PDA

View Full Version : Meisjes mishandelen bejaarde



Bartju
11-11-2010, 17:08
Ik zet er maar niet in de titel marokkaanse meisje voor het geval dat daar weer onbegrip over wordt uitgesproken.

Meisjes uit Rotterdam hebben een 82-jarige dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen, meldt de Telegraaf. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm.
De dames wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", aldus de dochter.
Na een kleine schermutseling lukte het de vrouw de lift naar boven te krijgen. Toen de twee weer boven aankwamen, werden ze opgewacht door de hangjeugd. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"

rafi
11-11-2010, 17:13
bron de telegraaf?

Kemal
11-11-2010, 17:17
Turk, Marokkaan of wat ever.. zulke moeten ze gewoon het land uit zetten!

Bartju
11-11-2010, 17:20
http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2010%2Fnovember%2F Meisjes+mishandelen+bejaarde+vrouw

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/532102/2010/11/11/Marokkaanse-meisjes-mishandelen-bejaarde-82.dhtml

http://www.nujij.nl/marokkaanse-meisjes-mishandelen-bejaarde-(82).10332361.lynkx

The Bulldog
11-11-2010, 17:32
boeie wie wat waar.....niks uitzetten...geli9jke monniken gelijke kappen......ned,turks,marrokaans,russisch,amerikaa ns.....gewoon werkkampen ....

opgelegde straf....... 200.000 euro aan productie werk draaien voor slachtoffer en daarna nog een ton om hun verblijf te bekostigen.....hoe harder je werkt hoe korter de straf.....

eerlijk he....hahahahaha

Iggy
11-11-2010, 17:32
Word ook steeds gekker hier. Waarom zijn het nu weer marrokanen. Ik ken hier zat marrokanen die wel normaal fuctioneren en die hier weer de dupe van worden.

Proximo
11-11-2010, 20:53
mocht ik er een keer bij zijn sla ik ze ter plekke in een coma

Facade
11-11-2010, 20:56
Helemaal met underdog eens :)
Kan me ook geen flikker schelen waar die kutkoters vandaan komen, heropvoed/werkkampen!

En laten we die arme vrouw niet vergeten..., ben je 82 en dan moet je dat nog eens meemaken op je ouwe dag...

Italian*Berlusconi*
11-11-2010, 21:03
was er laatst niet zo'n documentaire... gangster meisjes ofzo? ook nog bij de wereld draait door geweest...

barbara
11-11-2010, 22:26
Daar zou ik wel eens een paar rondjes mee willen sparren, kijken of ze dan nog zo stoer zijn...

Echt heel dapper, met een groepje een oude gehandicapte vrouw slaan, hoe haal je het in je hoofd :confused:

Pansier
11-11-2010, 22:34
Je kan zeggen wat je wilt, maar 'buitenlanders' nemen vaker deel aan misdaden in vergelijking dan een Nederlander... Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar wel veel...

Pansier
11-11-2010, 22:35
Word ook steeds gekker hier. Waarom zijn het nu weer marrokanen. Ik ken hier zat marrokanen die wel normaal fuctioneren en die hier weer de dupe van worden.

Ja klopt er zijn goede bij maar de meerderheid verpest het voor de minderheid...

Bartju
11-11-2010, 22:36
O OOW:p
dit wordt me een topic!!

Leventdepevent
12-11-2010, 07:20
hollandse varkenshoer........wel goed gevonden geef nou toe...........maar t blijft een vuile laffe daad

Pansier
12-11-2010, 09:50
hollandse varkenshoer........wel goed gevonden geef nou toe...........maar t blijft een vuile laffe daad

Nee dan vind ik het nog zwak... ik zeg al er zitten ook goede tussen alleen de verkeerde verpesten het voor de goede...

Leventdepevent
12-11-2010, 10:02
Nee dan vind ik het nog zwak... ik zeg al er zitten ook goede tussen alleen de verkeerde verpesten het voor de goede...

dat zeg ik toch laffe daad........alleen t scheldwoord vind ik goed gevonden...je moet er maar op komen ;)

citrusfruit
12-11-2010, 12:37
Als ik een Marokkaan zou zijn zou ik me er kapot aan ergeren als landgenoten het zo verzieken. Is het niet tijd dat de Marokkaanse gemeenschap zelf dit soort pubers aan gaat pakken? Nu lijden ze allemaal imagoschade...

Facade
12-11-2010, 13:28
Tsja wat wil je zeggen dan... "Moet je luisteren ik weet dat jullie je vervelen maar jullie kunnen voortaan geen oude mensen meer in elkaar slaan hoor daar hebben wij alleen maar last van" Beetje flauw voorbeeld misschien maar je gaat een discussie over iets beginnen waar in feite niet over te discussiėren valt. Je kunt je dan ook afvragen wat je nog kan doen als gemeenschap als dit soort dingen gebeuren. Dit gaat elke norm in elke cultuur te buiten gewoon. Ik bedoel, wat hangjongeren aanpakken kan altijd, maar als je zoiets doet mist er echt een schroef of een bout in je hoofd.

