PDA

View Full Version : K-1 World GP Final 8 - 11-12-2010



Slome
06-11-2010, 13:37
K-1 World GP 2010 Final

K-1 World Grand Prix 2010 Final op zaterdag 11 december, 2010. Is het zover de 18e keer wordt K-1 World GP Final gehouden.


http://www.cagetoday.com/wp-content/uploads/2010/11/K-1-World-GP-2010-Final-e1288972613290-468x642.jpg


http://www.k-1.co.jp/en/event/2010/1211_wgp/images/tournament_101211.gif

http://www.k-1.co.jp/en/event/2010/1211_wgp/images/img_101211.jpg

Slome
06-11-2010, 13:37
persoonlijk denk ik dat Ubereem erg veel kans maakt....

Bartju
06-11-2010, 13:53
Jammer van mighty mo..
Maart ik ga ook voor overeem. al gun ik het spong ook heel erg

Pahlavan
06-11-2010, 14:04
Jammer van mighty mo..
Maart ik ga ook voor overeem. al gun ik het spong ook heel erg

vind het idd ook jammer dat zo'n iemand als mighty mo in the final 8 zit... dat verdient hij niet.
maarja ik hoop op of saki.. of spong.. of ghita, alleen denk dat schilt of overeem het dit jaar toch gaan winnen.

Kemal
06-11-2010, 14:31
Denk idd ook dat A.O. heel veel kans maakt..

Soulbringer320
06-11-2010, 15:18
Ben ik dan een van de weinige die denkt dat Overeem het toch best pittig kan krijgen.
Spong gaat hij sowieso niet "makkelijk" pakken, en daarna moet hij waarschijnlijk ook nog tegen Ghita of Saki.
Waar de kans groot is dat hij Schilt tegenkomt (al hoop ik zelf graag op Aerts) en Schilt gaat Overeem niet winnen.

SjorsWilms
06-11-2010, 15:20
Overeem is populair zeg

mario the count
06-11-2010, 15:48
schilt heeft de meest gunstige loting, dat is een ding dat zeker is.
Mijn voorspelling:

Schilt wint, komt tegen peter en wint ook van peter. Ghita wint en overeem wint, ghita vs overeem wordt een zware pot voor overeem en ik denk dat ghita heel sterk gaat draaien, ik durf bij deze geen winnaar aan te wijzen.

Wordt de finale Schilt vs Ghita dan wint schilt denk ik, wordt het schilt overeem dan wint overeem.

STERKE JERKE
06-11-2010, 15:54
OVEREEM WINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sebastiaan
06-11-2010, 15:56
Denk dat Ubereem de kracht en lengte heeft om Schilt tegen het canvas te werken..
Maar Sowieso kan je Schilt nooit onderschatten.
Ik moet zeggen,dat ik het Spong en Aerts het meest gun.
Spong omdat ik hem gewoon technisch sterk vind, en Aerts omdat het Aerts is!

mario the count
06-11-2010, 16:05
Denk dat Ubereem de kracht en lengte heeft om Schilt tegen het canvas te werken..
Maar Sowieso kan je Schilt nooit onderschatten.
Ik moet zeggen,dat ik het Spong en Aerts het meest gun.
Spong omdat ik hem gewoon technisch sterk vind, en Aerts omdat het Aerts is!
Ik gun het spong ook zeker, maar ben bang dat hij kracht en massa te kort komt tegen overeem. Overeem gun ik het trouwens ook van harte, net als saki en aerts. Al deze mannen hebben ervoor geknokt. Alleen jammer dat mighty mo er in staat, had ik liever badr, zimmerman,ignashof, hesdy of bonjasky gezien.

El Bambino
06-11-2010, 16:47
Ik zie Spong wel winnen van Overeem, mits ie zijn dekking niet laat zakken. Spong is technischer en Overeem moet het hebben van een snelle KO, waneer dat niet gebeurt zie ik spong winnen!!

bananenplukster
06-11-2010, 18:55
Als je puur naar de loting kijkt denk je gelijk aan schilt. Overeem gaat het moeilijk krijgen tegen spong ondanks de massa verschil als dit over3 rondes gaat en stel overeem wint dan komt hij toch saki of ghita tegen die veel op zijn benen gaan werken al met al overeem komt niet ongeschonden uit de strijd en schilt wint het. Maar mijn gevoel(hoop) zegt spong of aerts dat zal pas wat zijn!!!!!!!!!

