PDA

View Full Version : De IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max per direct vacant



Slome
15-11-2010, 12:01
De IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max per direct vacant

http://www.itsshowtime.nl/fight/images/stories/matchmaking_pics/Cosmo_Alexandre.jpg

bron: It's Showtime | the official website (http://www.fight.nl)

De IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max, welke tot vandaag in het bezit was van de Braziliaanse vechter Cosmo Alexandre, is per direct vacant. De reden is dat Cosmo Alexandre een uitnodiging heeft geaccepteerd om voor zijn titelverdediging tegen Aussie op 18 december in Amsterdam te gaan vechten in het 8 man toernooi om de King's Cup in Thailand.?
Dit evenement vindt plaats op 5 december, slecht 13 dagen voor zijn titelverdediging. Aangezien Cosmo heeft medegedeeld dat hij gewoon op 5 december gaat vechten heeft IT'S SHOWTIME besloten de It's Showtime-wereldtitel 77kg Max te ontnemen, mede doordat It's Showtime in het verleden ook al eens een probleem met Cosmo heeft gehad omtrent zijn professioneel gedrag.

IT'S SHOWTIME heeft een standaard startverbod van 5 weken voorafgaand aan een partij en dit wordt alleen na schriftelijke toestemming ingekort. Echter, dit laatste was en is bij Cosmo niet het geval. Wij willen niet het risico lopen dat onze bezoekers op het laatste moment worden geconfronteerd met een geblesseerde vechter. It's Showtime heeft daarom dan ook besloten, Cosmo voor de rest van zijn carrière uit te sluiten voor IT'S SHOWTIME-evenementen.??

Op 18 december vecht Aussie gewoon om deze wereldtitel en zijn nieuwe tegenstander wordt binnenkort bekendgemaakt.

Slome
15-11-2010, 12:01
Erg zuur voor Aussie.... die evengoed dus ze kans krijgt.... maar tja...

Kemal
15-11-2010, 12:09
heftig.. ben benieuwd wie de tegenstander gaat worden dan..

TheCarnage
15-11-2010, 12:11
Rematch tegen Holzken!! Haha niet echt reeel maar ik zou het wel leuk gevonden hebben... ;)

Sadix
15-11-2010, 12:20
Aussie - Murthel groenhart
Aussie - Chabrani
Aussie - Bourdiff

E.Ouwerkerk
15-11-2010, 12:22
Ik denk dat Khalid Chabrani een volwaardige tegenstander is.
1e partij tussen hun was ook een mooie wedstrijd.

fransvincent
15-11-2010, 12:30
Nieky holzken

Italian*Berlusconi*
15-11-2010, 12:30
call me bias.. maar ik vind dat minstens Semtex Braan weer een kans moet krijgen voor deze titel... Showtime make it happen! ik weet zeker dat Sem er klaar voor zal zijn!!

Slome
15-11-2010, 12:35
call me bias.. maar ik vind dat minstens Semtex Braan weer een kans moet krijgen voor deze titel... Showtime make it happen! ik weet zeker dat Sem er klaar voor zal zijn!!
1-1 dus tja why not!!!

Baske
15-11-2010, 12:43
Ik meld me aan. Kom maar op. Zit precies op 77kg dus daar is ook geen probleem.

Mattie73
15-11-2010, 13:17
Een wereldtitelgevecht moet gaan tussen de 2 beste mensen in die gewichtsklasse.
En dat zijn Aussie en Khalid Bourdiff.

univers1l
15-11-2010, 13:18
dammn cosmo zien we niet meer.
groenhart, bourdif, gunyar, semtex, holzken.
opzicht zijn er weinig concurrenten op dit gewicht, er moeten meer bij komen

Slome
15-11-2010, 13:47
dammn cosmo zien we niet meer.
groenhart, bourdif, gunyar, semtex, holzken.
opzicht zijn er weinig concurrenten op dit gewicht, er moeten meer bij komen

ff 50kg afvallen en kom maar op met de verloren titel!!!

Bartju
15-11-2010, 13:54
Heftig.. zonde voor aussie!

