PDA

View Full Version : Ashwin Balrak opgepakt



Wheelie
27-11-2010, 09:01
Voorpagina van de Telegraaf van vandaag



Vijf arrestaties in Rotterdam

Advocaat opgepakt met 82 kg cocaïne


• Advocaat Ashwin Balrak alias Bad Boy.http://telegraaf-i.telegraaf.nl/index.php/telegraaf/_main_/2010/11/27/001/article/article21_1.jpg

door Bert Huisjes AMSTERDAM, zaterdag
Bij een inval in een appartement op de 29e verdieping van een Rotterdamse woontoren heeft de politie gisteren 82 kilo cocaïne in beslag genomen en vijf Surinamers gearresteerd.
Een van de arrestanten is advocaat. Het gaat om de bekende strafpleiter Ashwin Balrak uit Rotterdam, die ook actief is als freefighter.
Tijdens de politie-inval was het vijftal juist druk bezig om 82 kilo cocaïne te versnijden met een wit poeder.
Dat gebeurde met een gewone keukenmixer in de keuken. In de flat werden verder diverse keukenblenders aantroffen, net als een cocaïnepers met logoplaten en een groot aantal mobiele telefoons.
Ashwin Balrak heeft een advocatenkantoor in Utrecht. Hij staat als strafadvocaat geregeld criminelen bij in de rechtszaal, onlangs nog een Syrische vechtsporter die door justitie werd verdacht van overvallen.
De Nationale Recherche viel de flatwoning binnen in het kader van een maandenlang onderzoek naar drugssmokkel. De cocaïne had een straatwaarde van drie miljoen euro. In de woning in Purmerend werd 25 kilo aan bankbiljetten aangetroffen.
Na telling bleek het te gaan om 1,4 miljoen euro.
De 35-jarige Surinamer is afgestudeerd in de rechten. Hij maakte echter vooral naam als de prijsvechter Bad Boy.

Kemal
27-11-2010, 09:07
sjonge jonge jonge... :loser:

Barang
27-11-2010, 09:32
:twak:ik las het al vanmorgen vroeg , hoe kan je zo dom zijn met zo'n carriere. :bash:

Peter0711
27-11-2010, 09:34
Lekker bericht weer..Gaat lekker zo! Die zien we voorlopig niet meer terug..

Hendy
27-11-2010, 09:37
Onvoorstelbaar!! zal Hoost blij mee zijn..

peterone
27-11-2010, 09:41
Met 84 kg kan je ook niet spreken van een kleine jongen of eenmalige actie........wat een hoeveelheid zeg......

Justinian
27-11-2010, 09:46
Damn, dat zijn flinke hoeveelheden... Dan ook nog eens 25 kilo aan bankbiljetten.

johnmixfight
27-11-2010, 10:14
met recht een bad boy :lol::lol:

ashi76
27-11-2010, 10:29
Zo dan..... Help jij ff je leven naar de klote. :twak:

Je zou toch verwachten dat hij wat slimmer zou zijn.

ICON
27-11-2010, 10:35
een voorbeeld voor velen

Daalen
27-11-2010, 10:38
Zo zie je maar, een universitaire graad betekent niet per definitie dat je slim bent....

Jeru
27-11-2010, 10:54
Met het argument dat advocaten ook aan vechtsport doen kan ik dus nu ook niet meer aankomen....

Ulis-E
27-11-2010, 10:59
damn, bij t lezen vd titel dacht ik nog aan een burenruzie ofzo.. maarruh pfffff als dit waar is.. 82 kg!!! straatwaarde is meer dan 4 miljoen ofzo? dan ben je idd geen kleine jongen meer..

ARMENIA
27-11-2010, 10:59
Zo zie je maar, een universitaire graad betekent niet per definitie dat je slim bent....

