PDA

View Full Version : Reactie Alistair Overeem op commentaar Dana White



Garcia
17-11-2010, 17:32
Wheelie zou dit posten echter is hij op dit moment opgenomen in het ziekenhuis. Gr. Garcia


Naar aanleiding van de recente opmerkingen van Dana White over Strikeforce champ Alistair Overeem heeft Mixfight contact opgenomen met Alistair om zijn reactie te horen.




Wat vind je van de opmerkingen van Dana White waarin hij zegt dat jij geen top 10 vechter bent.

Dana heeft recht op zijn eigen mening en hij heeft wel een goed argument maar zo sterk is die ook weer niet.



Wat vind je er van dat hij dat zegt?

Weet je wat het is, hij kan wel zeggen dat ik niemand heb gevochten die gezien kan worden als top 10 en hij heeft ergens een punt. Alleen ben ik één van de actiefste vechters die sinds 2008 geen M.M.A. wedstrijd heeft verloren en ben ook een andere vechter toen ik in de -93kg categorie vocht. Verder heb ik al de partijen die ik won in de eerste ronde kunnen beslissen. Maar ja ik moet er ook niet te zwaar aan tillen, hij is president van de UFC een organisatie waar ik niet vecht dus dan kan je zoiets verwachten. Verder kan ik wel goede argumenten gebruiken om het tegendeel te bewijzen.



Wat zijn dan die argumenten

Ten eerste zei Dana White dat ik niemand heb verslagen uit de top 10. Dat is natuurlijk niet helemaal waar want toen ik tegen Brett Rogers vocht stond hij in de top 10 omdat hij Arlovski KO had geslagen, die op dat moment 2e of 3e stond. Toen ik Brett versloeg kwam ik eigenlijk in de top 10 terecht en heb ik er zelf voor gezorgd dat hij uit de top 10 is gegaan. Nu kan je zeggen dat Brett Rogers niet in de top 10 hoorde voor de partij tegen mij maar dan kan je ook wat zeggen over Brock Lesnar, die nu op de 2e plek staat. Na wat Cain met hem heeft gedaan vind ik het eigenlijk vreemd dat hij überhaupt top 5 is maar dat is mijn mening. Hij is nog steeds een goede vechter maar als je een record heb van 5-2 en bijna verloor van Carwin en een winstpartij heb over Herring, Couture en Mir (waar hij ook van heeft verloren) dan kan ik niet zeggen dat ik onder de indruk ben. Ik ga geen rare dingen zeggen tegen de media zoals Dana dat doet maar laat ik het zo zeggen; elk persoon die verstand heeft van M.M.A. zou Brock Lesnar nooit boven Fedor of zelfs JDS zetten. Kan wel lachen om die rankings en de discussie die eruit komt maar eerlijk zegd neem ik ze niet eens serieus.



Waarom neem jij die rankings niet serieus?

Toen ik tegen Brett Rogers ging vechten las ik dat hij een top 10 vechter was en ik niet dus ging er eigenlijk vanuit dat hij de favoriet zou zijn. Een vriend van mij belde mij op en hij wou gaan wedden op mijn partij en hij gaf aan dat ik de favoriet was bij de bookmakers. Als de bookmakers niet eens de rankings gebruiken dan kan je eigenlijk zeggen dat deze niet zoveel betekenen. Hetzelfde is toen met de partij Brock vs Cain. In een artikel zag ik dat veel meer fans en andere vechters hadden gezegd dat Cain zou winnen terwijl hij op bijna alle rankings op één staat en de organisatie Brock zelfs de titel gaf ‘baddest man on the planet’.



Als je zelf een top 10 zou kunnen samenstellen, hoe ziet die er dan uit?