Petrosyan188
06-11-2010, 19:06
misschien peter een verrassing, laten we het hopen. Mo moet die zo kunnen pakken en als die schilt kan verassen wie weet want wie er ook uit die andere potten komt(waarschijnlijk overeem) maar die zal het zeker zwaar hebben gehad

Hendy
06-11-2010, 19:09
Heb er zin in! Ali of Sem gaat het worden.. 50/50

marrilia
06-11-2010, 19:25
What's up met de teams...team level? Seido kaikan? En zit ghita nu bij kamakura?

univers1l
06-11-2010, 19:35
ik denk echt dat overeem problemen krijgt met spong, spong is een beest aan het worden en is zeer gemotiveerd voor dit toernooi, tegen lebanner kon je duidelijk zien dat hij grotere kerels kan hebben, dus wie weet.
maar schilt zal winnen, tenzij badr terugkomt en zo stiekem een plekkie pakt.(geruchten dat hij toch een reservepartij gaat krijgen)

Devillrider
06-11-2010, 19:39
SPONG gaat met de titel en prijs er vandoor....

Naj85
06-11-2010, 21:33
Ik gun het Peter het meest, en hoop ook dat hij nog één keer die titel te pakken kan krijgen. maar ik denk dat het dit jaar Overeem of Schilt wordt.
Spong gaat het niet winnen van Overeem, dit is een ander stuk vlees dan LeBanner
Schilt verdient het ook, een record met zijn 5e titel.
ach joh we zien wel wie er wint dit jaar, wordt een top toernooi

KayOne
06-11-2010, 22:06
ik denk ik ben hier de enigste die partij tussen Schilt en Kyotaro intressant vindt, Kyotaro heb ik nooit zien neer gaan dus benieuwd of Schilt dat wel gaat lukken want het is wel een klein snel iemand tegen een groot trager vechter.. het zou een stunt zijn als hij van Schilt wint haha daarna kan Aerts lekker zijn revanche nemen

Khanom Thom
06-11-2010, 22:27
Mocht Overeem van Spong winnen en Saki van Ghita, dan ben ik erg benieuwd naar Saki vs Overeem. Een GG onderonsje... Weet zeker dat GG in de finale zit en Sem zit daar zeker bij!

Chane
06-11-2010, 22:55
Ik snap maar niet waarom mensen Spong zo hoog hebben zitten.

Wordt zeker een heeeeel vet toernooi! :)

Quato
06-11-2010, 23:44
ik denk ik ben hier de enigste die partij tussen Schilt en Kyotaro intressant vindt, Kyotaro heb ik nooit zien neer gaan dus benieuwd of Schilt dat wel gaat lukken want het is wel een klein snel iemand tegen een groot trager vechter.. het zou een stunt zijn als hij van Schilt wint haha daarna kan Aerts lekker zijn revanche nemen

Tja, Sefo, Hunt en met hun nog een aantal waren mensen die zelden of nooit KO gingen. Schilt wist er wel raad mee. En een grote tragere vechter? Die jabs komen regelrecht uit een Lukey Luke strip: sneller dan de schaduw! ;-)

Ben er van overtuigd dat Schilt de titel gewoon weer pakt. Niet alleen wat loting betreft, maar zie de partij tussen Overeem en Gita nog niet zo soepeltjes voorbij gaan. De winnaar komt dus niet makkelijk in de finale te staan...

