PDA

View Full Version : Badr Hari wordt binnen een uur vrijgelaten



Fasada
23-11-2010, 14:01
Via twitter van showtime...

Badr Hari will be released from prision within an hour

Tykill
23-11-2010, 14:09
hide the kids!

rafi
23-11-2010, 14:22
mooi

BiCkOnE
23-11-2010, 14:51
duidelijk....

Strange Cutbean
23-11-2010, 15:02
Badr Hari weer op vrije voeten - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/52692/badr-hari-weer-op-vrije-voeten)

gieloe
23-11-2010, 15:12
jammer...

Kemal
23-11-2010, 15:16
ok dan..
ben benieuwd hoe het afloopt.

tnk2k
23-11-2010, 15:27
hide the kids!

:rotflmao:

wrestler_nl
23-11-2010, 15:42
Kickbokser Badr Hari voorlopig op vrije voeten (http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBoQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.trouw.nl%2Fnieuws%2Fnederland %2Farticle3309931.ece%2FKickbokser_Badr_Hari_voorl opig_op_vrije_voeten.html&ei=cMTrTNGGHc2G4ga7vdWYAQ&usg=AFQjCNEV5AEEFMnZFKOhVUo9TKjkNq_D-g)

tnk2k
23-11-2010, 15:46
Kickbokser Badr Hari voorlopig op vrije voeten - Trouw (http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBoQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.trouw.nl%2Fnieuws%2Fnederland %2Farticle3309931.ece%2FKickbokser_Badr_Hari_voorl opig_op_vrije_voeten.html&ei=cMTrTNGGHc2G4ga7vdWYAQ&usg=AFQjCNEV5AEEFMnZFKOhVUo9TKjkNq_D-g)


"De bewuste portier heeft geen aangifte gedaan tegen Badr Hari. Hij beweerde eerder door de politie onder druk te zijn gezet om een verklaring tegen de verdachte af te leggen en zegt de kickbokser nog nooit te hebben gezien. Er gaan geruchten dat hij is betaald.
"

BJJrajawali
23-11-2010, 17:51
op naar het volgende delict

sergio2285
23-11-2010, 17:53
op naar het volgende delict

x2

Petrosyan188
23-11-2010, 18:03
lekker positief allemaal weer..

Mr.dragon
23-11-2010, 18:14
Deze zaak komt toch niet rond. Laat het recht zegevieren.

Illest
23-11-2010, 18:15
de man wordt aanbeden...zal ook altijd zo blijven....als normaal denkend mens en oprechte fan vd K1 hoopte ik hem voor jaren niet meer terug te zien....lekker rehabiliteren die hap.....
maar straks staat hij weer te knokken en is iedereen weer lyrisch over hem....

hij komt er gewoon mee weg en klaar....

jammer van onze mooie sport dit, maar niks aan te doen.

Mijn neefjes laat ik never nooit meer bij Mike's gym trainen!!

Irishrover
23-11-2010, 18:26
de man wordt aanbeden...zal ook altijd zo blijven....als normaal denkend mens en oprechte fan vd K1 hoopte ik hem voor jaren niet meer terug te zien....lekker rehabiliteren die hap.....
maar straks staat hij weer te knokken en is iedereen weer lyrisch over hem....

hij komt er gewoon mee weg en klaar....

jammer van onze mooie sport dit, maar niks aan te doen.

Mijn neefjes laat ik never nooit meer bij Mike's gym trainen!!

Omdat Badr 'verdacht' word van een delict, laat jij je neefjes niet meer trainen bij Mike's gym ?
haha, Illest boy, blijf ademen & reageer wanneer je je afgunst onder controle kunt houden.

Straight
23-11-2010, 18:27
de man wordt aanbeden...zal ook altijd zo blijven....als normaal denkend mens en oprechte fan vd K1 hoopte ik hem voor jaren niet meer terug te zien....lekker rehabiliteren die hap.....
maar straks staat hij weer te knokken en is iedereen weer lyrisch over hem....

hij komt er gewoon mee weg en klaar....

jammer van onze mooie sport dit, maar niks aan te doen.

Mijn neefjes laat ik never nooit meer bij Mike's gym trainen!!