Het betekent ook niet dat je dom bent.. iemand gaat de criminaliteit meestal niet in omdat hij dom is, hij of zij gaat de criminaliteit in omdat je in een bepaalde criminele sfeer wordt opgevoed, je omgeving uit zulke mensen bestaat, jij makkelijk geld wil verdienen, je liever 3 milletjes pakt als 2000 per maand, etc.

zijn zat criminelen die slim zijn maar zich laten leiden door geld en het snel willen verdienen.

ARMENIA
27-11-2010, 11:01
damn, bij t lezen vd titel dacht ik nog aan een burenruzie ofzo.. maarruh pfffff als dit waar is.. 82 kg!!! straatwaarde is meer dan 4 miljoen ofzo? dan ben je idd geen kleine jongen meer..

balrak is gangstah:P

de media gaat hier ook op instampen: badr hadden we al, its showtime met de criminele netwerkbijeenkomsten, nu hebben we balrak met 84 kg coke terwijl die advocatenkantoor heeft. gaat lekker

RedDawn
27-11-2010, 11:04
balrak is gangstah:P

de media gaat hier ook op instampen: badr hadden we al, its showtime met de criminele netwerkbijeenkomsten, nu hebben we balrak met 84 kg coke terwijl die advocatenkantoor heeft. gaat lekker

En dat is zeker weer de schuld van de media?

BJJrajawali
27-11-2010, 11:09
Balzak hahaah Moest meten denken aan zijn filmpje waarin die in zijn toga liep...... Kan die in ieder geval zichzelf verdedigen hahaha
Hoe vaak is het al goed gegaan vraag ik me meteen af..... 1,4 miljoen euro cash ga zo ook maar weer een staatlot kopen denk ik.....

simtekf1
27-11-2010, 11:13
Wat een sukkel.. je hebt brains en talent om op een andere manier je geld te verdienen en dan doe je zo iets.

lopez86
27-11-2010, 11:19
Wat een kneus :( sport komt weer lekker positief in het daglicht.
Bedankt Balrak.

PigDog
27-11-2010, 11:27
Damn, dat zijn flinke hoeveelheden... Dan ook nog eens 25 kilo aan bankbiljetten.

Ach, het waren allemaal briefjes van 5....

remco pardoel
27-11-2010, 11:29
Free Fight?

Nou ja ....
Criminelen komen in alle lagen van de bevolking voor
wederom te makkelijke en erg beledigende "journalitiek" van de Telegraaf

rollermanskunk
27-11-2010, 11:31
Zie je wel, ik wist het wel. Het zijn altijd dezelfde... Tuig is het. En maar zeuren op bepaalde fora dat het wel meevalt met de criminaliteit in hun wereldje. Een schande...

Foei...






Alle advocaten zijn dus criminelen




:busted:

micha
27-11-2010, 11:35
die advocaten ook altijd weer

MMAFAN-1122
27-11-2010, 11:37
Dit valt me even tegen van Balrak..Had dit nooit van hem verwacht..
Dan is badr nog een heilige, of hem ik het nu mis?

Denk dat Balrak min. 5 jaar gaat zitten!!!!

Guillermo
27-11-2010, 11:39
die advocaten ook altijd weer

x2 lol:lol:

MMAFAN-1122
27-11-2010, 11:39
damn, bij t lezen vd titel dacht ik nog aan een burenruzie ofzo.. maarruh pfffff als dit waar is.. 82 kg!!! straatwaarde is meer dan 4 miljoen ofzo? dan ben je idd geen kleine jongen meer..

Veel meer... 6 x 4 miljoen ongeveer??

Briant
27-11-2010, 11:42
Heeft Ashwin ooit "freefight" gedaan? Ik dacht alleen Kickboxen.

