PDA

View Full Version : Ringspeaker Hamdi Abouzia even een pluim geven.



Hollywood
07-11-2010, 12:07
Gisteren was het Gala van SpiderGym te Rotterdam niet verkeerd.Er waren goede partyen plus een goede matchmaking.

Wat me ook opviel en waar ik een diepe buiging voor maakt is het proffesioneele Ring-Announcing en Ring-gebeuren van Hamdi Abouzia.Ik weet dat sommige mensen deze man niet serieus namen als ringspeaker maar....vanaf gisteren zou ik dit tóch maar eventjes doen mijne Dames en Heren.Wie erbij was kan me alleen maar gelijk geven. Ik hoop voor deze man dat de vele Promotors cq sportschoolhouders/organisatoren dit ook hebben gezien.

Hamdi het was erg goed ! Ik zag je al op een ander Gala hetzelfde doen maar wilde hier toch eventjes op MF je complimenteren,

Floyd
07-11-2010, 12:20
Was i.d.d duidelyk en goed kan er niks anders van maken.

phranq
07-11-2010, 12:46
Gisteren was het Gala van SpiderGym te Rotterdam niet verkeerd.Er waren goede partyen plus een goede matchmaking.

Wat me ook opviel en waar ik een diepe buiging voor maakt is het proffesioneele Ring-Announcing en Ring-gebeuren van Hamdi Abouzia.Ik weet dat sommige mensen deze man niet serieus namen als ringspeaker maar....vanaf gisteren zou ik dit tóch maar eventjes doen mijne Dames en Heren.Wie erbij was kan me alleen maar gelijk geven. Ik hoop voor deze man dat de vele Promotors cq sportschoolhouders/organisatoren dit ook hebben gezien.

Hamdi het was erg goed ! Ik zag je al op een ander Gala hetzelfde doen maar wilde hier toch eventjes op MF je complimenteren,

Hahahahaha, mooie post van jezelf Hamdi!!

Kaoklai
07-11-2010, 13:02
Hahahahaha, mooie post van jezelf Hamdi!!


@ Frank
Post van mezelf?
waaruit kun je dat afleiden?


dit soort uitspraken moet je wel kunnen waarmaken scheidsrechter van de WFCA want anders is er sprake van laster en smaad.


dit soort gedrag geeft al aan hoe onproffesioneel jij bent (helaas)

afgunst-agunst-agunst en nog eens agunst..te triest voor woorden.

Bartju
07-11-2010, 13:06
Goei vis weer..
ze happen goed

phranq
07-11-2010, 13:09
@ Frank
Post van mezelf?
waaruit kun je dat afleiden?


dit soort uitspraken moet je wel kunnen waarmaken scheidsrechter van de WFCA want anders is er sprake van laster en smaad.


dit soort gedrag geeft al aan hoe onproffesioneel jij bent (helaas)

afgunst-agunst-agunst en nog eens agunst..te triest voor woorden.

Misschien kan een mod even kijken naar het ip adres van je Hamdi.. en ja, ik ben ontzettend jaloers.. ik zou ook heel graag ringspeaker willen zijn en de verkeerder vechters naar de ring willen roepen.... tot 2x aan toe.... echt heel knap vind ik dat...goed ook voor hun warming up..

Je vraagt er op deze manier zelf om Hamdi.. wie maakt er nou een account aan om jou speciaal in het zonnetje te zetten....

Kaoklai
07-11-2010, 13:11
Goei vis weer..
ze happen goed


objectief blijven en niet de voorkeur geven aan iemand die vast forumlid is

Hollywood
07-11-2010, 13:12
Hahahahaha, mooie post van jezelf Hamdi!!

Doe niet zo raar joh!Ik snap mensen niet gewoon want waarom nu weer dit.Het is zo jammer dat wij in deze sport elkaar weinig gunnen en zomaar door deze éne zin die je schrijft mijn Topic verziekt.

Ik wil deze man alleen complimenteren meer niet.
Schei uit met deze onzin a.u.b

Kaoklai
07-11-2010, 13:14
Misschien kan een mod even kijken naar het ip adres van je Hamdi.. en ja, ik ben ontzettend jaloers.. ik zou ook heel graag ringspeaker willen zijn en de verkeerder vechters naar de ring willen roepen.... tot 2x aan toe.... echt heel knap vind ik dat...goed ook voor hun warming up..