sjaakie'tje
07-11-2010, 13:40
Ghita-Saki is een zware put. Beide vechters hebben loeiharde kicks en dat zorgt voor schade, schade die later in het toernooi de doorslag kan geven.
Spong zal ook veel trappen tegen Overeem en zal dus eveneens schade aanrichten. Kortom de ene helft van het toernooi is echt heel zwaar, waar de vechters elkaar in de vernieling kunnen meppen. Misschien opent dit wel een deur voor de vechters de reserve partijen.
Aerts vs Mo is een rematch waar vroge keer Mo zijn knie verdraaide. Beide zijn oud en niettegenstaande Aerts dit op papier gemakkelijk moet winnen door te trappen en daarbij niet veel schade hoeft op te lopen, zal Mo toch wel erg gevaarlijk blijven. Mo is terug hongerig en heeft veel gewicht verloren. Met zijn perfect getimede rechter poeier is hij erg gevaarlijk voor de oudere en trager geworden Aerts.
Schilt vs Kyotaro is interessant. Een erg grote ietwat tragere vechter tegen een erg snellen en kleinere vechter. Schilt zal er wel erg lomp uitzien in vergelijking met Kyotaro. Wat gaat dat geven.

bananenplukster
07-11-2010, 14:16
Ik snap maar niet waarom mensen Spong zo hoog hebben zitten.

Wordt zeker een heeeeel vet toernooi! :)

Omdat ik zelf denk als hij verliest veel schade kan aan overeem en dat zal overeem opbreken in de loop avan het toernooi dan komg hij of ghita of saki tegen die veel op zijn benen gaan werken al met al overeem wint zit ZEKER NIET. En het verleden heeft geleerd dat je niemand moey afsxhrijven zie kyatoro vs manhoef, zie kyatoro vs saki, zie kyatoro vs aerts al met al dus spong maakt wel degelijk een kans en ik hoop echt dat het hem lukt om overeem te verslaan!!!!!

Bartju
07-11-2010, 14:31
Ik snap maar niet waarom mensen Spong zo hoog hebben zitten.

Wordt zeker een heeeeel vet toernooi! :)

Omdat Spong gewoon een hele goede vechter is!!
Ruim 100 wedstrijden geknokt 5of 6 partijen verloren.
in elke gewichtsklaase wereldkampioen is geworden.
en die stijl staat mij gewoon aan!

univers1l
07-11-2010, 16:29
final spong vs kyotaro
daar teken ik voor:thup:

lumberjack24
07-11-2010, 16:37
1e aerts vs mo. wint aerts op lowkicks want mo kan nog steeds de lowkicks niet blokken.
2e schilt vs kyotaro.wint kyotaro door rondjes rennen als een sprinkhaan
3e saki vs ghita mooi pot maar ghita zal veel op sakis lichaam trappen en hij zal last krijgen van zijn ribben.saki kan niet veel pijn hebben op zijn lichaam dus ghita wint.
4e overeem vs spong.als ovreem spong niet eerste minuutjes ko slaat.zal de tank van ovreem snel leeg raken.denk dat spong aan het langste eind trekt.
5e aerts vs kyotaro.dan wint dit keer aerts.hij moet wel die linker hand hoog houden.
6e ghita vs spong.wint ghita die man trap dwars door je blok heen.finale ghita vs aerts .ghita zal aerts slopen met de lowkicks.

iconian
07-11-2010, 16:41
waarom heeft niemand het over peter? ik denk dat hij mo snel pakt paar low kicks waardoor hij zn handen laat vallen en hoppa. Maeda rent drie ronden lang door de ring, een soort warm-up voor sem zeg maar. Maar niet zo lang geleden won aerts nog van sem, en met de japanse jury gaat elke beslissing sowieso naar aerts. Gewoon de bel halen dus, en dan staat hij in de finale!

verder denk ik spong vs ghita voor de andere kant, ghita vs sem/peter in de finale.

edit: ik zag lumberjack zn post nog niet, toch nog iemand die er hetzelfde over denkt :)

Petrosyan188
07-11-2010, 17:20
ik kan me niet voostellen dat overeem verliest van spong... kom op zeg een stoot van le banner was genoeg om spong bijna ko te zien gaan, laat staan overeem die slaat gewoon dwars door hem heen hoor, ghita kan winnen van saki als hij de juiste tacktiek hanteert namelijk veel trappen en slaan op saki z'n lichaam en met name z'n ribben, peter gewoon zoals iedereen hier al gezegd low kicks komt het vanzelf goed en schilt moet gewoon kyotar KO slaan en dan hoor ik sommige zegge snelheid dit en dat maar als schilt hem gewoon vast zet in de hoek wordt dit een appeltje eitje. overeem vs ghita wordt gewoon voor overeem maar hij zal nooit ongeschonden de partij uitkomen, en aerts gaat gewoon op tactiek schilt kloppen daar ben ik van overtuigd en dan vrees ik dat overeem alsnog de titel pakt maar hoop echt aerts. veel zal afhangen van zijn met partij met schilt

BJJrajawali
07-11-2010, 17:25
Final Schilt - Overeem mits er geen zware blessures komen.

