PDA

View Full Version : Kickboxer Badr H. zit nog vast



bush1do
28-10-2010, 10:14
AMSTERDAM - De kickbokser Badr H. zit nog vast. Hij wordt donderdag verhoord wegens zijn rol in een mishandelingszaak. Dat liet een politiewoordvoerder weten.

http://media.nu.nl/m/m1bz16aaors0.jpg
H. meldde zich woensdagmiddag op een politiebureau in Amsterdam. Hij wordt verdacht van het ernstig mishandelen van een portier van een uitgaansgelegenheid in de hoofdstad.
Het slachtoffer kreeg in februari klappen toen hij enkele personen weigerde vanwege kledingvoorschriften.

Wheelie
28-10-2010, 10:17
Badr Hari geeft zichzelf aan

• De voor zware mishandeling gezochte K1-vechter Badr Hari meldt zich aan de balie van het hoofdbureau van politie aan de Amsterdamse Elandsgracht. Hij werd meteen aangehouden. EXCLUSIEVE FOTO: FRANK BUIS/AT5http://telegraaf-i.telegraaf.nl/index.php/telegraaf/_main_/2010/10/28/007/article/article4_1.jpg Van eenonzer verslaggevers AMSTERDAM, donderdag
Na een maandenlang kat-enmuisspel met de recherche heeft de omstreden K1-vechtsporter Badr Hari zich gisteren gemeld bij de Amsterdamse politie. Hij is direct gearresteerd.
Hari is hoofdverdachte van een mishandeling van een portier van de Amsterdamse disco Blinq. Het slachtoffer werd dit voorjaar volgens de politie volledig in elkaar geslagen, nadat hij Badr en wat vrienden toegang had geweigerd.
Tot rust
De K1-kampioen werd op het politiebureau ontboden maar vluchtte naar Marokko, naar eigen zeggen om tot rust te komen.
Zijn advocate kondigde diverse keren aan dat Badr Hari zich zou melden, maar uiteindelijk gebeurde dat pas gisteren.
Volgens de Amsterdamse politie heeft onderzoek aangetoond dat Badr Hari een van de vechtersbazen is. Hari ontkent. De betrokken portier weigert aangifte te doen.

PinPoint
28-10-2010, 10:19
Gaan we nou dagelijks een topic openen met hij zit nog vast?

Zie laatste post....'Badr Hari onderweg naar Nederland' (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108810-Badr-Hari-onderweg-naar-Nederland/page2)

univers1l
28-10-2010, 11:47
Gaan we nou dagelijks een topic openen met hij zit nog vast?

Zie laatste post....'Badr Hari onderweg naar Nederland' (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108810-Badr-Hari-onderweg-naar-Nederland/page2)

wel als alle topics erover gesloten worden. haha

bush1do
28-10-2010, 12:01
lol

Marco
28-10-2010, 14:54
ben naast wat deze "zaak" gaat opleveren ook wel benieuwd in wat voor shape hij is teruggekomen eerlijkgezegd..

micha
28-10-2010, 14:56
wat eeb gezeik zeg. ik hoop dat hij snel terug keert in de ring

wrestler_nl
28-10-2010, 15:02
Het gaat volgens mij nog een tijdje duren voordat we hem weer in de ring terugzien!

willy123
28-10-2010, 15:07
schuldig - zo snel mogelijk de gevangenis is
onschuldig - zo snel mogelijk de ring in
ik hoop het laatste..

Pahlavan
28-10-2010, 16:06
schuldig - zo snel mogelijk de gevangenis is
onschuldig - zo snel mogelijk de ring in
ik hoop het laatste..

x2

univers1l
28-10-2010, 16:16
schuldig - zo snel mogelijk de gevangenis is
onschuldig - zo snel mogelijk de ring in
ik hoop het laatste..

x3

Soulbringer320
28-10-2010, 19:33
Weet iemand of Badr iets van training heeft gedaan in Marokko?

Soulbringer320
28-10-2010, 19:35
UPDATE: Hari mogelijk nog 14 dagen vast

donderdag 28 oktober 2010 15:39
http://m.at5.nl/imgcache/5/59519e971233f5b6d15f22d27aa150f5.jpg
Badr Hari wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
De officier van justitie zal de rechter-commissaris dan vragen om over te gaan op een voorlopige hechtenis. Dat zou betekenen dat Hari in ieder geval nog twee weken blijft vastzitten.
De voor zware mishandeling gezochte K1-vechter meldde zich woensdag op het hoofdbureau van politie aan de Elandsgracht. Hari werd vervolgens aangehouden. Hij is donderdag een aantal uren verhoord (http://m.at5.nl/artikelen/51046/badr-hari-moest-nacht-in-cel-zitten).
De K1-vechter is hoofdverdachte (http://m.at5.nl/artikelen/37505/k1-vechter-badr-hari-verdachte-in-mishandelingszaak) van de zware mishandeling (http://m.at5.nl/artikelen/37496/beveiliger-ernstig-gewond-na-mishandeling)van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. Zelf ontkent hij elke betrokkenheid. Ook de portier zegt dat Hari niets met de mishandeling te maken heeft. De portier zou onder druk zijn gezet (http://m.at5.nl/artikelen/50766/politie-wil-verklaring-tegen-badr-hari)door de politie om aangifte te doen tegen de vechter.

