PDA

View Full Version : Titleshot? Ja of nee en je reden. (spoiler)



GilbertYvelFan24
22-11-2010, 15:40
Na zijn 7de overwinning op rij in de UFC vind ik dat George Sotiropoulos een titleshot verdient of in ieder geval een wedstrijd tegen een top-contender.
Bijv een wedstrijd tegen de winnaar van Guida - Gomi of Florian - Dunham.

Maar nu moet hij opeens tegen Dennis Siver vechten in Februari.
Siver is imo meer een gatekeeper dan een contender of wtf dan ook.

Hoe denken jullie hierover?

Dragao
22-11-2010, 15:45
Event wordt gehouden in Australie en daar hebben ze ook bekende lokale vechters nodig lijkt mij.
Daarnaast moet hij nog even wachten , want je krijgt ook nog de fusie van WEC en UFC. Als daar uiteindelijk de kampioen uit komt, dan zal hij een title shot krijgen.

Kemal
22-11-2010, 15:48
Ik vind dat, als hij wint van Siver er wel een titleshot moet komen!

dirk5
22-11-2010, 16:00
een Titleshot verdien je in de UFC door tickets te verkopen...

Petrosyan188
22-11-2010, 16:07
vreemd dat dan de uitdager vaak wint... blijkbaar moet je ook een potje kunnen vechten, achja je kunt ook 2jaar lang wachten op een titleshot zoals in SF

Mule-Kick
22-11-2010, 16:17
Titleshot zal moeilijk gaan voorlopig omdat eerst Edgar/Maynard moet plaatsvinden en de winnaar daarvan moet tegen wie dan ook WEC lightweight champ is om de titels te unifyen. Het is goed dat ze hem bezig houden ondertussen maar vind Siver wel niet echt een waardig tegenstander op dit moment eigenlijk, maarja maybe willen ze voorkomen dat hij verliest... zeker aangezien het in Australie is..

dirk5
22-11-2010, 16:18
vreemd dat dan de uitdager vaak wint... blijkbaar moet je ook een potje kunnen vechten, achja je kunt ook 2jaar lang wachten op een titleshot zoals in SF

Ik snap dat jij pas kort in de sport zit en er gewoon niet zo veel vanaf weet :) , maar strikeforce en UFC kun je niet met elkaar vergelijken, snap dus ook niet waarom je dit maar blijft doen....

Natuurlijk moet je kunnen vechten, maar in de UFC telt het gewoon mee hoe bekend je bent en hoeveel kaarten je verkoopt (lesnar - JDS). Jij mag dit natuurlijk ontkennen als je wilt. :)

GnP
22-11-2010, 16:22
na 5 reacties al off-topic, sterk!

tuurlijk moet hij binnen afzienbare tijd een titleshot krijgen!

Sadix
22-11-2010, 16:31
geef dirk wel gelijk in deze.

universele
22-11-2010, 19:38
Gun hem wel een shot. maar zoals anderen al aangeven hebben.
eerst tegen een contender en wec/ufc een champ laten krijgen.
Dan mag hij daar tegen vechten na zijn Winst op de contender.

wrestler_nl
22-11-2010, 21:27
Sotripolous verdient idd een topcontender ipv Denis Siver.
Ik zie hem het liefst tegen een kenny florian oid

CannieY
22-11-2010, 21:37
Laat 'em eerst maar eens vechten tegen een lijstje van who is who vechters in de diepe LW divisie (Diaz, Davis, Kenflo, Diego Sanchez, Tibau, BJ penn (?), Tyson Griffin, Sean Sherk enz)