Spong wint NOOIT van Overeem. Die mag blij zijn dat die mee mag doen.
Saki is in bloedvorm dus die wint zeker!
Schilt moeilijk te verslaan
en Peter heeft de gunfactor.

ik zeg ALL IN op ALI O.

Bromios
07-11-2010, 19:03
zal de tank van ovreem snel leeg raken.

yeah, right. :lol:,

Slome
29-11-2010, 00:42
http://www.youtube.com/watch?v=x_6cUwL8jlg&feature=player_embedded#!

citrusfruit
29-11-2010, 03:18
ik kan me niet voostellen dat overeem verliest van spong... kom op zeg een stoot van le banner was genoeg om spong bijna ko te zien gaan, laat staan overeem die slaat gewoon dwars door hem heen hoor, ghita kan winnen van saki als hij de juiste tacktiek hanteert namelijk veel trappen en slaan op saki z'n lichaam en met name z'n ribben, peter gewoon zoals iedereen hier al gezegd low kicks komt het vanzelf goed en schilt moet gewoon kyotar KO slaan en dan hoor ik sommige zegge snelheid dit en dat maar als schilt hem gewoon vast zet in de hoek wordt dit een appeltje eitje.

Dude, een zin van vijf regels?

Chane
29-11-2010, 13:19
Is er al iets meer bekend of Ghita wel of niet geblesseerd is?

simtekf1
29-11-2010, 13:48
Ik durf geen voorspellingen te doen, de enige zekerheid is denk ik Aerts, die zal Mo net zo makkelijk verslaan als de laatste keer dat ze tegen elkaar stonden.

Great Gambler
29-11-2010, 14:32
Gruwelijke filmpje! Die combo's van Saki blijven mooi!

Devilprince
01-12-2010, 17:09
http://www.youtube.com/watch?v=rBazyyvUEqM&feature=player_embedded

Petrosyan188
01-12-2010, 17:37
ik hoop echt aerts of spong, maar die tweede heeft een kutloting

jay-elijah
01-12-2010, 18:20
aerts gaat ook knalle !!

El Bambino
01-12-2010, 19:52
De grote verrassing zal zijn...................SPONG!!!!!!!!!

Slome
01-12-2010, 20:03
nice trailer van de K-1

blackadder
01-12-2010, 20:18
Spong
"I am the best-lookin of 'em all. Alistair's the ugliest"
:lol:

Kemal
01-12-2010, 20:21
leuke trailer idd!

mokumnised
01-12-2010, 20:35
ik heb van mensen van FFC vernomen dat in de Periode dat Overeem alle hoeken van de dojo te zien kreeg als hij met Spong aan het sparren was. Op dat moment was Spong ook een stuk lichter dan Overeem, toch domineerde Spong volledig. Daarmee wil ik niet zeggen dat dit nu nog het geval is, het is meer ter info voor degenen die denken dat Overeem in deze partij Spong wel eventjes opzij gaat zetten.

Dit zou zomaar eens de upset van deze K-1 Finale kunnen worden. Temeer omdat Spong zich steeds beter thuis gaat voelen op dit gewicht.

Karsten
01-12-2010, 22:48
Spong is geen partij voor Overeem... voor de eerste ronde is afgelopen heeft Overeem gewonnen op KO..

Bromios
01-12-2010, 23:09
ik heb van mensen van FFC vernomen dat in de Periode dat Overeem alle hoeken van de dojo te zien kreeg als hij met Spong aan het sparren was. Op dat moment was Spong ook een stuk lichter dan Overeem, toch domineerde Spong volledig. Daarmee wil ik niet zeggen dat dit nu nog het geval is, het is meer ter info voor degenen die denken dat Overeem in deze partij Spong wel eventjes opzij gaat zetten.

