PDA

View Full Version : Even Hammerkick kietelen !!



Glen
16-11-2010, 22:51
Beste Dirk,
Waar vind ik beelden van de eerste partij Peter Smit - Leo de Snoo??
(Die onbeslist in de B-klasse...)

iconian
17-11-2010, 00:07
en kaman - theriault, op the best of kaman staan alleen een paar korte beelden ervan :p

Mattie73
17-11-2010, 00:12
Nu we toch bezig zijn heb ik ook een verzoek voor Hammerkick, kun je Peter Smit vs Andre Mannaart (in Japan) niet op you tube zetten??

Glen
17-11-2010, 09:24
Deze ook nog even TTT,
Ik hoop op een reactie van Dirk!!

Hammerkick
17-11-2010, 23:05
Beste Dirk,
Waar vind ik beelden van de eerste partij Peter Smit - Leo de Snoo??
(Die onbeslist in de B-klasse...)
Ja, waar vind je die ? Ik heb 'm wel, maar alleen op videoband. En overtapen kan ik niet, want ik heb alleen 1 videorecorder.


en kaman - theriault, op the best of kaman staan alleen een paar korte beelden ervan :p
Ik heb de orginele videoband, maar deze band is gecodeerd en ik heb maar 1 videorecorder.


Nu we toch bezig zijn heb ik ook een verzoek voor Hammerkick, kun je Peter Smit vs Andre Mannaart (in Japan) niet op you tube zetten??
Ik heb verleden week gepost, dat ik de Japanse dvd heb, alleen is deze beveiligd.

Glen
18-11-2010, 10:31
Heb de dvd van het hele gala (gelukkig) terug gevonden!! Niet meer nodig dus Dirk. Toch nog bedankt voor de moeite!
Grappig om te zien die verzorgers allemaal in die design trainingspakken toen, Peter Smit hyper en verlegen de ring in vóór het gala begint en een peiepjonge Ruudje De Ronde tegen Brian Doejaaren, gaaf!

jaco
18-11-2010, 11:26
Vraag aan Hammerkick en Glen.
Waar kopen jullie de dvd's?
Nikko Sport en Budovideos zijn bekend bij mij, hebben jullie nog andere site's waar iets te halen is?

Glen
18-11-2010, 13:44
Vraag aan Hammerkick en Glen.
Waar kopen jullie de dvd's?
Nikko Sport en Budovideos zijn bekend bij mij, hebben jullie nog andere site's waar iets te halen is?
Check je PM.

payap
18-11-2010, 13:52
Eigenlijk zou een bedrijfje een serie dvd's moeten uitbrengen met al die klassieke partijen erop. Man wat zou dan mooi zijn met Kaman, Hoost, Aerts, Wessels, Pieters, Royers, El geubli, Smit, Brilleman, vd Vathorst, Hyppolite, Ballantine, Mannaart, Dekker, Yamali, Wiet, Smit, de Snoo, Simson enz enz enz allemaal erin

Glen
18-11-2010, 13:54
Kunnen we toch zelf maken......als de mensen willen delen tenminste!

payap
18-11-2010, 13:57
Kunnen we toch zelf maken......als de mensen willen delen tenminste!

Zou een fantastisch initiatief zijn. Ik wil wel mee doen!

jaco
18-11-2010, 14:08
als ik kan helpen laat je het maar weten

Mattie73
18-11-2010, 15:27
Ik heb verleden week gepost, dat ik de Japanse dvd heb, alleen is deze beveiligd.

Zijn er hier geen computernerds aanwezig die weten hoe je zo'n beveiliging kunt kraken of omzeilen?
Zulke mooie gevechten horen toch eigelijk op youtube te staan vind ik.

Belgian fan
07-01-2011, 16:33
Waar is deze DVD van het gala met de eerste partij Peter Smit - Leo de Snoo te vinden ? Is het een Nikko of Budovideo DVD ? Ik zou geïnteresseerd zijn om hem te kopen : ik heb dat gala bijgewoond (denk ik).

Petrosyan188
07-01-2011, 16:43
Zijn er hier geen computernerds aanwezig die weten hoe je zo'n beveiliging kunt kraken of omzeilen?
Zulke mooie gevechten horen toch eigelijk op youtube te staan vind ik.

het is toch mogelijk doormiddel van bv. veetle doodsimpel een dvd'tje te kijken op je pc maar ook dan tegelijk dat iedereen kan meekijken... want je hoeft dan niks te doen met die dvd behalve in je pc/laptop stoppen en in plaats van mediaplayer 'veetle player' te gebruiken en broadcasten...