Een normaal denkend oprechte fan van de K1 (zoals die nu is) is iets wat niet klopt. Na de rest van je post gelezen te hebben weet ik wat er niet bij jou klopt. Dat je een oprechte fan bent dat geloof ik wel en dat ook zo wel zijn....

Petrosyan188
23-11-2010, 18:31
de man wordt niet zomaar aanbeden... en dat heeft niet te maken met z'n slechte gedrag maar vanwege z'n vechtstijl(begint een cliché te worden) en we moeten dit voorval niet overdrijven, tuurlijk dit moet je niet doen maar in engeland bv. is dit heel gebruikelijk.. hoe vaak hoor je dit soort dingen niet met voetballers en portiers en hoezo komt die er gewoon mee weg?? hij zal vast een dikke boete betaald hebben en heeft vastgezeten, ik ken niet de eisen van een mishandeling maar als ik na ga dat je soms hoort dat als je iemand vermoord maar 4 a 5 jaar krijgt zul je voor mishandeling toch niet hem jaren vastsluiten zoals jij hoopt en we weten op de dag van vandaag nog steeds niet of die wel iemand echt heeft mishandeld trouwens en misschien wel de meest sportieve vechter van k1 traint bij mike's gym namelijk melvin manhoef is dat dan ook de 'schuld' van mike's gym

Illest
23-11-2010, 19:22
de man wordt niet zomaar aanbeden... en dat heeft niet te maken met z'n slechte gedrag maar vanwege z'n vechtstijl(begint een cliché te worden) en we moeten dit voorval niet overdrijven, tuurlijk dit moet je niet doen maar in engeland bv. is dit heel gebruikelijk.. hoe vaak hoor je dit soort dingen niet met voetballers en portiers en hoezo komt die er gewoon mee weg?? hij zal vast een dikke boete betaald hebben en heeft vastgezeten, ik ken niet de eisen van een mishandeling maar als ik na ga dat je soms hoort dat als je iemand vermoord maar 4 a 5 jaar krijgt zul je voor mishandeling toch niet hem jaren vastsluiten zoals jij hoopt en we weten op de dag van vandaag nog steeds niet of die wel iemand echt heeft mishandeld trouwens en misschien wel de meest sportieve vechter van k1 traint bij mike's gym namelijk melvin manhoef is dat dan ook de 'schuld' van mike's gym

ik wil niet het risico nemen dat ze hem als voorbeeld gaan zien en aangezien hij uitkomt voor die gym, laat ik ze daar niet meer trainen...

maar ach...who cares....ik vind het allemaal best zo....iedereen wel denk ik

lumberjack24
23-11-2010, 19:35
ik denk toch datie vecht op 11dec.als noord korea japan niet aanvalt

ArjanV
23-11-2010, 19:39
Hij moet zich beschikbaar houden dat wil volgens mij zeggen dat hij het land niet mag verlaten...
Gold voor mij destijds in ieder geval wel...

LeeMurray
23-11-2010, 19:39
Ben blij voor hem en ik hoop hem, net zoals de meeste liefhebbers, snel weer in de ring te zien.

ik wil niet het risico nemen dat ze hem als voorbeeld gaan zien en aangezien hij uitkomt voor die gym, laat ik ze daar niet meer trainen...

maar ach...who cares....ik vind het allemaal best zo....iedereen wel denk ik
Ik respecteer je mening, maar wat heeft die gym te maken met de daden van één lid? Hij is niet eens veroordeeld voor de vermeende mishandeling. Je zei in een eerdere post: "hij komt ermee weg." Heb jij Badr daadwerkelijk iemand zien mishandelen of ken jij getuigen? Anders vind ik dit erg ver gaan.

Illest
23-11-2010, 19:44
Ben blij voor hem en ik hoop hem, net zoals de meeste liefhebbers, snel weer in de ring te zien.

Ik respecteer je mening, maar wat heeft die gym te maken met de daden van één lid? Hij is niet eens veroordeeld voor de vermeende mishandeling. Je zei in een eerdere post: "hij komt ermee weg." Heb jij Badr daadwerkelijk iemand zien mishandelen of ken jij getuigen? Anders vind ik dit erg ver gaan.