Italian*Berlusconi*
15-11-2010, 13:58
ook wel een teken dat de its showtime titel helaas nog niet al te veel waarde heeft voor bepaalde vechters als ze dan zo makkelijk andere keuzes maken terwijl zij deze mogelijkheid hebben... maar ik blijf het zeggen ====> SEMTEX!

tonebizz
15-11-2010, 14:41
bourdiff of groenhart lijken mij de beste keuze

Italian*Berlusconi*
15-11-2010, 15:49
misschien een leuke tip voor It's Showtime.. doe het zelfde als de heavyweights, maak er een toernooi van met de 4 of 8 sterkste vechters... er worden er hier al genoeg genoemd die titelwaardig zijn en niet alleen publiekstrekkers... Maak er een mooi toernooitje van!!!!! poll'etje iemand?

sterrenkijker
15-11-2010, 16:14
Aussie VS Bourdiff
Groenhart VS Halim Issaoui 2

Hendy
15-11-2010, 16:15
Een wereldtitelgevecht moet gaan tussen de 2 beste mensen in die gewichtsklasse.
En dat zijn Aussie en Khalid Bourdiff.

Mee eens!

sterrenkijker
15-11-2010, 16:18
misschien een leuke tip voor It's Showtime.. doe het zelfde als de heavyweights, maak er een toernooi van met de 4 of 8 sterkste vechters... er worden er hier al genoeg genoemd die titelwaardig zijn en niet alleen publiekstrekkers... Maak er een mooi toernooitje van!!!!! poll'etje iemand?

Ik denk dat er te weinig sterke vechters zijn hiervoor. Ik bedoel ik kan wel 8 namen verzinnen, maar dan zijn er daarna geen tegenstanders mee over.

MaartenManaus
15-11-2010, 16:35
Erg balen dit, had er al wat weddenschappen op staan hiero,... maar volkomen begrijpelijk van Showtime
Nu hopen op een waardige tegenstander voor Aussie en een knalpartij !

Djani
15-11-2010, 18:23
Ik begrijp het wel, maar vind het ook erg jammer. Cosmo is altijd vermakelijk om naar te kijken.

Khanom Thom
15-11-2010, 18:42
Groenthart vs Assie! Lijkt mij zeker een mooie pot (...Bourdiff is ook goed) ;)

Mister T.
15-11-2010, 18:52
Jammer ben benieuwd naar nieuwe tegenstander.
Was sowieso van plan om er 18 december heen te gaan.

Gr. T.

marcelt
15-11-2010, 19:02
Heb ff een poll aangemaakt dan kunnen we allemaal stemmen. Als It's Showtime slim is bekijken ze de resultaten.

Stem wie moet er tegen Aussie vechten om de It's Showtime -77 kg titel (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109375-Stem-wie-moet-er-tegen-Aussie-vechten-om-de-It-s-Showtime-77-kg-titel)

STERKE JERKE
15-11-2010, 20:10
Groenthart vs Assie! Lijkt mij zeker een mooie pot (...Bourdiff is ook goed) ;)

x2!!!!

pavani
15-11-2010, 20:20
Youness zou de perfecte vervanger zijn.

whoopy
15-11-2010, 21:17
Dit gaat toch om een wereldtitel dan kunnen er toch moeilijk 2 nederlanders om vechten. Shakuta lijkt mij de beste optie. Ik dacht eigenlijk dat Shakuta die titel in bezit had..

Anderson
15-11-2010, 21:45
Die heeft die verloren van Cosmo

mario the count
16-11-2010, 01:02
Het liefst zou ik hem zien strijden om de titel tegen yod, maar die vecht ook mee in de kings cup. Dan heb ik nog genoeg waardige tegenstanders:
1 Bourdiff
2 Shakuta
3 Sem Braam
4 Holzken
5 Groenhart

Maar wat me nog toffer lijkt is tegen kyshenko, zijn rondloop gewicht is zwaar genoeg om op -77 te kunnen vechten. Ik denk zelfs dat kyshenko nog veel beter zal vechten op dit gewicht aangezien hij dan niet zoveel hoeft te cutten.