Dit zou zomaar eens de upset van deze K-1 Finale kunnen worden. Temeer omdat Spong zich steeds beter thuis gaat voelen op dit gewicht.

Overeem heeft vroegah wel meer verloren van mensen die hij nu gewoon omver blaast. En Ali gaat gewoon die belt ophalen voor Andy !!

Fyodor
01-12-2010, 23:22
ik heb van mensen van FFC vernomen dat in de Periode dat Overeem alle hoeken van de dojo te zien kreeg als hij met Spong aan het sparren was. Op dat moment was Spong ook een stuk lichter dan Overeem, toch domineerde Spong volledig. Daarmee wil ik niet zeggen dat dit nu nog het geval is, het is meer ter info voor degenen die denken dat Overeem in deze partij Spong wel eventjes opzij gaat zetten.

Dit zou zomaar eens de upset van deze K-1 Finale kunnen worden. Temeer omdat Spong zich steeds beter thuis gaat voelen op dit gewicht.

Dat was UNDEREEM... Nu is het UBEREEM!;)

OT: Leuke trailer en zelf denk ik dat Alistair toch een maatje te groot is voor Spong... Heb er zin in!

bush1do
02-12-2010, 00:07
Bob sapp gaat winnen 4 sure hahaha

Naj85
02-12-2010, 01:19
x2
dan praat je idd over een ander soort beest
Dat was UNDEREEM... Nu is het UBEREEM!;)

OT: Leuke trailer en zelf denk ik dat Alistair toch een maatje te groot is voor Spong... Heb er zin in!

micha
02-12-2010, 10:44
Overeem heeft vroegah wel meer verloren van mensen die hij nu gewoon omver blaast. En Ali gaat gewoon die belt ophalen voor Andy !!



OSU!!!!!!!!!!

Bartju
02-12-2010, 10:58
Dit gaat egt een super vette FINAL worden.. Jammer dan bonjasky en hari er niet bij zijn. Had ik veel liever gezien dan Mo en Kyotaro

Ger Maan
02-12-2010, 23:41
http://www.youtube.com/watch?v=S3s_UdoTPv4


http://www.youtube.com/watch?v=QITe-8bzrH4


http://www.youtube.com/watch?v=BW6cmHSNLAg


http://www.youtube.com/watch?v=PSac8zMIl8w

KayOne
03-12-2010, 00:01
Dit gaat egt een super vette FINAL worden.. Jammer dan bonjasky en hari er niet bij zijn. Had ik veel liever gezien dan Mo en Kyotaro

Kyotaro is niet slecht hoor ;)
tot nu toe niemand gelukt om hem neer te halen, mischien Sem wel

Petrosyan188
03-12-2010, 00:51
wel grappig dat die toch niet de credits krijgt die hij eigenlijk verdient.. als je 18-3 staat waarvan helft op (t)ko gewonnen.. en van namen als musashi,mighty mo,manhoef,saki,aerts en le banner kun je zeker wel wat en zeker als je nagaat dat die alleen heeft verloren van teixeira,kareav en spong op punten en dat zijn gewoon subtoppers en hij wint ook van subtoppers dus eigenlijk hoort hij gewoon in het inmiddels grote rijtje achter schilt,hari,overeem en bonjasky. ik betrap me zelf ook vaak op dat ik hem niet meereken maar eigenlijk verdiend die het wel

Naj85
03-12-2010, 02:17
Alistair is een Beest!
ik verwacht dat hij het gaat winnen dit jaar
maar ik gun het dit jaar iedereen (behalve Mo) schilt voor de 5e keer kampioen. Aerts die het nog een laatste keer flikt