Hij komt uit voor die gym....die mishandeling is een ding op zich.....die onsportieve acties zijn ook ronduit belachelijk.....

en nee het is niet bewezen, maar dat zegt mij helemaal niks.....sorry maar een ieder zijn mening toch

BJJrajawali
23-11-2010, 19:58
Nou..... die Manhoef heeft toch ook een aardig strafblad dacht ik zo.. ik zie een theorie hahah

En Joeri heeft een hele verdachte achternaam by the way

LeeMurray
23-11-2010, 20:06
Hij komt uit voor die gym....die mishandeling is een ding op zich.....die onsportieve acties zijn ook ronduit belachelijk.....

en nee het is niet bewezen, maar dat zegt mij helemaal niks.....sorry maar een ieder zijn mening toch
Als ik je posts in deze topic analyseer krijg ik de indruk dat je het gevoel hebt dat Badr niet zijn juiste 'straf' krijgt voor al zijn misdragingen (binnen en buiten de ring). Ik kan ernaast zitten dat je het gevoel hebt dat ie de dans steeds ontspringt. Ik denk dat jij niet de enige bent die dat gevoel heeft (als mijn analyse klopt).

Met die onsportieve acties heb je m.i. wel een punt. Als hij een minder grote naam was zou het anders zijn afgelopen met 'm...

Marchant
23-11-2010, 20:43
Omdat Badr 'verdacht' word van een delict, laat jij je neefjes niet meer trainen bij Mike's gym ?
haha, Illest boy, blijf ademen & reageer wanneer je je afgunst onder controle kunt houden.

Waar maak jij dan weer afgunst van?
Hij wil zijn neefjes schijnbaar niet laten trainen daar waar iemand geen sportieve gedrag vertoond en daardoor dus misschien in zijn ogen geen goed voorbeeld figuur is voor zijn neefjes. het feit dat hij nu weer 'verdacht' word van een delict kan de desbetreffende druppel zijn.

Illest
23-11-2010, 21:46
Als ik je posts in deze topic analyseer krijg ik de indruk dat je het gevoel hebt dat Badr niet zijn juiste 'straf' krijgt voor al zijn misdragingen (binnen en buiten de ring). Ik kan ernaast zitten dat je het gevoel hebt dat ie de dans steeds ontspringt. Ik denk dat jij niet de enige bent die dat gevoel heeft (als mijn analyse klopt).

Met die onsportieve acties heb je m.i. wel een punt. Als hij een minder grote naam was zou het anders zijn afgelopen met 'm...

Ja klopt...het heeft ook niets te maken met afgunst of haten.....totaal niet....
Die onsportieve acties, het in verband worden gebracht met een zware mishandeling...
en toch wil iedereen hem maar weer z.s.m. in actie zien omdat het zo'n goede vechter is...

superstucie
23-11-2010, 22:28
de man wordt aanbeden...zal ook altijd zo blijven....als normaal denkend mens en oprechte fan vd K1 hoopte ik hem voor jaren niet meer terug te zien....lekker rehabiliteren die hap.....
maar straks staat hij weer te knokken en is iedereen weer lyrisch over hem....

hij komt er gewoon mee weg en klaar....

jammer van onze mooie sport dit, maar niks aan te doen.

Mijn neefjes laat ik never nooit meer bij Mike's gym trainen!!
hoezo? mogen je neefjes dat dan zelf niet bepalen?

Irishrover
23-11-2010, 22:48
Waar maak jij dan weer afgunst van?
Hij wil zijn neefjes schijnbaar niet laten trainen daar waar iemand geen sportieve gedrag vertoond en daardoor dus misschien in zijn ogen geen goed voorbeeld figuur is voor zijn neefjes. het feit dat hij nu weer 'verdacht' word van een delict kan de desbetreffende druppel zijn.

Nee, lees zijn post nog eens, zinnen als: Straks is iedereen weer lyrisch over hem ( i.a.w, ik wil niet dat hij weer alle aandacht krijgt van het publiek ) etc.
Lees de andere posts van Illest boy maar, nooit objectief altijd negatief.
Toch Illestje ? haha

Pansier
23-11-2010, 23:08
lekker positief allemaal weer..