Bosco Baracus
07-01-2011, 19:10
Eigenlijk zou een bedrijfje een serie dvd's moeten uitbrengen met al die klassieke partijen erop. Man wat zou dan mooi zijn met Kaman, Hoost, Aerts, Wessels, Pieters, Royers, El geubli, Smit, Brilleman, vd Vathorst, Hyppolite, Ballantine, Mannaart, Dekker, Yamali, Wiet, Smit, de Snoo, Simson enz enz enz allemaal erin

x2 + Perry Ubeda

betuwebiker
07-01-2011, 19:49
Zijn er hier geen computernerds aanwezig die weten hoe je zo'n beveiliging kunt kraken of omzeilen?
Zulke mooie gevechten horen toch eigelijk op youtube te staan vind ik.


DVD Shrink...

Wat mij betreft het beste (en snelste) programma.. leest de DVD structuur in en vervolgens kan je de menu's en overbodige subs en audio eraf strippen en dan kan je ook nog het % compressie instellen zodat het wel op een 4.7Gb DVD te burnen is.. werkt geweldig!!

raveboy
08-01-2011, 17:06
Voor de gebruikers van de bekende trekker:

RINGS - Astral Step Spirit-U

Date: 1991-05-11
Place: Yokohama arena, Japan


Fightcard:
Koichiro Kimura vs Hideki Hosaka

Peter Smit vs Herman Renting

Willie Peeters vs Marcel Haarmans

Chris Dolman vs Bill Kazmier

Akira Maeda vs Dick Leon-Vrij

raveboy
08-01-2011, 17:16
Hier nog iemand die het programma boekje heeft ingescanned van de derde partij van Leo vs Peter:

Peter 'Hurricane' Smit versus Leo de Snoo (http://idordt.nl/component/content/article/54-div/643-peter-hurricane-smit-versus-leo-de-snoo.html)

Hammerkick
08-01-2011, 17:20
Voor de gebruikers van de bekende trekker:

RINGS - Astral Step Spirit-U

Date: 1991-05-11
Place: Yokohama arena, Japan


Fightcard:
Koichiro Kimura vs Hideki Hosaka

Peter Smit vs Herman Renting

Willie Peeters vs Marcel Haarmans

Chris Dolman vs Bill Kazmier

Akira Maeda vs Dick Leon-Vrij

Dit is niet de Peter Smit uit Dordrecht. Peter heeft nooit in Rings gevochten.

Hammerkick
08-01-2011, 17:24
Hier nog iemand die het programma boekje heeft ingescanned van de derde partij van Leo vs Peter:

Peter 'Hurricane' Smit versus Leo de Snoo (http://idordt.nl/component/content/article/54-div/643-peter-hurricane-smit-versus-leo-de-snoo.html)

Dat komt bekend voor !!! :D Ik weet wel, wie die vader is.

raveboy
08-01-2011, 17:24
Dit is niet de Peter Smit uit Dordrecht. Peter heeft nooit in Rings gevochten.

Ik vond het al vreemd, ben hem nog aan het downloaden, dus moet nog even kijken welke het is.

Slome
08-01-2011, 18:29
rob kaman
http://mmanytt.se/wp/wp-content/uploads/Brandon-Vera1.jpg

Hammerkick
08-01-2011, 19:13
Hier nog iemand die het programma boekje heeft ingescanned van de derde partij van Leo vs Peter:
Peter 'Hurricane' Smit versus Leo de Snoo (http://idordt.nl/component/content/article/54-div/643-peter-hurricane-smit-versus-leo-de-snoo.html)



Dat komt bekend voor !!! :D Ik weet wel, wie die vader is.

Ja, die vader van die jongen, die dat had gepost, heeft volgens mij ook dit gepost :
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?74014-The-war-Peter-Smit-vs-Leo-de-Snoo&highlight=smit

thaibokser01
18-03-2011, 18:06
Kan u mij helpen aan die dvd waar ze het hier over hebben.
En dan gaat het mij en me pa vooral om de partij van ruudje de ronde vs Brian doejaaren
Brian is vorige week vrijdag overleden RIP.
Hij is een bekende van ons. thnx alvast hopende op u reactie

thaibokser01
18-03-2011, 18:08
Heb de dvd van het hele gala (gelukkig) terug gevonden!! Niet meer nodig dus Dirk. Toch nog bedankt voor de moeite!
Grappig om te zien die verzorgers allemaal in die design trainingspakken toen, Peter Smit hyper en verlegen de ring in vóór het gala begint en een peiepjonge Ruudje De Ronde tegen Brian Doejaaren, gaaf!



Kan u mij helpen aan die dvd waar ze het hier over hebben.
En dan gaat het mij en me pa vooral om de partij van ruudje de ronde vs Brian doejaaren
Brian is vorige week vrijdag overleden RIP.
Hij is een bekende van ons. thnx alvast hopende op u reactie

Glen
18-03-2011, 19:35
Jezus jongens, nog meer klote nieuws!!
PM me je adres maar even!
Dan stuur ik je de dvd.