PDA

View Full Version : K-1 Finale reserve partijen



sjaakie'tje
18-11-2010, 20:08
Nog steeds geen nieuws hierover?

Mijn mama heeft een visioen gehad waarbij ze volgende partijen zag;

Kharitov vs Le Banner

Gerges vs Zimmerman

Edwards vs Morosanu ( superfight )

Right or wrong; who will tell?

Soulbringer320
18-11-2010, 20:29
Gerges vs Zimmerman

Zou ik graag willen zien....
Alleen weet ik niet of Zimmerman er klaar voor is, zou me niks verbazen als die nog steeds K.O ligt op de grond in Tokyo

Petrosyan188
18-11-2010, 20:38
het schijnt(weet het niet zeker) heb het ook maar gehoord via via.. dat jamila nog steeds aan het proberen is om zimmerman wakker te krijgen in tokio

T15Boxing
18-11-2010, 20:56
Gaat dat met Arlovski nog door?

Pansier
18-11-2010, 21:50
Gerges vs Zimmerman

Zou ik graag willen zien....
Alleen weet ik niet of Zimmerman er klaar voor is, zou me niks verbazen als die nog steeds K.O ligt op de grond in Tokyo

mee eens

YoMarK
18-11-2010, 22:02
En Mousasi zit dus in de mix.

Tykill
18-11-2010, 22:02
Gerges vs Zimmerman

Zou ik graag willen zien....
Alleen weet ik niet of Zimmerman er klaar voor is, zou me niks verbazen als die nog steeds K.O ligt op de grond in Tokyo

LOL! reps

Soulbringer320
18-11-2010, 22:20
het schijnt(weet het niet zeker) heb het ook maar gehoord via via.. dat jamila nog steeds aan het proberen is om zimmerman wakker te krijgen in tokio

Het is triest, maar heb net ff gebeld....en hij ligt er nog steeds....

http://img337.imageshack.us/img337/6256/zimmerman.jpg

blackadder
18-11-2010, 22:23
Gerges vs Zimmerman

Zou ik graag willen zien....
Alleen weet ik niet of Zimmerman er klaar voor is, zou me niks verbazen als die nog steeds K.O ligt op de grond in Tokyo
Heeft ie in elk geval geen last van jetlag.

Soulbringer320
19-11-2010, 00:40
Heeft ie in elk geval geen last van jetlag.


:lol: Inderdaad, hij kan gelijk weer verder dan...
Kleding heeft die al aan...

Leventdepevent
19-11-2010, 07:21
hahah LOL

micha
19-11-2010, 07:47
hij gaat zeker mee dus wie weet

dirk5
19-11-2010, 11:35
En Mousasi zit dus in de mix.

K-1 finale is iets anders dan Dream Dynamite gala...

Marchant
19-11-2010, 11:40
Nog steeds geen nieuws hierover?

Mijn mama heeft een visioen gehad waarbij ze volgende partijen zag;

Kharitov vs Le Banner

?

Le banner verdient het niet in mijn ogen,

Zou gerges - zimmerman graag zien!
(als zimmerman wakker is natuurlijk;))

BiCkOnE
19-11-2010, 12:04
Le banner verdient het niet in mijn ogen,

Zou gerges - zimmerman graag zien!
(als zimmerman wakker is natuurlijk;))
X2, ik vond verleden jaar al dat Jeromme maar beter aan zijn acteercarierre kon gaan werken...

kooivechter
19-11-2010, 12:17
hahaa die foto. likt echt of ie nog lekker een uiltje aan het knappen is. Die le banner moet er echt mee stoppen. merk dat ik niet eens meer zijn partijen kijk. die man is niet meer vooruit te branden.

univers1l
19-11-2010, 16:10
gerges vs zimmerman mooie pot

sjaakie'tje
19-11-2010, 22:33
hahaa die foto. likt echt of ie nog lekker een uiltje aan het knappen is. Die le banner moet er echt mee stoppen. merk dat ik niet eens meer zijn partijen kijk. die man is niet meer vooruit te branden.