Ik ga geen top 10 maken want geloof er niet echt in en dat geeft alleen maar ruimte voor discussie en dat is niet nodig. Eigenlijk zou de term ranking eerst gedefinieerd moeten worden. Sommige mensen gebruiken gewoon je laatste partij en de tegenstanders die je heb bevochten De andere mensen gebruiken meer gevoel, ervaring, potentie, manier van vechten en hoe je partijen beëindigd. Als je dat zou onderscheiden van elkaar krijg je twee totaal verschillende rankings. Daarom heb je aan de ene kant Dana White die zegt dat ik niet eens in de top 10 hoor omdat hij vindt dat het verslaan van 1 top 10 vechter niet genoeg is en de successen met de K-1 niet mee mogen worden gerekend En aan de andere kant heb je Bas Rutten, ervaringsdeskundige, die vindt dat ik nummer één ben op de wereld. Hij kijkt dus wel verder en ziet mijn progressie en weet ook dat ik enorm vooruit ben gegaan en voornamelijk staand. Hierdoor gebruikt hij wel de K-1 om zijn waardeoordeel te geven. Kortom ik zou zeggen, de waarheid ligt in het midden en ben er van bewust dat het aan mij is om al mijn fans en haters te bewijzen dat ik iedereen kan verslaan.



Wat vind je van het bericht dat Dana zegt dat de beste zwaargewichten in de UFC zitten en dat die tegen elkaar 3 keer per jaar vechten?

Het is natuurlijk niet gek dat Dana zulke dingen zegt maar als hij echt denkt dat zijn zwaargewicht divisie beter is dan zou hij de top 5 van Strikeforce moeten laten vechten tegen de top 5 van de UFC, anders kan hij dat soort dingen nooit hard maken wat hij zegt. Ik denk namelijk dat de top 5 van Strikeforce kan winnen van de top 5 van de UFC. Zij moeten gewoon net als toen met Pride vechters uitwisselen. Als Strikeforce een keer van plan is om een toernooi te houden dan moeten zij één positie vrij houden voor een UFC vechter, dat zou vet zijn. Over het punt dat alle zwaargewichten 3x per jaar vechten kan ik hem alleen maar gelijk in geven. Realiseer je wel dat Strikeforce een jonge organisatie is en geef hun wat tijd om te groeien en ervaring op te doen. Zij hebben geweldige vechters onder contract dus heb er alle vertrouwen in, ik zal in ieder geval klaar zijn om 2 of 3 keer te vechten in 2011 voor Strikeforce.

el bastardo
17-11-2010, 17:40
Mooi gesproken. Netjes en geen raar woord bij denk ik.

lopez86
17-11-2010, 17:48
Alistair is helemaal, totally, 200% correct.
Correcter kan gewoon niet.

/thread.

blackadder
17-11-2010, 18:00
Wat vind je van het bericht dat Dana zegt dat de beste zwaargewichten in de UFC zitten en dat die tegen elkaar 3 keer per jaar vechten?

Het is natuurlijk niet gek dat Dana zulke dingen zegt maar als hij echt denkt dat zijn zwaargewicht divisie beter is dan zou hij de top 5 van Strikeforce moeten laten vechten tegen de top 5 van de UFC, anders kan hij dat soort dingen nooit hard maken wat hij zegt. Ik denk namelijk dat de top 5 van Strikeforce kan winnen van de top 5 van de UFC. Zij moeten gewoon net als toen met Pride vechters uitwisselen. Als Strikeforce een keer van plan is om een toernooi te houden dan moeten zij één positie vrij houden voor een UFC vechter, dat zou vet zijn.
Helemaal mee eens. Dat zei ik eerder vandaag ook al. Maar dat gaat toch niet gebeuren. Kaalkopje gaat dan toch weer dingen roepen in de trend van dat dat niet gaat gebeuren want waaraan hebben Fedor 'the joke', Werdum en Arlovski the UFC rejects of Alistair Overhyped het verdiend met 'elite' strikers/fighters als Lesnar, Cain, Carwin etc...te mogen vechten? Want de UFC heeft alleen de besten van de besten bladibladibla...en dan nog dat debiele Beavis & Butthead lachje van hem erachteraan. Huhhuh...huh...

