PDA

View Full Version : AFAV TV nieuwe aflevering (Hesdy & Spong)



Ervani
31-10-2010, 17:28
Er is een nieuwe aflevering van AFAVT TV beschikbaar. Het betreft een nieuw programma-onderdeel dus jullie zullen een nieuw gezicht gaan zien. Anyway kijk en geniet van interviews met Tyrone Spong en Hesdy Gerges.


http://www.youtube.com/watch?v=mnbeYYXhKgk

Justinian
31-10-2010, 17:39
Meteen bekeken, topaflevering! Erg leuk om te zien dat Mimoun hier een rol in speelt, dat hebben jullie goed geregeld!!

Amsterdam'r
31-10-2010, 19:11
Erg leuk om te zien, thnx!
Kijk al weer uit naar de volgende aflevering :thup:!

gymalkmaar1
31-10-2010, 19:50
Mooi werk dit filmpje maar die reporter is echt te kansloos...


¨wat vind jij van die hoo maa tjoi die 6 meter 41 is¨ (1.47min)

Ervani
31-10-2010, 21:43
Mooi werk dit filmpje maar die reporter is echt te kansloos...


¨wat vind jij van die hoo maa tjoi die 6 meter 41 is¨ (1.47min)

Dan voel je de ondertoon niet, maar dat hoeft ook geen probleem te zijn. Juist als je met humor aan de slag gaat dan begeef je jezelf altijd op glad ijs daarvan zijn we ons bewust. Je moet er in dat soort gevallen 'van houden'.. anyway geen probleem wij vinden het leuk om te maken en deze set-up zal gewoon naast onze oude vertrouwde set-up blijven bestaan. De eerst volgende film zal een interview met Albert Kraus zijn en daarin geen reporter maar gewoon de manier van filmen die je van ons kent. Voor ieder wat wils noem je dat.

Justinian
31-10-2010, 22:40
Dan voel je de ondertoon niet, maar dat hoeft ook geen probleem te zijn. Juist als je met humor aan de slag gaat dan begeef je jezelf altijd op glad ijs daarvan zijn we ons bewust. Je moet er in dat soort gevallen 'van houden'.. anyway geen probleem wij vinden het leuk om te maken en deze set-up zal gewoon naast onze oude vertrouwde set-up blijven bestaan. De eerst volgende film zal een interview met Albert Kraus zijn en daarin geen reporter maar gewoon de manier van filmen die je van ons kent. Voor ieder wat wils noem je dat.
Die reporter vind ik juist geweldig en ik zou het top vinden wanneer we hem vaker zien!

Soulbringer320
31-10-2010, 22:46
Mooi werk dit filmpje maar die reporter is echt te kansloos...


¨wat vind jij van die hoo maa tjoi die 6 meter 41 is¨ (1.47min)

Vond het zelf wel leuk om te zien, maar vind de vragen soms ook onder niveau.
Hong Man, die vecht zowat niet meer.....
Had dan wat meer vragen gesteld die wat meer relevant waren.

Bartju
31-10-2010, 22:57
jaa leuk die reporter! mooi stukje weer.
afav is goed bezig;)!

Kemal
31-10-2010, 22:59
Thanks , zit goed in elkaar, kijkt ook lekker weg! vooral doorgaan!

Anderson
31-10-2010, 23:16
Hij is soms wel grappig de presentator maar liever zie ik de training filmpjes. Hebben jullie nog geprobeerd contact te krijgen met Mootje Khamal management.

[email protected]

[email protected]

tel 31356989673

Babalu 22
31-10-2010, 23:27
Dan voel je de ondertoon niet, maar dat hoeft ook geen probleem te zijn. Juist als je met humor aan de slag gaat dan begeef je jezelf altijd op glad ijs daarvan zijn we ons bewust. Je moet er in dat soort gevallen 'van houden'.. anyway geen probleem wij vinden het leuk om te maken en deze set-up zal gewoon naast onze oude vertrouwde set-up blijven bestaan. De eerst volgende film zal een interview met Albert Kraus zijn en daarin geen reporter maar gewoon de manier van filmen die je van ons kent. Voor ieder wat wils noem je dat.

Ik vind de "oude" set-up beter, ruwer en origineler. Als jullie met reporters willen werken, zorg dan voor iemand die de sport een beetje kent. Humor is altijd goed, maar het moet spontaan komen. Dat je comedian of acteur bent, wil dat nog niet zeggen dat die format overal toepasbaar is. Ik vond die Mimoen op een gegeven moment irritant worden, zinnen afmaken, rare vragen stellen en volgens mij zag ik hem ook nog de hand van Lucien Carbin kussen.

Ervani
31-10-2010, 23:33
afleveringen als deze zullen gewoon draaien naast de reeds bekende vorm, daarnaast komen we binnenkort met nog een nieuwtje dat de meeste van jullie zeker zal bevallen :-) Kortom we pakken het op verschillende manieren aan. het ene moment puur inhoudelijk en een volgend moment met een kleine knipoog. Voor ieders wat wils ;-)

MrLoverrr
01-11-2010, 01:04
Slechte AFAV filmpje tot nu toe helaas. Die Mimoen doet het erg goed als comedian bij souf souf habibi etc, maar als interviewer ergggg irritant. Hij is meer aan het woord dan de vechters zelf. Hij stelt de vraag en geeft zelf de antwoord of stelt halverwege een antwoord een andere vraag??????????

Leuk geprobeerd maar ik persoonlijk vond het nogmaals erg irritant.

Ben benieuwd naar jullie volgende filmpjes, DE VORIGE WAREN ALLEMAAL WEL ERG MOOI, LEUK EN INTERESSANT!

gieloe
01-11-2010, 07:20
Ik vind het iig top! Ga zo door mannen! Geweldig initiatief!

MMAFAN-1122
01-11-2010, 09:17
Bedankt... Altijd genieten van de filpjes van AFAV.TV

tonebizz
01-11-2010, 09:39
dope..doorgaan met dit soort filmpjes..

pavani
01-11-2010, 09:40
De contacten met Vos-Gym (Hippo) zijn gelegd, en op het moment dat Mootje terug us uit Japan, zullen we wederom contact met elkaar hebben om een afspraak te maken.

Myny
01-11-2010, 11:35
Tof intervieuw!
Mij spreekt deze stijl dan weer wel aan!
Goed bezig en blijven doorgaan!

Great Gambler
01-11-2010, 12:05
Die reporter is zeker kansloos, hij laat Spong en Hesdey niet eens uitspreken.

Great Gambler
01-11-2010, 12:24
Even heel wat anders. Ik hoop dat er een leuke K-1 spel uitkomt voor PS3. Als je ziet dat MMA elk jaar een nieuwe versie spel uitbrengen dan loopt K-1 fucking achter. Moest het even kwijt.

LeeMurray
01-11-2010, 13:39
Goede filmpjes iedere keer weer. Minpuntje was alleen die 'interviewer' die geen moment grappig was (IMO) en a la Matthijs van Nieuwkerk of Mart Smeets een vraag stelt en 'em zelf beantwoord. Hij was veel te prominent aanwezig en stelde op momenten domme vragen.

Ik hoop dat er snel een filmpje van Mootje Khamal komt. Ik vond die van Mosab erg goed en wil die andere kant zien.

univers1l
01-11-2010, 14:43
mimoun is iets te aanwezig, maar toch wel leuk om te zien, dus ga zo door en give mimoun a break, die komt er wel.

joury1986
01-11-2010, 17:49
echt top fimpjes elke keer!:D

marcelt
02-11-2010, 23:56
Tof hoor jullie filmpjes!