PDA

View Full Version : Badr Hari: Ik wil als gigant terugkeren



Devilprince
25-11-2010, 08:57
Badr Hari is nog maar enkele dagen op vrije voeten - na bijna een maand als verdachte in een mishandelingszaak vast te hebben gezeten - of hij heeft al een aanbieding om naar de K-1 World Grand Prix Final af te reizen. Hari bedankte netjes voor de eer, want hij is naar eigen zeggen nog niet klaar voor rentree.


Badr Hari:
"Ik wil als gigant en niet op halve kracht terugkeren in de ring. Daarom richt ik me helemaal op een comeback in 2011”, liet Hari via zijn manager Simon Rutz weten. Hari’s laatste partij dateert van een half jaar geleden, toen hij in de Amsterdam ArenA werd gediskwalificeerd vanwege een ongeoorloofde trap aan het adres van zijn tegenstander Hesdy Gerges. Daarna besloot Hari er voor onbepaalde tijd tussenuit te gaan. "In mijn laatste wedstrijd heb ik een fout gemaakt. De tijd van overdenking is nog niet voorbij.”

Badr Hari: Als gigant terugkeren - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/8317121/__Badr_Hari__Als_gigant_terugkeren__.html?p=2,2)

Kemal
25-11-2010, 09:56
ok, ik hoop em iig snel weer in de ring te zien!

marokkaan
25-11-2010, 10:01
We weten allemaal wel wat zijn eerste partij zal zijn. De Arena!

Wat ik me nu afvraag...

Hesdey zal zijn titel moeten verdedigen. Dat zal denk ik de hoofdpartij zijn, een titelverdediging in het zwaargewicht.

Badr vecht altijd een hoofdpartij.

Zal dit de eerste keer zijn dat na een titelgevecht nog een gevecht (Badr) zal plaatsvinden...

Of gaat Badr het weer opnemen tegen Hesdey?

Is het wel eerlijk dat hij weer een titelshot krijgt.

Ik ben echt benieuwd wat Simon nu gaat doen.

smike
25-11-2010, 10:19
rematch Hari vs Gerges lijkt me kicke

Hari vs Overeem lijkt me ook gruwelijk!

Hari vs Saki als 3e optie, lijken me alle 3 oorlogen in de ring!

Marco
25-11-2010, 10:20
ik denk dat Hari vs Saki in de Arena zal plaatsvinden.

smike
25-11-2010, 10:30
Ik hoop het, graag met mega-KO!

marokkaan
25-11-2010, 10:31
Kan me niet voorstellen dat Hari niet de hoofdpartij vecht.

grappig om na zijn partij nog een partij te zien.

Of na de hoofdpartij nog een gevecht.

Ik gok daarom op rematch Hesdey, alhoewel Saki ook een hele leuke tegenstander is

CMURDER
25-11-2010, 10:54
rematch Hari vs Gerges lijkt me kicke

Hari vs Overeem lijkt me ook gruwelijk!

Hari vs Saki als 3e optie, lijken me alle 3 oorlogen in de ring!

HELEMAAL MEE EENS!!!! KAN NIET WACHTEN ........ :-)

Durfal
25-11-2010, 11:11
Gewoon tegen Sem alles of nix dat is immers ook de vechtstijl van Hari : de dood of de gladiolen - alles of nix !!!!!

Bartju
25-11-2010, 11:51
praatjes vullen geen gaatje eerst zien dan geloven

Illest
25-11-2010, 11:59
Het mooie van Badr's pauze is dat concurrenten zich de pleuris zijn blijven trainen....jongens als Saki en Gerges zijn met sprongen vooruit gegaan....

wellicht dat hij z'n 'plaats' in de hierarchie een beetje overschat....we'll see (evil laugh)

BiCkOnE
25-11-2010, 12:07
ok, ik hoop em iig snel weer in de ring te zien!
X2!!

sterrenkijker
25-11-2010, 12:34
maare, we gaan in Arena 2011 toch een tournooi krijgen? dus de hoofdpartij wordt gwn de finale hiervan.....

marokkaan
25-11-2010, 12:47
maare, we gaan in Arena 2011 toch een tournooi krijgen? dus de hoofdpartij wordt gwn de finale hiervan.....

Oh f*ck, dat was ik helemaal vergeten!!!!!!

WTF!!!!!

Dit wordt nog beter als de K1!!!

Waarin onze helden het tegen elkaar opnemen die er staan opdat ze de beste zijn, en niet omdat de K1 ze als financieel aantrekkelijk bestempeld :thup:

wrestler_nl
25-11-2010, 13:39
We shall see

Chane
25-11-2010, 13:45
Waarin onze helden het tegen elkaar opnemen die er staan opdat ze de beste zijn, en niet omdat de K1 ze als financieel aantrekkelijk bestempeld :thup:
Weet je al wie er meedoen dan? ;)

marokkaan
25-11-2010, 13:52
Weet je al wie er meedoen dan? ;)

veel GG'ers iig

Irishrover
25-11-2010, 14:00
Badr maakt qua 'fight ontwikkeling' grote sprongen, in 2009 had hij de body, de kracht, de snelheid. Hij zal alleen maar groeien in zijn ontwikkeling.
Blijft de beste vechter na Sem. Anyway, wanneer Badr back is is het weer genieten geblazen.

Djani
25-11-2010, 14:01
Vraag me af wat hij moet overdenken. Dingen zijn zo moeilijk als je ze zelf maakt..

Illest
25-11-2010, 14:40
Badr maakt qua 'fight ontwikkeling' grote sprongen, in 2009 had hij de body, de kracht, de snelheid. Hij zal alleen maar groeien in zijn ontwikkeling.
Blijft de beste vechter na Sem. Anyway, wanneer Badr back is is het weer genieten geblazen.

wat is fightontwikkeling?

Devilprince
25-11-2010, 14:42
Het mooie van Badr's pauze is dat concurrenten zich de pleuris zijn blijven trainen....jongens als Saki en Gerges zijn met sprongen vooruit gegaan....

wellicht dat hij z'n 'plaats' in de hierarchie een beetje overschat....we'll see (evil laugh)

begrijp me niet verkeerd, ik vind saki zeker een hele goede vechter maar als je kijkt van wie hij heeft gewonnen van z'n laatste 6 partijen:

Nikolaj Falin
Freddy Kemayo
Melvin Manhoef
Singh Jaideep
Utley Meriana
Dennis Stolzenbach

je kan niet zegeen dat hij toppers heeft verslagen op Tyrone Spong na die egenlijk ook nog niet z'n sporen heeft verdiend bij de zwaargewichten

Soulbringer320
25-11-2010, 14:53
Helemaal mee eens...
Maar ik heb dat eigenlijk ook een beetje met Overeem...
Die heeft ook niet echt "Toppers" verslagen...
Met uitzondering van een Aerts en een Hari...

