PDA

View Full Version : Schilt wordt vervangen door Hesdy Gerges in Final 8...



Vinand
02-11-2010, 14:45
K1 vechter Hesdy Gerges nu toch naar K-1 World Grand Prix Final 8 - K1.nl Nieuws, Uitslagen, UFC Vechtsporten MMA, K-1, Toernoo (http://www.k1.nl/k-1/k1-vechter-hesdy-gerges-nu-toch-naar-k-1-world-grand-prix-final-8)

Het is volgens dit artikel toch gebeurt dat Schilt wordt gediskwalificeerd. Ik plaats het artikel maar even.


K1 Vechter Hesdy Gerges nu toch naar de k1 World Grand Prix.

Volgens de laatste berichten die ons bereikt hebben, zou Hesdy Gerges nu toch deelnemen aan de K-1 World Grand Prix Final 8 in Korea. Eerder werd Gerges uitgeschakeld door Semmy Schilt in de Final 16, maar zowel Daalder als Rutz tekenden beroep aan tegen de overwinning van Schilt omwille van het illegaal verhullen van een open wonde tijdens het gevecht.
Blijkbaar heeft de aanvraag tot diskwalificatie dan toch iets opgeleverd en zal het Gerges zijn die verder zal kunnen strijden voor de felbegeerde K-1 GP titel of zal Gerges iemand vervangen? Als het eerste waar zou zijn dan betekent dit wel dat één van de grote favorieten, die Schilt toch was, uit het toernooi zal verdwijnen. Meteen goed nieuws voor de andere favorieten zoals Alistair Overeem. Een officiële reactie van Gerges zelf of van het management van Schilt is er op dit moment nog niet. Van zo gauw dit 100% duidelijk is, krijgt u het antwoord. Een andere mogelijkheid is dat Gerges zou uitkomen als reserve of als deelnemer aan een zogenaamd Superfight... afwachten maar wat het zal worden. Wij volgen het alvast op de voet voor u.
Het gevolg van de deelname van Gerges aan het K-1 world Grand Prix Final 8 is wel dat Hesdy niet meer zal kunnen deelnemen aan het It’s Showtime evenement dat op 18 december in The Sand in Amsterdam zal plaatsvinden. It’s Showtime manager Rutz heeft al wel voor een vervanger gezorgd in de persoon van Chris Knowles. Knowles is zeker geen onbekende in de vechtwereld. Hij is een van de beste Super Heavyweights van de UK en staat momenteel op de eerste plaats in de Britse Muay Thai rangschikking. Hij draagt de bijnaam “Gentle Destroyer” en beschikt over uitmuntende bokskwaliteiten en een opmerkelijke uithouding voor een Super Heavyweight. Een te duchten tegenstander dus voor onze Rico Verhoeven.
Andere interessante wedstrijden op het It’s Showtime evenement zijn de partij tussen Mosab Amrani en Mootje Khamal en het gevecht tussen Murthel Groenhart en Khalid Bourdif.

http://www.k1.nl/images/gerges.jpg

Mijn mening: Als dit gebeurt, dan vind ik dit jaar gewoon echt kansloos. De 3 sterkste eruit...

dirk5
02-11-2010, 14:48
Ik zag het een paar uur geleden al voorbij komen op sherdog....

Ik heb het niet gepost want ik geloof er niks van....

Soulbringer320
02-11-2010, 14:51
Ik geloof het ook niet...

SjorsWilms
02-11-2010, 14:53
En hij krijgt een onverdiende plek. En we zien hem niet tegen Rico. Nou super hoor...

Illest
02-11-2010, 15:07
ligt Schilt er echt uit? wie o wie kan hier meer over vertellen?

jw
02-11-2010, 15:12
Hesdy Gerges Offered Fight at K-1 Grand Prix - Head Kick Legend (http://www.headkicklegend.com/2010/11/2/1788836/hesdy-gerges-offered-fight-at-k-1-grand-prix)

Hier staat niets over een dq van Schilt, enkel over de deelname van Gerges.

dirk5
02-11-2010, 15:12
ligt Schilt er echt uit? wie o wie kan hier meer over vertellen?

er is niks meer dan alleen dit bericht...... daarom geloof ik het ook niet.