BJJrajawali
28-10-2010, 20:49
Opsluiten en de sleutel weggooien!

Darkness
28-10-2010, 21:47
Opsluiten en de sleutel weggooien!

Eerst jij er bij en dan pas de sleutel weggooien!
Kan hij gelijk lekker trainen,en jou als bokszak gebruiken!

Bartju
28-10-2010, 22:23
met zulke opmerkingen komt er weer een slotje op lijkt me dus hou t ff normaal en dit topic up to date met nieuws

Chane
29-10-2010, 09:12
Zelf ontkent hij elke betrokkenheid. Ook de portier zegt dat Hari niets met de mishandeling te maken heeft.
En geen camerabeelden?
Nou, lijkt me sterk dat ze hem kunnen veroordelen.

MMAFAN-1122
29-10-2010, 09:19
Ik denk dat Badr vandaag vrijkomt!!

123trisweat
29-10-2010, 09:33
nu item op Radio1 (alle vooroordelen komen natuurlijk langs) .............en.............ach.............
waarom altijd argumenten aanbrengen door het te vergelijken met [hier in te vullen] en dan te zeggen daar wordt ook [hier in te vullen]

kickboks/mma moet uitgaan van haar eigen positieve eigenschappen als sport en de negatieve aspecten onder controle zien te krijgen als de sport mainstream wilt worden.

Heb ook zo mijn vooroordeel/oordeel over het Badr gebeuren, maar ben er niet bij geweest dus........

bush1do
29-10-2010, 12:08
ach ja,

er zijn zat goede vechters de bakingedraid en dan 10x beter eruit gekomen, denk aan iron mike tyson

MMAFAN-1122
29-10-2010, 13:01
ach ja,

er zijn zat goede vechters de bakingedraid en dan 10x beter eruit gekomen, denk aan iron mike tyson

Dat klopt... Maar het blijft zonde...

univers1l
29-10-2010, 17:01
dammn
volgens at5 is zijn voorlopige hechtenis met 14 dagen verlengt.

MaartenManaus
29-10-2010, 17:12
dat doen ze niet zomaar lijkt me ,.. misschien toch iets meer bewijs tegen hem?

blackadder
29-10-2010, 17:18
Misschien ook iets anders dan de mishandeling?

Facade
29-10-2010, 17:19
Ze zijn misschien gewoon bang dat ie em weer peert.

univers1l
29-10-2010, 17:25
Volgens Hari's advocaat Benedicte Ficq wordt de vechter er echter niet van verdacht dat hij de portier daadwerkelijk heeft geslagen. De rechter-commissaris (http://www.at5.nl/artikelen/51080/badr-hari-nog-minstens-een-dag-in-de-cel) zou hem enkel verdenken van betrokkenheid bij het incident, aldus Ficq tegen AT5

waarom zijn dan de andere verdachte direkt vrijgelaten? die waren ook betrokken?
deze zaak stinkt

blackadder
29-10-2010, 17:31
Volgens Hari's advocaat Benedicte Ficq wordt de vechter er echter niet van verdacht dat hij de portier daadwerkelijk heeft geslagen. De rechter-commissaris (http://www.at5.nl/artikelen/51080/badr-hari-nog-minstens-een-dag-in-de-cel) zou hem enkel verdenken van betrokkenheid bij het incident, aldus Ficq tegen AT5

waarom zijn dan de andere verdachte direkt vrijgelaten? die waren ook betrokken?
deze zaak stinkt
Waarschijnlijk omdat hun niet maandenlang in Marokko hebben gezeten.

Soulbringer320
29-10-2010, 20:25
Volgens mij zit er ook stront aan de knikker.....