Illest
25-11-2010, 14:59
begrijp me niet verkeerd, ik vind saki zeker een hele goede vechter maar als je kijkt van wie hij heeft gewonnen van z'n laatste 6 partijen:

Nikolaj Falin
Freddy Kemayo
Melvin Manhoef
Singh Jaideep
Utley Meriana
Dennis Stolzenbach

je kan niet zegeen dat hij toppers heeft verslagen op Tyrone Spong na die egenlijk ook nog niet z'n sporen heeft verdiend bij de zwaargewichten

Saki - Badr lijkt me echt een brute partij......Badr zou Hesdy toen ter tijd ook wel eventjes slopen.....mooi niet dus.....op basis van de tegenstanders die Saki gehad heeft, is het moeilijk te zeggen.....dat hoeft helemaal niks te betekenen

Sadix
25-11-2010, 15:01
Helemaal mee eens...
Maar ik heb dat eigenlijk ook een beetje met Overeem...
Die heeft ook niet echt "Toppers" verslagen...
Met uitzondering van een Aerts en een Hari...

hij gaf met allerespect bonjasky ook een flinke pakslaag hoor. Het is dat hij toen niet zo populair was als dat hij nu was. Anders had hij zeker die jury beslissing gekregen.

Irishrover
25-11-2010, 15:05
wat is fightontwikkeling?

Vecht ontwikkeling.

Irishrover
25-11-2010, 15:09
Saki - Badr lijkt me echt een brute partij......Badr zou Hesdy toen ter tijd ook wel eventjes slopen.....mooi niet dus.....op basis van de tegenstanders die Saki gehad heeft, is het moeilijk te zeggen.....dat hoeft helemaal niks te betekenen

Badr gooide Hesdy letterlijk door de ring, dat Hesdy de titel heeft, komt min of meer door het gedrag van Badr. Hesdy vind ik tekort schieten als het gaat om vechten, hij had niet veel in te brengen tegen Badr. Badr heeft hem onderschat in de zin dat hij niet zo snel K.O gaat.

Soulbringer320
25-11-2010, 15:12
hij gaf met allerespect bonjasky ook een flinke pakslaag hoor. Het is dat hij toen niet zo populair was als dat hij nu was. Anders had hij zeker die jury beslissing gekregen.

Oke, mee eens..
In MMA is hij gewoon een Baas.
Maar ben benieuwd hoe ver hij in K-1 gaat komen...

PinPoint
25-11-2010, 15:22
Vecht ontwikkeling.

volgens mij heeft hij meer aan sociale en attitude ontwikkeling. Knokken kan hij wel....

Sadix
25-11-2010, 15:28
Badr gooide Hesdy letterlijk door de ring, dat Hesdy de titel heeft, komt min of meer door het gedrag van Badr. Hesdy vind ik tekort schieten als het gaat om vechten, hij had niet veel in te brengen tegen Badr. Badr heeft hem onderschat in de zin dat hij niet zo snel K.O gaat.

De 1e ronde wel maar in de 2e ronde vocht hesdy goed terug en hesdy kennende komt hij de 3e ronde echt op gang. Badr was best moe door zijn agressieve stijl van vechten die avond.

IK had echt heel graag die 3e ronde gezien.

Mattie73
25-11-2010, 15:57
De 1e ronde wel maar in de 2e ronde vocht hesdy goed terug en hesdy kennende komt hij de 3e ronde echt op gang. Badr was best moe door zijn agressieve stijl van vechten die avond.

IK had echt heel graag die 3e ronde gezien.

Badr maakte de fout dat hij dacht hem even snel KO te slaan. Die fout zal Badr nooit meer maken. Volgende keer zal hij tactisch slimmer vechten.
Irish heeft gelijk, je zag aan ronde 1 al dat Badr superieur in alles was.

Irishrover
25-11-2010, 15:58
De 1e ronde wel maar in de 2e ronde vocht hesdy goed terug en hesdy kennende komt hij de 3e ronde echt op gang. Badr was best moe door zijn agressieve stijl van vechten die avond.

IK had echt heel graag die 3e ronde gezien.

In de ronde 2 kwam Hesdy naar voren, maar vooralsnog forceerde hij vrij weinig. Echter gaat hij niet zomaar K.O, dat was de onderschatting waar Badr zelf van schrok.

Anyway, rematch.

dirk5
25-11-2010, 15:59
Badr maakte de fout dat hij dacht hem even snel KO te slaan. Die fout zal Badr nooit meer maken. Volgende keer zal hij tactisch slimmer vechten.
Irish heeft gelijk, je zag aan ronde 1 al dat Badr superieur in alles was.

Net zoals hij die fout die hij tegen Remy maakte tijdens de K-1 finale ook niet nog een keer zou maken.....

o, wacht....

Petrosyan188
25-11-2010, 16:02
maar kan iemand mij een beeld in die partij geven dat hesdy badr raakte waar badr een beetje van aangeslagen oid was?? en wanneer was badr ooit gassed out? dit had badr wel volgehouden 2e en 3e ronde en dan was hesdy zowiezo zeker KO gegaan

Mattie73
25-11-2010, 16:04
Net zoals hij die fout die hij tegen Remy maakte tijdens de K-1 finale ook niet nog een keer zou maken.....

o, wacht....

Hij heeft het probleem dat als de adrenaline door z'n hoofd giert, dat hij dan z'n emoties niet in bedwang kan houden.
Maar ik ben er van overtuigd dat hij de afgelopen periode wel geleerd heeft van z'n fouten. Mark my words.

Mattie73
25-11-2010, 16:05
maar kan iemand mij een beeld in die partij geven dat hesdy badr raakte waar badr een beetje van aangeslagen oid was?? en wanneer was badr ooit gassed out? dit had badr wel volgehouden 2e en 3e ronde en dan was hesdy zowiezo zeker KO gegaan

Inderdaad, dat denk ik ook. En ik denk ook dat hij die pot tegen Bonjasky had gewonnen als hij die stomme actie niet gedaan had.

