PDA

View Full Version : Uitslagen K1 MAX **spoilers**



Hendy
08-11-2010, 15:21
Voor de mensen die niet alles live hebben kunnen volgen, hier alle uitslagen!

Kwartfinales


Yoshihiro Sato verslaat Michal Glogowski via unanieme beslissing
Drago verslaat Mohamed Khamal via unanieme beslissing
Giorgio Petrosyan verslaat Albert Kraus via unanieme beslissing
Mike Zambidis verslaat Yuichiro “Jienotsu” Nagashima met KO in ronde 3 (0:53)

Halve finales


Yoshihiro Sato verslaat Drago via unanieme beslissing
Giorgio Petrosyan verslaat Mike Zambidis via unanieme beslissing

Finale

Giorgio Petrosyan verslaat Yoshihiro Sato via unanieme beslissing

Tony Galento
08-11-2010, 15:22
verslaagt?

Kemal
08-11-2010, 15:23
Thanks Hendy!!

steftheboxer
08-11-2010, 15:30
mooi voor petrosyan! had hem al voorspeld als winnaar. Hoor wel dat hij de laatste twee partijen met een gebroken hand heeft gevochten

Bartju
08-11-2010, 15:32
Ok al youtube filmpjes van de partijen??

micha
08-11-2010, 15:52
thanks

ARMENIA
08-11-2010, 16:02
Wat je ook zegt, hij heeft abnormaal gedaan. Op 1 avond kraus, zambidis en sato verslaan! Dat doet niemand hem na. Een ware kampioen dus.

Ironmike.
08-11-2010, 16:12
ik vond deze finale zoiezo niet echt vet, Andy souwer en Buakaw zaten er niet in

net als bij de heavy finals mis je Badr en Errol

Bartju
08-11-2010, 16:20
en remy

TOON
08-11-2010, 16:22
Wat je ook zegt, hij heeft abnormaal gedaan. Op 1 avond kraus, zambidis en sato verslaan! Dat doet niemand hem na. Een ware kampioen dus.

euh props voor petrosyan hoor....maar hiermee doe je z'n voorgangers wel wat te kort in mijn ogen.....
souwer/bpp en petrosyan zelf vorig jaar hebben het ook niet kado gekregen....

slee
08-11-2010, 21:41
Wat je ook zegt, hij heeft abnormaal gedaan. Op 1 avond kraus, zambidis en sato verslaan! Dat doet niemand hem na. Een ware kampioen dus.

Petrosyan is inderdaad een ware kampioen. Maar ik vind het rijtje Kraus, Zambidis en Sato niet de meest indrukwekkende van afgelopen jaren.

Masato: Drago, Sato en Kyshenko (niet op 1 avond)
Souwer: Drago, Kraus en Masato!!!
BPP: Sato, Drago en Souwer.

Mbolt
08-11-2010, 22:47
Tegen zambidis heb ik petrosyan voor het eerst goed geraakt zien worden.. het kan dus wel :P, petrosyan leek niet helemaal lekker in zijn vel te zitten (had wss met die hand te maken).. maar toch weer superieur, kan je nagaan wat het niveauverschil is!!

Irishrover
08-11-2010, 23:30
Hierbij wil ik een reactie geven over de winnaar van de K1 Max, zoals de meeste al hadden verwacht luidt de naam: Gevorg ( Giorgio ) Petrosyan.

Deze fabelachtige & sublieme vechter vocht vandaag weergaloos !

De man stapt met een gespierde V- vorm rug de ring in, droog & hard tot in de puntjes afgetraind.
Fysiek dus heel wat vooruit gegaan.

Ik herinner me de partijen waarin hij de tegenstander compleet domineerde doormiddel van snugger & sneaky vechten.

Echter, vond ik hem vandaag nog scherper & meer gecontroleerd vechten.
De man is de tijd zelf, alles in een razend snelle tempo & het meeste bizarre alles nauwkeurig op tijd.

Zijn combo's zijn superfast, je krijgt niet eens de tijd om te verdedigen, en wanneer je een combo hebt ontvangen & zelf met een counter attack komt, gaat hij in z'n achteruit & puncht hij je terwijl de man in z'n reserve zit.