Petrosyan188
03-12-2010, 02:25
ik heb zo iets dit jaar van aangezien hari niet meedoet maakt het me eigenlijk vrij weinig uit wie wint, gun het spong en vooral aerts het meest maar zou ook mee kunnen leven als ghita,saki of overeem zou winnen, liever niet schilt en kyotaro of mighty mo heb ik helemaal niks mee maar dat zijn ook 2 vechters die je met zekerheid kunt zeggen dat die eruit vliegen na kwartfinale

blackadder
03-12-2010, 02:38
wel grappig dat die toch niet de credits krijgt die hij eigenlijk verdient.. als je 18-3 staat waarvan helft op (t)ko gewonnen.. en van namen als musashi,mighty mo,manhoef,saki,aerts en le banner kun je zeker wel wat en zeker als je nagaat dat die alleen heeft verloren van teixeira,kareav en spong op punten en dat zijn gewoon subtoppers en hij wint ook van subtoppers dus eigenlijk hoort hij gewoon in het inmiddels grote rijtje achter schilt,hari,overeem en bonjasky. ik betrap me zelf ook vaak op dat ik hem niet meereken maar eigenlijk verdiend die het wel
Klopt. Maar het is, denk ik, de manier hoe die wint. Hij heeft een harde kop, zoals wel meer Japanse vechters, en een snelle, harde rechtse. Voor de rest vecht ie veel zoals Junichi Sawayashiki. Dus hij rent rondjes om z'n tegenstanders. Prikt en is weer weg.

Chane
03-12-2010, 09:56
Die Kyotaro is idd nooit neer gegaan. Als Schilt dat ook niet lukt kan t nog trickie worden als t op punten aankomt.

Ik hoop wel dat Schilt wat meer weerstand krijgt dan vorig jaar voordat hij in de finale komt (waar ik toch wel vanuit ga). Die partijen tegen JLB en Remy waren echt te easy.

univers1l
03-12-2010, 12:46
niet te geloven hoe ali 250kg zo makkelijk optilt. brute kracht

Collina
03-12-2010, 12:50
ik heb zo iets dit jaar van aangezien hari niet meedoet maakt het me eigenlijk vrij weinig uit wie wint, gun het spong en vooral aerts het meest maar zou ook mee kunnen leven als ghita,saki of overeem zou winnen, liever niet schilt en kyotaro of mighty mo heb ik helemaal niks mee maar dat zijn ook 2 vechters die je met zekerheid kunt zeggen dat die eruit vliegen na kwartfinale

Maakt 't je nou wel of niet uit wie er wint 11 dec. Je eerste zin snap ik, daarna ontkacht je je eigen post. Maar zo te horen heb je vaker last van aparte rare uitspraken.


--------

Peter Aerts, Alistair Overeem and Sem Schilt. Mocht een van deze heren de K1 winnen ben ik een blij man.

Peter Aerts heeft een mooie afsluiting van zijn geweldige carriere.
Alistair Overeem die als enige volwaardig MMA vechter de K1 titel kan binnenhalen en hiermee geschiedenis schrijft, evenals Sem Schilt die voor de 5de maal zijn K1 titel binnen kan halen.

Overigens ben ik geen Sem Schilt fan omwille van zijn vechtstijl, maar vorig jaar had hij mijn dag goed gemaakt op de winst van Badr Hari. Ik vind Badr een geweldige vechter met een fantastische stijl, maar door zijn gedrag zie ik hem soms ook liever struikelen voor de finish.

Collina.

Naj85
03-12-2010, 14:10
Maakt 't je nou wel of niet uit wie er wint 11 dec. Je eerste zin snap ik, daarna ontkacht je je eigen post. Maar zo te horen heb je vaker last van aparte rare uitspraken.


--------

Peter Aerts, Alistair Overeem and Sem Schilt. Mocht een van deze heren de K1 winnen ben ik een blij man.

Peter Aerts heeft een mooie afsluiting van zijn geweldige carriere.
Alistair Overeem die als enige volwaardig MMA vechter de K1 titel kan binnenhalen en hiermee geschiedenis schrijft, evenals Sem Schilt die voor de 5de maal zijn K1 titel binnen kan halen.

Overigens ben ik geen Sem Schilt fan omwille van zijn vechtstijl, maar vorig jaar had hij mijn dag goed gemaakt op de winst van Badr Hari. Ik vind Badr een geweldige vechter met een fantastische stijl, maar door zijn gedrag zie ik hem soms ook liever struikelen voor de finish.

Collina.
mee eens! ik ben voor Alistair, maar als het hem niet lukt dan hoop ik op Aerts of Schilt

Jackskiezo
03-12-2010, 14:39
Gokhan Saki.

