PDA

View Full Version : AFAV TV Mimoun Talks.. Big Boys deel 2 (Hesdy & Spong)



Ervani
06-11-2010, 11:24
Voer voor een aantal critici maar kijkplezier voor de mensen die Mimoun leuk vinden. Deel twee van de gesprekken met Tyrone Spong en Hesdy Gerges


http://www.youtube.com/watch?v=iOpoqQ3Uz8Y

Anderson
06-11-2010, 13:18
Tyrone heeft 6 keer verloren geen 5 keer maar ja iedereen vergeet wel eens iets.

Bartju
06-11-2010, 14:13
Tyrone heeft 6 keer verloren geen 5 keer maar ja iedereen vergeet wel eens iets.

zeker als je 101 partijen gedraait hebt

Kemal
06-11-2010, 14:43
Wederom een leuk deel! thanks!

Sadix
06-11-2010, 14:57
in het 1e filmpje vond ik mimoun nog mee vallen maar nu is hij echt vervelend bezig. Wanneer hesdy vd laan uitnodigt onderbreekt hij hem elke x weer. echt vervelend.

Maar het filmpje zelf is weer TOP

Anderson
06-11-2010, 15:15
Daar ben ik het ook mee eens hij laat mensen niet uitpraten. Ik geef hem nog een kans anders kijk ik z'n filmpjes niet meer.

Ervani
06-11-2010, 19:18
Op het moment dat je m,et presentatoren gaat werken krijg je te maken met karakters en dan krijg je dus ook direct te maken met de faktoren 'iemand mogen, aanstaan' etc. Wij blijven ook onze normale reportages maken en daarnaast gaan we ook bezig met andere formats. Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. Het is echt een kwestie van smaak en voorkeur, nogmaals wij zullen iedereen blijven bedienen met verschillende soorten films. Op korte termijn zelfs een compleet nieuw programma-onderdeel...

Hejar
06-11-2010, 20:02
Op het moment dat je m,et presentatoren gaat werken krijg je te maken met karakters en dan krijg je dus ook direct te maken met de faktoren 'iemand mogen, aanstaan' etc. Wij blijven ook onze normale reportages maken en daarnaast gaan we ook bezig met andere formats. Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. Het is echt een kwestie van smaak en voorkeur, nogmaals wij zullen iedereen blijven bedienen met verschillende soorten films. Op korte termijn zelfs een compleet nieuw programma-onderdeel...

Dat zal best, maar haalt niet weg van het feit dat zijn presentatie vermogen 0 is. Hij praat over de beschuldiging over kickbox een criminele sport, maar de aanklacht was duidelijk gericht op de gala's. Ik kan het mis hebben maar ik heb het gevoel alsof Mimoun niet echt verstand heeft van kickbox. Het lijkt nu net alsof we een profvoetballer een bekende korfballer zien interviewen.

gieloe
06-11-2010, 23:27
Ik vond er zeker wel goede vragen tussen zitten. Heel leuk! Ga zo door mannen!

Soulbringer320
07-11-2010, 01:30
Ik vind die Mimoum ook een beetje teveel aan het word.
Verder leuk om te zien allemaal..

Lionheart
07-11-2010, 02:06
Wat een topgozerr die Hesdy!!!

En Mimoun, tja ik zie hem gewoon als die grappige acteur uit Shouf Shouf, maar van vechtsport heeft hij weinig kaas gegeten zo te zien, hahaha!

Erkempo
07-11-2010, 02:27
Waarom wordt er zoveel gezeurd over mimoun
Of je kijkt het of je kijkt het niet

hendriks
07-11-2010, 13:29
Waarom wordt er zoveel gezeurd over mimoun
Of je kijkt het of je kijkt het niet

Me ook totaal niet geirriteerd,, vind dit juist wel leuk
komt duidelijk naar voren dat het puur een gesprek is als bijv een standaard japans interview

Bartju
07-11-2010, 14:07
Me ook totaal niet geirriteerd,, vind dit juist wel leuk
komt duidelijk naar voren dat het puur een gesprek is als bijv een standaard japans interview

x2

Ironmike.
07-11-2010, 14:19
x3

Als mimoun je irriteert kijk je het gewoon niet klaar, we gaan elkaar hier niet staan afkraken omdat je hem niet goed vind, dat is jou mening.