JoZo
29-10-2010, 22:19
Zoals ik elders al schreef ben ik bang dat deze arrestatie gewoon heel goed in het plaatje van Burgemeester Van der Laan past. Begrijp me niet verkeerd, als Hari schuldig is moet hij gewoon zoals ieder ander bestraft worden. Maar zoals meer mensen hier aangeven klopt er toch het 1 en ander niet lijkt het. Als er geen beelden zijn en geen aangifte is er volgens mij weinig rede om iemand langer vast te houden. Dat is bij die andere verdachten ook niet gebeurd. Waarom dan wel bij Badr Hari ? Al helemaal als zijn advocaat gelijk heeft en hij enkel wordt verdacht van betrokkenheid. Maar zie wat er nu gebeurd. De sport is weer (in Amsterdam) vollop negatief in het nieuws. De link met criminaliteit is wederom gemaakt en als ze hem nog langer vasthouden blijft dergelijk nieuws maar komen. En dat past heel goed in het beeld dat de gemeente Amsterdam probeert te scheppen.

Nogmaals; heel simpel, als Hari schuldig is, gewoon berechten. Maar als ze het waar is dat ze Hari gebruiken (misbruiken) voor hun eigen kruistocht tegen de sport zou dat echt heel treurig zijn. En dat zou mij eerlijk gezegd niet verbazen.

Facade
29-10-2010, 22:31
Volgens Hari's advocaat Benedicte Ficq wordt de vechter er echter niet van verdacht dat hij de portier daadwerkelijk heeft geslagen. De rechter-commissaris (http://www.at5.nl/artikelen/51080/badr-hari-nog-minstens-een-dag-in-de-cel) zou hem enkel verdenken van betrokkenheid bij het incident, aldus Ficq tegen AT5

waarom zijn dan de andere verdachte direkt vrijgelaten? die waren ook betrokken?
deze zaak stinkt

Misschien klopt er iets niet met mijn internet want ik heb nauwelijks audio bij het filmpje in je link. Maar in de tekst eronder staat toch duidelijk dat Hari hoofdverdachte is in de zaak? Dat maakt dan toch een wezenlijk verschil. Of zegt de Advocaat nog wat in het filmpje ?

PigDog
30-10-2010, 00:26
Nogmaals; heel simpel, als Hari schuldig is, gewoon berechten. Maar als ze het waar is dat ze Hari gebruiken (misbruiken) voor hun eigen kruistocht tegen de sport zou dat echt heel treurig zijn. En dat zou mij eerlijk gezegd niet verbazen.

Ik denk niet dat ze iemand 14 dagen vasthouden als ze geen bewijs hebben, en de burgemeester wil duidelijk maken dat hij geen gala's meer in de stad wil hebben.
Ik denk dat ze genoeg materiaal hebben om hem vast te houden. Dit moet namelijk aangevraagd en goedgekeurd worden door het OM, meen ik.
Je kan niet zomaar iemand 14 dagen vasthouden. Dus hebben ze misschien geen beelden, maar wel verklaringen van getuigen. De portier hoeft geen aangifte te doen, als de beschuldigingen zwaar genoeg zijn kan de staat der Nederlanden iemand gewoon berechten zonder aanklacht...
Als ik het fout heb, hoor ik het graag, Justi..

rollermanskunk
30-10-2010, 00:51
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.

rafi
30-10-2010, 01:03
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.werk je bij de politie?

Sluwe Fox
30-10-2010, 01:53
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.

hahaha jij kijkt teveel films!! Zelfs in de nederlandse topzaken denk aan holleeder etc zijn de deals in ruil voor gevoelige info niet interessant laat staan een dealtje richting badr. wat zal het voor omkoop zijn? wat haribo cola flesjes? Badr gaat echt niet de politie een handje helpen om een organisatie die hem +- een miljoen per jaar brengt om zeep te helpen. Daarnaast is deze zaak relatief gezien peanuts.

rafi
30-10-2010, 01:57
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.ik moest echt lachen van deze post.

Peter0711
30-10-2010, 08:14
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.


Wat een supergeweldige post is dit zeg! Kan je er mischien een geheime missie in het buitenland voor de geheime dienst aan toevoegen of iets in die richting? Zou geweldig zijn als toevoeging van Badr's avontuur..

Neej,maar eve zonder gekheid,als Badr gearresteerd is en vast zit is dat niet om medeplichtigheid van deze zaak,teminste dat lijkt mij niet..
Ik geloof ook niet dat dit allemaal gebeurd is met de feiten"geen videobeelden" en "geen aanklacht" Indien dat wel het geval is zijn er volgens mij wel feiten die wij niet weten...

Anyhow,als Badr betrokken is bij deze zaak is hij schaamteloos met de situatie omgegaan door te vluchten naar Marokko en of je nou uberhoudt schuldig bent of niet,dat alleen al is een aktie waar ik persoonlijk al mijn twijfels bij heb...

Mister T.
30-10-2010, 08:25
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.

HELD !,

Als ze nog ander bewijs of getuigen hebben en toestemming van het OM mogen ze volgens mij iemand langer vasthouden inderdaad.

