PDA

View Full Version : Fedor in januari 2011 weer in de ring



Harrie Nak
20-11-2010, 10:00
Voor zover we Vadim Finkelstein mogen geloven. :)

De Google vertaling:


Voorzitter van het M-1 Global en Fedor Emelianenko manager Vadim Finkelstein zei dat zijn vechter volgende gevecht zal eindigen in januari. De exacte datum, plaats en naam van de tegenstander, volgens Finkelstein, zal binnenkort bekend worden gemaakt.

"Nu zijn we in onderhandeling met Strikeforce aan de strijd Fedor eind januari en de verlenging van het contract te houden - zei de manager -... Dit gevecht zal een tussenproduct voor hem voor een rematch met Fabricio Werdum We zijn het eens over een fatsoenlijke tegenstander, die wij stellen voor Strikeforce Misschien Dit zal de Braziliaanse Antonio da Silva, als hij erin slaagt om te winnen Valentine Overeem, of een van de talrijke veelbelovende zwaargewichten van deze organisatie. "

Finkelstein bevestigde ook dat de strijd Fedor in Japan, gepland voor New Year's Eve, niet zal plaatsvinden. "We hebben niet de Japanse zijde de juiste ondersteuning voor de organisatie van de strijd te krijgen, zodat officieel aan te kondigen dat in Japan, Fedor niet zal optreden," - zei Finkelstein.Следующий бой Фёдора Емельяненко состоится в конце января (http://www.mixfight.ru/news/2010/11/19/)

raveboy
20-11-2010, 10:21
Op een of andere manier kan ik niet meer warmlopen van Fedor.
De magie is er een beetje af, elke keer gezeur, en onderhandelingen.
Ipv gewoon vechten, gaat alles ( ook bij de UFC) alleen maar weer om geld, en zoals bij alles waar geld bij komt kijken, gaat het achteruit.
Het kickboxen wat K-1 regels hanteerd , de UFC vechters die alleen tegen elkaar vechten, de andere vechters die weer maanden moeten onderhandelen.

Waarom niet gewoon vechten?
Hoe meer het op tv gaat komen, hoe meer partijen zich ermee gaan bemoeien, met gages, regels aanpassen en tijden verkorten ( voor de kijkers ) en hoe minder ze kunnen vechten.

Als ik moet kiezen wat ik ga kijken, zijn het toch de Muay Thai partijen of oude Pride gevechten, waar het nog wat puurder was ( in ieder geval meer als nu )

Kemal
20-11-2010, 13:05
ik ben wel benieuwd wat het gaat worden...

Pahlavan
20-11-2010, 13:28
Op een of andere manier kan ik niet meer warmlopen van Fedor.
De magie is er een beetje af, elke keer gezeur, en onderhandelingen.
Ipv gewoon vechten, gaat alles ( ook bij de UFC) alleen maar weer om geld, en zoals bij alles waar geld bij komt kijken, gaat het achteruit.
Het kickboxen wat K-1 regels hanteerd , de UFC vechters die alleen tegen elkaar vechten, de andere vechters die weer maanden moeten onderhandelen.

Waarom niet gewoon vechten?
Hoe meer het op tv gaat komen, hoe meer partijen zich ermee gaan bemoeien, met gages, regels aanpassen en tijden verkorten ( voor de kijkers ) en hoe minder ze kunnen vechten.

Als ik moet kiezen wat ik ga kijken, zijn het toch de Muay Thai partijen of oude Pride gevechten, waar het nog wat puurder was ( in ieder geval meer als nu )

x2

ik ben al dat gebitch en welles nietes spelletjes rondom fedor en m-1 wel zat.
zoals ik al eerder zei... vind het echt doodzonde dat een topper als fedor een kut management als m-1 heeft maarja.. blijkbaar heeft hij daar zelf niet zoveel bezwaar tegen. het liefst zie ik fedor minimaal 2x en het liefst 3x per jaar vechten alleen zal dat niet snel gebeuren denk ik.

Petrosyan188
20-11-2010, 13:53
nou met z'n allen Juppie.... nou mij doet het echt serieus helemaal niks of die wel of niet vecht wordt alleen doodmoe van die gasten daar in rusland, laat hem nou gewoon een pak slaag gaan halen bij alistair misschien dat mensen het heel snel vergeten want ze blijven die pak slaag nu steeds uitstellen

Soulbringer320
20-11-2010, 14:19
Op een of andere manier kan ik niet meer warmlopen van Fedor.
De magie is er een beetje af, elke keer gezeur, en onderhandelingen.
Ipv gewoon vechten, gaat alles ( ook bij de UFC) alleen maar weer om geld, en zoals bij alles waar geld bij komt kijken, gaat het achteruit.
Het kickboxen wat K-1 regels hanteerd , de UFC vechters die alleen tegen elkaar vechten, de andere vechters die weer maanden moeten onderhandelen.

Waarom niet gewoon vechten?
Hoe meer het op tv gaat komen, hoe meer partijen zich ermee gaan bemoeien, met gages, regels aanpassen en tijden verkorten ( voor de kijkers ) en hoe minder ze kunnen vechten.

Als ik moet kiezen wat ik ga kijken, zijn het toch de Muay Thai partijen of oude Pride gevechten, waar het nog wat puurder was ( in ieder geval meer als nu )

Dat heb ik een beetje ook...
Maar mezelf kennende, zit ik toch weer als eerste achter Google om te uitslag te zoeken van zijn nieuwe wedstrijd...:lol:

Harrie Nak
20-11-2010, 14:43
Misschien een ййn-tweetje tussen de gebroeders Overeem? :thup:

Valentijn slaat Big Foot er een paar maanden uit, en Alistair schuift zijn vakantie iets op om dan tegen Fedor te kunnen knokken.