Lennie
17-11-2010, 18:11
heel netjes gesproken door Overeem, overigens beterschap Wheelie!

tonebizz
17-11-2010, 18:12
goed gezegd...misschien een beetje ingehouden omdat hij in de toekomst wel in de UFC wil vechten en Dana beetje te vriend moet houden.
Any who...go OVEREEM

Richelieu
17-11-2010, 18:36
Mooie reactie van Overeem!

kooivechter
17-11-2010, 18:40
goed gesproken. geen achterlijke vent die overeem. Dana zou wel een discussie met hem erover willen hebben met hem of anderen. Eigenlijk zou je dit vertaald naar dana moeten sturen. Op twitter of zo, weet niet of dat mogelijk is. heb geen verstand van zulk soort zaken.

Garcia
17-11-2010, 18:56
goed gesproken. geen achterlijke vent die overeem. Dana zou wel een discussie met hem erover willen hebben met hem of anderen. Eigenlijk zou je dit vertaald naar dana moeten sturen. Op twitter of zo, weet niet of dat mogelijk is. heb geen verstand van zulk soort zaken.

Er zijn websites die van ons een engelstalige kopie hebben ontvangen.

Sadix
17-11-2010, 19:00
goed gesproken. geen achterlijke vent die overeem. Dana zou wel een discussie met hem erover willen hebben met hem of anderen. Eigenlijk zou je dit vertaald naar dana moeten sturen. Op twitter of zo, weet niet of dat mogelijk is. heb geen verstand van zulk soort zaken.

Ik denk dat dana dit uiterlijk morgen avond vertaald zal lezen.

Ontopic: erg mooi gesproken van Alistair!

Marco (scheids)
17-11-2010, 19:06
Alistair = 100% correct !!

Wel een goed idee om de top 5 SF vs top 5 UFC te houden ala Pride .... maar ik droom nog even verder ...

Biiyen
17-11-2010, 19:32
Dana probeert Alistair zover te krijgen dat hij zich bij de UFC komt bewijzen. Dana heeft talent nodig, hij baalt ook als een stekker dat nu alweer Brock Vs Mir III op het programma staat. Het einde is in zicht voor zijn HW roster, hij weet donders goed dat niemand maar dan ook helemaal niemand zit te wachten op allemaal rematches.

Kemal
17-11-2010, 19:51
niks meer aan toe te voegen, goed gesproken!

@ Wheelie, beterschap!

wrestler_nl
17-11-2010, 20:12
ik zal in ieder geval klaar zijn om 2 of 3 keer te vechten in 2011 voor Strikeforce.

eerst zien dan geloven , na de partij van Rogers zei Overeem ook al dat hij nog een paar keer mma zou vechten in Strikeforce in 2010. Ik zeg niet dat het zijn schuld is ofzo maar toch verder goed gesproken van Alistair Overeem.

lopez86
17-11-2010, 20:22
eerst zien dan geloven , na de partij van Rogers zei Overeem ook al dat hij nog een paar keer mma zou vechten in Strikeforce in 2010. Ik zeg niet dat het zijn schuld is ofzo maar toch verder goed gesproken van Alistair Overeem.

Jaa idd.
Ze mogen dan wel een indrukwekkend stel vechters hebben, kwa organisatie en onderhandelingsposities mbt tot matchups stelt dat hele Strikeforce niks voor.
K-1 heeft toentertijd gewoon een interessantere aanbieding gedaan, en het was Ali ze goed recht om daarin mee te gaan.
Noem eens een organisatie waarbij de vechters het voor het zeggen hebben als het om matchmaking gaat :S wat een poppenkast.

Mister T.
17-11-2010, 20:46
Netjes en goed gesproken.
Ga zo door Alistair!

Mickey
17-11-2010, 20:48
Very nice comment. Dit moet eigenlijk even in de internationale gemeenschap worden gedropt.. ;)

remco pardoel
17-11-2010, 21:44
Wijze woorden van Allistar :)

Pansier
17-11-2010, 21:54
Zo zie je maar, onder die bulk spieren zitten toch hersens verstopt ;)

lopez86
17-11-2010, 21:55
Zo zie je maar, onder die bulk spieren zitten toch hersens verstopt ;)

Jij was 15 toch *proest* :ehhh::rolleyes:

marcelt
17-11-2010, 22:07
Goed gesproken en evengoed toch nog diplomatiek richting Dana. Zou het wel errug leuk vinden als hij id UFC zou vechten, maar ook bij Ali zou ik bang zijn voor wat de goede worstelaars bij hem kunnen doen. Dat zou een zwak punt kunnen zijn.