Vindt je het raar hij verkloot toch alle kansen die hij krijgt?...

Illest
24-11-2010, 00:13
Nee, lees zijn post nog eens, zinnen als: Straks is iedereen weer lyrisch over hem ( i.a.w, ik wil niet dat hij weer alle aandacht krijgt van het publiek ) etc.
Lees de andere posts van Illest boy maar, nooit objectief altijd negatief.
Toch Illestje ? haha

blijf gewoon ontopic...je gaat nu mijn posts analyseren, maar het gaat niet om mij...
het gaat om een kickbokser die structureel onsportief of crimineel gedrag blijft vertonen..
deze zelfde kickbokser wordt, omdat ie zo goed kan vechten, toch door velen aanbeden...

Die voetballer van Ajax die laast een pistool trok voor een teamgenoot kan zijn carriere gedag zeggen....die krijgt geen 2e kans meer....geen club die zich nog in laat met zo'n speler..

Maar Badr staat straks weer gewoon op het hoogste podium te knokken.....dat is toch een beetje krom of niet?

Facade
24-11-2010, 00:48
Inderdaad kun je je afvragen of het moreel wel helemaal juist is alles door de vingers te zien omdat hij een aantrekkelijke vechter is... Waar is dan nog de grens...
Aan de andere kant is het ook weer waar dat als een vechter minder bekend is en bij een dergelijk incident betrokken zou zijn, niet eens media aandacht zou hebben gekregen en hierdoor waarschijnlijk ook gewoon door had kunnen gaan....

Petrosyan188
24-11-2010, 01:46
Die voetballer van Ajax die laast een pistool trok voor een teamgenoot kan zijn carriere gedag zeggen....die krijgt geen 2e kans meer....geen club die zich nog in laat met zo'n speler..

Maar Badr staat straks weer gewoon op het hoogste podium te knokken.....dat is toch een beetje krom of niet?

ja maar er is wel een verschil tussen een vechtpartijtje of een pistool naar iemand z'n gezicht trekken.... je gaat me toch niet zeggen dat badr de eerste sporter is die ooit een portier mishandelt?? en nu toch over voetbal gesproken, in engeland notabene is het gewoon geen nieuws meer als een voetballer een portier mishandelt komt daar zovaak voor..

blackadder
24-11-2010, 02:06
nooit objectief.

Dat zegt ook precies de juiste.
:lol:

Marchant
24-11-2010, 08:20
Nee, lees zijn post nog eens, zinnen als: Straks is iedereen weer lyrisch over hem ( i.a.w, ik wil niet dat hij weer alle aandacht krijgt van het publiek ) etc.
Lees de andere posts van Illest boy maar, nooit objectief altijd negatief.
Toch Illestje ? haha


:confused: Oke dit heeft een geschiedenis,
Ik bevatten het al niet ;)

Wiseguy
24-11-2010, 10:20
blijf gewoon ontopic...je gaat nu mijn posts analyseren, maar het gaat niet om mij...
het gaat om een kickbokser die structureel onsportief of crimineel gedrag blijft vertonen..
deze zelfde kickbokser wordt, omdat ie zo goed kan vechten, toch door velen aanbeden...

Die voetballer van Ajax die laast een pistool trok voor een teamgenoot kan zijn carriere gedag zeggen....die krijgt geen 2e kans meer....geen club die zich nog in laat met zo'n speler..

Maar Badr staat straks weer gewoon op het hoogste podium te knokken.....dat is toch een beetje krom of niet?

Wat een slechte vergelijking.

Mattie73
24-11-2010, 10:25
het gaat om een kickbokser die structureel onsportief of crimineel gedrag blijft vertonen..
deze zelfde kickbokser wordt, omdat ie zo goed kan vechten, toch door velen aanbeden...


Vechters als bijvoorbeeld Andre Brilleman en Peter Smit waren ook geen koorknaapjes maar die worden ook door vele vechtsportfans aanbeden. Maar als het Badr betreft schreeuw jij altijd moord en brand. Wat een selectieve verontwaardiging!

micha
24-11-2010, 10:36
ik hoop hem weer snel in de ring te zien

Illest
24-11-2010, 11:58
Vechters als bijvoorbeeld Andre Brilleman en Peter Smit waren ook geen koorknaapjes maar die worden ook door vele vechtsportfans aanbeden. Maar als het Badr betreft schreeuw jij altijd moord en brand. Wat een selectieve verontwaardiging!

selectief? ik heb nooit iets gehad met dat soort vechters dus ook Hari niet....