Illest
25-11-2010, 16:16
Hij heeft het probleem dat als de adrenaline door z'n hoofd giert, dat hij dan z'n emoties niet in bedwang kan houden.
Maar ik ben er van overtuigd dat hij de afgelopen periode wel geleerd heeft van z'n fouten. Mark my words.

hahaha alsof jij dat kunt weten......schitterend die Hari-fans!

Irishrover
25-11-2010, 16:17
Net zoals hij die fout die hij tegen Remy maakte tijdens de K-1 finale ook niet nog een keer zou maken.....

o, wacht....

Haha, ik heb je gemist Dirk. ( Inkoppertje voor jou nu )

Mattie73
25-11-2010, 16:49
hahaha alsof jij dat kunt weten......schitterend die Hari-fans!

Haal jij nou maar gauw je neefjes weg bij Mike's Gym, meneer de moraalridder :fp:

Pahlavan
25-11-2010, 16:56
Inderdaad, dat denk ik ook. En ik denk ook dat hij die pot tegen Bonjasky had gewonnen als hij die stomme actie niet gedaan had.

en dat zeg je op basis van wat? van het feit dat badr al een keer neer was gegaan in de eerste ronde?
begrijp me niet verkeerd... ik ben een grote fan van badr's vechtstijl en kijk graag naar zijn gevechten (mits hij zich normaal kan gedragen iig) maar ik vind dat veel mensen remy te kort doen. alsof ergens was vastgesteld dat badr 100% zeker van remy zou winnen. natuurlijk kon alles nog gebeuren maar tot voor de disqualifiatie stond remy nog voor op punten en remy kennende is het niet makkelijk om door zijn verdediging te komen

Sadix
25-11-2010, 17:04
met alle respect, ik ben zeker een groot fan van Badr maar sommige mensen hier hebben wel een ultra roze bril op zeg sjonge jonge

Bartju
25-11-2010, 17:11
met alle respect, ik ben zeker een groot fan van Badr maar sommige mensen hier hebben wel een ultra roze bril op zeg sjonge jonge

x2

Petrosyan188
25-11-2010, 17:15
Dat remy gedoe is natuurlijk bullshit want remy had die partij never nooit meer weggeven en dus wel gewonnen ook al was er geen diskwalificatie, die eerste match blijf ik ermee oneens want die won badr naar mijn idee op punten, maar achja dit is allemaal oude koeien etc.

feit blijft badr hari heeft nog steeds 0 titels en zelfs geen it's showtime of k-1 belt meer door zijn fratsen en zal zich gewoon weer moeten bewijzen dat die de beste kickboxer van de wereld gaat worden

Marchant
25-11-2010, 17:17
met alle respect, ik ben zeker een groot fan van Badr maar sommige mensen hier hebben wel een ultra roze bril op zeg sjonge jonge

X3



feit blijft badr hari heeft nog steeds 0 titels en zelfs geen it's showtime of k-1 belt meer door zijn fratsen en zal zich gewoon weer moeten bewijzen dat die de beste kickboxer van de wereld gaat worden

Hoelang wordt dat nu al geroepen?! 4Jaar? elke keer wordt er gezegt "dit jaar wordt Badr de beste en wint hij titels"
Dan gaat hij neer of wordt gediskwalificeerd dan roepen de Haters van "zie je wel ! " en de fanboys komen met de meest belachelijke excuses aanzetten !

wordt het nu niet eens tijd dat hij gaat winnen?
Kampioen worden doe je niet alleen met talent daar heb je ook een mentaliteit voor nodig
En veel mensen roepen van Badr vecht het mooist en heeft de mooiste style, dat is absoluut waar hij moet alleen proberen niet overal schijten aan te hebben.

Hij heeft gelukkig zijn leeftijd mee dus hij kan nog een paar jaar vooruit maar het zal nu wel tijd worden!

univers1l
25-11-2010, 17:21
gaan we weer met discussies over hari, elke topic gaat over hetzelfde, maar wat ik wel een stap in de goede richting vind, is het feit dat hij zich toch aan zijn woord houdt om niet te vechten, ondanks de aanbiedingen.
ik zie hem in de arena pas vechten en niet meedoen in het toernooi omdat hij in maart zich niet bij de final 16 heeft geplaatst, maar de hoofdpartij tegen remy bonjasky vecht en na afloop ongeacht de uitslag bonjasky op zn schouders te dragen voor zn afscheid, zo heel veel zielen terugwint.
ik bedoel niet die haatdragende warriors, die blijven ondanks alles haten, maar zo de verloren fans terug wint .

wat een fantasie heb ik he

Bartju
25-11-2010, 17:38
gaan we weer met discussies over hari, elke topic gaat over hetzelfde, maar wat ik wel een stap in de goede richting vind, is het feit dat hij zich toch aan zijn woord houdt om niet te vechten, ondanks de aanbiedingen.
ik zie hem in de arena pas vechten en niet meedoen in het toernooi omdat hij in maart zich niet bij de final 16 heeft geplaatst, maar de hoofdpartij tegen remy bonjasky vecht en na afloop ongeacht de uitslag bonjasky op zn schouders te dragen voor zn afscheid, zo heel veel zielen terugwint.
ik bedoel niet die haatdragende warriors, die blijven ondanks alles haten, maar zo de verloren fans terug wint .

wat een fantasie heb ik he

haha wat zijn sprookjes tog mooi he!

Marchant
25-11-2010, 17:39
gaan we weer met discussies over hari, elke topic gaat over hetzelfde, maar wat ik wel een stap in de goede richting vind, is het feit dat hij zich toch aan zijn woord houdt om niet te vechten, ondanks de aanbiedingen.
ik zie hem in de arena pas vechten en niet meedoen in het toernooi omdat hij in maart zich niet bij de final 16 heeft geplaatst, maar de hoofdpartij tegen remy bonjasky vecht en na afloop ongeacht de uitslag bonjasky op zn schouders te dragen voor zn afscheid, zo heel veel zielen terugwint.
ik bedoel niet die haatdragende warriors, die blijven ondanks alles haten, maar zo de verloren fans terug wint .

wat een fantasie heb ik he

Haha dat zie ik idd niet snel gebeuren!!!
In een ding ben ik het wel met je eens , dat is dat hij inderdaad zijn woord houdt en niet op de k-1 vecht maar zich aan de door zichzelf opgelegde schorsing houdt!
Daar heb ik respect voor en het is een tijd geleden dat ik respect had voor een beslissing van Badr!