Tykill
17-11-2010, 22:32
Professionele reactie zoals ik verwacht van mijn professionele nr 1 HW vechter.

kooivechter
17-11-2010, 22:34
Goed gesproken en evengoed toch nog diplomatiek richting Dana. Zou het wel erg leuk vinden als hij id UFC zou vechten, maar ook bij Ali zou ik bang zijn voor wat de goede worstelaars bij hem kunnen doen. Dat zou een zwak punt kunnen zijn.

nou voor dat worstelen ben ik niet bang. daar is overeem all round genoeg voor en zelf ook een hele goede worstelaar. de enige waar hij het heel moeilijk tegen gaat krijgen, is dos santos en valesquez. ben zeer benieuwd naar zo'n partij. maar goed zal er toch nooit van komen

Petrosyan188
17-11-2010, 22:36
Alistair = 100% correct !!

Wel een goed idee om de top 5 SF vs top 5 UFC te houden ala Pride .... maar ik droom nog even verder ...

top5 van UFC tegen top 5 van SF(volgens sherdog)

velasquez - werdum
lesnar-fedor
JDS-overeem
Carwin-Antonio silva
Mir-barnett

hoeft dus voor mij niet, want tel een hele easy 5-0 voor UFC

Katsujinken
17-11-2010, 22:54
top5 van UFC tegen top 5 van SF(volgens sherdog)

velasquez - werdum
lesnar-fedor
JDS-overeem
Carwin-Antonio silva
Mir-barnett

hoeft dus voor mij niet, want tel een hele easy 5-0 voor UFC

Zo easy is dat niet, denk ik . Op dat nivo kan het alle kanten op gaan. Persoonlijk zie ik Fedor en Barnett die 2 partijen wel winnen. Overeem ook, trouwens.

Sadix
17-11-2010, 22:57
ik zie alleen werdum het niet redden tegen velasquez maar zou ook mogelijk kunnen zijn. 4-1 strike force

lopez86
17-11-2010, 23:08
nou voor dat worstelen ben ik niet bang. daar is overeem all round genoeg voor en zelf ook een hele goede worstelaar. de enige waar hij het heel moeilijk tegen gaat krijgen, is dos santos en valesquez. ben zeer benieuwd naar zo'n partij. maar goed zal er toch nooit van komen

Klopt.
Wat veel mensen niet weten is dat Ali een hele goede worstelbasis heeft gekregen door de Utrechtse worsteltopper Ben Stelte.
In de tijd dat Gilbert nog bij GG was trainden Valentijn, Ali, Joop Kasteel en Gilbert bij hem.
Ben Stelte is één van de weinige Nederlandse mensen die de koppeling van worstelen naar mma kan maken met submissions.
Alles vanuit worstelbasis.
Ali heeft nog nooit tegen een échte topworstelaar gevochten maar topgrapplers als Arona, Werdum en Nogueira trokken hem niet 123 naar de grond.

STERKE JERKE
17-11-2010, 23:18
Goed gereageerd Alistair! Jij bent een voorbeeld voor dhr. White. wellicht moet Dana bij jou op les gaan om zijn communicatieve vaardigheden op te vijzelen!
V.w.b. de K1 verwacht ik op zijn minst een kampioenschap van jou op 11 december aanstaande.

citrusfruit
17-11-2010, 23:25
Wat zou het toch vet zijn als hij die k-1 wint, hoeft hij zich daar niet meer te bewijzen en kan hij bij strikeforce iedereen guillotinen/kapotknieën/asswhoopen/inhetrondslingeren. Hij moet alleen nog een finishing move zoals in mortal kombat.

blackadder
17-11-2010, 23:29
Dat zou hij vast zelf ook willen. Alleen willen de SF HW's blijkbaar niet tegen hem.

iconian
17-11-2010, 23:30
Goed gereageerd Alistair! Jij bent een voorbeeld voor dhr. White. wellicht moet Dana bij jou op les gaan om zijn communicatieve vaardigheden op te vijzelen!
V.w.b. de K1 verwacht ik op zijn minst een kampioenschap van jou op 11 december aanstaande.

amen.