Dit gebeurt en degenen die het gedaan hebben, hebben het gedaan. De Marokkanen hoeven zich van mij nergens voor te schamen: iedereen is voor z'n eigen doen en laten verantwoordelijk. De enige die hier op moet treden is justitie dat een signaal moet afgeven dat dit ethisch gezien absoluut verschrikkelijk verknipt en ONacceptabel is in de Nederlandse samenleving. Bovendien vind ik dat de zwakkeren beschermd moeten worden. Van mij mag in dit soort gevallen, gevallen die zo extreem zijn of zo tegen elke norm ingaan dat het onbegrijpelijk is, gewoon volwassenenrecht worden toegepast met een of ander heropvoedkamp erachteraan.

Kemal
12-11-2010, 13:47
Tsja wat wil je zeggen dan... "Moet je luisteren ik weet dat jullie je vervelen maar jullie kunnen voortaan geen oude mensen meer in elkaar slaan hoor daar hebben wij alleen maar last van" Beetje flauw voorbeeld misschien maar je gaat een discussie over iets beginnen waar in feite niet over te discussiėren valt. Je kunt je dan ook afvragen wat je nog kan doen als gemeenschap als dit soort dingen gebeuren. Dit gaat elke norm in elke cultuur te buiten gewoon. Ik bedoel, wat hangjongeren aanpakken kan altijd, maar als je zoiets doet mist er echt een schroef of een bout in je hoofd.

Dit gebeurt en degenen die het gedaan hebben, hebben het gedaan. De Marokkanen hoeven zich van mij nergens voor te schamen: iedereen is voor z'n eigen doen en laten verantwoordelijk. De enige die hier op moet treden is justitie dat een signaal moet afgeven dat dit ethisch gezien absoluut verschrikkelijk verknipt en ONacceptabel is in de Nederlandse samenleving. Bovendien vind ik dat de zwakkeren beschermd moeten worden. Van mij mag in dit soort gevallen, gevallen die zo extreem zijn of zo tegen elke norm ingaan dat het onbegrijpelijk is, gewoon volwassenenrecht worden toegepast met een of ander heropvoedkamp erachteraan.

Ik ben het er helemaal mee eens! mooi verwoord!

Bartju
12-11-2010, 14:16
Tsja wat wil je zeggen dan... "Moet je luisteren ik weet dat jullie je vervelen maar jullie kunnen voortaan geen oude mensen meer in elkaar slaan hoor daar hebben wij alleen maar last van" Beetje flauw voorbeeld misschien maar je gaat een discussie over iets beginnen waar in feite niet over te discussiėren valt. Je kunt je dan ook afvragen wat je nog kan doen als gemeenschap als dit soort dingen gebeuren. Dit gaat elke norm in elke cultuur te buiten gewoon. Ik bedoel, wat hangjongeren aanpakken kan altijd, maar als je zoiets doet mist er echt een schroef of een bout in je hoofd.

Dit gebeurt en degenen die het gedaan hebben, hebben het gedaan. De Marokkanen hoeven zich van mij nergens voor te schamen: iedereen is voor z'n eigen doen en laten verantwoordelijk. De enige die hier op moet treden is justitie dat een signaal moet afgeven dat dit ethisch gezien absoluut verschrikkelijk verknipt en ONacceptabel is in de Nederlandse samenleving. Bovendien vind ik dat de zwakkeren beschermd moeten worden. Van mij mag in dit soort gevallen, gevallen die zo extreem zijn of zo tegen elke norm ingaan dat het onbegrijpelijk is, gewoon volwassenenrecht worden toegepast met een of ander heropvoedkamp erachteraan.

x2

Pansier
12-11-2010, 15:19
Als ik een Marokkaan zou zijn zou ik me er kapot aan ergeren als landgenoten het zo verzieken. Is het niet tijd dat de Marokkaanse gemeenschap zelf dit soort pubers aan gaat pakken? Nu lijden ze allemaal imagoschade...

Als we het nu is hetzelfde als in thailand doen, als je iemand een misdaad ziet begaan hem gewoon met zijn alle in elkaar trappen ;)

payap
12-11-2010, 15:37
Denk dat het tijd wordt dat er voor zulk soort gasten drill kampen worden ingesteld. Keuze bv jaar de bak in of twee maanden zo'n kamp ondergaan.

ARMENIA
12-11-2010, 16:10
Wat vinden jullie:
1. Dit is een integratieprobleem?
2. Dit is een jongerenprobleem?

Voor degenen die het niet goed begrijpen (wat ik me kan voorstellen), zal ik beide punten bij deze toelichten.

1. Integratie probleem= De misdaad die gepleegd is valt te wijten aan dat meisje. Dit meisje is van Marokkaans origine en zulke misdaden zijn typerend voor Marokkanen. De Marokkanen zijn vaak niet goed geļntegreerd in de Nederlandse samenleving en de zojuist genoemde misdaad valt daarom ook onder het kopje integratieprobleem.