Santino
02-11-2010, 15:13
Jammer als Gerges op deze manier door gaat...

Briant
02-11-2010, 15:14
En hij krijgt een onverdiende plek. En we zien hem niet tegen Rico. Nou super hoor...

Die plek is weldegelijk verdiend. Als de blesure niet verhuld was dan was Schilt waarschijnlijk gediskwalificeerd tegen Hesdy. Daarnaast draaide Hesdy erg goed vond ik zelf.

Devilprince
02-11-2010, 15:14
x2

Richelieu
02-11-2010, 15:24
Wat een onzin!

Justinian
02-11-2010, 15:25
Gerges vecht bij mijn weten een reservepartij. Dat hij Schilt vervangt is mij niet bekend...

Richelieu
02-11-2010, 15:29
Gerges vecht bij mijn weten een reservepartij. Dat hij Schilt vervangt is mij niet bekend...

x2

blackadder
02-11-2010, 15:50
Het zou echt sneu zijn mocht de K1 dit inderdaad doen. Eerst Souwer en Buakaw bij het grofvuil gedumpt en dan ook nog eens Sem? Ik hoop maar dat Tanigawa nog een beetje eer over heeft en anders mag die sepukku plegen.

Slome
02-11-2010, 15:53
Gerges vecht bij mijn weten een reservepartij. Dat hij Schilt vervangt is mij niet bekend...
3x

Kameleon
02-11-2010, 16:06
Broodje aap!

BiCkOnE
02-11-2010, 16:14
Die plek is weldegelijk verdiend. Als de blesure niet verhuld was dan was Schilt waarschijnlijk gediskwalificeerd tegen Hesdy. Daarnaast draaide Hesdy erg goed vond ik zelf.
Wat een BS, maar die discussie hebben we een tijdje geleden al gevoerd.......

Gerges vecht bij mijn weten een reservepartij. Dat hij Schilt vervangt is mij niet bekend...
X4!

Briant
02-11-2010, 16:18
Just saying, het liefste zie ik Schilt wel vechten kan die mooi tegenwicht geven voor het geweld van Overeem.

univers1l
02-11-2010, 16:21
we wachten af

Hendy
02-11-2010, 16:25
Broodje aap!

idd

http://vogelvrij.borsatoweblog.nl/upload/163_yf98gbqnrcy.jpg

The_Rock
02-11-2010, 16:29
Maakt niet uit wie het wordt. Het wordt toch Saki of Overeem die het allemaal wint.

Mister T.
02-11-2010, 16:39
onzin, gerges had zelf nog gezegd de reserve partij te vechten......

Soulbringer320
02-11-2010, 16:49
http://media.ebaumsworld.com/picture/dazevas/drevil.png

Hans Vos
02-11-2010, 16:53
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans

blackadder
02-11-2010, 16:55
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans
Mooi.

dirk5
02-11-2010, 17:00
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans

thanks man!

Kansloos dat sommige sites dit in de wereld gooien zonder eerst alle bronnen te checken.

Soulbringer320
02-11-2010, 17:01
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans

http://cleveland.momslikeme.com/UserImage.aspx?f=Image/ELMO.jpg&mbr=329329

univers1l
02-11-2010, 17:06
case closed

SnerkeL
02-11-2010, 17:07
Dan gaat Schilt op zeker zijn 5e titel halen!! Alleen al vanwege dit soort voorvallen zorgt ervoor dat Schilt nog scherper zal zijn!! en gelijk heeft ie.. kansloze gejank van Chakuriki...

Soulbringer320
02-11-2010, 17:22
Dat denk ik dus ook, maar al weet ik wel zeker dat die het aardig lastig gaat krijgen met Overeem.
Daarintegen ligt het er ook weer aan hoe "makkelijk" Overeem van Spong eventueel wint.
En die Chakuriki inderdaad....beetje kansloos, maar goed....regels zijn wel regels maar dan nog...

