PDA

View Full Version : kickboks/muay thai/boksen seminars



Sadix
07-11-2010, 00:08
Hey Heren,

Weet iemand wanneer er in de omgeving van Amsterdam en omstreken seminars plaats vinden die het bezoeken echt waard zijn?

Denk aan Rob Kaman, Ramon Dekker, Ernesto Hoost etc

Ik wil me zelf graag bijscholen en weet dat voor een seminar de trainer vaak zijn beste tools er bij neemt om je zo veel mogelijk te kunnen leren in die korte tijd. Van de seminars die ik heb bezocht, heb ik heel veel geleerd.

Dus ken je datums, drop ze dan hier, weet zeker dat er meer mensen hier zijn die intresse hebben.

Seminars mogen muay thai, kickboksen en of alleen boksen zijn.

Thnx alvast!

el bastardo
07-11-2010, 00:49
Volgens mij is Rob Kaman alweer terug naar de States...

jeronimow
07-11-2010, 10:02
Kaman is idd alweer in de states, Ernesto geeft een seminar in Belgie binnen 2 weken (www.siam-gym.be (http://www.siam-gym.be)) Wel beetje ver van Amsterdam :wacko:

Sadix
07-11-2010, 12:13
die namen waren alleen maar voorbeelden joh

Ik bedoel geowon legit namen.

Dus geen pendekar ray ofzo

Bartju
07-11-2010, 12:47
die namen waren alleen maar voorbeelden joh

Ik bedoel geowon legit namen.

Dus geen pendekar ray ofzo

is er iets mis met pendekar ray!?
ik weet zeker dat je heel veel 'Nieuwe' moves leert:p

marcelt
07-11-2010, 13:17
Ben de laatste maanden naar Joeri Mes, Semmy Schilt, Rob Kaman en Lucia Rijker geweest. Lucia en Semmy waren aardig ver van 020. Joeri was in Lisse en Rob in Utrecht. Doe de seminars om dezelfde reden als jij en omdat het gewoon erg leuk is om met een groep enthousiaste mensen te trainen. De komende tijd idd. alleen Ernesto in Belgie of Duitsland voor zover ik weet.

Sadix
07-11-2010, 16:41
Cool Marcel!

als je datums hebt, let me know, dan gaan we samen. Haarlem/Amsterdam. Utrecht etc is geen probleem maar Maastricht of Groningen dat is me net iets te ver.

blackadder
07-11-2010, 17:13
Ben de laatste maanden naar Joeri Mes, Semmy Schilt, Rob Kaman en Lucia Rijker geweest. Lucia en Semmy waren aardig ver van 020. Joeri was in Lisse en Rob in Utrecht. Doe de seminars om dezelfde reden als jij en omdat het gewoon erg leuk is om met een groep enthousiaste mensen te trainen. De komende tijd idd. alleen Ernesto in Belgie of Duitsland voor zover ik weet.
Andy Souwer geeft geloof ik ook nog een seminar in Duitsland.

Bartju
07-11-2010, 21:05
Lijkt me ook wel een keer de moeite om heen te gaan

marcelt
07-11-2010, 22:37
Dat is leuk Sadix. Laten we dat doen.