PDA

View Full Version : Uitslagen Lelystad Dangerzone & Pain And Glory,30-10-10



jury
01-11-2010, 01:59
Armani King Petch jg kl vs Atilan gungur team explosion W.O.P

Terrence King Petch onb jg kl, vs onb Gerard Spel Day´s gym

Budda Cassa di charro W.O.P n kl, vs Lucien berre stein Tiger gym

Saskia Knoop Team Petres W.O.P n kl, vs Suheyla Ozturk Team explosion

Gregory wijngart dynamic sport n kl, vs Leroy Mt leeuwarden W.K.O.h

Rocky van de bunt body plan sport W.R.S.C C kl, vs Gino dixon Team v d berg hansen
.................................................. ..............................................
4 mans B toernooi
Jafhar Wilnis The colosseeum W.O.P vs fabian gondorf second out
Nolli Louis Continental-FFC W.T.K.O vs M van Bekkum Ropi gym
.................................................. ..............................................
Ali Bagate Dynamic sport Nkl, vs Dato Team explosion W.T.K.O

Marcello Copra King Petch Nkl, vs ilnitjs Vrede Budo club W.O.P

Rafiel Hoeseni Day´s gym W.T.K.O Nkl, vs Gokhan Kaplan team petres

Ilyas Benali Dynamic sport Onb Nkl, vs Onb jurgen Ropi gym

Moris day´s gym W.O.P Nkl, vs yassin Suleiman team Petres

Eugene Leisberg King Petch Onb Nkl, vs Jusef Benkhadour Dynamic sport

Riggian Eerstel Sityodtong W.d.Opg Ckl, vs Souhail bounjouai Team explosion

Kevin bromet day´s gym W.O.P Ckl, vs Stefano Cafe Budo club

Ricardo King Petch jg,5x1min U.M.C titel vs andy Ropi Gym W.O.P na extra r
Urvin Sabajo Mr Perfect B kl, 5x2 vs Ervet Manga Tooy Gym W.T.K.O
Artik Osany Team Artik W.T.K.O 2r A kl, 5x3 vs jermaine welles ??
Finale 4mans B toernooi
Jafhar Wilnis The Colosseeum 5x2 vs Nolli Louis Cont-FFc W.O.P
David Derkacz Day´s Gym Bkl 5x2, vs Yassine Nacro Fight Team W.O.P
Marchello Adriaanzs Chakuriki A´dam a kl titel U.M.C 5x3 vs Thiago martina Cont-FFc W.O.P

tonebizz
01-11-2010, 09:31
Was een leuk gala, hoorde wel dat veel partijen niet doorgingen... ook was sportschool FPA amersfoort niet komen opdagen!! heb daar zo een hekel aan... geef je dan niet op

Verder was die partij van Atik een beetje jammer...zijn eerste tegenstander wilde niet meer waardoor er op het laatste moment iemand anders ging invallen....die jongen had geen kans tegen Atik..
Atik is een topper en die moet gewoon tegen de grote jongen gaan knokken

nataro
01-11-2010, 09:53
Nou wat ik had begrepen is dat Atik zijn partij inderdaad niet door ging maar dat Atik zelf tegen
Jermain wilde vechten voor de Titel. Maar de de organisatie vond niet dat deze partij geloofwaardig
zou overkomen op het publiek. De organisatie had een tegenstander gevonden bij Mike's gym maar kwam financieel niet uit. En volgens mij was Atik daar wel blij mee want de tegenstander bleek best wel goed te zijn. De partij van Atik zou helemaal niet door gaan..dus waarom Atik toch heeft gevochten tegen Jermain???

tonebizz
01-11-2010, 10:05
Denk dat die partij is doorgegaan om een geld kwestie

De organisatie had wel een beetje gelijk want die partij sloeg nergens op...snap wel dat Atik tegen deze jongen wilde knokken want het is zo snel geld verdienen. Die jongen was in mijn ogen geen A vechter.
Hij was ook super bang voor Atik..hij ging bij alles liggen.

Hoop dat Atik een kans gaat krijgen op de grotere gala's, er zijn genoeg jongens die tegen Atik willen vechten.

Glen
01-11-2010, 10:17
Denk dat die partij is doorgegaan om een geld kwestie

De organisatie had wel een beetje gelijk want die partij sloeg nergens op...snap wel dat Atik tegen deze jongen wilde knokken want het is zo snel geld verdienen. Die jongen was in mijn ogen geen A vechter.
Hij was ook super bang voor Atik..hij ging bij alles liggen.

Hoop dat Atik een kans gaat krijgen op de grotere gala's, er zijn genoeg jongens die tegen Atik willen vechten.

Ze stonden op 24 september ook al tegen elkaar...met exact zelfde verloop van de partij en uitslag als nu.

tonebizz
01-11-2010, 10:27
Ze stonden op 24 september ook al tegen elkaar...met exact zelfde verloop van de partij en uitslag als nu.

Ok , dat wist ik niet maar dan snap ik het helemaal niet meer. maar ja.....

armani
02-11-2010, 19:14
Was een leuk gala, hoorde wel dat veel partijen niet doorgingen... ook was sportschool FPA amersfoort niet komen opdagen!! heb daar zo een hekel aan... geef je dan niet op

Verder was die partij van Atik een beetje jammer...zijn eerste tegenstander wilde niet meer waardoor er op het laatste moment iemand anders ging invallen....die jongen had geen kans tegen Atik..
Atik is een topper en die moet gewoon tegen de grote jongen gaan knokken




Beste Tonebizz,

Middels deze wijze wil ik van uit onze (FPA) kant nader toelichting geven omtrent onze afwijzigheid op betreffende gala.

Allereerst wil ik kenbaar maken dat wij met betrekking tot het niet opkomen dagen van sportscholen op evenementen op een lijn zitten. FPA vindt dergelijk gedrag onacceptabel en zeer onsportief.

Onze afwezigheid is voor ons ook een verassing, FPA is door de promoter nimmer ingelicht hierover. Normaliter dient een promoter indien een sportschool gematched is ingelicht te worden, middels een matchmaking of een bevestiging. Wij zijn totaal verrast met deze informatie. De informatie en aannames zijn onjuist, FPA is niet ingelicht over enige deelname aan deze evenement.

Tot slot wil ik u mededelen dat wij een gewaardeerd sportschool zijn, die met tevredenheid zaken doen met diverse promoters en bonden. Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Groet,
FPA