PDA

View Full Version : Crocop vs Roy Nelson? (UFC 125)



Tony
28-10-2010, 09:43
http://cdn0.sbnation.com/imported_assets/577302/crocop-nelson_medium_medium.jpg (http://cdn2.sbnation.com/imported_assets/577302/crocop-nelson_medium.jpg)

“I wonder if Lorenzo [Fertitta] is going to call Cro Cop to see if he wants to fight, he is [a] legend and has done some great things, would love the challenge, but as everybody knows I just like to fight the best and the challenges that it brings.”
Roy Nelson was scheduled to meet Shane Carwin at UFC 125, but Carwin pulled out with neck and back injuries. One fighter who doesn't seem to mind facing "Big Country" is Mirko 'Cro Cop' Filipovic. The Croatian recently said, he doesn't mind being Carwin's replacement at UFC 125 (http://www.mmamania.com/2010/10/26/1775543/mirko-cro-cop-has-a-message-for-the-ufc-when-they-start-shopping-for). Apparently, The Ultimate Fighter season 10 winner doesn't mind hooking up with the Pride 2006 Grand Prix winner either (via Fighters Only (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=5508&offset=1)). If this fight does indeed go down, who do you have? Nelson or Cro Cop?

Kemal
28-10-2010, 09:46
lijkt me een leuke pot

tik_tok
28-10-2010, 09:54
Altijd leuk om Cro Cop te zien vechten.. Maargoed zie hem niet graag verliezen en Cro Cop is duidelijk uit vorm, en heb gewoon geen zin om Cro Cop weer eens te moeten zien verliezen.

marcelt
28-10-2010, 10:02
Maar Big Country die slaag krijgt is wel tof en als dat door CC kan gebeuren is dat mooi. Maja heb dezelfde twijfels.

MilfhunterMMA
28-10-2010, 10:16
cc was 98 kg zn vorige gevecht. waarom probeert hij het niet op lhw?

Mule-Kick
28-10-2010, 12:22
Dat ze Nelson maar tegen Mir zetten en Cro-Cop een andere tegenstander zoeken.

Djani
28-10-2010, 12:23
Maar Big Country die slaag krijgt is wel tof en als dat door CC kan gebeuren is dat mooi. Maja heb dezelfde twijfels.

I couldn't have said it better myself

el bastardo
28-10-2010, 12:34
Het is al lang niet meer leuk om Cro Cop te zien vechten! Noem de laatste partij die leuk was eens...? Cro Cop krijgt ook van Nelson weer een pak slaag. Daar zit toch niemand op te wachten! Zowel de Cro Cop fans, waar ik zelf toch een hele grote was, als vechtsport fans niet. Cro Cop is al lang de Pride Cro Cop niet meer en zal het nooit meer worden. Het is elke keer weer als dit en als dat. Zonde van de reputatie van de man, hij helpt hem op deze manier grondig naar de Kl*^te.

Ben verre van een fan van Nelson, maar Cro Cop is geen partij voor hem. En dan? Verdient een van beide dan een titleshot, zoals dat met Carwin het geval zou zijn geweest? Is toch een lachertje? Cro Cop voor een titleshot, op basis waarvan? Dan geef ik nog eerder Nelson de kans op een titleshot op basis van zijn prestaties.

Doet me pijn om te zeggen dat ik Cro Cop liever zie stoppen nu hij nog zijn cult status heeft. Als hij zo doorgaat verspeeld hij die ook nog en dat zou eeuwig zonde zijn van de vechter Cro Cop.

Pahlavan
28-10-2010, 13:29
Het is al lang niet meer leuk om Cro Cop te zien vechten! Noem de laatste partij die leuk was eens...? Cro Cop krijgt ook van Nelson weer een pak slaag. Daar zit toch niemand op te wachten! Zowel de Cro Cop fans, waar ik zelf toch een hele grote was, als vechtsport fans niet. Cro Cop is al lang de Pride Cro Cop niet meer en zal het nooit meer worden. Het is elke keer weer als dit en als dat. Zonde van de reputatie van de man, hij helpt hem op deze manier grondig naar de Kl*^te.

Ben verre van een fan van Nelson, maar Cro Cop is geen partij voor hem. En dan? Verdient een van beide dan een titleshot, zoals dat met Carwin het geval zou zijn geweest? Is toch een lachertje? Cro Cop voor een titleshot, op basis waarvan? Dan geef ik nog eerder Nelson de kans op een titleshot op basis van zijn prestaties.

Doet me pijn om te zeggen dat ik Cro Cop liever zie stoppen nu hij nog zijn cult status heeft. Als hij zo doorgaat verspeeld hij die ook nog en dat zou eeuwig zonde zijn van de vechter Cro Cop.

x2
je haalt de woorden uit mijn mond.
ik ben een gigantische cro cop fan, maar hij heeft zijn tijd gehad. no shame in that... elk kampioen wordt op een gegeven moment ouder en presteert minder goed. betekent niet dat cro cop niet alle respect verdient maar ik vind ook dat hij maar eens moet denken aan stoppen met vechten. hij heeft al een geweldige carriere gehad.

wrestler_nl
28-10-2010, 14:55
ik ben een super grote cro cop fan mar roy nelson is geen walk in the park

Baske
28-10-2010, 19:10
Ik blijf een Cro Cop fan, en vind dit een goeie match-up na zīn laatste prestatie. Heb er vertrouwen in dat deze keer het niet zoīn lachertje zal zijn als zīn laatste gevecht.

tnk2k
28-10-2010, 19:34
cc is exit, netzoals otiz. Roy Nelson mepte struve uit met een goeie rechtse binnen 40 sec.