CannieY
17-11-2010, 23:44
niks meer aan toe te voegen, goed gesproken!

@ Wheelie, beterschap!

x2

Mickey
18-11-2010, 08:22
Zo zie je maar, onder die bulk spieren zitten toch hersens verstopt ;)

Ga maar eens schaken tegen de beste man.. Kun je je lol op.

Chane
18-11-2010, 08:41
Erg goed en diplomatiek gesproken van Overeem.

Easy 5-0 voor UFC? Dat is natuurlijk onzin.
Zou toch wel super zijn als er ooit een UFC vs Strikeforce komt.

Harrie Nak
18-11-2010, 08:57
Allemaal leuk en aardig, maar ik snap werkelijk niet wat Overeem nog bij Strikeforce doet. Na zijn K-1 avontuur is het tijd voor een echte uitdaging (UFC) om zijn woorden eindelijk eens in daden om te zetten.
Iemand die zo gedreven overkomt als Overeem, zou zichzelf toch JUIST willen testen tegen een Cain, JDS, etc? Voor het geld hoeft hij het niet te laten lijkt me, kijkende naar wat top vechters in de UFC vangen.

Mickey
18-11-2010, 15:35
Very nice comment. Dit moet eigenlijk even in de internationale gemeenschap worden gedropt.. ;)

Alistair Overeem Responds to Dana White, Says Brock Lesnar Shouldn't Be Ranked in Top Five Among Heavyweights - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2010/11/17/1819942/alistair-overeem-responds-to-dana-white-says-brock-lesnar-shouldnt-be)

Surrender
18-11-2010, 17:51
WOW!! Ali is slimmer dan dat ik dacht man!! Maar Dana is ook slim. Hij zegt deze dingen alleen om reactie te krijgen en te zorgen dat bv. Alistair de uitdaging aan gaat en dus voor de UFC gaat vechten. In Dana's achterhoofd weet hij wel dat Ali een van de beste HW is ter wereld, maar dat kan hij natuurlijk nooit zeggen voordat Ali een flinke contract tekend bij de UFC. Puur business reasons!!

Remco
19-11-2010, 13:48
Juist, Dana snapt best dat wat Dana vindt er niet toe doet. Hij is de president van een bedrijf, geen Eddie Bravo. Zijn opmerkingen hebben dus een puur zakelijke achtergrond. Hoe langer Alistair weg blijft, hoe meer Dana hem de grond in zal drukken. Als Alistair uiteindelijk hapt dan kan hij mooi adverteren met het feit dat Alistair de uitdaging aandurft en getest wil worden. Win - win.

MB667
19-11-2010, 13:54
Ga maar eens schaken tegen de beste man.. Kun je je lol op.


ik heb ooit eens in het verre verleden van hem een keer gewonnen met schaken..... maar daarna ook weer 500 keer verloren van hem. zit me nog steeds niet lekker.:lol:

dirk5
19-11-2010, 13:56
Juist, Dana snapt best dat wat Dana vindt er niet toe doet. Hij is de president van een bedrijf, geen Eddie Bravo. Zijn opmerkingen hebben dus een puur zakelijke achtergrond. Hoe langer Alistair weg blijft, hoe meer Dana hem de grond in zal drukken. Als Alistair uiteindelijk hapt dan kan hij mooi adverteren met het feit dat Alistair de uitdaging aandurft en getest wil worden. Win - win.

Je kunt ook iemand hypen door te blijven zeggen dat het een geweldige HW is die weleens je hele roster op een hoop zou kunnen gooien. Wanneer ie dan komt (wat uiteindelijk toch zal gebeuren) weet iedereen ook waar hij aan toe is.... is ook win - win (zoals gebeurd is met Shields)

Dus het gaat er maar net over hoe je te boek wilt staan, Dana dus blijkbaar als een brulkikker met weinig verstand, ik vind het best hoor.....

