een k1 toernooi gewonnen in Stockholm dus vliegangst heeft die niet. Het probleem is hij heeft geen goede manager die eens stappen neemt om hem te introduceren bij het grote publiek.

Zijn naam is pas bekend geworden toen die tegen Spong vocht.

Richelieu
28-10-2010, 17:04
Hij heeft 3 jaar geleden een k1 toernooi gewonnen in Stockholm dus vliegangst heeft die niet. Het probleem is hij heeft geen goede manager die eens stappen neemt om hem te introduceren bij het grote publiek.

Zijn naam is pas bekend geworden toen die tegen Spong vocht.

Das waar, heb hier helaas geen scanner maar in de laatste IK stond een groot interview met "the Carnage". Wat mij opviel is dat hij ervan uit ging dat de aanbiedingen vanzelf zouden komen na zijn partij tegen Spong. Tja....als je dat aanneemt kom je nergens. Toch is het een zeer goede vechter die tegen heel wat Nederlandse vechters zoals Manhoef, Saki en Spong een mooie partij zou kunnen neerzetten.

Daalen
28-10-2010, 19:03
Carnage vecht gewoon het liefst FMT, hoeveel partijen kan hij op die regels in Europa krijgen? Bitterweinig...

Anderson
28-10-2010, 19:14
Als je beter had gelezen had je geweten dat die een k1 toernooi heeft gewonnen 3 jaar geleden.

Briant
28-10-2010, 19:51
Corbett is een lul maar helaas kan ie wel flink knokken. Wil em wel tegen Saki zien trouwens.

Richelieu
28-10-2010, 20:53
Corbett is een lul maar helaas kan ie wel flink knokken. Wil em wel tegen Saki zien trouwens.

Hoe weet je dat Braint, ken je hem persoonlijk?

payap
28-10-2010, 21:15
wordt het niet tijd dat Corbett waardige tegenstanders gaat krijgen kom op hee..
Hij verloor nog maar 2 partijen maar driekwart van zijn lijst zijn volgens mij 5 niveaus lager..
Ik zou zeggen op naar de K1 of Showtime Heavyweight tournament!

Maar Nathan Corbett is een jongen die op zijn best is op muaythai regels. En ook niet echt groot en zwaar is. En hij is in zijn area zuid-oost Azie en Oceanie mateloos populair en vangt een aardige gage die ik ze hier in Europa niet zo gauw zie neerleggen voor hem. Ook de K-1 heeft niet echt de flappen meeer tenzij hij het toernooi zou winnen.

Frank Munoz zal het zwaar krijgen maar die jongen heeft wel ballen door Corbett op zijn eigen regels te bevechten. Meestal moeten de muaythai vechters zich aanpassen op alle mogelijke manier aan de regels.

Daalen
28-10-2010, 21:17
Als je beter had gelezen had je geweten dat die een k1 toernooi heeft gewonnen 3 jaar geleden.

*zucht* ik zeg toch dat hij het liefst op FMT vecht.

muaythaiguru
29-10-2010, 08:26
Maar Nathan Corbett is een jongen die op zijn best is op muaythai regels. En ook niet echt groot en zwaar is. En hij is in zijn area zuid-oost Azie en Oceanie mateloos populair en vangt een aardige gage die ik ze hier in Europa niet zo gauw zie neerleggen voor hem. Ook de K-1 heeft niet echt de flappen meeer tenzij hij het toernooi zou winnen.

Frank Munoz zal het zwaar krijgen maar die jongen heeft wel ballen door Corbett op zijn eigen regels te bevechten. Meestal moeten de muaythai vechters zich aanpassen op alle mogelijke manier aan de regels.
+ 1 Alles Respect voor talented Frank Munoz is sterke vechter,WAR MUNOZ:cool2:

MB667
29-10-2010, 09:51
mo kamal en mosab amrani zouden toen op slamm ook niet in staat zijn om 2 vechters van de sterke thaise delegatie op fmt regels te verslaan......... maar dat deden ze wel dus wie weet wat munoz doet, ik ken hem niet, maar ik wens hem veel succes!

micha
29-10-2010, 10:41
gold coast is echt geweldig

Briant
29-10-2010, 12:03
Hoe weet je dat Braint, ken je hem persoonlijk?

Ik ken iemand die trainde bij hem in Five Rings Dojo. Hij vertelde me dat Nathan Corbett het nogal leuk vond ruw om te gaan met zn trainingspartners en dat hij ook enkele deukjes in zn karakter had.

Hearsay ik weet het, maar toch...