Zou het dan toch nog allemaal goed komen?;)

Illest
25-11-2010, 18:04
Haal jij nou maar gauw je neefjes weg bij Mike's Gym, meneer de moraalridder :fp:


er word hier gepost alsof men in de toekomst kan kijken....'mark my words'...ga toch weg man....
Om de woorden van je idool te gebruiken 'Ik heb geen glazen bol'......jij dus ook niet

als ik een moraalridder ben, wil jij dan mijn paard zijn? die oogkleppen heb je toch al op...

Budokan
25-11-2010, 19:14
zit er iets in de lucht daar in 020? Eerst Hari die zich niet kan inhouden, geschorst wordt en op vakantie gaat en nu Souarez die begint te bijten, geschorst wordt en op vakantie wordt gestuurd. Beiden zijn dik miljonair en geworden door de sport waar ze zich nu belachelijk in maken

Marchant
25-11-2010, 19:22
en nu Souarez die begint te bijten,

wie???

http://futureofnow.com/WP/wp-content/uploads/2008/10/shuthefuckup.jpg

Durfal
25-11-2010, 20:32
Als Sem met pensioen gaat maakt Badr de beste kans in theorie champ te worden en verder geen excuses a u b
Pak die titel dan gewoon altijd al die uitvluchten pffffffffffffffff

Devilprince
26-11-2010, 08:59
We weten allemaal wel wat zijn eerste partij zal zijn. De Arena!

Wat ik me nu afvraag...

Hesdey zal zijn titel moeten verdedigen. Dat zal denk ik de hoofdpartij zijn, een titelverdediging in het zwaargewicht.

Badr vecht altijd een hoofdpartij.

Zal dit de eerste keer zijn dat na een titelgevecht nog een gevecht (Badr) zal plaatsvinden...

Of gaat Badr het weer opnemen tegen Hesdey?

Is het wel eerlijk dat hij weer een titelshot krijgt.

Ik ben echt benieuwd wat Simon nu gaat doen.

Er is in Maart een It's showtime heavyweight toernooi, dus hoe moet hesdy zijn titel verdedigen, hij zal dus moeten meedoen aan het toernooi.
De titel die hij nu heeft, heeft eigenlijk geen waarde

TheCarnage
26-11-2010, 09:17
Badr gooide Hesdy letterlijk door de ring, dat Hesdy de titel heeft, komt min of meer door het gedrag van Badr. Hesdy vind ik tekort schieten als het gaat om vechten, hij had niet veel in te brengen tegen Badr. Badr heeft hem onderschat in de zin dat hij niet zo snel K.O gaat.

Ja ik wilde net zeggen, ik vind Hesdy een topper en heb genoten van hem tegen Semmy, maar hij was kansloos tegen Badr. Het enige wat ontbrak was een KO en daar heb ik dan ook weer respect voor. Maar je kan niet zeggen dat Badr deze partij niet zou winnen als die hem uitvocht, zonder twijfel.

Karsten
26-11-2010, 09:19
Badr moet uit de ring worden geweerd, hij zorgt met zijn rare fratsen buiten de ring voor een hele hoop verschrikkelijk negatieve publiciteit voor de vechtsport..

Mattie73
26-11-2010, 09:33
Badr moet uit de ring worden geweerd, hij zorgt met zijn rare fratsen buiten de ring voor een hele hoop verschrikkelijk negatieve publiciteit voor de vechtsport..

Gelukkig ga jij daar niet over!

Karsten
26-11-2010, 09:45
klopt.. maar volgens mij is een forum bedoeld om een mening te geven

spacebox
26-11-2010, 11:49
Als we het toch over mening geven hebben, dan mogen ze jou ook wel weer van het internet weren. Maar dat is maar mijn mening!

YoMarK
26-11-2010, 11:56
Feit is(geen mening), is dat Karsten wel gelijk heeft wat betreft negatieve publiciteit.

Durfal
26-11-2010, 12:16
We moeten idd niet door blijven zeuren over zn partij tegen Hesdy ,Hari heeft m met alles bestookt in de 1 e ronde
Maar in de 2 e ronde kwam Gerges sterk opzetten begon zowaar terug te counteren wat Hari sterk irriteerde leek wel.
Nee deze partij was nog lang niet gelopen Hesdy oogde veel fitter en was tamelijk onaangedaan door het offensief van Badr en was zeker niet kansloos in die bewuste partij.
En nogmaals dat heb ik al eerder gepost in deze discussie het is alles of nix bij/met Badr en daarom houden we van m als knokker altijd spektakel!!!!
Of hij wint op KO of hij gaat KO meestal dan.................

PigDog
27-11-2010, 10:47
Ik ben benieuwd of hij in 2011 niet gewoon vast zit....

Bartju
27-11-2010, 11:04
Ik ben benieuwd of hij in 2011 niet gewoon vast zit....

Haha lol daar is nog geen rekening mee gehouden:D

Sjaak
27-11-2010, 13:16
Goeie beslissing van Hari, eerst weer helemaal 100 % top zijn en dan weer SPORTIEF revanche nemen zonder al die randverschijnselen. Hij moet gewoon normaal knokken en heeft al dat onsportieve gedoe helemaal niet nodig. Zou wel een mental coach meenemen voor hem want die heeft die nodig en daar kan die alleen maar beter van worden en baat bij hemmen want veel zit gewoon tussen je oren.

Illest
27-11-2010, 16:44
ik denk dat z'n trainer serieus moet overwegen die overdreven opgefokte peptalk achterwege te laten....hij heeft al twee keer z'n zelfbeheersing verloren in de ring....

of zeg ik nou iets heel raars?

Facade
27-11-2010, 16:47
ik denk dat z'n trainer serieus moet overwegen die overdreven opgefokte peptalk achterwege te laten....hij heeft al twee keer z'n zelfbeheersing verloren in de ring....

of zeg ik nou iets heel raars?

nee hoor... helemaal mee eens.

