PDA

View Full Version : Binnen 2 sec snelste dames KO!!



Floyd
01-11-2010, 17:48
http://www.youtube.com/watch?v=fv5pIAMlEeA

NW-ling party Hellevoetsluis Chantal van Prooijen ( Phuket Gym) vs Tantra (Pattaya Gym)

Kemal
01-11-2010, 17:59
zozo die viel gelijk weg zeg...

Bartju
01-11-2010, 18:00
NICE:D

Floyd
01-11-2010, 18:13
NICE:D

Ja maar nou zie ik het volgende by de buren en dan kryg ik wel een vieze smaak in me bek kyk is eventjes hier:

http://www.sportschoolmuilwijk.nl/index.php/sportschool-muilwijk/dangraadhouders/


ff Google en en dat is dat meisje van Fightmasters met Lucia en Verschuur!

Leuke binnenkomer als nw-ling..

The boy
01-11-2010, 18:36
wat is dat weer voor een actie!?
Zoiets kan echt niet

Ervani
01-11-2010, 18:38
Als het niveau verschil dermate groot is dan kan ik alleen maar zeggen SCHANDALIGE match making en bijzonder onsportief gedrag!

Sadix
01-11-2010, 19:03
ik snap het niet boys,

wat is er nou aan de hand? (het filmpje snap ik natuurlijk wel)

nu zie ik het.

Ze is 2e dan Karate.

maar geen kickboks ervaring? Dan is het toch logisch dat ze als nieuweling start in het kickboksen? Der zit heel wat verschil tussen Karate en Kickboksen hoor, ook in wedstrijden.

biggz
01-11-2010, 20:41
Nou hoewel er een degelijk verschil zit tussen karate en kickboksen, vind ik dat mensen die zo'n hoge graad hebben minimaal moeten beginnen met C-klasse.

Bartju
01-11-2010, 21:58
Dan nog is Karate een hele andere discipline met andere technieken.
Ze heeft geen technieken gebruikt die ongewoon zijn in het kickboxen
of die typisch karate zijn.
het is gewoon een mooi geplaatste trap.

Tykill
01-11-2010, 22:14
Zo speciaal was het nou ook niet, gewoon een hoge trap die niet op de dekking kwam (eerste wat je leert, dekking hoog)

Die trap hoeft niet eens zo perfect en heel hard te zijn als hij 0% bedekt wordt lig je wel.

arabic-sniper
02-11-2010, 13:19
Lijkt dochter van Cro Cop wel :D

Phuket Gym
02-11-2010, 14:15
Zoals iedereen weet zijn er vele vormen van karate. Deze dame heeft nog NOOIT "full contact" geknokt en begint daarom bij de nieuwelingen.
Dat dit gebeurd hadden wij ook niet verwacht maar zegt nog maar heel weinig over haar Thaiboks kwaliteiten, die ze overigens inmiddels wel heeft.
Maar eerlijk blijft eerlijk, Thaiboksen is een hele andere sport!!!!!!
Ush

Floyd
02-11-2010, 14:30
Zoals iedereen weet zijn er vele vormen van karate. Deze dame heeft nog NOOIT "full contact" geknokt en begint daarom bij de nieuwelingen.
Dat dit gebeurd hadden wij ook niet verwacht maar zegt nog maar heel weinig over haar Thaiboks kwaliteiten, die ze overigens inmiddels wel heeft.
Maar eerlijk blijft eerlijk, Thaiboksen is een hele andere sport!!!!!!
Ush


Deze dame geven jullie aan heeft nog nooit een kickbok of Muay Thai party gedraaiit.Maar iemand die een 1ste graad Judo,2e graad Karate,en dan nog een 1ste graad Jiu-Jutsu heeft en de vele partijen die ze gedaan heeft in deze takken van vechtsport is eigenlijk iets wat je als sportschool weet en natuurlijk niet deze vechter in de nieuweling kan gooien puur uit principieel oogpunt.Niet uit het oogpunt van het is haar 1ste partytje pas want dáár hebben jullie gelijk in want ergens doen jullie niets verkeerd begrijp me goed.

