PDA

View Full Version : Stem wie moet er tegen Aussie vechten om de It's Showtime -77 kg titel



marcelt
15-11-2010, 19:56
Wat vindt Mixfight wie de opengevallen plaats van Cosmo Alexandre moet innemen in het gevecht tegen Aussie?

Hendy
15-11-2010, 19:57
Bourdif

Kemal
15-11-2010, 19:58
X2, Bourdif

Richelieu
15-11-2010, 20:15
Bourdif!

Anderson
15-11-2010, 20:19
Levin Artem, Jonathan Camara, Eugene Ekkelboom, Khalid Bourdiff, Kaas verder heeft niemand er recht op.

Mattie73
15-11-2010, 20:52
Absoluut Bourdiff.

pavani
15-11-2010, 21:19
Er ontbreekt iemand in de lijst en zijn naam is Youness.

Zet Aussie tegen Youness en je krijgt een toppartij.

Wheelie
15-11-2010, 23:29
Er ontbreekt iemand in de lijst en zijn naam is Youness.

Zet Aussie tegen Youness en je krijgt een toppartij.
Dat vind ik helemaal nog niet zo verkeerd ;)

Djani
16-11-2010, 00:27
Levin Artem, Jonathan Camara, Eugene Ekkelboom, Khalid Bourdiff, Kaas verder heeft niemand er recht op.

Artem Levin is idd een topper op dat gewicht. Vooral zijn KO win over Dmitri Shakuta met spinning back fist was indrukwekkend

Sadix
16-11-2010, 00:28
Er ontbreekt iemand in de lijst en zijn naam is Youness.

Zet Aussie tegen Youness en je krijgt een toppartij.

Precies! ik denk ook dat Youness de gene is die het hem moeilijk kan maken.

Petrosyan188
16-11-2010, 01:12
Rematch Nieky!!, ik wil zo graag de rematch zien want ben overtuigd dat het een knal partij wordt. als ik lucky punch zeg doe ik aussie natuurlijk veel en veel te veel te kort maar ik had graag de match willen zien als nieky nou op dit moment net niet effe z'n dekking omlaag hield ben er overtuigd dat dit een thriller was voor de judges, net zoals shogun vs machida 2, die was ook te vroeg afgelopen, tuurlijk goeie knal van shogun maar net effe onoplettendheid van machida waardoor de match te vroeg was afgelopen

Youness was trouwens optie 2 voor mij, vreemd dat die er niet tussen staat

Richelieu
16-11-2010, 01:43
Rematch Nieky!!, ik wil zo graag de rematch zien want ben overtuigd dat het een knal partij wordt. als ik lucky punch zeg doe ik aussie natuurlijk veel en veel te veel te kort maar ik had graag de match willen zien als nieky nou op dit moment net niet effe z'n dekking omlaag hield ben er overtuigd dat dit een thriller was voor de judges, net zoals shogun vs machida 2, die was ook te vroeg afgelopen, tuurlijk goeie knal van shogun maar net effe onoplettendheid van machida waardoor de match te vroeg was afgelopen

Youness was trouwens optie 2 voor mij, vreemd dat die er niet tussen staat

Youness is allemaal leuk en aardig, maar hoeveel partijen stond deze man dit jaaar al gematched die op het laatste moment werden afgezegd?

mario the count
16-11-2010, 02:06
Levin Artem is zeer zeker een goede en waardige tegenstander. Tegen kyshenko lijkt me ook heel gaaf. Zoiezo zijn er genoegtoppers buiten nederland en dat maakt een wereldtitel ook meer geloofwaardig.

Bartju
16-11-2010, 02:13
rematich nieky!!

Ervani
16-11-2010, 02:16
re-match? nu al? dat lijkt mij erg snel.. dan beter iemand anders.

Anderson
16-11-2010, 17:22
Youness is allemaal leuk en aardig, maar hoeveel partijen stond deze man dit jaaar al gematched die op het laatste moment werden afgezegd?


Idd iedereen roept hier Youness vertel mij waarom die altijd weet iets heeft of het is om prive reden of het is weer afgesproken op het gewicht wat volgens hem niet klopt.

Lionheart
16-11-2010, 17:32
Murthel Groenhart!!

marokkaan
16-11-2010, 17:33
Is toch logisch, de nummer 1 tegen de nummer 2.

desnoods vecht 1 van hun maar onder de marokkaanse vlag om dee wereldtitel mogelijk te maken.

BiCkOnE
16-11-2010, 17:47
Khalid Bourdiff

marokkaan
16-11-2010, 17:48
Inderdaad, wie anders?

pavani
16-11-2010, 18:00
Youness is allemaal leuk en aardig, maar hoeveel partijen stond deze man dit jaaar al gematched die op het laatste moment werden afgezegd?
Maar dat was in veel gevallen buiten zijn schuld om!