El Bambino
27-11-2010, 17:58
ik denk dat z'n trainer serieus moet overwegen die overdreven opgefokte peptalk achterwege te laten....hij heeft al twee keer z'n zelfbeheersing verloren in de ring....

of zeg ik nou iets heel raars?
Ik vind het ook erg overdreven al dat agressieve peptalk. Echter raad ik Badr om diep in zichzelf te onderzoeken waar al die frustraties vandaan komen, is opgekropte woede die Badr in de weg staan om als beste kickboxer aller tijden te kunnen worden.

andyhugfan
27-11-2010, 18:44
En opeens zijn jullie allemaal psychologen, hahaha

ArjanV
27-11-2010, 18:54
"de beste kickboxer allertijden te kunnen worden"

Toe maar....de grootheidswaanzin begint komische vormen aan te nemen....

Bartju
27-11-2010, 19:01
kan die willen,,
ik wil zoveel

Durfal
27-11-2010, 20:34
de beste kickboxer aller tijden is Rob Kaman
de beste muay thai vechter zal wel uit thailland zelf komen
maar om Hari nu al uit te roepen dat ie kan/of gaat doorgroeien tot de beste aller tijden is wel erg prematuur.........................

ArjanV
27-11-2010, 21:29
Vergeet Ramon Dekker niet...

Petrosyan188
27-11-2010, 23:51
de meest spectaculaire heeft die al, de beste kan die worden maar dan moet die tactisch gaan vechten en wordt spectakel al stuk minder... en badr blijft een publieksvechter en zal altijd voor de KO gaan wat hem gewoon titels kost

Irishrover
28-11-2010, 00:48
de meest spectaculaire heeft die al, de beste kan die worden maar dan moet die tactisch gaan vechten en wordt spectakel al stuk minder... en badr blijft een publieksvechter en zal altijd voor de KO gaan wat hem gewoon titels kost

Badr vecht juist tactisch, maar kiest er soms zelf voor om b.v te gaan maaien.
Zie je niet hoe hij meestal afwacht totdat een tegenstander reageert waarop hij vervolgens direct een reactie terug geeft.
Meestal maait hij wanneer iemand net 8 seconde heeft gekregen of even wankelt.
Wedstrijden zoals tegen Feitosa, Zimmerman,Samedov, Alistair ( nog voor Ali de 8 seconde kreeg )
Zelfs tegen Sem part 1, want ook daar schuilde het tactische, namelijk dichtbij komen & druk zetten. Etc.

Ook al gaat hij voor de K.O, hij is gefocused & op de loer, dus tactisch bezig.
Je kunt je ook afvragen hoe hij het voor elkaar krijgt om zo een K.O' ratio neer te zetten.

T15Boxing
28-11-2010, 01:01
ik denk dat z'n trainer serieus moet overwegen die overdreven opgefokte peptalk achterwege te laten....hij heeft al twee keer z'n zelfbeheersing verloren in de ring....

of zeg ik nou iets heel raars?

Daar ben ik wel mee eens ja.

Marchant
28-11-2010, 01:03
Badr vecht juist tactisch, maar kiest er soms zelf voor om b.v te gaan maaien.
Zie je niet hoe hij meestal afwacht totdat een tegenstander reageert waarop hij vervolgens direct een reactie terug geeft.
Meestal maait hij wanneer iemand net 8 seconde heeft gekregen of even wankelt.
Wedstrijden zoals tegen Feitosa, Zimmerman,Samedov, Alistair ( nog voor Ali de 8 seconde kreeg )
Zelfs tegen Sem part 1, want ook daar schuilde het tactische, namelijk dichtbij komen & druk zetten. Etc.

Ook al gaat hij voor de K.O, hij is gefocused & op de loer, dus tactisch bezig.
Je kunt je ook afvragen hoe hij het voor elkaar krijgt om zo een K.O' ratio neer te zetten.

Kan dit alleen maar beamen ,
Op dit niveau zijn alle kickboksers tactische vechters , anders waren ze nooit op dit niveau gekomen als ze alleen maar blind in het rond maaiden.
En ik denk dat hij zijn k.o ratio te danken heeft aan zijn agressieve vecht style en zijn explosiviteit .
Daar is hij op dit moment zeker de beste mee en dat maakt het vaak ook zo spectaculair om te zien.

Irishrover
28-11-2010, 01:21
Kan dit alleen maar beamen ,
Op dit niveau zijn alle kickboksers tactische vechters , anders waren ze nooit op dit niveau gekomen als ze alleen maar blind in het rond maaiden.
En ik denk dat hij zijn k.o ratio te danken heeft aan zijn agressieve vecht style en zijn explosiviteit .
Daar is hij op dit moment zeker de beste mee en dat maakt het vaak ook zo spectaculair om te zien.

Mee eens, maar ook met name door het tactische vermogen wat hij bezit. Loeren & op het juiste moment plaatsen van een trap/punch ( Mede dankzij Power inderdaad ) waardoor een tegenstander direct plat gaat, zo niet, sowieso wankelt.

ArjanV
28-11-2010, 06:05
Maar door diezelfde (te) agressieve,explosieve vechtstijl verliest hij ook van tegenstanders waar hij op een "wat meer bekeken manier" gewoon van zou winnen...

Sjaak
28-11-2010, 08:50
Hari is al een gigant en het enige wat hij nu moet doen is sportief terugkomen en sportief revanche nemen en laten zien dat hij geleerd heeft van zijn 2 grove fouten.

Durfal
28-11-2010, 09:21
Maar door diezelfde (te) agressieve,explosieve vechtstijl verliest hij ook van tegenstanders waar hij op een "wat meer bekeken manier" gewoon van zou winnen...

Helemaal mee eens!!!
Als Hari de rust en het geduld in elke partij op kan brengen wordt ie pas echt de te kloppen man samen met Schilt uiteraard........

Facade
28-11-2010, 09:44
Ik denk dat je gewoon moet blijven doen waarin je excelleert en bij Hari is dat agressiviteit en explosiviteit. Wat hij alleen moet leren is om niet te ver door te draaien uiteraard :P Als Hari nu met veel meer rust en geduld gaat vechten is dat best wel een wijziging in stijl en dan kan ik me voorstellen dat dat onnatuurlijk voor hem is en dus geen garantie op succes.

PigDog
28-11-2010, 10:42
Hari kan ook als gigant terugkomen, als hij weer vorm heeft hoort hij in de top thuis. Beste vechter alle tijden kan hij sowiezo niet worden. Dat is een titel voor degene die in de toekomst alle wedstrijden wint en dat daarna het kickboksen afgeschaft word of zo.
En zijn eigen kin blijft een zwakte die je niet kan trainen. Maar dat het een topper blijft lijkt mij duidelijk...