Richelieu
30-10-2010, 13:37
Populaire partij onder de Mixfighters, nu online in het wedkantoor!

gospeljohn
09-11-2010, 16:02
Carnage is a great fighter and I do believe he could beat many of the top K-1 fighters.

As someone said, he did win the K-1 Scandinavia tournament.
This year also won a tournament with similar rules, called 'Last Man Standing 2'. Some top fighters in that. I would love to also see another Australian heavyweight champion, Steve McKinnon fight some of these better fighters from K-1. Though it does seem that they both prefer FTR.
It seems pretty hard to get these top fighters to fight them. Maybe it because there is more money in K-1, Its Showtime and other events. Its too bad. There are some great fighters down in Australia, just limited opportunities in Europe. Lets hope more chances do come their way.

Recently in an interview Carnage said his most desired fight would be against Spong. If I recall properly, as FTR, because he gave up the elbows in order to fight him at Champions of Champions. Carnage didn't look himself there, but of course, did alright.

Hope he can be seem over there soon.

muaythaiguru
09-11-2010, 16:20
Fank Munoz Message for Nathan Corbett:boos:
//www.youtube.com/watch?v=Wqp0QLe4lj0&feature=player_embedded[/video]

Richelieu
20-12-2010, 15:26
Beelden van de partij, Evolution XXII "Extravaganza";

http://www.youtube.com/watch?v=CJS4FtQAvqg

YoMarK
20-12-2010, 15:45
Nathan Corbett is volgens mij redelijk onverslaanbaar op dit moment.

bananenplukster
20-12-2010, 15:49
Ik vond munoz er niet zo goed uitzien tegen rico verhoeven, hij moest weliswaar als invaller optreden( 3dagen voor de gala wist hij pas dat hij moest vechten)

Sadix
20-12-2010, 15:57
holy fuck ouwe. eerste keer dat ik nathan in actie zie. wat een beest!!

bananenplukster
20-12-2010, 16:00
holy fuck ouwe. eerste keer dat ik nathan in actie zie. wat een beest!!

Heb je hem ook niet in actie gezien tegen spong? Zoek maar ff op ;)

Sadix
20-12-2010, 16:01
ga ik ff doen nu

Richelieu
20-12-2010, 16:06
ga ik ff doen nu

Alstu....

http://www.youtube.com/watch?v=-EQZJCET_AI

Sadix
20-12-2010, 16:10
http://www.youtube.com/watch?v=-EQZJCET_AI

zie ik bij 8:09 naar richellieu van mixfight?

haha we posten hem tegelijk. JIj bent dat he boefje? je was er gewoon bij!!
Ik vond spong eerlijk waar wel beter als Nathan. Maar Nathan heeft natuurlijk eerlijk gewonnen.

spangpang
20-12-2010, 16:16
Ik vond munoz er niet zo goed uitzien tegen rico verhoeven, hij moest weliswaar als invaller optreden( 3dagen voor de gala wist hij pas dat hij moest vechten)

mee eens idd. mooi partij van verhoeven diekomt er wel met die enorme boomstammen

Richelieu
20-12-2010, 16:22
zie ik bij 8:09 naar richellieu van mixfight?

haha we posten hem tegelijk. JIj bent dat he boefje? je was er gewoon bij!!
Ik vond spong eerlijk waar wel beter als Nathan. Maar Nathan heeft natuurlijk eerlijk gewonnen.

We waren er inderdaad bij, nog steeds één van de beste FMT gala's ooit met een geweldige line-up destijds; Rayen Simson vs Eugene Ekkelboom, JWP vs Buakaw, Yodsaenklai vs Cosmo, Liam Harrison vs Anuwat Kaewsamit, Julie Kitchen vs Angie Parr, Mosab Amrani vs Andrei Kulebin, Marco Pique vs Sean Wright, Clifton Brown vs Koaklai en allemaal op FMT behalve de partij tussen Corbett en Spong. Het fotoverslag van die avond - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?93983

Sadix
20-12-2010, 17:09
wat een line up zeg. ONgelooflijk had daar erg graag bij willen zijn.

Hoe komt zo een evenement ook in Jamaica eigenlijk?

Richelieu
20-12-2010, 17:31
wat een line up zeg. ONgelooflijk had daar erg graag bij willen zijn.

Hoe komt zo een evenement ook in Jamaica eigenlijk?

Complex verhaal ;)

Wheelie
20-12-2010, 17:35
holy fuck ouwe. eerste keer dat ik nathan in actie zie. wat een beest!!
Dan heb je veel gemist, Corbett is echt een top vechter.

micha
20-12-2010, 20:36
Ik zou best een rematch willen zien als. Hij heeft deze partij met een genroken hand gevochten op welk gewicht vecht Corbett nu?