DAWK1D
30-10-2010, 09:16
Ik denk niet dat ze iemand 14 dagen vasthouden als ze geen bewijs hebben, en de burgemeester wil duidelijk maken dat hij geen gala's meer in de stad wil hebben.
Ik denk dat ze genoeg materiaal hebben om hem vast te houden. Dit moet namelijk aangevraagd en goedgekeurd worden door het OM, meen ik.
Je kan niet zomaar iemand 14 dagen vasthouden. Dus hebben ze misschien geen beelden, maar wel verklaringen van getuigen. De portier hoeft geen aangifte te doen, als de beschuldigingen zwaar genoeg zijn kan de staat der Nederlanden iemand gewoon berechten zonder aanklacht...
Als ik het fout heb, hoor ik het graag, Justi..

Lol, jij moet boeken gaan schrijven :-D

TOON
30-10-2010, 09:21
Lol, jij moet boeken gaan schrijven :-D

goh....en toch denk ik al deze posts gelezen te hebben dat pigdog dichter bij de waarheid zit dan de andere posters....

Illest
30-10-2010, 09:59
Badr wordt ook genoemd in de memorandum van de korpsleiding aan de burgemeester http://zoeken.amsterdam.raadsinformatie.nl/cgi-bin/showdoc.cgi/session=1143154634/action=view/id=115978/type=pdf/09012f97808e5262.pdf ...

Spookscenario en misschien vergezocht:

Ik denk dat de politie deze mishandelingzaak gaat misbruiken om het verbod op vechtsportgala's in Amsterdam een smoel te geven. Badr zal stevig verhoord worden en men zal vragen gaan stellen over niet alleen de mishandelingszaak maar ook over de organisatoren van vechtsportgala's en zijn manager en de vermeende criminele antecedenten die oa in de memorandum wordt omschreven. Waarschijnlijk gaat men Badr een deal aanbieden als die wat "gevoelige informatie" kan bevestigen.

Ik verwacht echter dat alles met een sisser zal aflopen.

Klopt helemaal....

ze zetten hem waarschijnlijk onder druk door tijdens de verhoren foto's van Remy in z'n ondergoed onder z'n neus te schuiven.....
een van de rechercheurs heeft voortdurend een T-shirt met Gerges 'Fighterheart' aan....dit allemaal zodat hij zsm breekt....

Collina
30-10-2010, 13:10
Lol, jij moet boeken gaan schrijven :-D


Ik zou de post van PigDog maar eens opnieuw lezen Dawk1D, want hij heeft absoluut een punt, (zeker in zijn laatste alinia).

Ik hoop van harte dat Badr Hari onschuldig is, 'ongeacht ik vind dat het soms echt een eikel is met een attitude problem waar zeker aan gewerkt moet worden, hoop ik hem snel terug te zien in de K1 en een volwassen man terug te zien'.

Wat betreft de zaak.
"Waar rook is, is vuur" en helaas heeft dit zaakje wel een luchtje.

De portier wil geen aangifte doen, (dat klinkt onlogies voor de politie)
De portier komt/werkt in Amsterdam, maar kent Badr Hari niet (dat klinkt onlogies voor de politie)
Elk (goede) portier heeft een affiniteit met vechtsport, maar kent Badr Hari vervolgens niet (dat klinkt onlogies voor de politie)
Heeft aangifte gedaan tegen Badr Hari, maar ingetrokken (terwijl hij Bar Hari niet kent, en nog nooit heeft gezien... "wie is hij eigenlijk"??) (dat klonk onlogies voor de politie)
Badr Hari die op vakantie/vlucht naar Marokko terwijl hij weet dat hij wordt gezocht. Onschuldig?, Dan ga je direct naar de politie of desbetreffende bron om je naam te zuiveren, dit is niet gebeurd. (dat klinkt onlogies voor de politie)

Dus als men gaat verlengen met 14dgn is dat niet zo onlogies op basis van de boven genoemde punten die wij weten en wellicht is er meer zoals één of meerdere getuigen tegen Badr Hari.

Nogmaals hoop ik van harte dat Badr Hari onschuldig is, maar hoe je het wendt of keert.. hij heeft niet goed gehandeld. Mocht hij schuldig worden bevonden, hoop ik een eerlijk proces en een straf op maat en hem niet harder aanpakken omdat het Badr Hari is. En het aller belangrijkste, dat dit never nooit meer zal gebeuren wat hij heeft een glansrijke toekomst voor zich die iedereen hem gunt.

Collina

respeezy
30-10-2010, 14:52
Ach man, iedereen hier weet wat voor een gast Badr Hari is en iedereen weet wat hij doet ,hoe hij het doet en met wie hij het doet.
Waar praten we nog over....