Marchant
28-11-2010, 11:40
Maar door diezelfde (te) agressieve,explosieve vechtstijl verliest hij ook van tegenstanders waar hij op een "wat meer bekeken manier" gewoon van zou winnen...

Absolute! daardoor kan hij in mijn ogen van elke tegenstander winnen maar idd ook verliezen

univers1l
28-11-2010, 12:41
hij komt niet altijd agressief de ring in, vroeger was het een showmannetje die rappend de ring betrad, of gevoelig met hazes op de achtergrond en bij final wgp zie ik hem ook niet opgefokt worden maar rustig naar de ring lopen

Irishrover
28-11-2010, 13:04
Maar door diezelfde (te) agressieve,explosieve vechtstijl verliest hij ook van tegenstanders waar hij op een "wat meer bekeken manier" gewoon van zou winnen...

Precies, Badr kiest er soms voor om er een cafe gevecht van te maken, als de tegenstander dan inderdaad 'rustig' blijft & zelf voor een K.O punch zorgt, gaat Badr plat.

Tegen een Ignashov liet hij zich niet uitlokken tot een slachtpartij, tijdens de match bleef hij kalm, af en toe begon de benzine wel te branden, maar gaf gas terug om vervolgens terug te gaan in z'n dekking & weer opnieuw te loeren op een eventuele K.O.

Badr wil niet winnen op punten, K.O of zelf K.O gaan is het motto, maar ben van mening wanneer hij vecht zoals hij tegen Ignashov vecht, hij de prijzen gaat pakken.

Z'n kop erbij houden & accepteren dat niet alle vechters K.O gaan. ( Iggy, Hesdy )

univers1l
28-11-2010, 13:18
Precies, Badr kiest er soms voor om er een cafe gevecht van te maken, als de tegenstander dan inderdaad 'rustig' blijft & zelf voor een K.O punch zorgt, gaat Badr plat.

Tegen een Ignashov liet hij zich niet uitlokken tot een slachtpartij, tijdens de match bleef hij kalm, af en toe begon de benzine wel te branden, maar gaf gas terug om vervolgens terug te gaan in z'n dekking & weer opnieuw te loeren op een eventuele K.O.

Badr wil niet winnen op punten, K.O of zelf K.O gaan is het motto, maar ben van mening wanneer hij vecht zoals hij tegen Ignashov vecht, hij de prijzen gaat pakken.

Z'n kop erbij houden & accepteren dat niet alle vechters K.O gaan. ( Iggy, Hesdy )


yep of net als bouzidi of slowinski of pettas of graham 2 dat waren ook wedstrijden waarin hij kalm te werk ging

Irishrover
28-11-2010, 13:20
yep of net als bouzidi of slowinski of pettas of graham 2 dat waren ook wedstrijden waarin hij kalm te werk ging

Klopt inderdaad, tegen Bouzidi was ook een mooie. Alhoewel ik Bouzidi die K.O niet gunde, Badr blijkbaar ook niet echt als je het einde ziet.

Illest
28-11-2010, 15:04
Klopt inderdaad, tegen Bouzidi was ook een mooie. Alhoewel ik Bouzidi die K.O niet gunde, Badr blijkbaar ook niet echt als je het einde ziet.

Dit wat je nu post is erg kenmerkend voor de Badr-aanbidder; ze kunnen precies inschatten wat hij denkt of voelt...

doet me een beetje denken aan de kleuterklas toen ik 'He-man' met m'n vriendjes na speelde.....man wat een fantasie had ik toen

Irishrover
28-11-2010, 15:56
Dit wat je nu post is erg kenmerkend voor de Badr-aanbidder; ze kunnen precies inschatten wat hij denkt of voelt...

doet me een beetje denken aan de kleuterklas toen ik 'He-man' met m'n vriendjes na speelde.....man wat een fantasie had ik toen

Haha, inhoudelijk heb je niets te melden, slechts vervelen & ouwehoeren.

Omdat je teveel met je 'He man' poppetjes hebt gespeeld zal ik je even wat uitleggen & voor een inhaalslag zorgen voor je achterstand.

'Voorstellen' wat de ander op een bepaald moment denkt , dat is iets menselijks. Termen als 'stel je eens voor' of ' moet u zich eens voorstellen dat'. Als jij bijvoorbeeld een film zit te kijken, een acteur heeft een bepaalde mededogen met een ander, dan zul je als kijker zijnde jezelf 'voorstellen' wat de acteur denkt. (Doormiddel van expressie van de desbetreffende acteur b.v)
Of iemand in de film die een kogel vangt, hier kun je ook 'voorstellen' wat de ander voelt. Het is immers de bedoeling om mensen te laten inleven/inbeelden.

Bij een gevecht is dat idem dito, toen Badr op zijn manier respect toonde voor Peter, kon jij jezelf ook voorstellen waarom Badr dat deed & hoe hij zich voelde toen hij won van Peter.

Nou mag je verder spelen met je poppetjes.

Illest
28-11-2010, 16:07
Inhoudelijk? moet ik net als jullie voor de zoveelste keer 'inhoudelijk' gaan praten overr Badr's techniek of tactiek? alsjeblieft zeg...totaal geen behoefte aan...

en om op je reactie terug te komen...
ik beperk me tijdens het kijken naar gevechten tot het gevecht zelf....ik hou me niet bezig met hoe een vechter zich zou voelen en wie hij wel of geen k.o. gunt....dat vind ik allemaal onzin

jij waant jezelf een kenner omdat je bijna romatisch en sentimenteel over Badr en Petrosyan schrijft.....ik ben maar een simpele fan met een mening....

Irishrover
28-11-2010, 16:19
Inhoudelijk? moet ik net als jullie voor de zoveelste keer 'inhoudelijk' gaan praten overr Badr's techniek of tactiek? alsjeblieft zeg...totaal geen behoefte aan...

ik beperk me tijdens het kijken naar gevechten tot het gevecht zelf....ik hou me niet bezig met hoe een vechter zich zou voelen en wie hij wel of geen k.o. gunt....dat vind ik allemaal onzin

Je hoeft niet over tactiek te hebben, je hoeft je ook niet krankjorum te gedragen, je bent een verveel, als men een normale discussie heeft, moet jij er weer als een stoorzender doorheen mekkeren met niets inhoudelijks, slechts om een forumlid te willen hinderen. Vind het niet altijd erg, maar vaak bij de Badr topics ben je een eentonige ventje. Als je niet mee wilt discussieren, prima. Maar kom niet halve quotes die je kopieert van iemand, om vervolgens een armzalige tegen reactie te geven.