@ Wiseguy:

Ik vind het gewoon krom allemaal....maar een ieder zijn mening toch

Ch3f1
24-11-2010, 12:46
ja maar er is wel een verschil tussen een vechtpartijtje of een pistool naar iemand z'n gezicht trekken.... je gaat me toch niet zeggen dat badr de eerste sporter is die ooit een portier mishandelt?? en nu toch over voetbal gesproken, in engeland notabene is het gewoon geen nieuws meer als een voetballer een portier mishandelt komt daar zovaak voor..

Volgens mij was er ooit een voetballer die door roekeloos rijgedrag iemand met zijn auto dood reed en daarna gewoon nog jaren in het Nederlands elftal speelde...

blackadder
24-11-2010, 14:35
Volgens mij was er ooit een voetballer die door roekeloos rijgedrag iemand met zijn auto dood reed en daarna gewoon nog jaren in het Nederlands elftal speelde...
Had het hele Nederlandse elftal zich niet eens in Denemarken tegoed gedaan aan drugs en dwangs protituees?
En die doodrijder had toch ook nog eens gezellig meegedaan met een groepsverkrachting toch?

Glen
24-11-2010, 14:53
ja maar er is wel een verschil tussen een vechtpartijtje of een pistool naar iemand z'n gezicht trekken....
Louis van Gaal zou zeggen: 'Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?'
Vechtpartijtje?? Die portier komt de veiligheidscontrole op Schiphol niet meer voorbij met al dat ijzer in zijn knikker..
Die vechtpartij heeft plaatsgevonden..
Die voetballer heeft 'alleen' gedreigd, dus niet geschoten..
Wat een vergelijking...
Fan zijn is één ding maar altijd maar recht praten wat krom is deugt voor mij ook niet.

Illest
24-11-2010, 14:55
Louis van Gaal zou zeggen: 'Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?'
Vechtpartijtje?? Die portier komt de veiligheidscontrole op Schiphol niet meer voorbij met al dat ijzer in zijn knikker..
Die vechtpartij heeft plaatsgevonden..
Die voetballer heeft 'alleen' gedreigd, dus niet geschoten..
Wat een vergelijking...
Fan zijn is één ding maar altijd maar recht praten wat krom is deugt voor mij ook niet.

helemaal mee eens!

Peter0711
24-11-2010, 15:00
ja maar er is wel een verschil tussen een vechtpartijtje of een pistool naar iemand z'n gezicht trekken.... je gaat me toch niet zeggen dat badr de eerste sporter is die ooit een portier mishandelt?? en nu toch over voetbal gesproken, in engeland notabene is het gewoon geen nieuws meer als een voetballer een portier mishandelt komt daar zovaak voor..

Zo blijft het appels met peren vergelijken.. Als er 2 mensen exact hetzelfde auto ongeluk is,waarvan er 1 een hele normale auto is,en de andere een uitgebouwd GTI'tje.. Dan zeg je ook makkelijker bij de GTI "eigen schuld!" Het is allemaal ook een beetje doordat Badr deze reaktie zelf op zich afgeroepen heeft met zijn "Bad Boy" image .. Als je dan keer op keer je naam eer aan doet,moet ie ook niet gaan janken (ook zijn Fans niet) als hij dan ook met ze reet op de blaren moet zitten... (erger als ander die in een soortgelijke situatie terecht komt)

Vindt Badr een bijzonder goeie vechter,maar deze discussie keer op keer vindt ik persoonlijk echt onnodig,de reaktie van de meerdere is naar mijn idee gewoon vanzelfsprekend!

Illest
24-11-2010, 15:01
Volgens mij was er ooit een voetballer die door roekeloos rijgedrag iemand met zijn auto dood reed en daarna gewoon nog jaren in het Nederlands elftal speelde...