Nou, dan spreek je wel met kennis van zaken. Je hebt zijn laatste partijen niet gezien en dan ga je er een oordeel vellen ? :wacko:

Ik vind dat hij dit jaar goed gedraaid heeft en daarbij erg leuke partijen heeft neergezet. Tegen Spong was een erg leuke wedstrijd, in het Muay Thai gevecht dat ie had scoorde hij één van de beste KO's uit zijn carrière en tegen Kyotaro ( de man die onder meer Aerts en Manhoef KO mepte ) was eveneens een knal wedstrijd en dat op zijn leeftijd. Natuurlijk heeft hij de leeftijd om ermee te stoppen, maar al zijn partijen dit jaar waren zeker de moeite om te kijken ... je hebt wat gemist!

Soulbringer320
19-11-2010, 23:43
Nou, dan spreek je wel met kennis van zaken. Je hebt zijn laatste partijen niet gezien en dan ga je er een oordeel vellen ? :wacko:

Ik vind dat hij dit jaar goed gedraaid heeft en daarbij erg leuke partijen heeft neergezet. Tegen Spong was een erg leuke wedstrijd, in het Muay Thai gevecht dat ie had scoorde hij één van de beste KO's uit zijn carrière en tegen Kyotaro ( de man die onder meer Aerts en Manhoef KO mepte ) was eveneens een knal wedstrijd en dat op zijn leeftijd. Natuurlijk heeft hij de leeftijd om ermee te stoppen, maar al zijn partijen dit jaar waren zeker de moeite om te kijken ... je hebt wat gemist!

Ik vind ook dat LrBanner beter is gaan draaien, alleen word het ook tijd dat hij stopt.

kooivechter
20-11-2010, 09:12
Nou, dan spreek je wel met kennis van zaken. Je hebt zijn laatste partijen niet gezien en dan ga je er een oordeel vellen ? :wacko:

Ik vind dat hij dit jaar goed gedraaid heeft en daarbij erg leuke partijen heeft neergezet. Tegen Spong was een erg leuke wedstrijd, in het Muay Thai gevecht dat ie had scoorde hij één van de beste KO's uit zijn carrière en tegen Kyotaro ( de man die onder meer Aerts en Manhoef KO mepte ) was eveneens een knal wedstrijd en dat op zijn leeftijd. Natuurlijk heeft hij de leeftijd om ermee te stoppen, maar al zijn partijen dit jaar waren zeker de moeite om te kijken ... je hebt wat gemist!

heb ze allemaal gezien hoor en het is nog maar een schim van 5 jaar geleden. Hij kan het ook nog maar 1,5 ronde volhouden en is dan ook stuk. het wordt tijd voor deze man om te stoppen. Denk echt dat Mousasi op kb regels ook van hem wint

sjaakie'tje
20-11-2010, 11:21
Dat wel natuurlijk, zijn stamina is zijn grote probleem en dat wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt. Jammer eigelijk want enkel daardoor krijgt hij het moeilijk in zin partijen. Zijn snelheid en power, techniek zijn nog steeds erg goed. Ik zou hem ook spoedig willen zien stoppen nu hij nog gezond is. Nu zijn er echt wel gasten aan het opkomen die stilaan de rol kunnen gaan overnemen.

redjuh
20-11-2010, 18:17
ik las net wat in de telegraaf....

http://r9.fodey.com/2133/294a92d6b0014afb8e5d7ef5aeb26915.0.jpg

Soulbringer320
21-11-2010, 00:19
ik las net wat in de telegraaf....

http://r9.fodey.com/2133/294a92d6b0014afb8e5d7ef5aeb26915.0.jpg


:lol: Ik kom niet meer bij....
Hoe kom je eraan?

redjuh
21-11-2010, 00:47
ja ff maken he

Petrosyan188
21-11-2010, 01:02
"Vinand mode on": wat hebben jullie allemaal, heeft zimmerman jullie vroeger gepest of jouw meisje gepikt ofzo, of zijn julie gewoon jaloers dat jullie zimmerman niet mogen pijpen fucking haters!!"Vinand mode of"

Baske
21-11-2010, 01:06
K'ed the fuck out hahahaha XD

Soulbringer320
21-11-2010, 01:45
ja ff maken he

Ja, dat snap ik...
Dacht dat je het gewoon ff op een site kon doen.

