PDA

View Full Version : Giorgio Petrosyan vecht in januari 2011



Slome
26-11-2010, 00:52
Giorgio Petrosyan vecht in januari 2011

bron: www.headkicklegend.com (http://www.headkicklegend.com)
http://cdn0.sbnation.com/imported_assets/598218/1096948926_rjjn8-m.jpg

Two-time K-1 MAX champion and pound-for-pound king Giorgio Petrosyan has announced an upcoming fight. On Jan. 29, Petrosyan will compete at the Thai Boxe Mania show in Italy. His opponent will be Yohan Lidon, a French Muay Thai champion. Lidon is an extremely busy fighter, with 2 other fights scheduled between now and the Petrosyan fight. He's competed againt many top Muay Thai fighters, including Yodsaenklai, Naruepol, and Lamsongkram, among many others. He has some good wins on his resume, but obviously will have to really step up his game to topple Petrosyan.

Currently riding a 3 year undefeated streak, Giorgio Petrosyan has really established himself as the pinncale of kickboxing over the past two years. He's the rare kind of fighter where it is a joy just to see him compete, no matter who he faces. His 2009 and 2010 runs through the K-1 MAX fields have been remarkable, and at 24 years old, he shows no signs of stopping. His worst enemy may be injury, as he broke his hand at last year's GP final, then suffered another broken hand this year.

He's currently recovering from that injury, but is scheduled to return in 3 weeks to face Pajonsuk on December 11 for It's Showtime. The fact that this Lidon fight was just announced bodes well for his return, but let's hope it happens - last year's injury forced him out of 3 much anticipated fights, and really hope that does not become the norm for him

The show will also feature good fights outside of the main event. Three other fights have been announced so far:

Armen Petrosyan v. Abdallah Mabel - It's easy to overlook Armen Petrosyan because of his brother's stature, but he is a very skilled fighter himself. Mabel recently had a good showing against Saiyok, and this looks like a very evenly matched contest.
Sudsakorn sor. Klinmee v. Fabio Pinca - Sudsakorn has become one of my favorite Thai fighters to watch over the past year, putting on a series of entertaining and vicious showings. This is actually a reamtch from 2008, where Pinca defeated Sudsakorn.
Kaoponlek v. Andrei Kulebin - Kaoponlek is a Lumpinee champion, while Kulebin has increased his profile over the last year with a number of good showings throughout Europe.

Sadix
26-11-2010, 01:21
pfff erg dikke matchmaking hoor

Amsterdam'r
26-11-2010, 02:12
Betekent dit dat hij sowieso niet bij Dynamite op oudejaarsavond vecht?

Hoopte stiekem op S-Cup winnaar Buakaw vs K1 MAX winnaar Giorgio..

Slome
26-11-2010, 02:24
Betekent dit dat hij sowieso niet bij Dynamite op oudejaarsavond vecht?

Hoopte stiekem op S-Cup winnaar Buakaw vs K1 MAX winnaar Giorgio..

Dat zou wel heel vet zijn indd.... maar ben bang dat die partij er voorlopig niet inzit...

Kemal
26-11-2010, 07:33
lekker hoor denk dat de gebroeders Petrosyan gaan knallen!

payap
26-11-2010, 10:11
Mooie line up. Er staat Thai Boxe Mania dus ga er van uit modified muaythai of echt muaythai is en dan worden dit knallers van partijen.

Lidon is een geweldige vechter en ook wereldkampioen bij de WBC in het middengwicht. Benieuwd op welk gewicht dit dan is. Als het een echte muaythai partij is heeft Petrosyan nog lang niet gewonnen. Yohan Lidon heeft oa Lamsongkram verslagen en eerder dit jaar zag ik hem nog Big Ben KO slaan in parijs. Op K-1 achtige regels echter zal het niet echt denderend worden en 100% overwinning Petrosyan worden.

Mabel, Kulebin en Pinca zie ik de partijen ook winnen. Uitgaande van (modified) muaythai.

ARMENIA
26-11-2010, 11:15
k denk dat armen gaat verliezen.. gevorg winnen..sudsakorn winnen en kulebin winnen omdat ik kaoponlek niet ken.

Djani
26-11-2010, 13:07
Mooie line up. Er staat Thai Boxe Mania dus ga er van uit modified muaythai of echt muaythai is en dan worden dit knallers van partijen.

Lidon is een geweldige vechter en ook wereldkampioen bij de WBC in het middengwicht. Benieuwd op welk gewicht dit dan is. Als het een echte muaythai partij is heeft Petrosyan nog lang niet gewonnen. Yohan Lidon heeft oa Lamsongkram verslagen en eerder dit jaar zag ik hem nog Big Ben KO slaan in parijs. Op K-1 achtige regels echter zal het niet echt denderend worden en 100% overwinning Petrosyan worden.

Mabel, Kulebin en Pinca zie ik de partijen ook winnen. Uitgaande van (modified) muaythai.

Denk je echt dat Pinca van Sudsakorn wint? Ik ben wel benieuwd waarom je dat denkt aangezien je altijd weet wat je zegt. Ik ben nooit van Pinca onder de indruk geweest. De laatste topper die hij heeft verslagen was Sudsakorn twee jaar geleden en iets daarvoor Ait Bassou. Sudsakorn ben ik wel zwaar onder de indruk van. Sinds hij fulltime in Europa vecht slaat hij spelend de ene na de andere KO (en niet de minste namen). Deze maand heeft hij Big Ben Chor Praram6 nog geKO'ed. Hij is bezig aan een stormachtige ontwikkeling.