Je vergelijkt Patrick Kluivert nu met Badr Hari.....

apart zeg

Peter0711
24-11-2010, 15:04
Louis van Gaal zou zeggen: 'Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?'
Vechtpartijtje?? Die portier komt de veiligheidscontrole op Schiphol niet meer voorbij met al dat ijzer in zijn knikker..
Die vechtpartij heeft plaatsgevonden..
Die voetballer heeft 'alleen' gedreigd, dus niet geschoten..
Wat een vergelijking...
Fan zijn is één ding maar altijd maar recht praten wat krom is deugt voor mij ook niet.


Inderd!

Sendur
24-11-2010, 15:07
En het word weer zon jank topic met zeikende mensen.

Peter0711
24-11-2010, 15:09
@ Sendur Welkom in een Badr Hari topic....

(Wel een beetje pot verwijt de ketel hoor!) :D

univers1l
24-11-2010, 15:49
ook al zou badr hiervoor 10 jaar straf krijgen, voor de haatdragende zal het nog niet genoeg zijn en over 10 jaar weer verder zeiken. en wat de fans betreft niet alles is goed te praten, bij sommige posts denk ik dat badr daar zelfs boos over zou worden omdat er namens hem gesproken wordt.

Darkness
24-11-2010, 16:11
BADR HARI the king of the ring!! nu jij weer eindelijk hard kan trainen zal iedereen van je genieten! zelfs je haters haha

Hans Vos
24-11-2010, 16:18
zinloze discussie , jullie gaan er allemaal van uit dat hij het gedaan heeft maar dat staat helemaal niet vast . ze laten hem namelijk niet voor niets lopen . je bent in nederland gelukkig nog steeds onschuldig tenzij het tegendeel bewezen word . en laat dat tegendeel in dit geval blijkbaar niet aanwezig zijn . . daar komt nog bij dat als hij het gedaan heeft ,en ik zeg duidelijk als , het helemaal niet zo geweest hoeft te zijn dat badr het uitgelokt heeft . hij kan wel geprovoceerd zijn . er zat zat portiers die helemaal strak van de rotzooi aan de deur staan en zich on overwinnelijk achten en er niet staan voor de rust in de zaak maar voor de kick . misschien heeft zo 1 nu wel de verkeerde getroffen . wat ik er mee wil zeggen is dat dit verhaal misschien wel meer haken en ogen heeft dan jullie denken . badr gewoon de ring weer in en iedereen op houden met zeiken .
ik kan zo uit mijn hoofd wel 10 ex topvechters opschrijven waarvoor iedereen op gala,s voor op de banken ging maar zeker geen lievertjes waren met in het gewone leven erg losse handjes . altijd nog beter dan tasjes roven van oma . ik weet ook zeker dat er onder het stelletje moraal ridders die over badr oordelen ook een stel erg ondeugende jongens zitten . hoe voelt dat nu ????? boter op je hoofd ?? gr hans

rafi
24-11-2010, 16:28
helemaal mee eens, mooi stuk.

Wiseguy
24-11-2010, 16:29
Louis van Gaal zou zeggen: 'Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?'
Vechtpartijtje?? Die portier komt de veiligheidscontrole op Schiphol niet meer voorbij met al dat ijzer in zijn knikker..
Die vechtpartij heeft plaatsgevonden..
Die voetballer heeft 'alleen' gedreigd, dus niet geschoten..
Wat een vergelijking...
Fan zijn is één ding maar altijd maar recht praten wat krom is deugt voor mij ook niet.

Weet jij iets wat het OM niet weet? Volgens mij is hij nog altijd niet veroordeeld.