En voor de mensen....
Nee, ik haat Zimmerman absoluut niet....vind het gewoon ff humor wat iedereen ervan maakt.
Daar is toch niks mis mee...

redjuh
21-11-2010, 02:23
het staat in de krant dus wtf het is objectieve berichtgeving (soort van)

Fan1976
25-11-2010, 17:35
reserve:

Zimmerman vs Teixera

blackadder
25-11-2010, 19:47
Hoorde net dat Ghita wegens blessure uitvalt.

rafi
25-11-2010, 19:59
Hoorde net dat Ghita wegens blessure uitvalt.
dat is erg kut. vond het de beste partij van het toernooi tegen saki.

blackadder
25-11-2010, 20:11
dat is erg kut. vond het de beste partij van het toernooi tegen saki.
Eerlijk gezegd weet ik niet of het waar is of niet. Ik hoopte meer dat iemand het hier kon bevestigen of weerleggen.

abdel1991
25-11-2010, 20:34
nou ik kan wel bevestigen dat er iemand is afgevallen uit het toernooi! er is namelijk gebelt met betrekking tot alweer(voor de 4e keer) badr hari z'n beschikbaarheid heb ik gehoord. of daniel ghita degene is die weggevallen weet ik niet. maar als ghita vandaag de blessure heeft opgelopen zit er geen verband tussen aangezien ze vorige week donderdag geloof ik hebben gebeld

Petrosyan188
25-11-2010, 20:38
shit ik keek het meeste naar ghita vs saki uit als het gaat om kwartfinales als het zo is :( er is maar een vervanger waardig namelijk Jerome Le Banner!! die maakt gehakt van saki en dan slaat die in een slugfest overeem neer en krijgen we de prachtige JLB vs Aerts finale!

blackadder
25-11-2010, 20:42
Traint hier niemand bij Kamakura?

sjaakie'tje
25-11-2010, 20:45
reserve:

Zimmerman vs Teixera

Dat zou een pot zijn die logisch is; Teixeira is niet echt zwaar caliber en Zimmerman heeft net een erg zware KO achter de rug. Mooie mogelijkheid om te timmeren aan een "comeback".
Ik hoop nog steeds op Kharitov vs Lebanner; lijkt me echt wel vette pot, een echte slooppartij.

Ik zie Lebanner, samen met andere oudjes, liever niet in het hoofdtoernooi omwille van z'n stamina handicap. Geef de kans maar aan de jongere generatie met Hesdy enz.

sjaakie'tje
25-11-2010, 20:50
nou ik kan wel bevestigen dat er iemand is afgevallen uit het toernooi! er is namelijk gebelt met betrekking tot alweer(voor de 4e keer) badr hari z'n beschikbaarheid heb ik gehoord. of daniel ghita degene is die weggevallen weet ik niet. maar als ghita vandaag de blessure heeft opgelopen zit er geen verband tussen aangezien ze vorige week donderdag geloof ik hebben gebeld

Kan toch ook gewoon voor een reserve partij zijn dat ze Hari bellen?

sjaakie'tje
25-11-2010, 20:51
reserve:

Zimmerman vs Teixera

Gokje of uit goede bron?

Fan1976
25-11-2010, 21:28
Gokje of uit goede bron?


goeie bron

en ghita gaat voorlopig gewoon door, geen wijzigingen in die opzichte. en zoja wordt het Gerges.

sjaakie'tje
25-11-2010, 21:43
goeie bron

en ghita gaat voorlopig gewoon door, geen wijzigingen in die opzichte. en zoja wordt het Gerges.