ARMENIA
27-11-2010, 11:45
En dat is zeker weer de schuld van de media?

nee nee dat absoluut niet. maar dat vind ik wel een leuke, wij zeggen gewoon nu alle advocaten zijn criminelen:P

ARMENIA
27-11-2010, 11:50
als ik het me niet vergis kost 1 gram €50

1 kilo kost dan €50.000
50.000 x 84 = € 4.2 milli

ARMENIA
27-11-2010, 11:55
Officier van justitie moet nog wel bewijzen Balrak de of één van de eigenaren van de drugs zijn. Zolang ze dat niet kunnen bewijzen is er niet veel aan de hand denk ik. Ik denk als de inval niet in zijn woning is geweest kan hij altijd zeggen dat hij toevallig bij een vriend langs kwam, als zijn handlangers hem daarin steunen, laat justitie dan maar bewijzen dat het niet zo is. maar goed ik weet niet wat het bewijsmateriaal is dus ik zeg nu maar wat. maar vergeet niet dat alles kan en we hoeven er niet gelijk vanuit te gaan dat hij nu jarenlang in een hokje moet zitten

Bartju
27-11-2010, 12:02
wat een KNUPPEL EERSTE KLAS!

goro
27-11-2010, 12:06
Balrak, was mn voorbeeld...
Slim, goede vechter, goede attitude, goed draaiende zaak...
Maar te dom om goed uit te plannen. Dat versnij je daar toch niet! Ik weet wel een betere plek.

Snif, tragisch....

A-team
27-11-2010, 12:10
Officier van justitie moet nog wel bewijzen Balrak de of één van de eigenaren van de drugs zijn. Zolang ze dat niet kunnen bewijzen is er niet veel aan de hand denk ik. Ik denk als de inval niet in zijn woning is geweest kan hij altijd zeggen dat hij toevallig bij een vriend langs kwam, als zijn handlangers hem daarin steunen, laat justitie dan maar bewijzen dat het niet zo is. maar goed ik weet niet wat het bewijsmateriaal is dus ik zeg nu maar wat. maar vergeet niet dat alles kan en we hoeven er niet gelijk vanuit te gaan dat hij nu jarenlang in een hokje moet zitten

Zeg dan niks!

Illest
27-11-2010, 12:24
tjonge jonge....Balrak was echt een voorbeeld van hoe het ook kan......kickbokser en advocaat.....ik geef het op.....onze sport is verdoemd!

Ch3f1
27-11-2010, 12:28
Ik was altijd erg benieuwd naar de agenda van mr Balrak. Een advocatenkantoor runnen en wedstrijdvechten, dat is wel een uitzonderlijke prestatie om die twee dingen goed te combineren. Natuurlijk zijn er mensen die erg veel kunnen, maar ik vond mr Balrak daarom altijd erg bijzonder...

Anderson
27-11-2010, 12:34
Gaat lekker zo

Iggy
27-11-2010, 12:36
Mischien was die wel alleen op bezoek bij een client. hehehe

marcelt
27-11-2010, 12:47
Wat een sukkel. De sport wederom bezoeldeld. Ernesto diep teleurgesteld. Zijn eigen leven naar de gallemiezen. En hij was idd. een van de grote voorbeelden van een bekende kickbokser die ook goed opgeleid was en aansprekende functie vervulde. Diep triest.

Hij kon wel goed multi tasken coke dealer, advocaat en top klasse wedstrijdvechter. Ik geef het je te doen!

The Bulldog
27-11-2010, 12:49
Mischien was die wel alleen op bezoek bij een client. hehehe


eerste dat ik dacht ...

Garcia
27-11-2010, 12:49
Ongelovelijk!! Dat is een behoorlijke hoeveelheid en hoe stom kan je zijn.

Adje
27-11-2010, 13:19
sorry hoor, maar wat een ongelofelijke eikel. Dat hij zo stom is om het voor zichzelf te verknallen oke!
Maar hij verknalt het ook zoals eerder genoemd voor de sport, weer een stok om mee te slaan.
De burgervader in Amsterdam lacht weer in zijn vuistje, zelfs advocaten doen mee in de criminaliteit !!

