PDA

View Full Version : Gerald Harris vs. Maiquel Falcão



Marchant
21-11-2010, 23:32
Waarom werd aan het einde van ronde 1 bij die choke zo snel gestopt?
Falcão had nog zeker 6 sec over toen de toeter ging.
Hij heeft hem alsnog gewonnen maar vond het zeker raar!

http://www.mmabloodbath.com/2010/11/gerald-harris-vs-maiquel-falcao-fight.html

hier kan je het bekijken ongeveer 4:40

Samko
21-11-2010, 23:53
geen idee, maar dat is waarom falcao zo lang bleef volhouden.
dana white heeft imo gerald harris zijn carriere een beetje geruineerd.

we gaan ff een tegenstander zoeken om gerald harris aan een win te halen en cutten die vechter erna.. moet ie net de middleweight met de beste striking eruit pikken.. facepalmde mezelf toen ik deze MM al zag.

marrilia
22-11-2010, 10:01
zat 123 te kijken en dacht aan het eind van de eerste ronde al dat de timer niet helemaal synchroon liep met de officiële tijd.
even teruggeskipt naar het begin om te kijken wanneer de timer onderin begon te lopen,die begon exact op tijd.
als je goed luistert hoor je ook de 10 seconden clap ongeveer 3 seconden voordat de toeter gaat,vond het daarom niet vreemd dat hij die choke niet los wilde laten,hij had het ook door dat hij genaaid werd.

wat ik wel vreemd vond is dat er zo weinig ophef over gemaakt word,als ik het zag dan zijn er naar mijn mening toch wel meer die het gezien hebben

Kemal
22-11-2010, 11:01
erg vreemd dit, klopte hij ook niet af dan..naderhand hoorde hij pas dat ie was gered door de toeter...

Slome
22-11-2010, 16:50
ik had pcies t zelfde, TIK TIK, en 4 seconde daarna was het tijd.... terwijl Harris zou gaan kloppen(zeker wete - of slapen) maar hier zit een luchtje aan...

Marchant
23-11-2010, 13:24
Weet niemand de rede??

marrilia
23-11-2010, 13:27
Er staat nu wat hierover op middleeasy

dirk5
23-11-2010, 13:33
Weet niemand de rede??

lijkt me duidelijk, iemand binnen de UFC wilde niet dat Falcao zou winnen of dat Harris zou verliezen.

Als de wedstrijd nog 7 sec langer had geduurd dan had Harris getikt..... of getukt...

wrestler_nl
23-11-2010, 15:46
lijkt me duidelijk, iemand binnen de UFC wilde niet dat Falcao zou winnen of dat Harris zou verliezen.

Als de wedstrijd nog 7 sec langer had geduurd dan had Harris getikt..... of getukt...

waarom praat je onzin?

dirk5
23-11-2010, 16:02
waarom praat je onzin?

nou, dan kom maar eens met een andere verklaring waarom deze ronde 7 seconden korter duurde dan elke andere wedsrijd bij de UFC?

ben benieuwd...

wrestler_nl
23-11-2010, 16:05
nou, dan kom maar eens met een andere verklaring waarom deze ronde 7 seconden korter duurde dan elke andere wedsrijd bij de UFC?

ben benieuwd...

Ook de man/vrouw die de time bijhoudt is MAAR een mens.

dirk5
23-11-2010, 16:09
Ook de man/vrouw die de time bijhoudt is MAAR een mens.

haha, en dat mens telt die 5 minuten zelf seconde voor seconde af? ik zeg stopwatch....

Volgensmij is degene die de horn doet voor het einde van de wedstrijd dezelfde als degene die het geluid met 2 stokjes doet. beetje vreemd, op de 10 seconden nog goed zitten en 3 seconden erna helemaal het spoor bijster zijn...

I call shenanigans!

wrestler_nl
23-11-2010, 16:19
haha, en dat mens telt die 5 minuten zelf seconde voor seconde af? ik zeg stopwatch....

Volgensmij is degene die de horn doet voor het einde van de wedstrijd dezelfde als degene die het geluid met 2 stokjes doet. beetje vreemd, op de 10 seconden nog goed zitten en 3 seconden erna helemaal het spoor bijster zijn...