Ik vind hem een schande voor de vechtsport , voor nederland, eigenlijk voor alles waar die wat mee te maken heeft.
Nou ja niet voor nederland want hij komt op met een marokkaanse vlag.

Zal wel weer wat leuks worden, iemand wordt bedreigd en trekt duidelijk daardoor zn aangifte in, vervolgens gaat hij er vandoor en lekker vakantie vieren, trekt zich zogenaamd zelf terug uit het kickboxen, nergens voor nodig want na meerdere keren natrappen in de ring en onsportief gedrag wordt hij ook niet geschorst , dus de opportunistisch mensen die daarover gaan , schorsen hem toch niet of zorgen dat hij er snel weer bij is.

Ik wacht op het volgende bericht iets in de trant van "Badr Hari krijgt 7 en een half uur taakstraf"

Facade
30-10-2010, 14:57
In wheelie's post op de eerste pagina staat ook nog "Volgens de Amsterdamse politie heeft onderzoek aangetoond dat Badr Hari een van de vechtersbazen is"

Nu weet ik niet wat voor onderzoek dat is, maar dan zal het toch wel tot een rechtzaak komen en idd misschien dan een taakstraf :P

Anderson
30-10-2010, 15:09
Hij is wel geschorst door it's showtime maar niet door de k1 organisatie.

The Bulldog
30-10-2010, 16:06
hoop dat het snel is afgerond...weet badr waar hij aan toe is en weten wij wanneer we hem weer kunnen terug verwachten....

al die blabla....... Badr heeft iemand een paar stompen gegeven....is daar nu voor in hechtenis ..... krijgt straks een uitslag wat wel of niet aanklacht zal worden...... dan moet die zaak nog voorkomen en uitspraak geven.......

daarna o`f zelfs tijden kan Badr weer aan de training, mocht hij al zover zijn weer bezig te willen.....

O enne betreft die portier...... handjes hoog kerel.....hehehehe

(jaja ik weet dat het niet netjes was van de verda chte....)

king
30-10-2010, 16:09
Volgens mij staan daar aan het Leidseplein overal camera's, dus er moeten toch wel beelden van zijn lijkt me. Of die moeten allemaal plots gewist zijn.

respeezy
30-10-2010, 16:51
Paar stompen.... gebroken neus gebroken oogkas.
Net alsof het niks is, maarja jij wil naar je held kunnen kijken , dus who cares wat ie buiten de ring doet toch.

Menno
30-10-2010, 16:58
Belachelijk zoals sommige mensen dit soort zaken bagatelliseren!! "een paar stompen" , en dan vooral van iemand als Badr kunnen ook tot bv hersenletsel leiden, om maar een dwarsstraat te noemen. Doe er maar luchtig over!

Soulbringer320
30-10-2010, 18:19
Oke, stel het escaleert allemaal en in Amsterdam mogen er geen gala's meer gehouden worden.
Maakt voor mij niet zo heel veel uit, in Rotterdam is er plaats genoeg.
Desnoods in de Kuip dan maar, want voetballen word er toch al jaren niet meer gedaan in de Kuip...

Sendur
30-10-2010, 18:48
eigen schuld dikke buld, snap al de commotie niet.

The Bulldog
30-10-2010, 20:43
Paar stompen.... gebroken neus gebroken oogkas.
Net alsof het niks is, maarja jij wil naar je held kunnen kijken , dus who cares wat ie buiten de ring doet toch.

ff VOOR DE DUIDELIJKHEID JIJ EN DE GENE DIE ONDER JE POST....

ik Bagatalidingus niks......en ik ben geen fan van badr en zijn manier van doen......zie mijn posts op dit forum.....

Maar niet met dubbele maten gaan meten nu.....

Feitelijk,,,,, een gast poft een portier op zijn smoel......idd met pittige schade maar dat is hetr.....geen wapens en shit....
zat ie fout.....hoogstwaarschijnlijk.......straf....zal toch wel....

wat is mijn belang....te weten wanneer deze man weer vecht......want het is een compleet makende factor in de K-1.....
voor de rest, vind ik het niet van belang me verder oordelend uit te laten over BAdr Hari of wie dan ook..(behalve als het over de sport gaat)..
als je je billen brand moet je op de blaren zitten.....klaar...

iets ander geluid als dat jullie denken op te maken van mijn post....

Illest
30-10-2010, 21:05
Ach man, iedereen hier weet wat voor een gast Badr Hari is en iedereen weet wat hij doet ,hoe hij het doet en met wie hij het doet.
Waar praten we nog over....



haha zo te zien weet jij ook wat ik weet.....ik ben dus niet de enige....;)

ben benieuwd naar de afloop....