Petrosyan188
16-11-2010, 01:59
toernooitje op -77 zou echt vet zijn. aussie,youness,holzken,kyshenko,bourdiff,groenhart ,shakuta en sem braan

connect
16-11-2010, 09:43
sem braan de stand met aussie is 1-1

Italian*Berlusconi*
16-11-2010, 20:07
toernooitje op -77 zou echt vet zijn. aussie,youness,holzken,kyshenko,bourdiff,groenhart ,shakuta en sem braan

x 10000000!!!!

onne1983
17-11-2010, 08:19
Hier de reactie van Cosmo:


It is with great respect and gratitude to my fans, followers, the media, and all my fellow Muay Thai enthusiasts that I would like to take this opportunity and resolve any confusion that has surfaced from my "Its Showtime" match cancellation originally scheduled for December 18th. It is very common that Muay Thai Fighters often schedule fights just weeks apart with supportive examples of this demonstrated regularly in professional fighter's records. I am dedicated to building my professional career and have been fortunate enough to simultaneously hold multiple titles with different organizations. Unfortunately two of those organizations are hosting events in the near future scheduled just 2 weeks apart. I was first contacted to fight in the 2010 Kings Cup in Thailand scheduled for December 5th so that I could defend my title and I accepted this challenge immediately. Having lived and trained in Thailand, I have made many friends and grown strong ties there, which subsequently, has become my home away from home. With out the slightest hesitation, I accepted this opportunity. A couple months later I was contacted by "Its Showtime" to defend my title in Holland on December 18th and I accepted this match as well. To be perfectly honest, the December 18th event was not a financially sound decision for me but my love of Muay Thai and the support of my fans made the decision easy! As a returning champion of the "Its Showtime" event with a title defense on the line, I thought that the respect and hospitality would be greater. Instead, they have insisted I absorb costs such as airfare and associated expenses with the trip to compete for this organization and defend a title I earned on their behalf! On top of this concern is the added frustration that the promoter takes 15% of the purse for himself leaving little, if any gain, with the most optimistic of dispositions being a victory. I have so much respect for the event, the fans, and everyone involved which is why I would never take any direct action that would purposely hinder the success of the event. I was never informed that there was a time frame allowance that would restrict me from competing as I had already committed. I was surprised with the release from the event, since I was sincerely looking forward to defending my belt that I worked so hard to earn. I hope that this explanation helps to clarify any misunderstandings and will keep rumors at bay. Even though I will not be competing in this event, I wish all the competitors the best of luck and continued success in their future endeavors!

roni
17-11-2010, 12:00
Ik hoorde in de wandelgangen dat als er Yakuta een visum krijgt vecht hij tegen Aussie op 18 dec.

sterrenkijker
17-11-2010, 13:38
Yakuta?

roni
18-11-2010, 12:45
neem mij niet kwalijk maar het moet dus zijn Shakuta !!!!!

Mattie73
18-11-2010, 14:53
Ik hoorde in de wandelgangen dat als er Yakuta een visum krijgt vecht hij tegen Aussie op 18 dec.

Jammer, ik en vele andere hadden toch op Khalid Bourdiff gehoopt. Maar ik kan het op zich wel begrijpen, omdat ze anders weer een nieuwe tegenstander voor Murthel Groenhart hadden moeten zoeken.

Hopelijk volgend jaar in de Arena wel Aussie vs Bourdiff.

Facade
18-11-2010, 14:58
Wordt niet door zo heel veel gezegd misschien, maar ik vind toch wel dat Showtime Cosmo op een beetje onbeschofte wijze aan de kant zetten. Zeker als je het verhaal van hemzelf leest....

Richelieu
18-11-2010, 15:40
Wordt niet door zo heel veel gezegd misschien, maar ik vind toch wel dat Showtime Cosmo op een beetje onbeschofte wijze aan de kant zetten. Zeker als je het verhaal van hemzelf leest....

Hij is een muaythai fanaat is hard en nieren, verdedigend KINGS Cup kampioen, dus het is vanzelfsprekend dat hij daar vecht. Om dat toernooi te winnen is natuurlijk een hele eer. Hij is ook de Showtime kampioen, maar waarom de 18de dan een titelpartij plannen? Dat had ook makkelijk volgend jaar gekund.

Facade
18-11-2010, 15:54
Begrijp ik dat dat niet zo handig ingepland is, maar om nou iemand voor de rest voor z'n carrière om deze reden uit te sluiten vind ik toch echt niet in verhouding met de overtreding. Zeker als je het incident Badr Hari er ook nog bijneemt....

sterrenkijker
23-11-2010, 19:07
Aussie vs artim levin

War showtime!!!!

lopez86
23-11-2010, 19:12
Aussie vs artim levin

War showtime!!!!

Ajb niet onder showtime regels :(