Vince
27-11-2010, 13:19
Opsluiten en nooit meer aan een Gala mee laten doen. Nu vraag ik me af, verdien je niet genoeg als advocaat en vechtsporter???
Volgens mij wel dus mag in mijn ogen iemand die zat heeft gekregen en er zo mee omgaat alles worden afgenomen.

Pansier
27-11-2010, 13:30
25 kilo en 84... ff kijken 109 kilo.

Godverdomme das bijna 2x mijn gewicht :O!

blackadder
27-11-2010, 13:48
Wat een kneus :( sport komt weer lekker positief in het daglicht.
Bedankt Balrak.
x2
Stomme kut die hij is.

Fasada
27-11-2010, 13:58
Wanneer krijgen die journalisten hun feiten is een keer goed!!

Balrak een freefighter??

De term is achterhaald en ook gewoon bullshit!!

Maar goed ontopic, ongelooflijk dom;

Dat er mensen zijn die risico's nemen kan ik mij soms nog voorstellen maar iemand die 5/6 in de schoolbanken heeft gezeten om advocaat te worden lijkt me niet echt nodig om zoiets te doen.

Doet mij denken aan Sean Penn in Carlito's way...

Sjaak
27-11-2010, 14:04
Heeft volgens mij niks met dom of slim te maken maar alleen met hebzucht naar snel veel geld maken ten koste van veel leed. En ja crimininelen vind je in alle lagen van de bevolking en bij elke sport of beroep.

En hij blijft een goede kickboxer maar een slechte crimineel, maar ja goede criminelen zijn er toch niet ................

Tsuki
27-11-2010, 14:09
lol 84 kg ........... iedereen die een straal van 2 km was is de lul :-)

Richelieu
27-11-2010, 14:23
Free Fight?

Nou ja ....
Criminelen komen in alle lagen van de bevolking voor
wederom te makkelijke en erg beledigende "journalitiek" van de Telegraaf

Dat viel mij ook als eerste op. Balrak heeft nog nooit een MMA partij gedraaid ;)

Tja, 25 kilo aan biljetten en 82 Kg coke! Ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen voor Balrak.

Durfal
27-11-2010, 14:40
Hee Sjaak!!

Robin Hood was een goede crimineel stal van de (corrupte) tijken en gaf het aan de armen.................lol.............

Enne toen ik als jurylid terecht Hesdy Gerges als winnaar aanwees in de Sand beten jullie allemaal onterecht mn strot af................
Maar nu moet ik met pijn in mn donder constateren dat Bally nu pas ECHT een heel groot verlies lijdt en onze mooie sport ook!!!!
Want weer heeft de media en alle colleges van B+W een prachtige stok om onze sport mee te slaan!!!
In en in diep TRIEST is dit bericht over Balrak en over onze sport of ie nu abuis free fighter wordt genoemd of niet..............

Osu

blackadder
27-11-2010, 14:58
Ik vraag me eigenlijk af of hij nu ook zijn vergunning als advocaat kwijtraakt.

knilles
27-11-2010, 15:37
Wat ik me meer afvraag: wat gaat dit met de prijzen doen op straat? Blijft het 40 euro of schiet deze omhoog?

*lol-modus off*

Deze zag ik niet aankomen en zeker een smet op de sport. Hierdoor zal v/d Laan alleen maar gesterkt worden in het verbieden van gala's in Amsterdam.

Slome
27-11-2010, 15:39
Triest..... zonde......weer een smet op onze mooie sport.....

Bally Bedankt....

toevallig lanceerde hij vorige week z'n nieuwe website:

Ashwin Balrak staat al jaren lang aan de top van het kickboksen. Zelfs nu hij zijn sport moet delen met een fulltime baan als advocaat vecht hij nog steeds op het hoogste niveau en met succes. Onlangs heeft Ashwin zijn nieuwe website gelanceerd. Op deze website kan je allerlei informatie vinden over Ashwin en zijn toekomstige gevechten. Zijn site is nog niet helemaal af, maar je kan alvast een sneakpreview nemen op www.ashwinbalrak.com (http://www.ashwinbalrak.com/).

