PDA

View Full Version : Robbie Hageman Golde Glory Breda wint van Europees kampioen en ontvangt de stijlprijs



horloge
01-11-2010, 09:30
Op het gala afgelopen zaterdag in Panningen, wist Robbie zijn tegenstander Redouan Koubini 3 ronden lang onder druk te zetten en werd unaniem tot winnaar uitgeroepen.
Redouan won 4 weken terug de europeese titel op full muya thai regels had weinig in te brengen.

Op het eind van het gala kreeg Robbie Hageman ook nog de stijlprijs uitgereikt. Helaas verloor mijn favoriete vechtster Sylvana Pruijmboom vandaag.

Jamila
01-11-2010, 12:05
Bij deze gefeliciteerd Robbie!!
helemaal te gek.
je hebt het verdiend, met jou mentaliteit en karakter.

en voor Sylvana:
Sylvana niet te veel stappen he, dat kan 'je je kop kosten'' .

grtjs Jamila

Petrosyan188
01-11-2010, 12:49
tering... jammer sylvana :( was toch niet om haar europees titel??

micha
01-11-2010, 13:14
go robbie!

jammer van sylvana.

kan er iemand vertellen hoe ze verloren heeft?

horloge
01-11-2010, 13:53
go robbie!

jammer van sylvana.

kan er iemand vertellen hoe ze verloren heeft?

Sylvana gaf na de tweede ronde op. Ik vond dat ze vanaf ronde 1 niet goed ging.

fjezzefur
01-11-2010, 14:48
Ze had laatste jaar/anderhalf jaar niks meer verloren toch?
Tegen wie vocht ze?

Frans12
01-11-2010, 16:16
Bij deze gefeliciteerd Robbie!!
helemaal te gek.
je hebt het verdiend, met jou mentaliteit en karakter.

en voor Sylvana:
Sylvana niet te veel stappen he, dat kan 'je je kop kosten'' .

grtjs Jamila

Sylvana verloor volgens mij van Ilsury Hendrikse van team Second Out, ik denk dat Sylvana nu in een moeilijke periode komt. Heeft altijd alles gewonnen en nu wordt ze ouder en gaan er ook andere dingen spelen, ik hoop dat ze niet teveel druk op Sylvana leggen en haar wat meer rust gunnen.

Er zijn maar weinig sporters die van jongsaf aan alles laten voor de sport, Robbie heeft dit karakter en mentaliteit wel en daarom gun ik het Robbie, heb de partij zelf ook gezien, Een mooie technische wedstrijd, ga zo door en ik hoop dat Sylvana niet in paniek raakt, ze is een aanwinst voor het thaiboksen maar de weg is nog lang.

Kemal
01-11-2010, 16:22
Proficiat Robbie! en Sylvana wint de volgende keer weer gewoon !

Ivor
01-11-2010, 16:44
Ik was er ook zaterdag, maar ik kreeg niet mee waarom ze opgaf.
Er was volgens mij niets spectaculair gebeurt in de 1e ronde.
Iemand ?

horloge
01-11-2010, 16:49
Ik was er ook zaterdag, maar ik kreeg niet mee waarom ze opgaf.
Er was volgens mij niets spectaculair gebeurt in de 1e ronde.
Iemand ?

Heb begrepen dat het gewoon niet ging, kan gebeuren.

auto
02-11-2010, 09:38
Bij deze gefeliciteerd Robbie!!
helemaal te gek.
je hebt het verdiend, met jou mentaliteit en karakter.

en voor Sylvana:
Sylvana niet te veel stappen he, dat kan 'je je kop kosten'' .

grtjs Jamila

Goed gedaan Robbie, veel succes.

MMAFAN-1122
02-11-2010, 13:40
Gefeliciteerd!

Bartju
02-11-2010, 17:57
Congrats robbie!

Richelieu
02-11-2010, 19:33
Sylvana verloor volgens mij van Ilsury Hendrikse van team Second Out, ik denk dat Sylvana nu in een moeilijke periode komt. Heeft altijd alles gewonnen en nu wordt ze ouder en gaan er ook andere dingen spelen, ik hoop dat ze niet teveel druk op Sylvana leggen en haar wat meer rust gunnen.

Er zijn maar weinig sporters die van jongsaf aan alles laten voor de sport, Robbie heeft dit karakter en mentaliteit wel en daarom gun ik het Robbie, heb de partij zelf ook gezien, Een mooie technische wedstrijd, ga zo door en ik hoop dat Sylvana niet in paniek raakt, ze is een aanwinst voor het thaiboksen maar de weg is nog lang.

Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt als is de dame uit Almere echt geen verkeerde vechtster!

Frans12
03-11-2010, 09:09
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt als is de dame uit Almere echt geen verkeerde vechtster!

Was zeker geen verkeerde vechtster en heeft dik verdiend gewonnen, respect als je van Sylvana wint.
Een rematch zou misschien wat zijn????