PDA

View Full Version : Alistair Overeem about the steroid question



Devilprince
26-11-2010, 16:47
http://www.youtube.com/watch?v=acaNhjkQpvo&feature=player_embedded

Pansier
26-11-2010, 16:49
Waarom zou je ook steroiden gebruiken als wedstrijdvechter, krijg je toch alleen maar onnodig gewicht?

Ivor
26-11-2010, 16:54
Zo riep een of andere meneer Jackson ook dat hij nooit plastiche chirurgie was ondergaan.
(En die geloofde ik ook niet)

Petrosyan188
26-11-2010, 16:56
ik geloof hem wel

Baske
26-11-2010, 17:04
Mooi gezegd, en 't klopt. :)

PinPoint
26-11-2010, 17:06
Als het waar is....waarom laat je je niet testen. Of heb ik iets gemist?

makavelli
26-11-2010, 17:08
Als het waar is....waarom laat je je niet testen. Of heb ik iets gemist?

hij is al een aantal keer getest en er altijd clean uitgekomen!

Petrosyan188
26-11-2010, 17:09
lol, hij is volgens mij best vaak getest...

makavelli
26-11-2010, 17:15
Als het waar is....waarom laat je je niet testen. Of heb ik iets gemist?

hij is al een aantal keer getest en er altijd clean uitgekomen!

ArjanV
26-11-2010, 17:30
Waarom zou je ook steroiden gebruiken als wedstrijdvechter, krijg je toch alleen maar onnodig gewicht?

Huh? Are you for real?

Steroiden gebruiken in vechtsport is veelvoorkomend...fans lijken daarvoor om een of andere duistere reden altijd de ogen te willen sluiten maar er wordt absoluut gebruikt en voor de duidelijkheid.....een test is slechts een momentopname...steroiden,afhankelijk van wat je neemt,blijven slechts een bepaalde tijd in je bloed en daarna test je negatief,,,simple as that!

rollermanskunk
26-11-2010, 17:34
Voor spiergroei bestaan er ook andere middelen dan anabolen steroiden zoals: prestatiegerichte training, rust en de juiste voeding (incl. vitaminen, eiwit shakes etc. ) Ik denk dat Alistair wel de waarheid spreekt als die praat over een ideale genetisch bepaalde lichaamsbouw (weinig vet en veel spieren) . Ik ken een paar gasten die zich helemaal plat spuiten en juist door de steroiden moddervet blijven en alleen maar zwaarder worden om meer te kunnen tillen.

Baske
26-11-2010, 17:35
We sluiten onze ogen omdat we stiekem toch wel graag beren zien knokken en echt iets surreëels kunnen meemaken. Lijkt me één van de grootste redenen waarom bijvoorbeeld vechters als Brock Lesnar zo populair zijn als ze zijn.

Tsuki
26-11-2010, 17:48
We sluiten onze ogen omdat we stiekem toch wel graag beren zien knokken en echt iets surreëels kunnen meemaken. Lijkt me één van de grootste redenen waarom bijvoorbeeld vechters als Brock Lesnar zo populair zijn als ze zijn.

iets met spijker en kop ................. maar wat boeit het zolang hij maar vecht zoals hij vecht ................

ArjanV
26-11-2010, 17:48
Voor spiergroei bestaan er ook andere middelen dan anabolen steroiden zoals: prestatiegerichte training, rust en de juiste voeding (incl. vitaminen, eiwit shakes etc. ) Ik denk dat Alistair wel de waarheid spreekt als die praat over een ideale genetisch bepaalde lichaamsbouw (weinig vet en veel spieren) . Ik ken een paar gasten die zich helemaal plat spuiten en juist door de steroiden moddervet blijven en alleen maar zwaarder worden om meer te kunnen tillen.

Spieropbouw is alijd een combinatie van factoren...gerichte training,goede voeding en supplementen,voldoende rust en in veel gevalleen gecombineerd met AAS gebruik....Je kan zoveel steroiden in je reet spuiten als je wil maar als je voeding,training en rust niet goed is zal het resultaat nihil of zelfs 0 zijn!

lopez86
26-11-2010, 17:52
Huh? Are you for real?