Bartju
19-11-2010, 14:24
Jij was 15 toch *proest* :ehhh::rolleyes:

Haha en met je pedobear plaatje daarbij helemaal top reactie:p

fear factory
19-11-2010, 14:54
Als alistair overeem naar de ufc gaat is alistair overeem (denk ik) snel verleden tijd vooral als hij meteen voor de leeuwen ( junior dos santos,cain velasquez,brock lesnar,brendan schaub ) wordt gegooid zoals het hoort, als je tenminste mee wilt doen aan de lijst beste 10. als je bij de beste 10 wilt horen hoor je ook tegen de beste te vechten punt

Atijd dat gedoe bij strikeforce, geld dit geld dat, contract zus contract zo, fedor vecht wel fedor vecht weer niet, Alistair overeem die maar een keer vecht. dan zullen fedor en alistair weer tegen elkaar vechten 5 minuten later toch maar niet zo'n goed idee, en ga zo maar door.

Alistair overeem zal zich toch moeten bewijzen in mma anders wordt het net zo'n kermisattractie als fedor.

Petrosyan188
19-11-2010, 15:12
Als alistair overeem naar de ufc gaat is alistair overeem (denk ik) snel verleden tijd vooral als hij meteen voor de leeuwen ( junior dos santos,cain velasquez,brock lesnar,brendan schaub ) wordt gegooid zoals het hoort, als je tenminste mee wilt doen aan de lijst beste 10. als je bij de beste 10 wilt horen hoor je ook tegen de beste te vechten punt

Atijd dat gedoe bij strikeforce, geld dit geld dat, contract zus contract zo, fedor vecht wel fedor vecht weer niet, Alistair overeem die maar een keer vecht. dan zullen fedor en alistair weer tegen elkaar vechten 5 minuten later toch maar niet zo'n goed idee, en ga zo maar door.

Alistair overeem zal zich toch moeten bewijzen in mma anders wordt het net zo'n kermisattractie als fedor.

overeem verslaat die zelfs met een arm, zonder benen en ogen dicht

dirk5
19-11-2010, 15:15
haha, Brendan Schaub..... :)

mooi begin van het weekend.

fear factory
19-11-2010, 15:30
overeem verslaat die zelfs met een arm, zonder benen en ogen dicht

Als Brendan schaub 3 keer in het jaar vecht bouw je natuurlijk wel sneller een carriere op en je blijft in vorm. als brendan schaub nartuurlijk potentie heeft. ik denk het wel. Als je maar 1 keer in het jaar in mma vecht als overeem dan wordt je wel snel ingehaald door nieuw talent en ben je ook snel verleden tijd als je je zelf niet blijft verdedigen.

Petrosyan188
19-11-2010, 15:36
ja maar als je een cijfer kunt geven op basis van 1 tot 10 waar overeem nu zit en schaub nu, kom je al snel op, ali 8,8 en schaub 3,7 dat haalt die nooit meer in en kom op zoveel potentie heeft schaub, leuke vechtertje doet het aardig tegen allang over de hill toppers zoals laatst tegen gonzaga maar zet hem tegenover carwin,big nog of mir en hij zal de 3rondes niet halen

lopez86
19-11-2010, 15:38
Als Brendan schaub 3 keer in het jaar vecht bouw je natuurlijk wel sneller een carriere op en je blijft in vorm. als
brendan schaub nartuurlijk potentie heeft. ik denk het wel. Als je maar 1 keer in het jaar in mma vecht als overeem dan wordt je wel snel ingehaald door nieuw talent en ben je ook snel verleden tijd als je je zelf niet blijft verdedigen.


overeem verslaat die zelfs met een arm, zonder benen en ogen dicht

Beste Fear Factory,

Toen je Brendan Schaub aanhaalde zette je jezelf behoorlijk voor schut.

fear factory
19-11-2010, 15:48
ja maar als je een cijfer kunt geven op basis van 1 tot 10 waar overeem nu zit en schaub nu, kom je al snel op, ali 8,8 en schaub 3,7 dat haalt die nooit meer in en kom op zoveel potentie heeft schaub, leuke vechtertje doet het aardig tegen allang over de hill toppers zoals laatst tegen gonzaga maar zet hem tegenover carwin,big nog of mir en hij zal de 3rondes niet halen

Hij is niet zo goed als carwin,mir. maar hij vecht wel en heeft ook al laten weten dat hij het op wil nemen tegen mir. Dan toon je tenminste wel een vechters hart. Als je vecht dan weet je ook waar je plek is. En als je weinig vecht zal je er ook niet achter komen als je wel bij de beste vechters hoort.