Neem hetzelfde met een bokser die 30 A-klasse partyen gedraaid heeft maar nog nooit full contact gedaan heeft en gooi deze dan óók in de nieuwelingen klasse .Zal je jong maar wezen die tegenover hem staat.

In dat op zicht vind ik deze reactie "thaiboksen is een andere sport" dan ook gelden.maar uit principe,en uit eerlijkheid kunnen jullie deze discussie niet winnen .Wél met regels want die zijn niet overtroffen.

-=AL CAPONE=-
02-11-2010, 14:47
tja lastig een inschattingsfout van de trainer is het volgens mij!

Volgende keer toch maar C klasse?

Mule-Kick
02-11-2010, 15:02
Moeilijk om te zeggen of hier sprake was van een mismatch. Na een partij van 2 seconden kun je dat onmogelijk zeggen. Als die highkick niet was aangekomen had je maybe best een leuke evenwichtige match kunnen hebben maar dat kun je nu onmogelijk weten. Een goed stoot/trap kan nu eenmaal meteen einde partij betekenen, dat is deel van de sport.

Dragon Tail
02-11-2010, 15:26
http://www.youtube.com/watch?v=fv5pIAMlEeA

NW-ling party Hellevoetsluis Chantal van Prooijen ( Phuket Gym) vs Tantra (Pattaya Gym)


Deze dames N-partij was ook binnen 2 seconden afgelopen (op 1:07-1:09):

http://www.youtube.com/watch?v=LmDx2rlFrLI

Arev Tasirmaz (Scorpio Gym) slaat met een linkerhoek Anna Jedigarijew (Fight Club, Duitsland) KO.
En Anna stond nog te tollen op haar benen toenbij de dokter.

Peter0711
02-11-2010, 15:35
@ Phuket Gym


Je kan er lang en breed over praten,maar als deze dame al zo een ervaring heeft in de vechtsport in het algemeen,en al zoveel heeft gepresteerd (andere vechtsport of niet) Dan had dat op zijn minst eve eerlijk gemeld mogen worden,en aan de reaktie van jullie : "Phuket Gym" is al te merken dat jullie / deze daar geen seconde over getwijfeld hebben...En dat vindt ik persoonlijk oneerlijk,en niet echt sportief.

el bastardo
02-11-2010, 18:29
Lijkt dochter van Cro Cop wel :D
Welke dame bedoel je? ;)

Rverm
02-11-2010, 19:20
Nu is het maar te hopen dat dat meisje ooit de ring weer in durft. Vind dat iemand met relavante vechtsport/ring/wedstrijdervaring de N-kl over hoort te slaan. Vind het gewoon zielig voor zo iemand die neer gaat, die dan waarsch 0 wedstrijdervaring heeft en er keihard voor getraint heeft.

bush1do
02-11-2010, 19:50
lol, ik heb jarenlang met chantal getraind in het jiu jitsu en judo en ik kan zeggen dat deze meid echt de warriors spirit heeft en nieuw is in het wereldje van kickboxen en muay thai. zij heeft jarenlang wado karate gedaan, wat dus niet full contact is.

masterv
02-11-2010, 20:01
Chantal heeft nooit full contact gevochten. WTF is het probleem. Als ze zelf neer was gegaan zou niemand wat hebben gezegd.

phranq
02-11-2010, 20:34
Dat ze een nieuwelingen partij vecht is op zich helemaal niet raar, maar haar trainer dienst dit wel aan te geven bij de trainer van de tegenstander die dan zelf de keus heeft om de partij door te laten gaan of niet, wel zo sportief.

Tykill
02-11-2010, 20:57
Chantal heeft nooit full contact gevochten. WTF is het probleem. Als ze zelf neer was gegaan zou niemand wat hebben gezegd.

dat lijkt me vrij logisch dat niemand iets zou zeggen als het anders was hahaha

appelsap
03-11-2010, 03:26
Heb van Theo Maassen geleerd dat Tantra iets met uitstel te maken heeft, maar dat was hier niet het geval.......

Serieus, Wado is geen full contact, maar toch, als je zo veel vechtsport ervaring hebt is het wel prettig om dat even te melden, voor een nieuwelingen partij... Ook een taak van de promotor/match maker, om de achtergrond van vechters na te gaan. Zeker in die klasse...