Steroiden gebruiken in vechtsport is veelvoorkomend...fans lijken daarvoor om een of andere duistere reden altijd de ogen te willen sluiten maar er wordt absoluut gebruikt en voor de duidelijkheid.....een test is slechts een momentopname...steroiden,afhankelijk van wat je neemt,blijven slechts een bepaalde tijd in je bloed en daarna test je negatief,,,simple as that!

Niet alleen in vechtsport.
Ik zeg innocent until proven guilty.
Zolang er maar goeie partijen uitrollen maakt het me geen zak uit of men wel of niet gebruikt.
In elke vorm van (top)sport wordt gebruikt.

Baske
26-11-2010, 18:23
Ik zeg innocent until proven guilty.
Ik zeg guilty maar het kan me geen zier interesseren.

Worf
26-11-2010, 18:45
Ik zeg guilty maar het kan me geen zier interesseren.

Op basis van wat?

Baske
26-11-2010, 18:56
Ik praatte over het algemeen eigenlijk. Als ik Alistair zo hoor praten weet ik niet of hij aan anabolen heeft gedaan. Ik betwijfel 't zelfs. Maar over het algemeen kan 't me geen zier interesseren - dus ook áls hij gebruikt zou hebben zou ik het niet erg vinden. Niet met de hedendaagse regels die het gebruik van deze middelen goed genoeg reguleren.

YoMarK
26-11-2010, 19:04
Feit is dat ze in iedere zware sport waar geld verdient kan worden, prestatie bevorderende middelen gebruiken.

Puur op basis van uiterlijk kan je iemand niet beschuldigen, zeker als je toch wel in je achterhoofd houd dat Alistair altijd groot is geweest.
Ik bedoel dan zouden we hem natuurlijk nooit verdenken:
http://www.onzuka.com/Photos/Josh%20Barnett.jpg

Innocent until proven guilty dus :)

universele
26-11-2010, 19:05
Jammer genoeg word er gebruikt, liever iedereen zonder.
Grote straf er tegen over en veel testen.
Het gaat om de sport en niet om wie het sterkst is door troep.

Maar ja er zullen altijd mensen zijn die "vals spelen" om te winnen.

Hans Vos
26-11-2010, 19:12
ach van steroiden word je echt geen betere vechter . gr hans

Baske
26-11-2010, 19:14
ach van steroiden word je echt geen betere vechter . gr hans
Klopt helemaal :)

ArjanV
26-11-2010, 19:35
Steroiden zorgen voor een beter en sneller herstel....dus kun je meer en sneller weer voll bak trainen na een partij dus indirect maken steroiden je wel degelijk een betere vechter...bovendien als je hardere klappen uit kunt delen....door het feit dat je meer spiermassa hebt....

Pansier
26-11-2010, 19:40
Waarom zou een vechter dan ook steroiden gebruiken, hierdoor wordt hij alleen maar zwaarder en slomer... als ze dat eerst eens uitleggen...

Virus
26-11-2010, 19:45
http://i56.tinypic.com/143i5p1.jpg

Goed eten en slapen dus...

Marchant
26-11-2010, 19:53
http://www.fugly.com/media/IMAGES/Random/not-this-shit-again.jpg

ArjanV
26-11-2010, 20:00
Waarom zou een vechter dan ook steroiden gebruiken, hierdoor wordt hij alleen maar zwaarder en slomer... als ze dat eerst eens uitleggen...

Als je even zou hebben gelezen had je al een belangrijke reden geweten.....sneller herstel!
En van steroiden hoef je niet perse zwaarder te worden! Je kan het zelfs gebruiken om minder zwaar te worden (droger) of scherper/allerter of meer opgefokt. Bovendien zwaarder wil niet altijd zeggen slomer!

Pansier
26-11-2010, 20:03
Als je even zou hebben gelezen had je al een belangrijke reden geweten.....sneller herstel!
En van steroiden hoef je niet perse zwaarder te worden! Je kan het zelfs gebruiken om minder zwaar te worden (droger) of scherper/allerter of meer opgefokt. Bovendien zwaarder wil niet altijd zeggen slomer!