Verder wil ik zeggen, Mimoun je doet het echt goed, volgende keer badr hari interviewen!

ReZp
07-11-2010, 15:00
Ik wordt zenuwachtig van mimoun

Ervani
07-11-2010, 15:20
Het is vrijwel onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Ik heb jaren voor de televisie gewerkt en ook daar heb je te maken met zaken zoals kijkcijfers en waarderingen. Feit is dat wij de items gewoon leuk vinden, de hele serie is spontaan opgenomen en dus zonder enige voorbereiding gedraaid. De items met Mimoun draaien duidelijk om zijn karakter/uitstraling 'you like it or not'. Het is wel zo dat men beter iets over/van je kan vinden dan dat je onzichtbaar bent. Het zal vrijwel zeker zo zijn dat er een groep mensen is die Mimoun ontzettend leuk vinden en daar recht tegenover staat een groep mensen die het gewoon niet leuk vinden. Op dit moment hebben wij nog twee items van Mimoun op de plank liggen. Een item waarin hij spreekt met Mike (Mike's Gym), Rayen Simson, Lucien Carbin en een item waarin een grote groep vechters aan bod komen.

Ik wil voorkomen dat wij nu bij elk item van Mimoun een hele discussie krijgen over leuk danwel niet leuk. In de titels van onze films kan je duidelijk zien wat voor soort item het betreft en of Mimoun als presentator optreedt. Dus je kan vooraf al naar een andere zender zappen om op die manier het item niet te bekijken.

Wij gaan natuurlijk ook gewoon door met de items zoals wij die vanaf het begin al draaien, dus dat zijn de langere en meer serieuzere interviews. waarbij geen interviewer/presentator in beeld is. Wij gaan ook aan de slag met nieuwe formats. ZO willen wij ons bijvoorbeeld ook op het MMA gaan richten, maar wij willen nog meer...

Het verzinnen van nieuwe formats (programma ideeen) is een creatief proces dus opeens krijg je de ingeving van' laten we dat eens gaan doen....' Op dit punt willen wij jullie uitdagen: als je een leuk idee hebt voor AFAV TV neem dan contact met ons op, daarnaast kan het altijd zo zijn dat er onder jullie presentatie talenten zitten, dus als je denkt dat jij bijvoorbeeld interviews af kan nemen neem dan contact met ons op. daarnaast zijn wij opzoek naar redacteuren die items kunnen voorbereiden. In dat geval kom je niet in beeld maar zet je vooraf een heel interview op papier, hiervoor doe je natuurlijk stevig onderzoek zodat het betreffende item goed voorbereid is.

Kortom, als je mee wil werken aan AFAV TV: neem contact met ons op (doe dat dan even middels een email bericht en niet met een topic-reply.

Wij gaan de komende periode flink aan de slag om de boel nog beter op de rails te krijgen en wensen jullie nog veel kijkplezier met de items die nog gaan komen. Morgen zullen wij bijvoorbeeld een twee of drietal items op gaan nemen, met wie, waar en wat? dat zien jullie vanzelf.

marcelt
07-11-2010, 16:21
Ik vind deze presentator ook geen succes. Hij wil te veel zelf inbrengen.

LeeMurray
07-11-2010, 19:46
Leuk filmpje wederom. Ik kijk uit naar die andere filmpjes.

Mimoun... Tja... Ik vond hem wederom een storende factor omdat zijn kennis beperkt was, hij te nadrukkelijk aanwezig was en zinnen ging afmaken etc.
Op een open forum mogen we allemaal onze mening uiten (zeker als de mening gemotiveerd wordt). Daarom is het suf dat bepaalde mensen zeggen dat wij geen feedback mogen geven. Zij zouden hun eigen logica op zichzelf moeten topepassen door over posts die hen niet aanstaan heen te lezen en in ieder geval niet te reageren.

Al met al moet ik toch zeggen dat de filmpjes top waren, mét of zonder Mimoun.