PDA

View Full Version : Aerts: Slecht dat Badr Hari niet meedoet



Devilprince
25-11-2010, 10:00
Peter Aerts betreurt het dat Badr Hari niet in actie komt op de finaledag van K-1 World Grand Prix Final. "Voor het toernooi is het slecht dat Badr niet meedoet. Hij is een goede knokker, een sensatie om te zien. Hij wint op knock-out of gaat zelf knock-out. Daar houden de mensen van?, aldus Aerts, die wel zijn bedenkingen heeft over het gedrag van Hari binnen en buiten de ring.


Peter Aerts:
"De verhalen worden een beetje opgeklopt, maar in principe is het stom van hem. Badr moet professioneler zijn. Als kickbokser hoort hij bij de top en hij kan daarom nu veel geld verdienen. Over een paar jaar wordt het toch allemaal wat minder. Dan staan er nieuwe jongens klaar om de macht te grijpen", vervolgde Aerts, die over tweeënhalve week voor de vierde keer in zijn carrière de wereldtitel kan veroveren.
Hari kwam afgelopen dinsdag op vrije voeten na bijna een maand – als verdachte in een mishandelingszaak – vast te hebben gezeten. De 25-jarige K-1-vechter van Marokkaanse afkomst, die in het Verre Oosten een kijkcijferkanon is, kreeg na zijn vrijlating direct een aanbieding vanuit Japan om in een supergevecht of reservepartij aan te treden op 11 december, maar daarvoor heeft hij bedankt.
Aerts, die vorige maand zijn 40e verjaardag vierde en in 1993 voor het eerst in de K-1-finale stond, denkt zelf nog niet aan stoppen. "Dit zou best eens mijn laatste finale kunnen worden, maar ik wil de komende twee jaar nog wel zeven à acht losse partijen vechten voordat ik afscheid neem. Ik houd van deze sport en kan nog niet zonder. Conditioneel ben ik in orde en ik kan nog steeds goed meekomen met de andere vechters. Ik merk alleen dat twee keer per dag trainen eigenlijk te zwaar aan het worden is. Één training op een dag is nu perfect voor mij.”

Aerts: Slecht dat Hari niet meedoet - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/8317057/__Aerts__Slecht_dat_Hari_niet_meedoet__.html?sn=te lesport)

Peter0711
25-11-2010, 12:50
maar in principe is het stom van hem


Ben benieuwd of mensen op Peter net zo reageren als op de gemiddelde MF bezoeker die een uitspraak doet over de situatie van Badr zonder precies de feiten te weten :D

Leuk stukkie van Peter,en het is zeker jammer dat Badr er niet bij is dit jaar! Hopen dat hij de boel op een rijtje kan houden en dat hij er volgend jaar wel weer bij is.

Khanom Thom
25-11-2010, 13:54
Ben benieuwd of mensen op Peter net zo reageren als op de gemiddelde MF bezoeker die een uitspraak doet over de situatie van Badr zonder precies de feiten te weten :D

Leuk stukkie van Peter,en het is zeker jammer dat Badr er niet bij is dit jaar! Hopen dat hij de boel op een rijtje kan houden en dat hij er volgend jaar wel weer bij is.

Lieve Peter, je hebt groot gelijk!!! ;)

wrestler_nl
25-11-2010, 14:35
Peter Aerts heeft gelijk,100%!

BiCkOnE
25-11-2010, 14:51
Peter Aerts heeft altijd gelijk!!

Irishrover
25-11-2010, 14:55
De meest symphatieke K-1 vechter heeft gesproken, niets aan toe te voegen behalve: Gun jou graag nog een laatste titel.

Soulbringer320
25-11-2010, 16:11
De meest symphatieke K-1 vechter heeft gesproken, niets aan toe te voegen behalve: Gun jou graag nog een laatste titel.

Ik ook...

Mattie73
25-11-2010, 17:12
De meest symphatieke K-1 vechter heeft gesproken, niets aan toe te voegen behalve: Gun jou graag nog een laatste titel.

En ik ook.

univers1l
25-11-2010, 18:26
als aerts het zegt vind ik het goed

Kemal
25-11-2010, 18:29
De meest symphatieke K-1 vechter heeft gesproken, niets aan toe te voegen behalve: Gun jou graag nog een laatste titel.

en ik ook...

spacebox
25-11-2010, 19:59
Me 2

Kato
25-11-2010, 20:13
x3

ARMENIA
25-11-2010, 20:39
Peter Aerts, in de loop der jaren zoveel respect en sympathie opgebouwd dat hij alles kan zeggen wat die maar wil.

Topkerel die Aerts.. als je mij zou vragen voor welke vechtsporter heb je het meeste respect dan is dat peter!

Soulbringer320
25-11-2010, 23:37
En Aerts heeft altijd humor.
Keek laatst die lotingen en die persconferenties....
Dan zie je hem altijd geintjes maken op de achtergrond...

blackadder
25-11-2010, 23:46
Peter Aerts, in de loop der jaren zoveel respect en sympathie opgebouwd dat hij alles kan zeggen wat die maar wil.

Topkerel die Aerts.. als je mij zou vragen voor welke vechtsporter heb je het meeste respect dan is dat peter!
Keer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll veelll!!!

goro
26-11-2010, 02:49
ik ook! Peter, mijn held! Ik heb een schilderij van jou in mijn living!

slashd
29-11-2010, 13:37
kreeg na zijn vrijlating direct een aanbieding vanuit Japan om in een supergevecht of reservepartij aan te treden op 11 december, maar daarvoor heeft hij bedankt.

Beetje jammer, denk dat hij zekers 100.000 dollars krijgt en z'n tegenstander mag uitkiezen.

simtekf1
29-11-2010, 13:48
Aerts is en blijft de koning, wat hij ook doet.