WadoArthur
03-11-2010, 12:04
Ik lees hier al zo lang mee op deze site.
Erg leuk sommige discussie's sommige wat minder maar deze discussie slaat werkelijk nergens op.
Ik ben zelf 1 ste dan wado karaten maar zou voor geen goud de ring in willen want karaten is geen thaiboxen
het is appels met peren vergelijken en dat vind ik een belediging voor beiden sporten. gewoon een wereld van verschil.
Ook ik was aanwezig die dag en heb de wedstrijd gezien en heeft veel indruk op me gemaakt.
Vooral dat ik er later achter kwam dat het de aller eerste keer was voor chantal van prooijen in de ring.
Ze had geen enkele ring en fullcontact ervaringen heeft.
In tegen deel tot Tantra declerq dit was voor haar de derde partij in de ring NW partij 63.50 kg en zij wist wie chantal van prooijen was en zij is zeer zeker ook geen leek in de vechtsportwereld zij heeft
ook meerderen malen in de ring gestaan ook met de jeugd klasse
( Dus wie heeft er nou meer ervaring zou ik zeggen )
En chantal van prooijen na horen zeggen heeft in haar jeugd op de maten gestaan (dus geen ring en geen fullcontact)!
Dus met al vind ik het een terechte winnaar en die ko trap/stoot binnen zoveel sec daar droom toch iedereen Thai/kickboxer van.

Arhtur

Vuurvlieg
03-11-2010, 14:01
Even voor de duidelijkheid. Ik ken Tantra en ze heeft nooit in de jeugdklasse gevochten. Dit was inderdaad haar derde partij.
Dus Arthur, jou informatie klopt niet volledig.

Leventdepevent
03-11-2010, 15:30
pats die zat er goed op

fjezzefur
03-11-2010, 16:42
Dit kan iedereen gebeuren. Heeft verder niet te maken met hoeveel evaring iemand heeft.
Al was het in mijn ogen wel zo netjes geweest als ze het hadden vermeld.

grim reaper
03-11-2010, 17:47
Ik lees hier al zo lang mee op deze site.
Erg leuk sommige discussie's sommige wat minder maar deze discussie slaat werkelijk nergens op.
Ik ben zelf 1 ste dan wado karaten maar zou voor geen goud de ring in willen want karaten is geen thaiboxen
het is appels met peren vergelijken en dat vind ik een belediging voor beiden sporten. gewoon een wereld van verschil.
Ook ik was aanwezig die dag en heb de wedstrijd gezien en heeft veel indruk op me gemaakt.
Vooral dat ik er later achter kwam dat het de aller eerste keer was voor chantal van prooijen in de ring.
Ze had geen enkele ring en fullcontact ervaringen heeft.
In tegen deel tot Tantra declerq dit was voor haar de derde partij in de ring NW partij 63.50 kg en zij wist wie chantal van prooijen was en zij is zeer zeker ook geen leek in de vechtsportwereld zij heeft
ook meerderen malen in de ring gestaan ook met de jeugd klasse
( Dus wie heeft er nou meer ervaring zou ik zeggen )
En chantal van prooijen na horen zeggen heeft in haar jeugd op de maten gestaan (dus geen ring en geen fullcontact)!
Dus met al vind ik het een terechte winnaar en die ko trap/stoot binnen zoveel sec daar droom toch iedereen Thai/kickboxer van.

Arhtur

Hoe kom je erbij dat Tantra jeugdpartijen heeft gevochten, Tantra heeft één partij voor Oosterbaan gym gevochten en dit was haar 2e voor Pattayagym van jeugdpartijen weet ik niks vanaf.