Geweldig vind ik het wanneer hij schuin naar beneden beweegt wanneer hij een hoek uitdeelt, het is voor tegenstander dan niet mogelijk om te counteren, op dat moment is het een phantom die je even niet ziet.

Hij snoept punten van je weg met tussendoorse lowkicks die je niet eens doorhebt, links & rechts tegen het bovenbeen, zelfs is hij bijna niet te raken.

Hij houdt je altijd op boks afstand, beide handen en een rechterbeen die je naar achteren weg pushen, en begin maar weer opnieuw.
Het is dus heel moeilijk om iets van dichtbij te beginnen, aangezien het moeilijk is om op afstand te vechten tegen zo een counter vechter, hou je niets over, je kunt dus weinig beginnen.
Domineren lukt al sowieso niet dan, je kunt slechts hopen op een lucky punch die aankomt, maybe dat hij dan een keer gaat wankelen.

Natuurlijk kreeg hij vooral tegen Zambidis wat punches te verwerken, dit omdat Gevorg bijna alles wilt ontwijken, met z'n handen omlaag & achteruit denkend wist hij een paar krachtige cafehoeken te ontwijken.

Echter, blijft hij rustig wanneer hij harde stoten moet wegslikken, meeste vechters raken in de stress & willen meteen iets terug doen. Hij bleef gecontroleerd vechten, dat vond ik knap.

Het is een uitgebouwde versie van Chabari, op het begin leest, scant & doet hij z'n tegenstanders uitkienen.
Vervolgens heeft hij de touwtjes in handen zoals Gepetto.

Hij draait links & rechts om je heen, even denk je dat hij klem zit in de touwen, ineens staat de tegenstander tegen de touwen omdat hij supersnel kan bewegen & draaien.

Verder beschikt over een ijzeren conditie, dit vind ik één van zijn sterkste punten, tegen Sato kon ik al zien dat hij ging winnen, omdat hij bleef gaan, hij bleef maar met combo's komen, stap voor stap vooruit vechtend & wachtend totdat Sato niet meer kon, overigens respect voor Sato, want de man vocht tot het einde door.

De meeste mensen zeggen dat het een makkelijk toernooi was voor Gevorg, omdat Souwer & Buakaw niet aanwezig waren, maar ik vond dat Kraus & vooral Zambidis het hem erg moeilijk maakte op sommige momenten.

Ze boden zeer zeker wel tegenstand, hij kreeg zelfs bijna een keer een 8 seconden te verwerken.

Maar hij blijft voorlopig buitencatogerie, ik zie niemand op een korte termijn van hem winnen.
Maybe Saiyok, promoters: give it a try.

ARMENIA
08-11-2010, 23:35
Ik heb nooit reps gegeven, maar ik ga jouw wel reps geven.. ff uitvogelen hoe dat zit.

Verder kan ik niet zoiets zeggen, als ik dat wel doe dan zeggen de mensen meestal: jij bent Armeniër en Gevorg is Armeniër, daarom ben je voor hem. daarom vindt ik het mooi dat nu een Irishman/rover zoiets zegt;)

Irishrover
08-11-2010, 23:38
Ik heb nooit reps gegeven, maar ik ga jouw wel reps geven.. ff uitvogelen hoe dat zit.

Verder kan ik niet zoiets zeggen, als ik dat wel doe dan zeggen de mensen meestal: jij bent Armeniër en Gevorg is Armeniër, daarom ben je voor hem. daarom vindt ik het mooi dat nu een Irishman/rover zoiets zegt;)

Haha ja ik snap het, ik kan ook niet teveel over ierse boksers zeggen haha.

Thanks voor je reps mate.

Mattie73
08-11-2010, 23:52
Hij is pound for pound de allerbeste kickbokser ter wereld. Geen twijfel mogelijk.

- Het gemak waar hij mee vecht. Het lijkt 'm geen moeite te kosten.
- Hoe hij zijn tegenstanders laat missen is subliem. (Zambidis bleef maar in de lucht maaien).
- Zijn voetenwerk, fantastich hoe hij de ruimte van de ring gebruikt.
- Zijn countersattacks en de speldenprikken die hij uitdeelt.

(Hij is inderdaad een verbeterde versie van Faldir Chahbari.)