(Als je het een integratie probleem vindt dan geef je dus indirect aan dat jij Marokkanen in Nederland niet ziet als Nederlanders. Aan de andere kant, de cijfers (feiten) geven wel aan dat Marokkanen veelvuldig of vaker in aanraking komen met criminaliteit in vergelijking met autochtonen. Je kan wel zeggen: het zijn Nederlanders maar ze zijn toch echt tientallen jaren geleden hierheen gehaald en als je ze ziet zien ze er ook niet bepaald uit als de typerende Nederlander.

2. Jongeren probleem= We moeten geen onderscheid maken tussen Marokkaan, Chinees, Turk, etc. Het zijn Nederlandse staatsburgers en daarom zijn ze automatisch ook Nederlanders. Het zijn jongeren geweest die een misdrijf hebben gepleegd en geen Marokkanen. Daarom zullen we deze misdrijf plaatsen onder het kopje: Jongerenprobleem.

Als je achter punt 1 of 2 wilt gaan staan dan moet je eerst voor jezelf definiėren wat een Nederlander is, ik persoonlijk denk dat de definitie van Nederlander voor veel mensen anders is.

Waar zouden jullie achter staan en geef ook een toelichting.

Tykill
12-11-2010, 16:36
ik zou die meiden graag kapot willen maken rawr!

Bartju
12-11-2010, 16:38
Wat vinden jullie:
1. Dit is een integratieprobleem?
2. Dit is een jongerenprobleem?

Voor degenen die het niet goed begrijpen (wat ik me kan voorstellen), zal ik beide punten bij deze toelichten.

1. Integratie probleem= De misdaad die gepleegd is valt te wijten aan dat meisje. Dit meisje is van Marokkaans origine en zulke misdaden zijn typerend voor Marokkanen. De Marokkanen zijn vaak niet goed geļntegreerd in de Nederlandse samenleving en de zojuist genoemde misdaad valt daarom ook onder het kopje integratieprobleem.

(Als je het een integratie probleem vindt dan geef je dus indirect aan dat jij Marokkanen in Nederland niet ziet als Nederlanders. Aan de andere kant, de cijfers (feiten) geven wel aan dat Marokkanen veelvuldig of vaker in aanraking komen met criminaliteit in vergelijking met autochtonen. Je kan wel zeggen: het zijn Nederlanders maar ze zijn toch echt tientallen jaren geleden hierheen gehaald en als je ze ziet zien ze er ook niet bepaald uit als de typerende Nederlander.

2. Jongeren probleem= We moeten geen onderscheid maken tussen Marokkaan, Chinees, Turk, etc. Het zijn Nederlandse staatsburgers en daarom zijn ze automatisch ook Nederlanders. Het zijn jongeren geweest die een misdrijf hebben gepleegd en geen Marokkanen. Daarom zullen we deze misdrijf plaatsen onder het kopje: Jongerenprobleem.

Als je achter punt 1 of 2 wilt gaan staan dan moet je eerst voor jezelf definiėren wat een Nederlander is, ik persoonlijk denk dat de definitie van Nederlander voor veel mensen anders is.

Waar zouden jullie achter staan en geef ook een toelichting.

Ik denk een integratie probleem.
Ten eerste
(Als je het een integratie probleem vindt dan geef je dus indirect aan dat jij Marokkanen in Nederland niet ziet als Nederlanders. Zien ze zichzelf wel als nederlanders?
Het is een feit dat er sommige delen van het land structurele problemen zijn onder allochtonen jongere dus dat valt niet te ontkennen.
Ook is het dan geen verassing dat dit dan zo in het nieuws komt.
Maar als het structurele probleem wordt aangekaart dan worden ze meestal uitgemaakt voor racist. terwijl het dus gewoon feiten zijn. ( nog niet gebeurd maar ik ben het maar vast voor voordat het weer gebeurd)

ik wil ook niet zeggen dat als Nederlanders (onafhankelijk van land van herkomst) nooit een fout begaan,of verkeerd reageren met een groep..Tuurlijk gebeurt dat wel eens..Net alsdat het door chinezen,of polen enz wel eens gebeurt,maar het feit is dat jongeren met dubbele nationaliteit veel vaker op deze manier in het nieuws komen.

Houd wel voor ogen dat culturen en hun geschiedenis altijd verbonden zijn aan het land waar ze ontstaan zijn. Dat valt gewoon niet te ontkennen. Je hebt van nature een aard. En die is verbonden aan je geboortegrond of die van je voorouders. Dat heb je te respecteren. Zowel in positief als in negatief opzicht.
Jammer dat deze jongere vaak negatief in het nieuws komen. en er andere negatief op aangekeken worden terwijl zij er niets mee te maken hebben.

Pansier
12-11-2010, 16:57
Denk dat het tijd wordt dat er voor zulk soort gasten drill kampen worden ingesteld. Keuze bv jaar de bak in of twee maanden zo'n kamp ondergaan.

jij doet het wel aardig, ze mogen nog kiezen ook! ;)