univers1l
24-11-2010, 16:31
zinloze discussie , jullie gaan er allemaal van uit dat hij het gedaan heeft maar dat staat helemaal niet vast . ze laten hem namelijk niet voor niets lopen . je bent in nederland gelukkig nog steeds onschuldig tenzij het tegendeel bewezen word . en laat dat tegendeel in dit geval blijkbaar niet aanwezig zijn . . daar komt nog bij dat als hij het gedaan heeft ,en ik zeg duidelijk als , het helemaal niet zo geweest hoeft te zijn dat badr het uitgelokt heeft . hij kan wel geprovoceerd zijn . er zat zat portiers die helemaal strak van de rotzooi aan de deur staan en zich on overwinnelijk achten en er niet staan voor de rust in de zaak maar voor de kick . misschien heeft zo 1 nu wel de verkeerde getroffen . wat ik er mee wil zeggen is dat dit verhaal misschien wel meer haken en ogen heeft dan jullie denken . badr gewoon de ring weer in en iedereen op houden met zeiken .
ik kan zo uit mijn hoofd wel 10 ex topvechters opschrijven waarvoor iedereen op gala,s voor op de banken ging maar zeker geen lievertjes waren met in het gewone leven erg losse handjes . altijd nog beter dan tasjes roven van oma . ik weet ook zeker dat er onder het stelletje moraal ridders die over badr oordelen ook een stel erg ondeugende jongens zitten . hoe voelt dat nu ????? boter op je hoofd ?? gr hans

:thup:

Irishrover
24-11-2010, 16:32
blijf gewoon ontopic...je gaat nu mijn posts analyseren, maar het gaat niet om mij...
het gaat om een kickbokser die structureel onsportief of crimineel gedrag blijft vertonen..
deze zelfde kickbokser wordt, omdat ie zo goed kan vechten, toch door velen aanbeden...

Die voetballer van Ajax die laast een pistool trok voor een teamgenoot kan zijn carriere gedag zeggen....die krijgt geen 2e kans meer....geen club die zich nog in laat met zo'n speler..

Maar Badr staat straks weer gewoon op het hoogste podium te knokken.....dat is toch een beetje krom of niet?

Jij trekt de conclusie alsof Badr die gozer echt heeft neergemept, dat over onsportief gedrag ben ik het met je eens. Dat hoeft hij niet weer te flikken.

ArjanV
24-11-2010, 16:39
Want anders????

Zal ik het zeggen? Helemaal niets! Dan gaat het gewoon door zoals het altijd is gegaan...

citrusfruit
24-11-2010, 16:48
Zullen we anders gewoon de uitspraak even afwachten? Ik hoop op vrijspraak. Ik (en jullie waarschijnlijk ook) zit straks weer te smullen als hij de ring in stapt.

PS. Oei, volgende post moet ik op voor mijn gele band

Mattie73
24-11-2010, 17:16
zinloze discussie , jullie gaan er allemaal van uit dat hij het gedaan heeft maar dat staat helemaal niet vast . ze laten hem namelijk niet voor niets lopen . je bent in nederland gelukkig nog steeds onschuldig tenzij het tegendeel bewezen word . en laat dat tegendeel in dit geval blijkbaar niet aanwezig zijn . . daar komt nog bij dat als hij het gedaan heeft ,en ik zeg duidelijk als , het helemaal niet zo geweest hoeft te zijn dat badr het uitgelokt heeft . hij kan wel geprovoceerd zijn . er zat zat portiers die helemaal strak van de rotzooi aan de deur staan en zich on overwinnelijk achten en er niet staan voor de rust in de zaak maar voor de kick . misschien heeft zo 1 nu wel de verkeerde getroffen . wat ik er mee wil zeggen is dat dit verhaal misschien wel meer haken en ogen heeft dan jullie denken . badr gewoon de ring weer in en iedereen op houden met zeiken .
ik kan zo uit mijn hoofd wel 10 ex topvechters opschrijven waarvoor iedereen op gala,s voor op de banken ging maar zeker geen lievertjes waren met in het gewone leven erg losse handjes . altijd nog beter dan tasjes roven van oma . ik weet ook zeker dat er onder het stelletje moraal ridders die over badr oordelen ook een stel erg ondeugende jongens zitten . hoe voelt dat nu ????? boter op je hoofd ?? gr hans


X2

:thup: Hans slaat de spijker op z'n kop

Petrosyan188
24-11-2010, 17:23
x2 hans!

achja laten we hopen iniedergeval snel in actie weer te zien en zijn fratsen zowel binnen als buiten de ring voor zich te houden

mario the count
24-11-2010, 17:45
Ik hoop voor hem dat hij vrijgesproken wordt als hij onschuldig is.

