PDA

View Full Version : Pliesie gaat los..



Hendy
15-11-2010, 17:31
Tijdens de nachtbus haarlem schiphol.. 8 pliessies voor 1 gozertje??:lol:


http://www.youtube.com/watch?v=U3czB_9-x0U&feature=player_embedded


Actie vanaf 5:00

Kemal
15-11-2010, 17:52
wuahah (06:28)die neger wordt neergemept, die pliesie kreeg ook een harde schop tegen zn smoel aan, mooi dit he de hele bus aan het gillen en nergens overzicht

Bartju
15-11-2010, 17:58
Wat een thrill seakers allemaal laat die mensen gewoon normaal hun werk doen!

woutjuh
15-11-2010, 18:12
Wat een thrill seakers allemaal laat die mensen gewoon normaal hun werk doen!
pleur toch op.. net als de agenten van tegenwoordig nog agenten genoemd mogen worden

YoMarK
15-11-2010, 18:55
Wat een thrill seakers allemaal laat die mensen gewoon normaal hun werk doen!
x2, die gast moet gewoon uit die bus. Hij kan wel niet willen luisteren, en met z'n bezopen kop denken dat ie gelijk heeft, maar je gaat er gewoon toch uit.

Enne woutjuh, wanneer mag iemand wel een agent genoemd worden volgens jou?

Peter0711
15-11-2010, 19:05
Inderdaad niks te verwijten naar de agenten,ze hadden wat mij betreft nog wel een paar mensen mogen neer knuppelen. :D

Eric468
15-11-2010, 19:14
Wat een thrill seakers allemaal laat die mensen gewoon normaal hun werk doen!

Agree.
Ze komen niet voor niets. Zal wel iets aan vooraf zijn gegaan waarom die vent eruit moet.
En wil het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

woutjuh
15-11-2010, 19:22
x2, die gast moet gewoon uit die bus. Hij kan wel niet willen luisteren, en met z'n bezopen kop denken dat ie gelijk heeft, maar je gaat er gewoon toch uit.

Enne woutjuh, wanneer mag iemand wel een agent genoemd worden volgens jou?
Ik noem iemand een agent, die niet loopt te provoceren. zo'n gozertje binnen 20 sec. met 2 agenten die bus uitrekken dan ben je in mijn ogen een agent..
Kan jullie wel honderden filmpjes laten zien hoe het wel hoort..

gek toch dat iedereen schijt aan de Nederlandse politie heeft,

Anderson
15-11-2010, 19:30
Hij was aan het eten in de bus. De busschaufer zei er wat van, de eter ging door met eten. De beveiliging in de bus vonden de eter eng en alarmeerde de blauwe smurfen.

De blauwe smurfen vonden de situatie te gevaarlijk en kwam met 10 man sterk. Als er in Crooswijk of de kanaleneiland iets gebeurd zie je de blauwe smurfen niet. In Leiden komen de blauwe smurfen voor zo'n situatie met 4 man. Is wel een verschil en lossen dit in een minuut op deze blauwe smurfen doen er 8 minuten. Zonde van al het belasting geld meteen deze oelewappers met onmiddelijke ingang onstlaan.

Als je als blauwe smurf bang bent voor een dronke lap moet je geen blauwe smurf worden maar gewoon parkeerbeheerder.

YoMarK
15-11-2010, 19:47
Als je als blauwe smurf bang bent voor een dronke lap moet je geen blauwe smurf worden maar gewoon parkeerbeheerder.
Heeft volgens mij helemaal niets te maken met bang zijn. Als ze hardhandig optreden dan krijg je gezeur dat het té hardhandig gaat(en kamervragen als iemand er een paar blauwe plekken aan over heeft gehouden), als ze "politiek correct" willen oplossen krijgen ze daar ook gezeur over.
Het probleem is uiteindelijk dat die gast gewoon irritant is. Die schreeuwwijven die erbij staan moeten ze ook een nachtje laten brommen imho. :)

Bartju
15-11-2010, 21:45
Ik noem iemand een agent, die niet loopt te provoceren. zo'n gozertje binnen 20 sec. met 2 agenten die bus uitrekken dan ben je in mijn ogen een agent..
Kan jullie wel honderden filmpjes laten zien hoe het wel hoort..

gek toch dat iedereen schijt aan de Nederlandse politie heeft,

Als jij zo'n instelling hebt dan werk jij ook niet mee aan het respect in ere te houden of te verbeteren dan ben je zelf niets beter als die jongen in die bus.
Je praat tegen een uniform maar in dat uniform zitten ook gewoon mensen die hun brood willen verdienen en om thuis gezin te onderhouden. denk je dat ze enig risico en stoer proberen te gaan lopen doen met een hele bus vol thrill seakers.
hou tog op man beetje respect voor die mensen. ze hoeven niet in te grijpen als je je gewoon normaal gedraagt.

barbara
15-11-2010, 22:29
Ben ik de enige die het grappig vind dat iemand die "woutjuh" heet commentaar heeft op politie :D?