Anderson
26-11-2010, 13:52
Singmanee verslagen dit jaar. Danthai in tv7 stadium fucking wreed was die partij[draw]

Staat in de halve finale Isuzu en het zou me niks verbazen dat die dit tournooi wint.

Niet onder de indruk de beste Europeaan in het licht gewicht.

Mattie73
26-11-2010, 14:29
Ik ben nooit van Pinca onder de indruk geweest. De laatste topper die hij heeft verslagen was Sudsakorn twee jaar geleden .

Je bedoelt Bovy !

Djani
26-11-2010, 14:39
Singmanee verslagen dit jaar. Danthai in tv7 stadium fucking wreed was die partij[draw]

Staat in de halve finale Isuzu en het zou me niks verbazen dat die dit tournooi wint.

Niet onder de indruk de beste Europeaan in het licht gewicht.

Idd. He hangs with the best of 'em dat zeker, maar hij blinkt er tot nu toe niet tegen uit. Tegen Singmanee was hij goed, maar zoals ik hem tegen Khem en de nog jonge Sittichai zag vechten dan zou ik m'n geld niet op hem zetten als hij tegen Petchmongkon en Sudsakorn moet. We komen er gauw genoeg achter of ik m'n geld kwijt geraakt zou zijn als ik tegen hem zou wedden.

Djani
26-11-2010, 14:49
Je bedoelt Bovy !

Nee, sinds Bovy boven de 60kg is gaan vechten (en dat is al een aantal jaar) is hij nooit meer in de buurt van een kampioenschap gekomen. Ja op 61kg WMC kampioenschap. Maar in de rankings is hij nooit meer zo hoog gekomen als daarvoor. Hij is de afgelopen jaren hard afgegleden.

payap
26-11-2010, 16:16
Denk je echt dat Pinca van Sudsakorn wint? Ik ben wel benieuwd waarom je dat denkt aangezien je altijd weet wat je zegt. Ik ben nooit van Pinca onder de indruk geweest. De laatste topper die hij heeft verslagen was Sudsakorn twee jaar geleden en iets daarvoor Ait Bassou. Sudsakorn ben ik wel zwaar onder de indruk van. Sinds hij fulltime in Europa vecht slaat hij spelend de ene na de andere KO (en niet de minste namen). Deze maand heeft hij Big Ben Chor Praram6 nog geKO'ed. Hij is bezig aan een stormachtige ontwikkeling.

Omdat Fabio Pinca goed thuis is tegen de Thai en een kop van beton heeft en veel kan hebben. Begin dit jaar heb ik die beuk partij in Parijs met Bovy gezien en dat was echt bruut wat beiden namen. Nu is Bovy idd niet meer de man van een paar jaar geleden maar nog steeds een vechter die maar zo van iedereen op KO kan winnen en verliezen door zijn vechtstijl. Qua ranking doen Bovy en Sudsakorn niet veel voor mekaar onder overigens. Bovy nr.5 WMC en en nr.5 Thailand en Sudsakorn nr.7 Lumpinee.

Sudsakorn gaat zeker lekker en met Big Ben en Andrei Kulebin heeft hij ook twee echte toppers verslagen. Maar wat hem denk ik gaat opbreken tegen Pinca is die nonchalante dekking. En Pinca heeft Sudsakorn al eens ko geslagen, Bovy verslagen en Danthai ook op Ko en onlangs nog Singmannee (nr.2 Rajadamnern, nr.3 Thailand). Daarom gaat mijn voorkeur uit naar Pinca om mijn geld op te zetten.

Djani
26-11-2010, 16:44
Omdat Fabio Pinca goed thuis is tegen de Thai en een kop van beton heeft en veel kan hebben. Begin dit jaar heb ik die beuk partij in Parijs met Bovy gezien en dat was echt bruut wat beiden namen. Nu is Bovy idd niet meer de man van een paar jaar geleden maar nog steeds een vechter die maar zo van iedereen op KO kan winnen en verliezen door zijn vechtstijl. Qua ranking doen Bovy en Sudsakorn niet veel voor mekaar onder overigens. Bovy nr.5 WMC en en nr.5 Thailand en Sudsakorn nr.7 Lumpinee.

Sudsakorn gaat zeker lekker en met Big Ben en Andrei Kulebin heeft hij ook twee echte toppers verslagen. Maar wat hem denk ik gaat opbreken tegen Pinca is die nonchalante dekking. En Pinca heeft Sudsakorn al eens ko geslagen, Bovy verslagen en Danthai ook op Ko en onlangs nog Singmannee (nr.2 Rajadamnern, nr.3 Thailand). Daarom gaat mijn voorkeur uit naar Pinca om mijn geld op te zetten.

Pinca - Bovy was zeker bruut. (Jij was daar aanwezig toen toch?) Maar technisch gezien ging het nergens over. Sudsakorn zou Bovy over zn eigen benen laten struikelen. Hij neemt idd onnodige risico's met zijn nonchalante dekking, maar die vergelijking van die rankings is niet representatief voor het verschil in kwaliteit tussen die twee en Sudsakorn is ook niet meer dezelfde vechter als twee jaar geleden.
Dus je denkt dat Pinca wel kan doen wat Kulebin twee keer niet kon? I respectfully disagree. Maar zoals ik al zei eerder, het mooie ervan is dat we het zelf kunnen zien straks.