Als ik een tegen reactie geef, zoals mijn vorige over het voorstellingsvermogen ( want daarvoor wilde je even bijdehand doen over 'denken & voelen' ), weet je daar niet op te reageren. Vervolgens kom je weer met iets anders aan wat totaal geen link heeft met hetgeen wat ik gezegd heb.

Lijkt me verstandiger om voortaan niet op mij te reageren als je toch niets inhoudelijks heb te melden.

Facade
28-11-2010, 16:25
Lijkt me verstandiger om voortaan niet op mij te reageren als je toch niets inhoudelijks heb te melden.

Je weet wel dat Badr topics volledig draaien op jullie onderling gekibbel toch :P? Gaat u gerust door!

Illest
28-11-2010, 16:27
Je hoeft niet over tactiek te hebben, je hoeft je ook niet krankjorum te gedragen, je bent een verveel, als men een normale discussie heeft, moet jij er weer als een stoorzender doorheen mekkeren met niets inhoudelijks, slechts om een forumlid te willen hinderen. Vind het niet altijd erg, maar vaak bij de Badr topics ben je een eentonige ventje. Als je niet mee wilt discussieren, prima. Maar kom niet halve quotes die je kopieert van iemand, om vervolgens een armzalige tegen reactie te geven.

Als ik een tegen reactie geef, zoals mijn vorige over het voorstellingsvermogen ( want daarvoor wilde je even bijdehand doen over 'denken & voelen' ), weet je daar niet op te reageren. Vervolgens kom je weer met iets anders aan wat totaal geen link heeft met hetgeen wat ik gezegd heb.

Lijkt me verstandiger om voortaan niet op mij te reageren als je toch niets inhoudelijks heb te melden.

ik ervaar dat ballen gelik van jou ook als storend....en in de Badr topics noem je mij eentonig? hahaha heb je je eigen posts weleens gelezen...?

en nee het gaat over Badr die terug wilt keren als gigant dus ik dwaal niet mee met je onzin over denken en gevoel....

je doet alsof je zijn psycholoog bent ofzo....je hebt hebt blijkbaar niet eens door hoe maf dat over komt en hoe storend dat is

Illest
28-11-2010, 16:33
Je weet wel dat Badr topics volledig draaien op jullie onderling gekibbel toch :P? Gaat u gerust door!

sorry man...ik zal me inhouden:lol:

Irishrover
28-11-2010, 16:40
ik ervaar dat ballen gelik van jou ook als storend....en in de Badr topics noem je mij eentonig? hahaha heb je je eigen posts weleens gelezen...?

en nee het gaat over Badr die terug wilt keren als gigant dus ik dwaal niet mee met je onzin over denken en gevoel....

je doet alsof je zijn psycholoog bent ofzo....je hebt hebt blijkbaar niet eens door hoe maf dat over komt en hoe storend dat is

Wederom weer een onbenullige opmerking, verschil is dat ik niet op jou beroerde posts inga, behalve wanneer jij persoonlijk op mij reageert.
Ik laat jou in je waarde, wat je ook te melden hebt, als een post naar mij toe is gericht is het niet meer dan logisch dat ik even op je inga.

Aanames als 'je doet alsof'& 'blijkbaar', heb ik helemaal niets aan, voor jou als persoon kan ik wat ik te melden wat voor jou maf kan zijn, dat mag. Geen problemen mee.Maar probeer dan als een volwassene te reageren & niet als een 'He man' kid eromheen waaien & wanneer het erop aankomt je gif te uiten. Net als nu.

Ik ga graag in discussie over vechters & gevechten met betrekkking tot tactiek, techniek en alles wat er te maken heeft, vele andere forumleden vinden dit ook iets wat hen aanspreekt, anders zit je niet op deze forum. Mixfight.nl, begrijp je ? Zij reageren op een normale manier, waardoor we een prettige discussie hebben, jij als humorist hoeft niet te reageren, want meestal valt de discussie weg door dat gesnater van jou.

Irishrover
28-11-2010, 16:42
Je weet wel dat Badr topics volledig draaien op jullie onderling gekibbel toch :P? Gaat u gerust door!

I know, maar soms tonen mensen interesse in zijn gevechten etc, waardoor je een gezonde discussie kunt houden.

Kemal
28-11-2010, 16:42
:jerry:

Illest
28-11-2010, 17:00
Wederom weer een onbenullige opmerking, verschil is dat ik niet op jou beroerde posts inga, behalve wanneer jij persoonlijk op mij reageert.
Ik laat jou in je waarde, wat je ook te melden hebt, als een post naar mij toe is gericht is het niet meer dan logisch dat ik even op je inga.

Aanames als 'je doet alsof'& 'blijkbaar', heb ik helemaal niets aan, voor jou als persoon kan ik wat ik te melden wat voor jou maf kan zijn, dat mag. Geen problemen mee.Maar probeer dan als een volwassene te reageren & niet als een 'He man' kid eromheen waaien & wanneer het erop aankomt je gif te uiten. Net als nu.

Ik ga graag in discussie over vechters & gevechten met betrekkking tot tactiek, techniek en alles wat er te maken heeft, vele andere forumleden vinden dit ook iets wat hen aanspreekt, anders zit je niet op deze forum. Mixfight.nl, begrijp je ? Zij reageren op een normale manier, waardoor we een prettige discussie hebben, jij als humorist hoeft niet te reageren, want meestal valt de discussie weg door dat gesnater van jou.

ok is goed, ik zal wat meer rekening houden met je gevoelens.....je hoeft me geen schuldgevoel aan te praten hoor.

Irishrover
28-11-2010, 17:10
ok is goed, ik zal wat meer rekening houden met je gevoelens.....je hoeft me geen schuldgevoel aan te praten hoor.

Illest zegt: 'je hebt hebt blijkbaar niet eens door hoe maf dat over komt en hoe storend dat is'

Ik zal dat niet doen, ik zet neer wat ik wil, mocht het je een onderbuikgevoel geven ( Mede omdat het om de persoon Badr gaat ) , kun je ten alle tijden een PM sturen.