Maar 1 ding is duidelijk, Badr moet echt op zijn tellen gaan passen. Zowel binnen als buiten de ring zal hij zich moeten gaan gedragen. Ik vindt de K1 stukken mooier met Badr in het toernooi, maar ben zijn onsportief gedrag in de ring wel beu. Het zal hem niks interesseren wat ik er van vindt, maar ik denk dat heel veel mensen toch wel klaar zijn met hem als hij zo doorgaat.

Laten we ervan uit gaan dat hij onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, en dat hij in zijn rustperiode tot bezinning is gekomen. Ik hoop dat we een nieuwe sportieve badr te zien krijgen vanaf nu, en dan gun ik hem die titel ook, want puur afgaand op ringprestaties verdeint hij de titel wel en gaat hij hem zeker nog pakken.

Glen
24-11-2010, 18:12
Weet jij iets wat het OM niet weet? Volgens mij is hij nog altijd niet veroordeeld.

Jij bent precies het voorbeeld dat ik bedoel...
'Weet jij iets dat het OM niet weet' Ik noem de naam Badr Hari niet eens...
Het gaat er in mijn reactie niet om WIE het heeft gedaan...het gaat er om dat er recht gepraat wordt dat iemands kop in elkaar is getimmerd 'want die voetballer heeft ook stout gedaan...'

T15Boxing
24-11-2010, 21:15
de man wordt aanbeden...zal ook altijd zo blijven....als normaal denkend mens en oprechte fan vd K1 hoopte ik hem voor jaren niet meer terug te zien....lekker rehabiliteren die hap.....
maar straks staat hij weer te knokken en is iedereen weer lyrisch over hem....

hij komt er gewoon mee weg en klaar....

jammer van onze mooie sport dit, maar niks aan te doen.

Mijn neefjes laat ik never nooit meer bij Mike's gym trainen!!

Nee weet je wat, beter blijf jij weg van Mike's gym. Alsof ze je daar willen.

T15Boxing
24-11-2010, 21:17
Ik hoop voor hem dat hij vrijgesproken wordt als hij onschuldig is.

Maar 1 ding is duidelijk, Badr moet echt op zijn tellen gaan passen. Zowel binnen als buiten de ring zal hij zich moeten gaan gedragen. Ik vindt de K1 stukken mooier met Badr in het toernooi, maar ben zijn onsportief gedrag in de ring wel beu. Het zal hem niks interesseren wat ik er van vindt, maar ik denk dat heel veel mensen toch wel klaar zijn met hem als hij zo doorgaat.

Laten we ervan uit gaan dat hij onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, en dat hij in zijn rustperiode tot bezinning is gekomen. Ik hoop dat we een nieuwe sportieve badr te zien krijgen vanaf nu, en dan gun ik hem die titel ook, want puur afgaand op ringprestaties verdeint hij de titel wel en gaat hij hem zeker nog pakken.

Ik ben blij dat hij weer een kans krijgt voor een comeback, maar als hij nog eens zo'n fout(en) maakt dan is het wel voor een aantal jaren met hem gedaan denk ik.

Lionheart
25-11-2010, 01:43
Ik wil Badr gewoon weer lekker zien knallen in de ring.

Hoe de final 8 nu nadert mis ik m toch wel..

smike
25-11-2010, 11:11
Jij bent precies het voorbeeld dat ik bedoel...
'Weet jij iets dat het OM niet weet' Ik noem de naam Badr Hari niet eens...
Het gaat er in mijn reactie niet om WIE het heeft gedaan...het gaat er om dat er recht gepraat wordt dat iemands kop in elkaar is getimmerd 'want die voetballer heeft ook stout gedaan...'


x2 en ook Illest ben ik het mee eens, gelukkig zijn er nog mensen met fatsoen in de vechtsportwereld.

CMURDER
25-11-2010, 11:56
Kickbokser Badr Hari voorlopig op vrije voeten - Trouw (http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBoQqQIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.trouw.nl%2Fnieuws%2Fnederland %2Farticle3309931.ece%2FKickbokser_Badr_Hari_voorl opig_op_vrije_voeten.html&ei=cMTrTNGGHc2G4ga7vdWYAQ&usg=AFQjCNEV5AEEFMnZFKOhVUo9TKjkNq_D-g)

Denk eerder bedreigd!