F$cking hillbilly

el bastardo
28-10-2010, 20:52
Ik blijf een Cro Cop fan, en vind dit een goeie match-up na zīn laatste prestatie. Heb er vertrouwen in dat deze keer het niet zoīn lachertje zal zijn als zīn laatste gevecht.

CC laatste gevechten zijn haast een lachertje. Helaas een constatering. Of weet jij een partij van de laatste jaren die goed was?

robholland
28-10-2010, 20:56
Roy Nelson bij right hand KO!!

Crocop gaat idd Ken Shamrock, Tito Ortiz, Chuck Liddell, Gilbert Yvel etc. achterna.

Ooit bijna onverslaanbare sterren, nu kanonsvlees voor opkomend talent.
HELAAS...

ijsblok
28-10-2010, 21:01
een makkie voor nelson. obv de laatste gevechten van cc zou ik geen idee hebben op welke manier hij zou moeten winnen.

Djani
28-10-2010, 21:04
Roy Nelson bij right hand KO!!

Crocop gaat idd Ken Shamrock, Tito Ortiz, Chuck Liddell, Gilbert Yvel etc. achterna.

Ooit bijna onverslaanbare sterren, nu kanonsvlees voor opkomend talent.
HELAAS...

Dat is idd waar. Ik kijk er liever niet meer naar omdat je steeds de vergelijking met vroeger maakt. Maar de mensen die zeggen dat zijn status als 'legende' o.i.d hierdoor kapotgaat hebben blijkbaar geen langetermijngeheugen. Die highlightreel knockouts zullen niet vergeten woorden. Muhammad Ali en Tyson zijn aan het einde van hun carriere ook vies ten onder gegaan en toch hebben ze nog dezelfde status.

el bastardo
28-10-2010, 21:17
Dat is idd waar. Ik kijk er liever niet meer naar omdat je steeds de vergelijking met vroeger maakt. Maar de mensen die zeggen dat zijn status als 'legende' o.i.d hierdoor kapotgaat hebben blijkbaar geen langetermijngeheugen. Die highlightreel knockouts zullen niet vergeten woorden. Muhammad Ali en Tyson zijn aan het einde van hun carriere ook vies ten onder gegaan en toch hebben ze nog dezelfde status.

Maar die zijn nog redelijk op tijd gestopt. Ik hoop dat CC hetzelfde doet. Want wat een super knokker was t!!! Saku is ook zo'n voorbeeld.

tnk2k
29-10-2010, 23:14
Toch hoop ik dat CC met een highkick nelson KO'ed.

Maar het vuur is weg idd.

Ik quote:


I want a normal life. I'm entering a cage and thinking about fishing in Privlaka. You can't win that way. Maybe I should've quit after I won the open weight grand prix." bron: http://www.mmamania.com/2009/09/20/mirko-cro-cop-maybe-i-shouldve-quit-after-i-won-pride-fc-open-weight-grand-prix-in-2006/

MaartenManaus
29-10-2010, 23:41
Ik hoef die pot echt niet te zien. CC is over,.. helaas maar waar.
En zoals we gezien hebben krijg je Nelson niet makkelijk KO (zie partij tegen JDS) dus zie eigenlijk geen kansen voor CC.
hoop dus ook echt dat dit niet doorgaat.

king
30-10-2010, 16:15
Ik wil nog 1 keer iemand zwaar KO zien gaan op die LHK (en niet CC zelf...). Dus nog een keer Nelson op UFC 125 en dan kappen.

raveboy
30-10-2010, 19:33
Hele topic weer voor niks, want:

Roy Nelson is out of UFC 125 and Jose Aldo-Josh Grispi might be in, according to reports.

Promoters have sent contracts to 145-pound champion Aldo and Grispi for the Jan. 1 show in Las Vegas, Versus.comand the Boston Herald report. It would be the featherweights' debut for UFC following the brand's absorption of World Extreme Cagefighting.

If everything goes as planned, Aldo-Grispi would take the place of Shane Carwin-Roy Nelson as the co-main event. Carwin withdrew from the card because of an ailing back.

The Ultimate Fighting Championship would not confirm Aldo-Grispi, although it did confirm that Nelson is off the card.

Grispi had been scheduled to face Erik Koch on Nov. 11, but that won't happen if the Aldo fight happens, according to Versus.com.


Nelson off UFC 125; Aldo-Grispi planned? - MMA Fighting Stances: Mixed martial arts intelligence from the cage and ring - USATODAY.com (http://content.usatoday.com/communities/mma/post/2010/10/nelson-off-ufc-125-card-aldo-grispi-planned/1)