Illest
28-11-2010, 17:21
Illest zegt: 'je hebt hebt blijkbaar niet eens door hoe maf dat over komt en hoe storend dat is'

Ik zal dat niet doen, ik zet neer wat ik wil, mocht het je een onderbuikgevoel geven ( Mede omdat het om de persoon Badr gaat ) , kun je ten alle tijden een PM sturen.

is goed mop...

wil je nu weer ontopic posten? gewoon....voor de rest van de leden....ga vooral door over zijn gevoelens en gedachten en de tegenstanders die hij wel of geen ko gunde...techniek en tactiek en alles wat de andere leden ook interesseert....dat is jouw missie toch....je ontleent er je levensgeluk aan

Irishrover
28-11-2010, 18:00
is goed mop...

wil je nu weer ontopic posten? gewoon....voor de rest van de leden....ga vooral door over zijn gevoelens en gedachten en de tegenstanders die hij wel of geen ko gunde...techniek en tactiek en alles wat de andere leden ook interesseert....dat is jouw missie toch....je ontleent er je levensgeluk aan


Oow, ik zie dat je je post hebt gewijzigd van één zin: 'Is goed mop' naar een toch aparte conlusie bent gegaan.Heb je misschien wat hulp gekregen mijn jong ?

Heel frappant om te vragen of ik ontopic wil gaan, terwijl jij telkens offtopic reageert met aparte quotes wat totaal geen link heeft met het desbetreffende onderwerp. Je hebt het over een missie en dergelijke, heel slap & onvolwassen allemaal. Totaal geen inhoud.

Daarna een onzinnige conlusie wat vooral gebasseerd is op ergenis van jou kant.
Ik gaf in mijn vorige post al aan dat ik verder ging met hetgeen waar ik mee bezig was, je herhaalt mijn reactie, maar dan in meerdere & andere woorden. Nutteloze reactie dus.

Illest
28-11-2010, 18:08
Oow, ik zie dat je je post hebt gewijzigd van één zin: 'Is goed mop' naar een toch aparte conlusie bent gegaan.Heb je misschien wat hulp gekregen mijn jong ?

Heel frappant om te vragen of ik ontopic wil gaan, terwijl jij telkens offtopic reageert met aparte quotes wat totaal geen link heeft met het desbetreffende onderwerp. Je hebt het over een missie en dergelijke, heel slap & onvolwassen allemaal. Totaal geen inhoud.

Daarna een onzinnige conlusie wat vooral gebasseerd is op ergenis van jou kant.
Ik gaf in mijn vorige post al aan dat ik verder ging met hetgeen waar ik mee bezig was, je herhaalt mijn reactie, maar dan in meerdere & andere woorden. Nutteloze reactie dus.

Iris...I call it a day....je hebt gelijk met alles wat je zegt!.....ik weet niet wat me bezielt om jouw superioriteit op mixfight te tarten...

ga aub verder met de 'fightskills' van Badr....dat willen we lezen...

carry on my friend

Irishrover
28-11-2010, 18:16
Iris...I call it a day....je hebt gelijk met alles wat je zegt!.....ik weet niet wat me bezielt om jouw superioriteit op mixfight te tarten...

ga aub verder met de 'fightskills' van Badr....dat willen we lezen...

carry on my friend

Haha, ineens ga je zo praten, alweer helemaal vruchteloos. Reageer dan helemaal niet als je niet op mij in kan gaan.
Met je superioriteit, je trekt alweer van die malle conclusies, puur omdat je nul komma nul tegenargumenten hebt.

Petrosyan188
28-11-2010, 20:19
wou effe de eer om de 100e reactie te hebben in een badr topic..


maar ga nu maar weer verder

http://harryhouweling50jaar.punt.nl/upload/popcorn.jpg

Facade
28-11-2010, 20:21
erm dat was irish toch :P

Illest
28-11-2010, 21:13
'Voorstellen' wat de ander op een bepaald moment denkt , dat is iets menselijks. Termen als 'stel je eens voor' of ' moet u zich eens voorstellen dat'. Als jij bijvoorbeeld een film zit te kijken, een acteur heeft een bepaalde mededogen met een ander, dan zul je als kijker zijnde jezelf 'voorstellen' wat de acteur denkt. (Doormiddel van expressie van de desbetreffende acteur b.v)
Of iemand in de film die een kogel vangt, hier kun je ook 'voorstellen' wat de ander voelt. Het is immers de bedoeling om mensen te laten inleven/inbeelden.



Je zou het overigens wel op je cv kunnen zetten.

2009 - heden: forumwijsheidologie (Badrkunde) - altijd gelijk bij discussies met illest

Pansier
28-11-2010, 21:17
rematch Hari vs Gerges lijkt me kicke

Hari vs Overeem lijkt me ook gruwelijk!

Hari vs Saki als 3e optie, lijken me alle 3 oorlogen in de ring!

Deze twee moeten nog een keer op mma vechten, dat was de afspraak!

Er was namelijk vorig jaar een mondelinge ruzie tussen overeem en badr, en toen kwam zei badr vecht me maar in de k1 ofzoiets en toen zij overeem dan vecht jij mij ook in de mma. En badr zei ja daartegen. maar ik denk niet dat dat ooit plaats zal vinden :(

Irishrover
28-11-2010, 21:25
Je zou het overigens wel op je cv kunnen zetten.

2009 - heden: forumwijsheidologie (Badrkunde) - altijd gelijk bij discussies met illest

Terwijl jij eigenlijk de 'Illest' moet voorstellen. Misschien blink je uit bij de kids met je He man poppetjes, geef het een kans.
Misschien kom je dan weer in de flow, want het is nu wel erg droevig aan het worden.

LeeMurray
28-11-2010, 21:50
hahaha Die Illest en Irishrover zie ik in élke topic over Badr bakkeleien/ over en weer plaagstootjes uitdelen. 't Is wel vermakelijk om te lezen, maar kunnen jullie niet 'agree to disagree' wat betreft Badr?

Bartju
28-11-2010, 22:22
Ik wordt ook schijt ziek van heel die badr en iedereen die hem aanbid.. Maar ik heb beetje afgeleerd om hier telkens op in te gaan! ( goed he(a))
Mijn statement keer op keer maken heb ik geen zin meer in!
Maar mss wel weer een x leuk om te gaan liggen shit chatten over badr