Kemal
15-11-2010, 22:34
Ben ik de enige die het grappig vind dat iemand die "woutjuh" heet commentaar heeft op politie :D?

:lol:

Wheelie
15-11-2010, 22:51
Ben ik de enige die het grappig vind dat iemand die "woutjuh" heet commentaar heeft op politie :D?
Reps

Facade
15-11-2010, 23:04
Ksnap niet helemaal waarom er zo lang gepraat wordt in die bus maar ik snap wel dat ze niet met z'n tweeën in een volle bus zo iemand eruit gaan zetten. En dan die bijdehante snotaap die filmt met z'n 'zo gaat het nou in Nederland, en zo werkt het gerechtssysteem in NL' mogen ze van mij uit principe ook nog wel neerknuppelen.

Kvind ook dat je respect voor die mensen moet hebben die dan voor een veel te laag loon midden in de nacht weer dit soort sjaakies die helemaal niets bijdragen uit de bus mogen gaan slepen.

Mavi
15-11-2010, 23:21
+1 voor de politie. Wilt ie niet luisteren dan moet hij maar voelen

FSW
15-11-2010, 23:22
Ksnap niet helemaal waarom er zo lang gepraat wordt in die bus maar ik snap wel dat ze niet met z'n tweeën in een volle bus zo iemand eruit gaan zetten. En dan die bijdehante snotaap die filmt met z'n 'zo gaat het nou in Nederland, en zo werkt het gerechtssysteem in NL' mogen ze van mij uit principe ook nog wel neerknuppelen.

Kvind ook dat je respect voor die mensen moet hebben die dan voor een veel te laag loon midden in de nacht weer dit soort sjaakies die helemaal niets bijdragen uit de bus mogen gaan slepen.

X2

Roob
16-11-2010, 04:07
Zit vaak in dezelfde bus als ik naar mijn werk moet. Het is vaker gezeik en die bus zit zo vol dat doe je niet met 2 man, want dan kun je wel eens zelf de lul zijn. Goed dat ze er meer collega's hebben bijgehaald!

Leventdepevent
16-11-2010, 09:12
hey kut wout hedde gij zin om te rennen jongen.........maaskantje

Marchant
16-11-2010, 09:46
Ksnap niet helemaal waarom er zo lang gepraat wordt in die bus maar ik snap wel dat ze niet met z'n tweeën in een volle bus zo iemand eruit gaan zetten. En dan die bijdehante snotaap die filmt met z'n 'zo gaat het nou in Nederland, en zo werkt het gerechtssysteem in NL' mogen ze van mij uit principe ook nog wel neerknuppelen.

Kvind ook dat je respect voor die mensen moet hebben die dan voor een veel te laag loon midden in de nacht weer dit soort sjaakies die helemaal niets bijdragen uit de bus mogen gaan slepen.
x 3 en REPS

B3 lik3 M3
16-11-2010, 09:50
LOL @ Levent.. Ik dacht exact hetzelfde hahha

Ik denk dat de politie in NL gewoon te weinig mag. In de US lopen ze met getrokken wapens op situaties af die dreigend lijken. Als je hier in nederland al kijkt naar je wapen, dan moet je je al verantwoorden bij de 2e kamer..

Leventdepevent
16-11-2010, 11:18
zo maak je tenminste nog eens wat mee in de nachtbus@ Tobias: waarom sta ik daar nou weer niet van te kijken :) LOL

BiCkOnE
16-11-2010, 11:57
Ben ik de enige die het grappig vind dat iemand die "woutjuh" heet commentaar heeft op politie :D?
Scherp.....reps!

baraa_a
17-11-2010, 00:08
Ik vind het als zoiezo overdreven om met 8 man 1 keren te gaan lopen mepen,
en daar betalen we onze centen aan !!

gimgamgommetje
17-11-2010, 01:45
Of slaan echt nodig was in deze situatie nodig was weet ik niet.
Wel ben ik een groot voorstander van een overmacht omdat je in de meeste gevallen sneller en veiliger controle hebt over een situatie. waarom zou je in hemelsnaam extra risico lopen wanneer dat niet nodig is?
Over het algemeen hoef je minder te knokken als je met meer mensen bent en ieder een ledemaat controleert terwijl collega's je rug dekken.
Als je alleen of met z'n 2en dit soort situaties gaat oplossen kom je veel sneller in situaties waarin je zo in het nauw zit dat je je wapens moet gebruiken. Het heeft niks met stoer zijn te maken, maar gewoon met verstand.

Verder is zo'n overmacht minder nodig als mensen gewoon respect tonen voor de politie en zich niet massaal gaan bemoeien met een aanhouding.

Pansier
17-11-2010, 12:05
Ik vind het als zoiezo overdreven om met 8 man 1 keren te gaan lopen mepen,
en daar betalen we onze centen aan !!

Ze willen duidelijk geen risico lopen. Vind het ook wel terecht eigenlijk waarom zou je je leven op het spel zetten als het niet hoeft?