Cool cool. Weten we alvast het eerste reserve gevecht! Thanks!

sjaakie'tje
26-11-2010, 20:21
Morgen weten we het en is het gedaan met het gissen! Ik ben erg benieuwd!

STERKE JERKE
26-11-2010, 22:18
Nog steeds geen nieuws hierover?

Mijn mama heeft een visioen gehad waarbij ze volgende partijen zag;

Kharitov vs Le Banner

Gerges vs Zimmerman

Edwards vs Morosanu ( superfight )

Right or wrong; who will tell?

ik had ook een visioen: harry nack tegen ome joop!

Fan1976
26-11-2010, 22:47
05:30uur in de ochtend.

redjuh
27-11-2010, 12:00
shit ik keek het meeste naar ghita vs saki uit als het gaat om kwartfinales als het zo is :( er is maar een vervanger waardig namelijk Jerome Le Banner!! die maakt gehakt van saki en dan slaat die in een slugfest overeem neer en krijgen we de prachtige JLB vs Aerts finale!

ik ben een zeergroteJLB fan, maar punt 1: hij verdient het na het weglopen voor die extra ronde, imo niet om nog voor het toernooi mee te doen, en punt 2, hij gaat echt geen gehakt maken van saki. Ik zie Saki als gevaarlijke outsider voor de titel.

Vince
27-11-2010, 12:27
[Reserve Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R]
Ewerton Teixeira (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?SO=&country=&weight=&weight2=&index=teixeira) (Brazil / Kyokushin Kaikan)
VS
Errol Zimmerman (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?SO=&country=&weight=&weight2=&index=errol_zimmerman) (Curacau / Golden Glory)

[Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R]
Sergey Kharitonov (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?SO=&country=&weight=&weight2=&index=sergey_kharitonov) (Russia / Golden Glory)
VS
Singh "Heart" Jaideep (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?SO=&country=&weight=&weight2=&index=singh_heart_jaideep) (India / POWER OF DREAM)

bron: http://www.k-1.co.jp/en/news/2010/1127_wgp_01.html


En sorry Zimmerman maar ik hoop echt dat Ewerton wint gezien zijn laatste partij tegen Earts.

bananenplukster
27-11-2010, 15:03
Jaideep? Kharitonov? Reservegevecht? Waar blijft gerges dan? Zo laat de k1 zien dat ze voor de kijkcijfers gaan(fans): jaideep komt india(enorme populatie) maar is opgegroeid in japan dus kan hem ook als japanner zien(spreekt vloeiend japans) en kharitonov is rusisch als ik me niet vergis en rusland is ook een enorme land. Ik had dan liever kharitonov vs gerges gezien tenzij gerges voor iemand invalt maar goed dat is de k1

univers1l
27-11-2010, 15:58
gerges zal dan ghita gaan vervangen, zou het anders niet logisch vinden

Marchant
27-11-2010, 16:10
lijkt mij ook !

Sadix
27-11-2010, 16:32
oooooooooooh wat zou ik dat hopen zeg!!!

Ik ben sinds de Arena een gerges Fan en vind hem het echt goed doen!

OMG nu ik er aan denk : gerges vs Saki!! damn! dat wordt een knaller! winnaar daar van tegen alistair waarsschijnlijk, daaaamn!

blackadder
27-11-2010, 17:46
gerges zal dan ghita gaan vervangen, zou het anders niet logisch vinden
Is Ghita dan wel geblesseerd?

Vince
28-11-2010, 02:31
Volgens mij is het verstandig om mijn post goed te lezen en de bron ook.

vanuit de bron:
"Another Reserve fight with Hesdy Gerges will be announced soon, Mr.Tanikawa said"

ook poste ik dat Sergey Kharitonov VS Singh “HEART” Jaideep een Super fight is