Richelieu
16-11-2010, 18:02
Maar dat was in veel gevallen buiten zijn schuld om!

Waarom ging zijn partij in de Sporthallen Zuid dan bijv niet door? Of zijn partij tegen Saiyok in Maastricht op Star Muay V?

payap
16-11-2010, 18:12
Wanneer heeft hij voor het laatst gevochten? Ik kom niet verder dan die twee overwinningen op Pajonsuk.

Er zijn een hoop goede vechters te bedenken buiten Nederland. Probleem is wel dat het bijna allemaal vechters zijn die op hun best zijn op muaythai regels. De regels van Showtime geeft ze een aardige handicap. Maar ook Cosmo is op zn best op muaythai regels en zelfs geranked in het Radjadamnern en die wist ook de wereldtitel van Showtime te pakken.

whoopy
16-11-2010, 18:15
Ik snap niet waarom Shakuta niet in deze poll voorkomt.
Hij is degene met de meeste wereldtitels, de enige nederlander die van hem heeft gewonnen is Spong.
Won met gemak 2x van Braam, ik zag net dat Cosmo van hem won door medische interventie. Dat is een klote manier om je titel kwijt te raken. Geef de man weer een titleshot...

connect
16-11-2010, 18:16
iedereen wilt ze maatje/sportschoolmaatje maar het is een wereldtitel dus er zal wel wat criteria voor zijn youness heeft weet ik veel wanneer voor het laatst gevochten.

bourdiff, sem braan, holzken niet echt zijn gewicht, etc,... levim.

yod vecht toch ook op 75/76 kg dan is het wel een echte wereldtitel.

Petrosyan188
16-11-2010, 18:34
Is toch logisch, de nummer 1 tegen de nummer 2.

desnoods vecht 1 van hun maar onder de marokkaanse vlag om dee wereldtitel mogelijk te maken.

aussie komt toch uit voor marokko? bourdiff iniedergeval niet, maar wat boeit het als ze beide voor dezelfde land komen het blijft een wereldtitel hoeveel thai's wereldtitels hebben we wel niet gezien in muay-thai, of nederlanders onder de k1 of amerikanen tegen amerikanen(of brazilianen tegen braziliaan) in de UFC...

Anderson
16-11-2010, 18:57
Aussi staat op de wereld ranglijst op de 6e plek in de nederlandse ranglijst staat die op de 2e plek. Sommige mensen vergeten dit de Nederlandse ranglijst is niet de wereld lijst. Als Bourdiff tegen Aussi staat moet dit voor de Nederlandse titel gaan. Anders is showtime echt een lachertje.

Sergio Wielzen staat op de 13e plek en krijgt een wereld titel opgespeld.

Petrosyan188
16-11-2010, 19:05
alsof iemand kijkt naar die wereldranglijst... overigens heeft aussie laatst gevochten tegen holzken echt waar onder marokkaanse vlag, maar ik vind het altijd zo vaag met die nationaliteit in de k1/showtime, ene keer zie ik zimmerman voor suriname dan weer voor nederland, mighty mo voor VS dan weer voor zo'n andere land, idemdito voor spong en mousasi wat een gedoe zeg altijd.. kunnen ze niet net zoals in het voetbal gewoon zodra je een keer gevochten hebt namens die nationaliteit dat je gewoon die aanhoudt klaar punt uit, dat geswitch telkens.. weet trouwens niet of de vechters het zelf doen

Anderson
16-11-2010, 19:21
Als die nou Internationaal had gevochten dan kon die met een vlag vechten maar als die altijd in Nederland tegen Nederlanders vecht waarom een Marokaanse vlag. Bourdiff vecht wel tegen Yod[internationaal]. Dan heb je recht om voor een vlag te vechten.

Liefhebbers kijken naar een wereldranglijst Jopie Popies kijken niet omdat ze toch alleen maar de namen kennen die ze op t.v zien. Als ze namen voorbij zien komen als Nokweed Davy, Dany Bill. Zeggen ze wie zijn dat.

lopez86
16-11-2010, 19:21
Aussi staat op de wereld ranglijst op de 6e plek in de nederlandse ranglijst staat die op de 2e plek. Sommige mensen vergeten dit de Nederlandse ranglijst is niet de wereld lijst. Als Bourdiff tegen Aussi staat moet dit voor de Nederlandse titel gaan. Anders is showtime echt een lachertje.

Sergio Wielzen staat op de 13e plek en krijgt een wereld titel opgespeld.

Alsof welke ranglijst dan ook wat voorsteld.