valetina
03-11-2010, 18:19
Hallo,

ik ben het er totaal niet mee eens wat hier allemaal op de site gezegt word.
Tantra wist wel degelijk dat chantal goed was met haar benen. en is meedere malen gewaarschuwd door mensen dat chantal gevaarlijke trappen heb.
dat werd gezegt door tantra zelf, omdat chantal uit respect nog even na afloop naar haar toe was gegaan om te praten. en toen tegen chantal zij dat ze gewaarschuwd voor haar was. maar buiten dat is het ook wederzijds want chantal is ook gewaarschuwd dat ze super snel is met haar stooten. en tenslotte ze gaan alle 2 niet ongetraaint de ring in. ze zijn beide gewaarschuwd door mensen dat zij gevaarlijke stooten heeft en chantal gevaarlijke trappen heeft. En WADOARTHUR jij heb je goed laten informeren behalve op dat ene stukje dat tantra jeugd partijen heeft gedraait. Je kiest toch immers zelf voor de sport? dus mensen jullie moeten niet iets gaan vertellen terwijl jullie geen verstand hebben wat karate inhoud! of dat er niks gezegt is, want dat is ze wel degelijk en chantal ook!

Valetina.

P.s Respect voor beide meiden!

Peter0711
03-11-2010, 18:28
Naar mijn idee is het ook gewoon een mooie hoge trap,maar eve los van die hele trap en knock-out :

Als een dame al ervaren is in welke vechtsport dan ook,dan sta je naar mijn idee wel eve iets anders en zelfverzekerder in de ring met je eerste kickbokswedstrijd (beginnersklasse) als normaal,vandaar dat ik het niks meer als sportief en eerlijk vindt om deze ervaring ook van te voren eve te melden.Gebeurt is gebeurt,en de dame die neer is gegaan zal ongetwijfeld balen,maar bij deze :

Kin omhoog,schouders naar achter,en gewoon weer die ring in! Laat je niet kisten! Net 1 wedstrijd gehad,en wat mij betreft een al hele goeie rematch in the making! Dus succes meid!

Ronald
03-11-2010, 19:03
Kin omhoog,schouders naar achter,en gewoon weer die ring in!
In dit geval zou ik toch ander advies willen geven: kin op de borst, hoofd tusssen je schouders en handjes omhoog ;)

Valetina geeft het verder heel mooi weer naar mijn idee.

WIM_de _Echte
04-11-2010, 03:28
Wat een papegaaien allemaal.
Er wordt zonder kennis van feiten te hebben, zondermeer aangenomen dat de hoek van Tantra niet op de hoogte was van de geschiedenis van Chantal. En dat blijft maar herhaald worden, ondanks dat anderen duidelijk maken dat het wel degelijk het geval was.
Chantal was weken van tevoren al zenuwachtig, Tot en met in de ring, waar ze trilde als een rietje van de zenuwen en niet eens naar Tantra durfde te kijken.

Vuurvlieg
04-11-2010, 09:20
Even ter info....

Tantra en haar trainer waren inderdaad op de hoogte van de geschiedenis van Chantal.
De informatie kwam echter van andere mensen die dit wisten en niet van de trainer van Chantal....

Peter0711
04-11-2010, 09:29
Als de tegenpartij inderdaad op de hoogte was van de geschiedenis van de dame in kwestie,en daar ook zelf helemaal geen problemen mee hadden,veranderd dat de hele situatie natuurlijk wel een beetje. (Alleen heb ik daar overheen gelezen in dit topic,totaan de post net van Vuurvlieg,die aangeeft dat dit van een 3de kwam. )

Daarintegen ben ik wel van mening dat als iemand ervaring heeft met "andere" vechtsporten,en daar ook vrij gedreven in is,dat er wel eve gekeken kan worden of de beginnersklasse ook daadwerkelijk een goeie klasse is om te beginnen. (niet zozeer voor deze wedstrijd hoor,maar gewoon in het algemeen)

Verder begint het een beetje een storm ineen glas water te worden denkik :D

ICON
04-11-2010, 10:25
Hallo,

ik ben het er totaal niet mee eens wat hier allemaal op de site gezegt word.
Tantra wist wel degelijk dat chantal goed was met haar benen. en is meedere malen gewaarschuwd door mensen dat chantal gevaarlijke trappen heb.
dat werd gezegt door tantra zelf, omdat chantal uit respect nog even na afloop naar haar toe was gegaan om te praten. en toen tegen chantal zij dat ze gewaarschuwd voor haar was. maar buiten dat is het ook wederzijds want chantal is ook gewaarschuwd dat ze super snel is met haar stooten. en tenslotte ze gaan alle 2 niet ongetraaint de ring in. ze zijn beide gewaarschuwd door mensen dat zij gevaarlijke stooten heeft en chantal gevaarlijke trappen heeft. En WADOARTHUR jij heb je goed laten informeren behalve op dat ene stukje dat tantra jeugd partijen heeft gedraait. Je kiest toch immers zelf voor de sport? dus mensen jullie moeten niet iets gaan vertellen terwijl jullie geen verstand hebben wat karate inhoud! of dat er niks gezegt is, want dat is ze wel degelijk en chantal ook!