Kemal
27-11-2010, 16:23
wel een mooie website trouwens..

steftheboxer
27-11-2010, 16:28
wel een mooie website trouwens..

heb gehoord dat hij er een best budget voor had! en hij betaalde contact

Marchant
27-11-2010, 16:56
Jammer dat Badr al vrij is hadden een leuke partij kunnen houden...

Poster verwijderd ivm klachten van sponsoren die op de posters zijn gebruikt.

Kemal
27-11-2010, 16:57
[QUOTE=Marchant;978206]Jammer dat Badr al vrij is hadden een leuke partij kunnen houden...




:lol: prachtig!

marcelt
27-11-2010, 17:19
Reps voor Marchant!

marcelt
27-11-2010, 17:22
Triest..... zonde......weer een smet op onze mooie sport.....

Bally Bedankt....

toevallig lanceerde hij vorige week z'n nieuwe website:

Ashwin Balrak staat al jaren lang aan de top van het kickboksen. Zelfs nu hij zijn sport moet delen met een fulltime baan als advocaat vecht hij nog steeds op het hoogste niveau en met succes. Onlangs heeft Ashwin zijn nieuwe website gelanceerd. Op deze website kan je allerlei informatie vinden over Ashwin en zijn toekomstige gevechten. Zijn site is nog niet helemaal af, maar je kan alvast een sneakpreview nemen op www.ashwinbalrak.com (http://www.ashwinbalrak.com/).

Kan de online coke bestellen knop niet vinden..............

paspoes
27-11-2010, 17:22
Het betekent ook niet dat je dom bent.. iemand gaat de criminaliteit meestal niet in omdat hij dom is, hij of zij gaat de criminaliteit in omdat je in een bepaalde criminele sfeer wordt opgevoed, je omgeving uit zulke mensen bestaat, jij makkelijk geld wil verdienen, je liever 3 milletjes pakt als 2000 per maand, etc.

zijn zat criminelen die slim zijn maar zich laten leiden door geld en het snel willen verdienen.

x2, jammer hij is/was een voorbeeld voor velen :fp:

mensotov
27-11-2010, 17:24
advocaten en politici....niet te vertrouwen

king
27-11-2010, 17:25
Ik vraag me eigenlijk af of hij nu ook zijn vergunning als advocaat kwijtraakt.

JA

king
27-11-2010, 17:26
[QUOTE=Marchant;978206]Jammer dat Badr al vrij is hadden een leuke partij kunnen houden...




LMAO!

Illest
27-11-2010, 17:52
die partij zou er ooit van komen....way back

knift
27-11-2010, 17:52
....Ik zeg: Justinian werk aan de winkel

wrestler_nl
27-11-2010, 17:56
Damn dat wordt lang zitten voor Balrak.
Jammer hoor

Justinian
27-11-2010, 17:57
....Ik zeg: Justinian werk aan de winkel
Ik zit niet zo in de coke-wereld, dus dat gat ga ik niet opvullen ;) Zonder gekheid, erg jammer want het is wel een figuur die door vechtsport op hoog niveau te combineren met een baan in de advocatuur een voorbeeld was voor velen. Ben erg benieuwd hoe de vork precies in de steel zit en wat zijn rol hierbij is.

Strange Cutbean
27-11-2010, 18:04
Het betekent ook niet dat je dom bent.. iemand gaat de criminaliteit meestal niet in omdat hij dom is, hij of zij gaat de criminaliteit in omdat je in een bepaalde criminele sfeer wordt opgevoed, je omgeving uit zulke mensen bestaat, jij makkelijk geld wil verdienen, je liever 3 milletjes pakt als 2000 per maand, etc.

zijn zat criminelen die slim zijn maar zich laten leiden door geld en het snel willen verdienen.