Was maar een vraagje hoor..

tnk2k
26-11-2010, 20:47
ach van steroiden word je echt geen betere vechter . gr hans

En halotestin dan? Proven quality! En dan heb ik het nog niet eens over cheque drops (Mibolerone)

iconian
26-11-2010, 21:11
^^ deze man weet waarover hij het heeft.

elke topsporter is op zoek naar voordelen, met welke middelen dan ook. echt ignorant dat deze discussie uberhaupt speelt, op zulke vragen geeft een topsporter echt geen antwoord maar zou in de eerste plaats niet gesteld moeten worden. als ze het echt een belangrijk issue vinden moeten ze de testen strenger beter maken, maar kennelijk heeft niemand het daar over.

Overigens is onderzocht dat 30% van alle college studenten in de VS die aan sport doen aan de test en andere verboden prestatiemiddelen zitten. zit daar gewoon in de jock-culture, in nederland is het veel minder vergeleken met daar. vandaar ook erg hypocriet hoe ze over overeem vallen, gewoon jaloers denk ik dan maar.

Kemal
26-11-2010, 23:45
Ik denk dat Alistair gewoon de waarheid spreekt, anders was hij allang door de mand gevallen bij al de testen die hij reeds heeft gehad..

arabic-sniper
26-11-2010, 23:52
OJAH KAMAL, ZOU JE DENKEN!!!!!??????
Ik denk dat Alistair gewoon de waarheid spreekt, anders was hij allang door de mand gevallen bij al de testen die hij reeds heeft gehad..

Kemal
26-11-2010, 23:58
OJAH KAMAL, ZOU JE DENKEN!!!!!??????

ja dat denk ik idd..

en jij wat denk jij dr van..?

Tony
27-11-2010, 00:33
Ik denk dat de caps lock van arabic sniper defect is. Tijd voor nieuw toetsenbordje ;)

Anderson
27-11-2010, 01:36
Gewoon spaans vlees vraag maar aan Contador, Ben Johnson, Marion Jones,

Lionheart
27-11-2010, 02:55
Ik denk dat de caps lock van arabic sniper defect is. Tijd voor nieuw toetsenbordje ;)

x2

PigDog
27-11-2010, 11:16
^^ deze man weet waarover hij het heeft.

elke topsporter is op zoek naar voordelen, met welke middelen dan ook. echt ignorant dat deze discussie uberhaupt speelt, op zulke vragen geeft een topsporter echt geen antwoord maar zou in de eerste plaats niet gesteld moeten worden. als ze het echt een belangrijk issue vinden moeten ze de testen strenger beter maken, maar kennelijk heeft niemand het daar over.

Overigens is onderzocht dat 30% van alle college studenten in de VS die aan sport doen aan de test en andere verboden prestatiemiddelen zitten. zit daar gewoon in de jock-culture, in nederland is het veel minder vergeleken met daar. vandaar ook erg hypocriet hoe ze over overeem vallen, gewoon jaloers denk ik dan maar.

Ben het deze keer niet met je eens. 40 % van alle college studenten in Amerika rookt, maar dat mag je ook best ter discussie stellen. Het feit dat de topsport vervuild is door AS, wil nog niet zeggen dat het dan maar goed is. Allistair is een man met een fysiek die ik nog nooit bij cleane sporters heb gezien (en ik loop al een tijdje mee) en het is daarom ook niet raar dat daar vragen over komen. Het is alleen belachelijk om te denken dat een topsporter er een eerlijk antwoord over zou geven. Je kunt de vraag dus net zo goed niet stellen.....
Het enige waar ik me altijd zorgen over maak is het welzijn van de sporter zelf.
Je investeert zeer negatief op je latere levensverwachting.
Maar ja, dat is een andere discussie

Pahlavan
27-11-2010, 12:05
Ben het deze keer niet met je eens. 40 % van alle college studenten in Amerika rookt, maar dat mag je ook best ter discussie stellen. Het feit dat de topsport vervuild is door AS, wil nog niet zeggen dat het dan maar goed is. Allistair is een man met een fysiek die ik nog nooit bij cleane sporters heb gezien (en ik loop al een tijdje mee) en het is daarom ook niet raar dat daar vragen over komen. Het is alleen belachelijk om te denken dat een topsporter er een eerlijk antwoord over zou geven. Je kunt de vraag dus net zo goed niet stellen.....
Het enige waar ik me altijd zorgen over maak is het welzijn van de sporter zelf.
Je investeert zeer negatief op je latere levensverwachting.
Maar ja, dat is een andere discussie

x2