BJJrajawali
30-10-2010, 21:21
ik zeg opsluiten en de sleutel weggooien.
Hij heeft geen meerwaarde in deze samenleving..... Het gaat van kwaad tot erger met die gadvr hari.....

Sadix
30-10-2010, 21:36
ik zeg opsluiten en de sleutel weggooien.
Hij heeft geen meerwaarde in deze samenleving..... Het gaat van kwaad tot erger met die gadvr hari.....


wat ben jij een miezerig ventje zeg.

Gadverdamme zeg.

Soulbringer320
30-10-2010, 22:52
ik zeg opsluiten en de sleutel weggooien.
Hij heeft geen meerwaarde in deze samenleving..... Het gaat van kwaad tot erger met die gadvr hari.....

Wat is jou meerwaarde vergeleken met Badr dan?

gieloe
31-10-2010, 04:44
ik zeg opsluiten en de sleutel weggooien.
Hij heeft geen meerwaarde in deze samenleving..... Het gaat van kwaad tot erger met die gadvr hari.....

This

Coldcrust
31-10-2010, 10:00
ach ja,

er zijn zat goede vechters de bakingedraid en dan 10x beter eruit gekomen, denk aan iron mike tyson


Mike Tyson is nooit meer de oude geworden na zijn detentieperiode.

Anderson
31-10-2010, 11:07
Mike Tyson is nooit meer de oude geworden na zijn detentieperiode.

Dat had niks met zijn gevangenis straf te maken.

BJJrajawali
31-10-2010, 11:54
Wat is jou meerwaarde vergeleken met Badr dan?

Ik help oude dames met oversteken! Ga niet met criminelen om en mishandel geen mensen. En ik misdraag me ook niet op de mat......

Hejar
31-10-2010, 15:04
BJJrawali heeft zijn standpunt jongens. Geen reden om boos te worden om zijn mening, omdat hij een anti-Hari is. Hari heeft hoe goed hij ook is als vechter, vele slechte dingen op zijn naam staan. En natuurlijk de media blaast altijd alles op. Maar dingen zijn wat ze zijn.

Soulbringer320
31-10-2010, 16:15
Ik help oude dames met oversteken! Ga niet met criminelen om en mishandel geen mensen. En ik misdraag me ook niet op de mat......

Grote jongen....
Jij krijgt zeker iets leuks van de Sint dan...

univers1l
31-10-2010, 17:08
BJJrawali heeft zijn standpunt jongens. Geen reden om boos te worden om zijn mening, omdat hij een anti-Hari is. Hari heeft hoe goed hij ook is als vechter, vele slechte dingen op zijn naam staan. En natuurlijk de media blaast altijd alles op. Maar dingen zijn wat ze zijn.

bjjrawali voegt niets toe, hij herhaald elke keer dezelfde bullshit, check maar terug naar z'n hari topics. na 1 keer is het wel duidelijk dat hij een hari hater is, maar denk dat je dat inderdaad moet negeren, want het is eerder om de fans te trollen dan dat hij het echt meent, diep van binnen mist hij hari wel een beetje.;)

Bartju
31-10-2010, 19:03
bjjrawali voegt niets toe, hij herhaald elke keer dezelfde bullshit, check maar terug naar z'n hari topics. na 1 keer is het wel duidelijk dat hij een hari hater is, maar denk dat je dat inderdaad moet negeren, want het is eerder om de fans te trollen dan dat hij het echt meent, diep van binnen mist hij hari wel een beetje.;)

daarom reageer ik ook laatste tijd weinig op die hari topics..

arabic-sniper
31-10-2010, 19:56
Ik help oude dames met oversteken! Ga niet met criminelen om en mishandel geen mensen. En ik misdraag me ook niet op de mat......

Badr zou jou Oma ook helpen met oversteken, daar durf ik een wedje op te leggen. En ieder persoon kent of heeft wel vrienden die beetje betrokken zijn in het criminele cirquit, jij misschien niet omdat je gewoon geen vrienden hebt met je bijdehande smoel. En als jij Badr ziet lopen op een gala ben je waarschijnlijk de eerste die om een handtekening vraagt! Jij misdraagt je niet op de mat?? vecht jij uberhaupt wel, of ben je alleen zo een internet kneus die erover kan ouwe hoeren en nooit de hitte van de strijd heeft gevoelt in de ring... Luister nou tassendrager, kom is te voorschijn en zeg die praatjes ook eens in het echt FACE 2 FACE tegen iemand die Badr goed kent! Bleehhhhhhhhhhhh misselijk