Valetina.

P.s Respect voor beide meiden!

maar ze was dus gewaarschuwd als ik het goed begrijp?

RtoDeep
04-11-2010, 14:10
tsja dr gebeuren wel meer rare dingen..

jongen van onze school staat in de nw klasse voor de 2de keer in de ring op hetzelfde gala, tegen iemand die dr na wat search werk al 10x heeft gestaan met 2 C partijen..

is volgens mij ook nie helemaal netjes toch?

Peter0711
04-11-2010, 14:21
Nee,das inderdaad niet helemaal netjes.. :S

Heb trouwens net (volgens mij) een fotootje gezien van die Tantra,maar das toch best een gruwelijk lekker ding!

Maar volgens mij gebeurt het wel vaker dat ze iemand (te) lang in de n-klasse laten vechten en dat aangeven als beginneling,beetje jammer.

RtoDeep
04-11-2010, 14:35
ja das een beetje jammer, zeker als ze dan van NW de C ingaan en dan weer terug??? die logica begrijp ik nie helemaal

Peter0711
04-11-2010, 14:40
@ Rto Deep.

Was dat ook tegen een vechter van Full-kick? Had namelijk ook begrepen dat het voorval van de dames niet de eerste keer was dat zoiets gebeurt.

Tis telkens weer raak met dat gesjoemel onder die wedstrijden,jammer zeg. Aan de andere kant,dat is ook eigelijk onvermijdelijk als er geen strakke regels zijn die gehanteerd worden.. (correct me iff i'm wrong?? )

RtoDeep
04-11-2010, 15:02
@ peter

ja idd klopt, ik vond t al raar , heb m al vaker gezien.. jongen heeft wel veel verloren blijkbaar, maargoed dan moet je niet de C ingaan en dan weer terug toch?

snap best dat als jongens aardig wat verlies partijen draaien dat ze iets langer in de NW willen blijven, maar als je dan ervoor kiest de C in te gaan.. blijf daar dan..

Peter0711
04-11-2010, 15:26
Het is ook een beetje onvermijdelijk dat deze dingen gebeuren als het in zo een grijs gebied verkeerd.
Het vervelende volgens mij is dat de meeste sportschooleigenaren hier onderling een totaal verschillende kijk op hebben,waardoor er in een matchmaking qua ervaring nogal eens verschil kan zitten...Ditzelfde probleem,maar net eve iets anders zie ik ook regelmatig met gewicht gebeuren..

Wat de Matchmaking betreft,volgens mij niet altijd met onsportieve gedachte's,maar vaak ook onduidelijkheid denk/hoop ik.

WIM_de _Echte
04-11-2010, 19:04
tsja dr gebeuren wel meer rare dingen..

jongen van onze school staat in de nw klasse voor de 2de keer in de ring op hetzelfde gala, tegen iemand die dr na wat search werk al 10x heeft gestaan met 2 C partijen..

is volgens mij ook nie helemaal netjes toch?


Niet door blijven zeuren.
Is uitgebreid besproken bij de buren. De betreffende personen zijn er op aangesproken door de bond.
Net zoals ook KB Arnhem bij een andere partij.

En de opgave van het aantal partijen van de jongen van jouw school was ook al niet helemaal koosjer.
Ook al is het minder extreem, maar toch een beetje de pot verwijt de ketel.

bush1do
05-11-2010, 08:04
mensen, als je uberhaupt de ring in stapt, kun je toch weten dat de ander ook iets van knokken weet.
immers jij traint ook hard voor deze wedstrijd.

als je dapper genoeg bent om een ring in te stappen, weet je waar je mee bezig bent en weet je ook dat de kans bestaat dat je klappen/trappen krijgt.
dat is nou eenmaal het spelletje.