Onzin, het is wél dom als je de kansen die je krijgt niet benut. En dan zijn opvoeding… weet jij dat hij zo'n opvoeding heeft gehad?
En als dat wel zo is dan moet hij toch, mede door wat hij als student rechten en later als advocaat heeft gezien beter weten.

Je mag dan wel goed kunnen leren maar als je niet zelf kan nadenken dan ben je gewoon dom. Daar heeft Daalen gewoon gelijk in.

De meeste mensen (hoe slim ook) die de criminaliteit ingaan zijn wel degelijk dom. Ze denken niet na over wat de gevolgen van hun daden heeft op anderen; slachtoffers van overvallen, gezinnen die ten onder gaan aan drugs. Laat ze maar eens nadenken hoe zij het zouden vinden als hun dochter moet tippelen om aan drugs te komen of zo iets.

Ch3f1
27-11-2010, 18:10
Hee Sjaak!!

Robin Hood was een goede crimineel stal van de (corrupte) tijken en gaf het aan de armen.................lol.............

Enne toen ik als jurylid terecht Hesdy Gerges als winnaar aanwees in de Sand beten jullie allemaal onterecht mn strot af................
Maar nu moet ik met pijn in mn donder constateren dat Bally nu pas ECHT een heel groot verlies lijdt en onze mooie sport ook!!!!
Want weer heeft de media en alle colleges van B+W een prachtige stok om onze sport mee te slaan!!!
In en in diep TRIEST is dit bericht over Balrak en over onze sport of ie nu abuis free fighter wordt genoemd of niet..............

Osu

Pardon, maar niet één gerenormeerde A-klasse vertegenwoordigd de hele vechtsportwereld. Dat de journalistiek dit wel doet, is een gegeven waar jij en ik niet zo maar iets aan veranderen. Persoonlijk vind ik het kortzichtig om zulke nieuwsberichten verontwaardigd te ontvangen om vervolgens "zielig" de slachtofferrol aan te nemen. Kom op zeg, of mij dat een bal kan jeuken wat Balrak uitloopt te vreten, daarmee vertegenwoordigd hij mij in geen 100 jaar. Dat een journalist een sensationeel krantenartikel schrijft en daarbij verbanden trekt die niks met mij als vechtsporter hebben te maken is helemaal niet interessant. Stoor jij je er wel aan, zorg dan dat je vooral geen abonnement neemt of houdt op de desbetreffende krant. Persoonlijk houd ik me liever bezig met de dingen waar ikzelf wel invloed op kan uitoefenen en laat me al helemaal niks aanpraten door een journalist die shit weet...

blazin.arr0w::::
27-11-2010, 18:35
Met het argument dat advocaten ook aan vechtsport doen kan ik dus nu ook niet meer aankomen....

Maar je kan dan wel weer zeggen dat zelfs advocaten coke dealen... ;)

blackadder
27-11-2010, 18:45
JA
'JA' wat? 'JA' hij raakt hem kwijt, of 'JA' dat vraag jij je ook af?

Remco
27-11-2010, 19:01
Als dit waar blijkt te zijn zal Balrak inderdaad niet langer als advocaat werkzaam kunnen zijn. De Orde van Advocaten zal hem met een kapmes schrappen van het tableau zoals dat heet.

Zeker nooit gedacht dat Balrak bij zoiets betrokken zou raken, al verkeerde hij natuurlijk wel in het vechtsportmilieu. ;)

blackadder
27-11-2010, 19:10
Als dit waar blijkt te zijn zal Balrak inderdaad niet langer als advocaat werkzaam kunnen zijn. De Orde van Advocaten zal hem met een kapmes schrappen van het tableau zoals dat heet.
Ah zo. Nou ja. Het zou niet meer dan verdiend zijn. Maar hij zou ook niet de eerste advocaat zijn die gewoon weer aan de slag kan nadat ie zijn straf heeft uitgezeten.