Bartju
31-10-2010, 20:07
Badr zou jou Oma ook helpen met oversteken, daar durf ik een wedje op te leggen. En ieder persoon kent of heeft wel vrienden die beetje betrokken zijn in het criminele cirquit, jij misschien niet omdat je gewoon geen vrienden hebt met je bijdehande smoel. En als jij Badr ziet lopen op een gala ben je waarschijnlijk de eerste die om een handtekening vraagt! Jij misdraagt je niet op de mat?? vecht jij uberhaupt wel, of ben je alleen zo een internet kneus die erover kan ouwe hoeren en nooit de hitte van de strijd heeft gevoelt in de ring... Luister nou tassendrager, kom is te voorschijn en zeg die praatjes ook eens in het echt FACE 2 FACE tegen iemand die Badr goed kent! Bleehhhhhhhhhhhh misselijk

:fp::wacko:

Soulbringer320
31-10-2010, 20:24
Badr zou jou Oma ook helpen met oversteken, daar durf ik een wedje op te leggen. En ieder persoon kent of heeft wel vrienden die beetje betrokken zijn in het criminele cirquit, jij misschien niet omdat je gewoon geen vrienden hebt met je bijdehande smoel. En als jij Badr ziet lopen op een gala ben je waarschijnlijk de eerste die om een handtekening vraagt! Jij misdraagt je niet op de mat?? vecht jij uberhaupt wel, of ben je alleen zo een internet kneus die erover kan ouwe hoeren en nooit de hitte van de strijd heeft gevoelt in de ring... Luister nou tassendrager, kom is te voorschijn en zeg die praatjes ook eens in het echt FACE 2 FACE tegen iemand die Badr goed kent! Bleehhhhhhhhhhhh misselijk
:stupid:

Pahlavan
31-10-2010, 20:31
Badr zou jou Oma ook helpen met oversteken, daar durf ik een wedje op te leggen. En ieder persoon kent of heeft wel vrienden die beetje betrokken zijn in het criminele cirquit, jij misschien niet omdat je gewoon geen vrienden hebt met je bijdehande smoel. En als jij Badr ziet lopen op een gala ben je waarschijnlijk de eerste die om een handtekening vraagt! Jij misdraagt je niet op de mat?? vecht jij uberhaupt wel, of ben je alleen zo een internet kneus die erover kan ouwe hoeren en nooit de hitte van de strijd heeft gevoelt in de ring... Luister nou tassendrager, kom is te voorschijn en zeg die praatjes ook eens in het echt FACE 2 FACE tegen iemand die Badr goed kent! Bleehhhhhhhhhhhh misselijk

stoer man! :fp:

NESCIO
31-10-2010, 20:35
pffff wat een pruts discussie, tijd dat ik deze gelezen heb krijg ik nooit meer terug... eeuwig zonde...

BJJrajawali
31-10-2010, 21:15
bjjrawali voegt niets toe, hij herhaald elke keer dezelfde bullshit, check maar terug naar z'n hari topics. na 1 keer is het wel duidelijk dat hij een hari hater is, maar denk dat je dat inderdaad moet negeren, want het is eerder om de fans te trollen dan dat hij het echt meent, diep van binnen mist hij hari wel een beetje.;)

eerlijk.... als vechter zeker maar dan zonder zijn wangedrag. Dat kan gewoon niet.

Bartju
31-10-2010, 21:19
eerlijk.... als vechter zeker maar dan zonder zijn wangedrag. Dat kan gewoon niet.

x2

BJJrajawali
31-10-2010, 21:20
Badr zou jou Oma ook helpen met oversteken, daar durf ik een wedje op te leggen. En ieder persoon kent of heeft wel vrienden die beetje betrokken zijn in het criminele cirquit, jij misschien niet omdat je gewoon geen vrienden hebt met je bijdehande smoel. En als jij Badr ziet lopen op een gala ben je waarschijnlijk de eerste die om een handtekening vraagt! Jij misdraagt je niet op de mat?? vecht jij uberhaupt wel, of ben je alleen zo een internet kneus die erover kan ouwe hoeren en nooit de hitte van de strijd heeft gevoelt in de ring... Luister nou tassendrager, kom is te voorschijn en zeg die praatjes ook eens in het echt FACE 2 FACE tegen iemand die Badr goed kent! Bleehhhhhhhhhhhh misselijk Nee ik zou hem niet aanspreken..... Heb niks met hem. Heb nooit in de ring gestaan ik had het over een mat. Kijk en dit gedrag vertoond badr nu ook. face 2 face zeggen..... Iedereen heeft recht op een mening en mijn mening is dat ik badr zoals hij zich de laatste jaren heeft laten zien en lees goed nu LOS VAN HET FEIT DAT HIJ GOED IS gewoon niet in de ring wil zien. Hoe heet de hitte in de ring dan ook mogen zijn dat wangedrag hoort niet en nu misdraagt hij zich ook buiten de ring. ik zeg dan opsluiten en de sleutel weggooien. Hij verdiend het niet.