Nusaniwe
09-11-2010, 18:23
Petrosyan had het toch wel moeilijk tegen Sato en vooral Zambidis. Zambidis scoorde een knock down en was wel heel de wedstrijd de aggressor, terwijl Petrosyan alleen maar puntjes probeerde te scoren. Sato kreeg een koekje van eigen deeg.

ARMENIA
09-11-2010, 19:03
hoe bekijk jij partijen dan? een knockdown verdien je als iemand aangeslagen is door je stoot. Was Pet aangeslagen? het klopt dat hij een stoot pakte, maar niet de lights gingen uit, hij gaf op dat moment een knie en gleed uit. als je een stoot geeft en iemand glijdt op dat moment uit, dan is dat geen knockdown vriend. ik weet dat het mootje ook overkwam, maar dit is gewoon een fout van de scheids.

ten tweede, zambo heeft de gehele partij petrosyan 2 of 3 x geraakt. en voor de rest kwam het erg dreigend over wat zambo deed. maar als we echt gaan tellen wat die heeft gescoord is dat haast niets. aan de andere kant, er had er maar 1 goede op moeten zitten dan zou het over zijn maar helaas voor zambo was dit niet zo.

luister, als iemand een hele partij dreigend naar voren loopt en allessssssssssssss mist, behalve op 2 stoten dan na. dan lijkt het misschien wel dat hij goed is, maar als we kijken naar wat de punten zijn komen we op bijna niks uit. had petrosyan het moeilijk? nope, hij weet zelf ook wel dat hij niet hoeft te boksen tegen zambo, dus hij loopt lekker achteruit, ontwijkt alles en pakt sneaky z'n puntjes. dat jij dat niet inziet, tjah daar kunnen wij niets aandoen.

sato? die had helemaal niks te zeggen,

Hendy
09-11-2010, 19:10
Petrosyan had het toch wel moeilijk tegen Sato en vooral Zambidis. Zambidis scoorde een knock down en was wel heel de wedstrijd de aggressor, terwijl Petrosyan alleen maar puntjes probeerde te scoren. Sato kreeg een koekje van eigen deeg.

Waarschijnlijk heeft Petrosyan de laatste 2 partijen met een gebroken hand geknokt.. Nog geen officiele bron btw

marcelt
09-11-2010, 23:04
Kraus vocht erg goed trouwens. Na zijn stotenseries had hij wat vaker knie of trap kunnen geven. Hij was het niet eens met de beslissing leek wel, maar Petro had overduidelijk gewonnen.

Facade
09-11-2010, 23:06
Kraus is het nooit eens met de beslissing zelfs als ie wint :P

Irishrover
09-11-2010, 23:55
Petrosyan had het toch wel moeilijk tegen Sato en vooral Zambidis. Zambidis scoorde een knock down en was wel heel de wedstrijd de aggressor, terwijl Petrosyan alleen maar puntjes probeerde te scoren. Sato kreeg een koekje van eigen deeg.


Misschien lijkt het alsof Zambidis echt iets heeft geforceerd, maar het was meer zwaaien & agressief naar voren komen, Giorgio had dit al gauw door & zoals Armenia al aangaf pakt hij z'n punten.

Anderson
10-11-2010, 00:34
Ik vond ook wel dat Kraus het goed deed in ieder geval stukken beter dan de vorige keer.

Bobson
10-11-2010, 08:42
Kraus vocht erg goed trouwens. Na zijn stotenseries had hij wat vaker knie of trap kunnen geven. Hij was het niet eens met de beslissing leek wel, maar Petro had overduidelijk gewonnen.

Volgens de Telegraaf van dinsdag had Kraus gezegd dat hij een extra ronde had verdiend. :lol:
Dat zullen we hem maar niet kwalijk nemen want na zo'n partij ziet hij alles natuurlijk niet meer zo helder. Bovendien vecht hij natuurlijk liever voor een WFCA jury die hem in elke denkbare situatie toch wel de winst geeft.

Maar wat heeft Petrosyan zijn klasse weer bevestigd zeg. Het blijft mooi om die man te zien vechten. Eigenlijk is elke partij van hem een demo hoe het allemaal moet.