I call shenanigans!

het was ook zo'n gevoelig match-up harris vs falcao...
echt belangerijk man lool ( sarcasme)!


whatever makes you sleep better mate :-)

dirk5
23-11-2010, 16:25
haha, ik kom met een degelijk punt en dan is het ineens niet meer belangrijk?

Het is juist belangrijk er nu achter aan te gaan, wat als het in ronde 5 was gebeurd bij Sonnen-Silva, was het dan wel erg geweest? Had je dan wel iets gehad van: dit klopt niet.

wrestler_nl
23-11-2010, 16:30
haha, ik kom met een degelijk punt en dan is het ineens niet meer belangrijk?

Het is juist belangrijk er nu achter aan te gaan, wat als het in ronde 5 was gebeurd bij Sonnen-Silva, was het dan wel erg geweest? Had je dan wel iets gehad van: dit klopt niet.

lol @ degelijk punt hahahahahaha

Boutsen83
23-11-2010, 16:47
sommige partijen in de Ufc mogen van mij wel wat korter duren, zoo boooring zijn ze ;)

dirk5
23-11-2010, 16:49
lol @ degelijk punt hahahahahaha

jij vind het dus geen degelijk punt dat iemand die er voor zijn werk zit geen 3 en 10 seconden door elkaar kan halen?

Het gebeurd jou ook vaker of wat?

steftheboxer
23-11-2010, 17:12
ik vindt zeker dat Dirk5 een punt heeft. De bel gaat zes seconden eerder als dat de ronde is afgelopen, een vechter ligt in een choke en staat op het punt om af te kloppen en is dus in feite saved by the bell...ik vindt het ook een zeer raar verhaal en het lijkt wel of er iemand aan de touwtjes trekt binnen de UFC om de boel te sturen....

Zal even kijken wat de buitenlandse MMA sites hierover schrijven

steftheboxer
23-11-2010, 17:15
hoppa

http://www.cagepotato.com/timing-error-robs-maiquel-falcao-submission-victory-ufc-123

het kan Falcao zomaar 80K aan een submission of the night hebben gekost

steftheboxer
23-11-2010, 17:16
http://www.bloodyelbow.com/2010/11/22/1831038/ufc-123-controversy-seven-seconds-missing-from-falcao-vs-harris

Tbrd
23-11-2010, 17:25
De klok die in beeld staat is niet de officiele klok, en het gebeurt weleens dat deze twee niet synchroon lopen en de tijd onderin beeld verdwijnt dan. Zie je ook weleens bij bokswedstrijden. Echter: het schijnt dat als je met een stopwatch de tijd bijhoudt, de ronde inderdaad voortijdig is beeindigd.

wrestler_nl
23-11-2010, 18:29
http://data.boomerang.nl/m/moef/image/ga-toch-krassen/s600/ga-toch-krassen.jpg
jij vind het dus geen degelijk punt dat iemand die er voor zijn werk zit geen 3 en 10 seconden door elkaar kan halen?

Het gebeurd jou ook vaker of wat?

lanski
23-11-2010, 21:38
Ik zit er zo nu en dan op dit forum en ik kan niet geloven, dat forumlid (fan) er best wel nonchalant over denkt.
is hij wel een fan of heeft hij nooit op een sport gezeten?? want 5 minuten is 5 minuten en niet eerder.

vergeet niet UFC is qua organisatie strak, dus kom mij niet uitleggen dat dat een fout of iets is.

Dat wil ik wel eens zien bij mij favoriete voetbalteam ado den haag http://www.haarlemsdagblad.nl/multimedia/dynamic/01538/img-220210-172_onl_1538545j.jpg
by the way wat ik wil zeggen is spelregels zijn spelregels net als hoe je wetten hebt anders kijk ik net zo goed rioheroes heb je helemaal geen regels only PAIN!!!!!

En uuhh Mr.Wrestler ga jij maar ff fietsen stelen.

Pindakaas
23-11-2010, 23:47
Commission to Investigate First-Round Ending of Harris vs. Falcao -- MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2010/11/23/michigan-commission-to-investigate-alleged-premature-ending-of-u/)



"We have initiated a complaint in the matter," Carr said. "We essentially are going to be pursuing an investigation to determine the facts, and if necessary, take whatever measures are necessary to address the issue."
For the record, the UFC does not employ or choose the judges, timekeepers or referees who are assigned to work the fights.

Laatste lijkt me wel belangrijk in deze discussie haha