Petrosyan188
19-11-2010, 15:51
't zal wel, beetje zinloos om in discussie te gaan wie beter is carwin/mir of schaub, zelfs de forrest gump(AKA dirkje) van deze forum weet wie dat is

dirk5
19-11-2010, 16:09
't zal wel, beetje zinloos om in discussie te gaan wie beter is carwin/mir of schaub, zelfs de forrest gump(AKA dirkje) van deze forum weet wie dat is

Originele opmerking man, zelf verzonnen? haha

ps. het is dit forum, deze forum klopt grammaticaal niet.

Harrie Nak
19-11-2010, 16:13
Originele opmerking man, zelf verzonnen? haha

ps. het is dit forum, deze forum klopt gramaticaal niet.:fp:

Petrosyan188
19-11-2010, 16:16
epic fail :D

dirk5
19-11-2010, 16:16
:fp:

hehe, leve de edit :)

johnmixfight
19-11-2010, 16:22
Originele opmerking man, zelf verzonnen? haha

ps. het is dit forum, deze forum klopt grammaticaal niet.

en ik maar denken dat ik de enige was ( of op zijn minst de enigste )
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109373-Linda-Ooms-slechte-verliezer!

Harrie Nak
19-11-2010, 16:23
hehe, leve de edit :)En de MF-ers, waaronder ondergetekende, die zich op de vrijdagmiddag op het werk vervelen. :)

dirk5
19-11-2010, 16:25
en ik maar denken dat ik de enige was ( of op zijn minst de enigste )
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?109373-Linda-Ooms-slechte-verliezer!

Normaal maak ik me er niet zo druk over maar het is vrijdag middag, weinig te doen, dus maar Petrotje pesten, het is te makkelijk :)

Petrosyan188
19-11-2010, 16:27
succes ermee, want kan je vertellen dat je heel wat nodig hebt om mij uberhaupt een schijntje boos te krijgen want tot nu toe heb ik alleen kunnen lachen

johnmixfight
19-11-2010, 16:39
Normaal maak ik me er niet zo druk over maar het is vrijdag middag, weinig te doen, dus maar Petrotje pesten, het is te makkelijk :)

je moet je er ook vooral niet druk om maken, krijg je alleen maar een hoge bloeddruk van.... een beetje pesten is toch niet erg ?
Bij mij houd de vrijdag middag helaas in dat ik gewoon aan het werk ben

rubin16
19-11-2010, 19:25
maar waarom laat hij alistair niet vechten tegen cain , brock kwam ook zo makkelijk binnen zonder enege ervaring
ALISTAIR DE BESTE

Primal
19-11-2010, 23:25
Respect en wijze woorden van Alistair!

blackadder
20-11-2010, 15:50
Intellectual Property Rights Under the Zuffa Standard Contract