Irishrover
02-11-2010, 17:30
Gelukkig is het nieuws niet waar, want Sem verdient de plek in de final 8, ik hoop dat hij de titel weer pakt.

DAWK1D
02-11-2010, 17:31
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans

WARRRRRRR SCHILTTTTTTTTTTTTT, thanks voor de duidelijkheid

Irishrover
02-11-2010, 17:33
Dan gaat Schilt op zeker zijn 5e titel halen!! Alleen al vanwege dit soort voorvallen zorgt ervoor dat Schilt nog scherper zal zijn!! en gelijk heeft ie.. kansloze gejank van Chakuriki...

Mee eens, Hesdy heeft zich staande gehouden tegen Sem, net zoals hij dit deed tegen Badr, voor de rest vind ik hem vechtend niet al te denderend.

Heb liever Sem die vechtend nog voor een aantal k.o's gaan zorgen, buiten de behandeling om, was hij diegene die de partij in z'n broekzak had.

Sendur
02-11-2010, 17:39
gelukkig, wilde de finale Sem vs Overeem voor geen goud missen.

WAR OVEREEM!!!!

Iggy
02-11-2010, 17:59
Dat denk ik dus ook, maar al weet ik wel zeker dat die het aardig lastig gaat krijgen met Overeem.
Daarintegen ligt het er ook weer aan hoe "makkelijk" Overeem van Spong eventueel wint.
En die Chakuriki inderdaad....beetje kansloos, maar goed....regels zijn wel regels maar dan nog...

Hoezo kansloos voor chakuriki dan? Als het verhaaltje andersom was geweest had gg het ook aangekaart.
Regels zijn er niet voor niks. Als jou werkgever eind van de maand zegt ik betaal deze maand maar effe 80% uit dan doe jij je mond zeker ook niet los.

Ivor
02-11-2010, 18:17
Ik hoor liever dat Badr Hari gewoon meedoet.

T15Boxing
02-11-2010, 18:28
Mij zou het niet uitmaken of Schilt eruit moet. Hij heeft gewoon valsgespeeld, punt. Niet "maar toch" of "wat lullig" maar het feit is dat Boon zijn vechter tegen de regels heeft gered. Moet je nog maar eens zien hoe Semmy die low kicks te verduren kreeg van Hesdy. Zijn blessure had hem waarschijnlijk niet door laten gaan in de partij.

Maar goed, nu hoop ik meer dan ooit dat Alistair Overeem tegen Schilt in de finale komt te staan en hem KO slaat. Hij speelt tenminste niet vals als het niet meezit.

SjorsWilms
02-11-2010, 18:28
Die plek is weldegelijk verdiend. Als de blesure niet verhuld was dan was Schilt waarschijnlijk gediskwalificeerd tegen Hesdy. Daarnaast draaide Hesdy erg goed vond ik zelf.

Denk t niet. Denk dat het tape verwijdert werd en dat de wedstrijd gewoon door zou gaan. Maar bedoel meer dat hij zn verlies niet kan accepteren en dan maar zo door moet gaan...

T15Boxing
02-11-2010, 18:39
Denk t niet. Denk dat het tape verwijdert werd en dat de wedstrijd gewoon door zou gaan. Maar bedoel meer dat hij zn verlies niet kan accepteren en dan maar zo door moet gaan...

Wat nou als er geen tape was en het bleef maar doorbloeden terwijl Hesdy met zn lowkicks alles alleen maar erger zou maken?

Dat is waarschijnlijk wat er door zijn hoofd gaat, en ik geef hem gelijk.