Je vraagt er op deze manier zelf om Hamdi.. wie maakt er nou een account aan om jou speciaal in het zonnetje te zetten....


laat jij maar een mod kijken,jij komt met de bewering/beschuldiging

over jouw andere uitlatingen ga ik verder niet op in hier op internet , wij zien mekaar binnekort wel op een gala onder het genot van een lekker bakkie koffie


grt hamdi abouzia
freelance:judge-referee-matchmaker-ringspeaker

phranq
07-11-2010, 13:15
Doe niet zo raar joh!Ik snap mensen niet gewoon want waarom nu weer dit.Het is zo jammer dat wij in deze sport elkaar weinig gunnen en zomaar door deze éne zin die je schrijft mijn Topic verziekt.

Ik wil deze man alleen complimenteren meer niet.
Schei uit met deze onzin a.u.b

Enige vorm van zelfreflectie zou hier wel gepast zijn Hamdi..

Bartju
07-11-2010, 13:24
objectief blijven en niet de voorkeur geven aan iemand die vast forumlid is

je hapt zelf verder bemoei ik er niet mee

Kaoklai
07-11-2010, 13:46
je hapt zelf verder bemoei ik er niet mee


Ik was net wakker , was laat thuis sorry bart

PartySnipes
07-11-2010, 14:55
Maar eh Hamdi je mag Hollywood wel ff bedanken voor deze mooie woorden ;o)

Tony
07-11-2010, 15:05
Ik kan geen dubbele ip's ontdekken.

Petrosyan188
07-11-2010, 15:24
dan een ban voor het vals beschuldige van een medelid,,

Sadix
07-11-2010, 15:38
beetje jammer phranq

rafi
07-11-2010, 15:39
x2

Tony
07-11-2010, 16:14
Ik weet niet wat er tussen beide partijen speelt. Het feit dat ik geen dubbele ip kan ontdekken wilt niet automatsich zeggen dat er geen bericht gepost is door de beschuldigde partij.

Hoe dan ook. Dit forum is niet de plek om zoiets uit te vechten. Dat kan beter via PM, telefoon of real life gesprek.

phranq
07-11-2010, 16:28
En daarbij komt, ik heb zelf gescheidst op dit gala en iedereen die er ook is geweest weet dat Hamdi er een puinzooi van heeft gemaakt... dus dit hele zaakje riekt...

Voorbeelden:
- Hamdi roept Mike de Snoo op als volgende vechter in de blauwe hoek. Mike komt op en dan komt Hamdi er achter dat ie de verkeerde vechter op heeft geroepen.. Mike kon dus weer terug naar de kleedkamer. Dit gebeurde tot 2x aan toe, gelukkig stond de andere vechter nog niet in de ring.

- Hamdi roept een partij om die gecancelled was.

- Hamdi heeft allerlei briefjes met gegevens van vechters en zit de briefjes van andere vechters voor te lezen...

Ere wie ere toe komt en in dit geval dus alles behalve eer...

Als er dan zo'n topic word aangemaakt weet je dat het gewoon niet klopt.

phranq
07-11-2010, 17:01
Maar eh Hamdi je mag Hollywood wel ff bedanken voor deze mooie woorden ;o)

x2..

phranq
07-11-2010, 17:08
Beetje jammer dat mijn post word gewijzigd, maar er zitten dus wel degelijk dubbele ip's in deze topic..

phranq
07-11-2010, 17:13
beetje jammer phranq


x2

http://i54.tinypic.com/3st2h.jpg

wrestler_nl
07-11-2010, 17:15
http://i47.tinypic.com/ff8ejc.gif

Hendy
07-11-2010, 17:15
Beetje jammer dat mijn post word gewijzigd, maar er zitten dus wel degelijk dubbele ip's in deze topic..

Dat klopt Frank, alleen is er geen ip verband tussen hollywood en kaoklai.

En ik ga met tony mee, uitvechten via pm;)

Closed.

phranq
07-11-2010, 17:18
Dat klopt Frank, alleen is er geen ip verband tussen hollywood en kaoklai.

En ik ga met tony mee, uitvechten via pm;)

Lang leve het 3G netwerk...

Sadix
07-11-2010, 17:18
http://i47.tinypic.com/ff8ejc.gif

Ik ga mee met deze

Mickey
07-11-2010, 21:48
Deze discussie lijd tot niets constructiefs mannen. Deze topic gaat op slot.