Durfal
31-10-2010, 21:29
Hari is een zeer mooie spectaculaire vechter om te zien en een ieder ziet hem graag knokken in de ring maar.........................
Het is een feit dat badr door zn gedragingn binnen en buiten de ring de schijn flink tegen zich heeft.
Maar ik blijf mezelf verbazen over de reacties van de anti en pro Hari "fans" hou het allemaal een beetje respectvol a u b
laat de rest gewoon over aan de advocaten en rechters ens a u b zonder elkaar voor rotte vis uit te maken.
Als Hari fout zit moet ie net als ieder ander boeten maar ik persoonlijk hoop hem snel weer in de ring te mogen aanschouwen.

Osu

Babalu 22
31-10-2010, 22:29
lol

Collina
31-10-2010, 22:38
Hari is een zeer mooie spectaculaire vechter om te zien en een ieder ziet hem graag knokken in de ring maar.........................
Het is een feit dat badr door zn gedragingn binnen en buiten de ring de schijn flink tegen zich heeft.
Maar ik blijf mezelf verbazen over de reacties van de anti en pro Hari "fans" hou het allemaal een beetje respectvol a u b
laat de rest gewoon over aan de advocaten en rechters ens a u b zonder elkaar voor rotte vis uit te maken.
Als Hari fout zit moet ie net als ieder ander boeten maar ik persoonlijk hoop hem snel weer in de ring te mogen aanschouwen.

Osu

Perfect! Geen woord teveel..

Collina

Slome
01-11-2010, 01:17
er is inmiddels bekend gemaakt dat Badr 14 dagen langer moet bromme...

tonebizz
01-11-2010, 08:27
Denk niet dat badr bang hoeft te zijn om zijn zeepje te laten vallen!

lijkt alsof de politie hem voor meer zaken wil hebben...ze houden hem zo lang vast voor dit incident

LeeMurray
01-11-2010, 12:52
Zonder aangifte en zonder beelden zou je haast denken dat er verschillende getuigen belastende verklaringen tegen Badr hebben afgelegd. Anders kan ik niet bedenken waarom hij die 14 dagen heeft gekregen. Kennelijk hebben ze volgens de r.c. voldoende aanknopingspunten en e.e.a. uit te zoeken.

Hari is een zeer mooie spectaculaire vechter om te zien en een ieder ziet hem graag knokken in de ring maar.........................
Het is een feit dat badr door zn gedragingn binnen en buiten de ring de schijn flink tegen zich heeft.
Maar ik blijf mezelf verbazen over de reacties van de anti en pro Hari "fans" hou het allemaal een beetje respectvol a u b
laat de rest gewoon over aan de advocaten en rechters ens a u b zonder elkaar voor rotte vis uit te maken.
Als Hari fout zit moet ie net als ieder ander boeten maar ik persoonlijk hoop hem snel weer in de ring te mogen aanschouwen.

Osu
Ja, precies. Ik ben ook geschrokkken van sommige reacties in deze topic. Grow up tegen al die posters die te ver gaan en de mods mogen m.i. wat nadrukkelijker aanwezig zijn.

Soulbringer320
01-11-2010, 13:25
Denk niet dat badr bang hoeft te zijn om zijn zeepje te laten vallen!

lijkt alsof de politie hem voor meer zaken wil hebben...ze houden hem zo lang vast voor dit incident

http://media.ebaumsworld.com/picture/celticskunk/TheSoap.png

BiCkOnE
01-11-2010, 16:01
Hari is een zeer mooie spectaculaire vechter om te zien en een ieder ziet hem graag knokken in de ring maar.........................
Het is een feit dat badr door zn gedragingn binnen en buiten de ring de schijn flink tegen zich heeft.
Maar ik blijf mezelf verbazen over de reacties van de anti en pro Hari "fans" hou het allemaal een beetje respectvol a u b
laat de rest gewoon over aan de advocaten en rechters ens a u b zonder elkaar voor rotte vis uit te maken.
Als Hari fout zit moet ie net als ieder ander boeten maar ik persoonlijk hoop hem snel weer in de ring te mogen aanschouwen.

Osu
Goed verwoord ......X2!

DAWK1D
01-11-2010, 16:13
Sorry PigDog verkeerd gequote :p

superstucie
01-11-2010, 19:39
t is jammer dat badr zo een moeilijke persoonlijk is(die zich telkens weer in de nesten werkt) het gaat allemaal ten koste van zijn tijd als goede vechter,hij moet gewoon serieus knallen!