Remco
27-11-2010, 19:13
Je hebt altijd een VOG nodig, een Verklaring Omtrent het Gedrag. Met een strafblad ziet dat er niet goed uit. Op welke advocaten doel je blackadder?

mean machine
27-11-2010, 19:21
nika aan de hand ,hij was slechts op bezoek bij een client ,verkeerde tijd verkeerde plaats kan gebeuren als advokaad

payap
27-11-2010, 19:26
nika aan de hand ,hij was slechts op bezoek bij een client ,verkeerde tijd verkeerde plaats kan gebeuren als advokaad

Ik hoop echt dat het zoiets is en hij er niet bij betrokken is. Bally is als persoon een zeer vriendelijke en symphatieke kerel.

blackadder
27-11-2010, 19:27
Je hebt altijd een VOG nodig, een Verklaring Omtrent het Gedrag. Met een strafblad ziet dat er niet goed uit. Op welke advocaten doel je blackadder?
Geen Nederlandsen. Hoewel die er vast ook wel zijn. Maar ik las laatst een stuk over de Sankt Pauli (Hamburg) killer, Werner Pinzner uit de jaren 80. Diens advocate heeft drugs voor hem meegesmokkeld omdat ze als advocate toch niet werd gefoullieerd. En uiteindelijk heeft ze hem zelfs aan een geladen pistool geholpen waarmee hij tijdens een verhoor de officier van justitie, zijn eigen vrouw die aanwezig was en uiteindelijk zichzelf door de kop schoot. Zijn advocate wiens naam onbekend werd gehouden ivm privacy mocht gewoon weer haar vak oppakken nadat ze uit de nor kwam.
En dan is er ook nog de voormalige medeoprichter van de terreur organisatie Rote Armee Fraktion. Horst Mahler. Die dan later zich tot neo-Nazi bekeerde. Die werd ook weer als advocaat toegelaten nadat ie uit de bak kwam. Daarom vroeg ik het me af.
Het lijkt alsof juristen overal mee weg komen.

micha
27-11-2010, 19:32
het was net bij het nieuws de advocaat ashwin b die ook weleens kickbokste........

andyhugfan
27-11-2010, 19:36
OH shit, oh fuck!!!!!:fp::wacko::boos::twak:

andyhugfan
27-11-2010, 19:40
Ik duim voor hem dat het zo is gegaan en hij gewoon op de verkeerde plaats en tijd was.

Kemal
27-11-2010, 19:45
Ik duim voor hem dat het zo is gegaan en hij gewoon op de verkeerde plaats en tijd was.

tja hoop het ook idd!! maar dit schrijft de krant:

Toen agenten binnenvielen was de advocaat met vier anderen bezig de cocaïne te versnijden met een keukenmixer.


http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/295955

andyhugfan
27-11-2010, 19:55
tja hoop het ook idd!! maar dit schrijft de krant:

Toen agenten binnenvielen was de advocaat met vier anderen bezig de cocaïne te versnijden met een keukenmixer.


http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/295955

FUCK! maar hij is onschuldig tot tegendeel is bewezen............

We kunnen beter afwachten.

Baske
27-11-2010, 19:56
Hij was toevallig bezig ontbijt klaar te maken, en wilde wat deeg in poedervorm hebben. Hij opende zijn keukenkastje en zag een in doorzichtig-plastic verpakt witte substantie. Aangezien dit precies de soort substantie was die hij zocht om zijn 'beroemde ontbijts-schotel' te maken, nam hij deze en mengde hij deze met enkele eieren in de keukenmixer. Achteraf niet zo'n slimme zet, aangezien agenten het nodig vonden binnen te stormen en meneer Balrak van zijn ontbijt te beroven. De politie vond 82kg van Balrak's snoepgoed.

Het is zonde die vent, overduidelijk op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip!