July 16, 2009

Guest columnist David Nelmark (attorney and author of MixedMartialArtsLawBlog.com (http://www.mixedmartialartslawblog.com/)) offers his thoughts on the UFC® Exclusive Promotional and Ancillary Rights Agreement as it pertains to intellectual property rights.
If you spend much time with MMA fighters, sooner or later you will hear one say that he’d sell his soul for a chance to compete in the UFC. While that is not yet required, the standard UFC Exclusive Promotional and Ancillary Rights Agreement does require a fighter to sign over his eternal rights to his “name, sobriquet, voice, persona, signature, likeness and/or biography.”
It is hard to fully capture how broadly this grant of rights extends. It covers basically every aspect of a fighter’s identity, it lets the UFC do anything it wants with the rights—including sublicensing the rights to others—and it provides the UFC with exclusivity throughout the world, and it lasts forever.
So, why would a fighter ever sign this? Ask Jon Fitch. He refused to sign over lifetime rights to use his image in video games and he was immediately cut by the UFC. (Fitch had just lost to Georges St. Pierre so the UFC could legally terminate him pursuant to the terms of his contract.) Fitch eventually relented, which was the financially sound move, at least in the short term. He just made $90,000 for his win over Paulo Thiago at UFC 100.
But what if you’re making your UFC debut on the untelevised undercard? One loss could put you out of the promotion. If that occurred, you’ve essentially sold your lifetime merchandising rights for somewhere in the neighborhood of $3,000 to $5,000. It’s a safe bet that your 0-1 UFC record won’t put you in the next edition of UFC: Undisputed, but your contract says that you can’t appear in EA’s upcoming video game either. Further, no matter how much success you might go on to have in another promotion, the UFC can (at least in theory) prevent you from being in a movie, making an action figure, doing a sports drink commercial, or even creating a website with a URL that uses your name.
On the other hand, at least you can always say that you were a former UFC fighter… or can you? A new provision in the Agreement prohibits fighters from referring to themselves as “UFC fighters” or even using the term “UFC” without written permission. This clause gives the UFC more rights than it would have under federal trademark laws. For example, despite Playboy’s® objections, former Playmate of the Year® Terri Welles was allowed to use the terms “Playboy” and “Playmate” on her website because the terms accurately described her résumé. Playboy Enter., Inc. v. Welles, 279 F.3d 796 (9th Cir. 2002). But, just because the “fair use” doctrine ordinarily allows references to someone’s brand name, one can still sign away that right in a contract.
It is important to note that the broad language in the Agreement does not necessarily mean the UFC will use all the rights granted to it or that it will successfully prevent a fighter from exercising those rights elsewhere. First and foremost, the UFC might choose to willingly release a fighter from the deal if it no longer wants to exercise the rights. Second, if the UFC attempted to enforce the Agreement, a court could find that certain portions of the agreement are unconscionable and therefore strike them from the Agreement. Third, a fighter and his attorneys might be able to exploit some loopholes in the deal. (In my opinion, it’s very well drafted, but not airtight.) All that said, if the UFC does not want to play nice, it would take an expensive legal battle for a fighter to reclaim his publicity rights, and there would be no guarantee of success.
How can the UFC get away with this? The short answer is that they are not doing anything illegal. It’s a private company and they can choose which athletes they want to work with, and on what terms. The longer answer is that the UFC has no real competition. And, unlike the NFL, MLB, NBA, and NHL, its athletes have no union and thus no collective bargaining power. Unless the landscape changes in one of those areas, the UFC has all the leverage and no need to negotiate.
As Dana White famously asked: “Do you want to be a [expletive] fighter?” If the answer is yes, and you want to fight in the UFC, the bottom line is that you sign the deal. If you don’t, there’s likely a thousand guys in line who will.
This article does not (and is in no way meant to) provide business or legal advice. Reading it does not create an attorney-client relationship between us. If you need individual guidance, contact a licensed professional. If you want to read more of my general thoughts on the intersection of MMA and the law, please visit me at www.MixedMartialArtsLawBlog.com (http://www.mixedmartialartslawblog.com/).Intellectual Property Rights Under the Zuffa Standard Contract : MMAPayout.com: The Business of MMA (http://mmapayout.com/2009/07/intellectual-property-rights-under-the-zuffa-standard-contract/)
Na het lezen van dit vind ik het eigenlijk niet eens zo gek dat Overeem en ook Fedor niet echt happig zijn naar de UFC te gaan. Want hun hebben ook nog andere opties.

Wheelie
25-11-2010, 13:05
Wheelie zou dit posten echter is hij op dit moment opgenomen in het ziekenhuis. Gr. Garcia


Ik ben inmiddels weer thuis, bedankt voor het posten Garcia ;)

Goede reactie van Alistair en hopelijk zien we hem ooit in de UFC

DonLino007
26-11-2010, 14:58
Dana White moet zijn mond spoelen met groene zeep. En als hij zijn mening wil onderbouwen, regel een partij met 1 van die mannen uit zijn top 10 het liefst de nummer 1 natuurlijk. Na zo een match kan je de kritiek die er dan eventueel zou zijn, kunnen onderbouwen.