Bellator
03-12-2010, 15:49
Saki en Ghita zijn denk ik betere (K1) vechters dan Overeem, mits ze geen grote fouten maken zie ik ze winnen van AO: in de finale daarom Schilt vs Ghita

Guillermo
03-12-2010, 16:07
Ik hoop echt op Tyrone Spong... best christmas present yet!
Hij kan als underdog tussen de grote boys er rustig tussen sluipen, hoop ik.

Petrosyan188
03-12-2010, 16:17
Maakt 't je nou wel of niet uit wie er wint 11 dec. Je eerste zin snap ik, daarna ontkacht je je eigen post. Maar zo te horen heb je vaker last van aparte rare uitspraken.

het maakt me veel minder uit dan vorig jaar bv. toen was ik gewoon doodziek van dat badr niet won(de match tegen ali maakte trouwens fucking heel veel goed echt waar, nog steeds mijn bureaublad :D ) nu hoop ik wel peter aerts of spong maar ach het zou mij eigenlijk worst wezen wie er wint liever de ene vechter als de ander maar maakt zoveel niet uit. hoop alleen op een mooie tournament met veel KO's en liever dit keer allemaal in de 2 of 3 ronde ipv 1 en een terechte winnaar

Lennie
03-12-2010, 16:42
Ik hoop dat AO wint en dan fulltime op MMA gaat richten, Werdum opvouwen en UFC schoon vegen! *droom droom*

blackadder
03-12-2010, 16:54
Hoe laat is de finale eigenlijk in NL'se tijd? Zondagochtend, toch? Bij de gebruikelijke bronnen?

lumberjack24
03-12-2010, 16:57
ben ik de enige die denkt dat kyotaro van schilt wint, en spong van overeem?

Petrosyan188
03-12-2010, 17:22
ben ik de enige die denkt dat kyotaro van schilt wint, en spong van overeem?

ben ik de enige die denkt dat je dan professionele hulp moet zoeken als je echt denkt dat schilt en overeem verliezen van kyotaro en spong?

Collina
03-12-2010, 17:25
ben ik de enige die denkt dat kyotaro van schilt wint, en spong van overeem?

Oef, ik denk het wel. Maar als jouw voorspelling klopt kom ik persoonlijk een taart brengen :-) serieus.

Kyotaro zie ik niet meer als underdog gezien zijn prestaties maar winnen van Schilt zie ik niet gebeuren, daarvoor is hij een maatje te klein.

Spong heeft de techniek en dat van Alistair is onorthodox wat in mijn beleving een voordeel is voor Alistair. Bovendien heeft Alistair zijn lengte, kracht en de reputatie dat het nooit een pretje is om tegenover hem te staan. Dat is bij Spong toch anders en zal hij wellicht met een dubbel gevoel de ring instappen.

Maar ach, 11 december 2010 weten we precies hoe en wat. Sport blijft sport.

Collina

lumberjack24
03-12-2010, 18:09
petrosyan,let op mijn woorden jongen

lumberjack24
03-12-2010, 18:12
collina,we eten m samen op.als wij gelijk hebben

KayOne
03-12-2010, 18:27
dan ga ik ook voor Kyotaro, heb ook zin in taart :D

Collina
03-12-2010, 18:40
collina,we eten m samen op.als wij gelijk hebben

Deal! Als jouw voorspelling klopt ben je THE man van 2010, en laat ik een taart bezorgen of brengen maar ik heb er een hard hoofd in. Dat zou echt een verassing zijn waar ik eigenlijk niet op sta te wachten.

Finale Alistair vs Schilt zou fantastisch zijn.

Collina

Mister T.
03-12-2010, 19:55
Hoop Peter, gun het hem echt!
Zet mn geld op Semmy:D

lan
05-12-2010, 16:45
Hoe laat komt het op tv? en welke zender?

goro
05-12-2010, 17:24
Hoe laat komt het op tv? en welke zender?
Om 8 uur vanavond op de NCRV!

gieloe
05-12-2010, 17:39
komt het nog in de bios?

Amsterdam'r
05-12-2010, 18:31
komt het nog in de bios?

K1 spektakel in de bioscoop! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109475-K1-spektakel-in-de-bioscoop!&p=979549#post979549)