Facade
02-11-2010, 18:41
Doet niet ter zake, er was al gezien door Hesdy's hoek TIJDENS het gevecht dat de tape werd aangebracht. Dan niet meteen ingrijpen houd in dat je stilzwijgend instemt naar mijn mening en het is onsportief erover te beginnen wanneer de partij eenmaal verloren is.

tonebizz
02-11-2010, 18:45
gooooo hesdy

Kemal
02-11-2010, 19:25
geloof er geen fuck van..

T15Boxing
02-11-2010, 19:37
Doet niet ter zake, er was al gezien door Hesdy's hoek TIJDENS het gevecht dat de tape werd aangebracht. Dan niet meteen ingrijpen houd in dat je stilzwijgend instemt naar mijn mening en het is onsportief erover te beginnen wanneer de partij eenmaal verloren is.

Heeft niets mee te maken met het feit dat Schilt en zn team vals spelen. Het blijft een feit dat Schilt zn blessure illegaal werd behandeld. Als hij ermee weg komt wat geeft dit dan voor voorbeeld? K1 hoort een echte sport te zijn met strenge regels.

blackadder
02-11-2010, 19:54
Heeft niets mee te maken met het feit dat Schilt en zn team vals spelen. Het blijft een feit dat Schilt zn blessure illegaal werd behandeld. Als hij ermee weg komt wat geeft dit dan voor voorbeeld? K1 hoort een echte sport te zijn met strenge regels.
Zoals het boycotten van een vechter die een op de grond liggende tegenstander na trapt.

MrMiyagi
02-11-2010, 19:56
WAR SEMMY ZEGGE!!!

TOON
02-11-2010, 20:08
gelukkig, wilde de finale Sem vs Overeem voor geen goud missen.

WAR OVEREEM!!!!

dit zeker!!!

johnmixfight
02-11-2010, 20:41
Heeft niets mee te maken met het feit dat Schilt en zn team vals spelen. Het blijft een feit dat Schilt zn blessure illegaal werd behandeld. Als hij ermee weg komt wat geeft dit dan voor voorbeeld? K1 hoort een echte sport te zijn met strenge regels.

jankert..... wat vind je dan van natrappen en slaan met de tegenstander op de grond ? Ga jij nu moeilijk doen over een verbandje ?
Neem een andere avatar en ga je schamen

Vinand
02-11-2010, 21:13
Thnx voor het telefoontje naar Zuidlaren. Dat soort acties had ik proberen te krijgen uit het posten van deze topic. Wil het altijd zeker weten. Schrok er toch wel ff van toen ik dit op sherdog zag staan.

El Bambino
02-11-2010, 21:15
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans

Gelukkig!!!
F..ck Rutz en zijn zooitje!!

wrestler_nl
02-11-2010, 21:38
Thanks voor de duidelijkheid Hans Vos!

T15Boxing
02-11-2010, 22:09
jankert..... wat vind je dan van natrappen en slaan met de tegenstander op de grond ? Ga jij nu moeilijk doen over een verbandje ?
Neem een andere avatar en ga je schamen

Grappig hoe gasten als jullie alleen over een van mn favoriete vechters kunnen lullen(En vind maar 1 post van mij waar ik Badr verdedig na Hesdy gevecht). Blijkbaar zijn al mijn punten over Sem Schilt te pijnlijk om te accepteren. Waarheid doet pijn ja. Schilt en vooral die Bas Boon zitten gewoon vals te spelen. Ach joh, die tape was maar een dolletje. Ach joh, 1 regeltje verbreken maakt toch niks uit.

Fightfan
02-11-2010, 22:19
Mooi dat Hesdy vecht, ik ben benieuwd tegen wie in een superfight.
Ik vind dat veel Hesdy-haters zielig lopen te doen. Hij vocht super tegen Schilt en het was close, volgende keer wint hij op lowkicks!

Ronald
02-11-2010, 22:35
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans
Top dat je het even gechecked hebt. Ik kon het me al niet voorstellen.

Slome
02-11-2010, 23:03
heb even gebeld met zuidlaren maar de sem haters hebben pech !!!! hij vecht gewoon in de final 8 . gr hans
top!

lijkt me duidelijk....