Bartju
27-11-2010, 20:10
Waarom gaat men dr van uit dat het een foutje was en dat hij op verkeerde moment op de verkeerde plek was.. Waarom wordt er niet gewoon gezegt stomme sukkel wtf doe je !? Waarom kan het niet gewoon zijn dat hij er daad werkelijk mee te maken heeft..
En dan nog hij als straf plijter die aanwezig is bij dit soort activiteiten moet toch de politie hierover informeren?
Ik denk dat ashwin er wel degelijk iets mee te maken heeft en het is maar goed dat hij gepakt is!
Wie zn billen brand moet op de blaren zitten.
Laat hem maar bewijzen dat hij er niets mee te maken heeft. Lijkt me sterk dat hij er niets mee te maken heeft want politie doet niet zomaar een inval! Gaat meestal uren,dagen,weken observatie aan vooraf.

ARMENIA
27-11-2010, 20:14
Zeg dan niks!

wat gaat jouw dat aan dan als ik iets wil zeggen, vent gaat bijna huilen

Jeru
27-11-2010, 20:41
het was net bij het nieuws de advocaat ashwin b die ook weleens kickbokste........

Ik zag het ook. Eindelijk besteedt de NOS aandacht aan onze sport. Dat wilden we toch allemaal? ;)

Durfal
27-11-2010, 21:09
Ja hoor hij heeft er nix mee te maken was er toevallig terwijl de cops er al maanden mee bezig waren en heeeeeeeel toevallig net nu een inval deden.
En niemand gebruikt anabolen in de sportwereld.
En politici kun je volledig vertrouwen
En
En
En............slaap lekker verder allemaal......................................

marcelt
27-11-2010, 21:12
Niemand gaat daarvan uit. Stukje van Baske was schertsend.

blackadder
27-11-2010, 21:27
Ja hoor hij heeft er nix mee te maken was er toevallig terwijl de cops er al maanden mee bezig waren en heeeeeeeel toevallig net nu een inval deden.
En niemand gebruikt anabolen in de sportwereld.
En politici kun je volledig vertrouwen
En
En
En............slaap lekker verder allemaal......................................
Your mechanic called. Your sarcasm detector is malfunctioning.

biggz
27-11-2010, 22:14
Ben benieuwd of die zich zelf gaat verdedigen.

Baske
27-11-2010, 22:23
Waar blijft het verplichte 'Van der Laan comment' mensen?

Truth is, dit kan me vrij weinig interesseren. Stuur die vent de bak in en klaar ermee. 82kg vind ik een vrij schokkende hoeveelheid als je 't mij vraagt.

blackadder
27-11-2010, 22:49
Waar blijft het verplichte 'Van der Laan comment' mensen?
Is al geweest. Maar speciaal voor jou dan:
Van der Laan is een klootzak.



Truth is, dit kan me vrij weinig interesseren. Stuur die vent de bak in en klaar ermee. 82kg vind ik een vrij schokkende hoeveelheid als je 't mij vraagt.
Mij eigenlijk ook niet, t'is maar een advocaat tenslotte, maar aangezien het ook een bekende vechter is...

Baske
27-11-2010, 23:32
Al geweest? He shit zeg. Deze vond ik nog ff relevant om te posten:

http://holycrapthatsfunny.com/wp-content/uploads/2010/09/i-fucking-love-cocaine.jpg

Sadix
27-11-2010, 23:48
had het stuk aan me broer laten zien, ging die vloeken dat hij ons ook wel ene kilo of 6,7 kon geven haha :d

die gozer had gewoon ff 25 kilo aan geld in ze huis... wtf

blackadder
28-11-2010, 00:10
Al geweest? He shit zeg. Deze vond ik nog ff relevant om te posten:

http://holycrapthatsfunny.com/wp-content/uploads/2010/09/i-fucking-love-cocaine.jpg
:lol::lol::lol:

MB667
28-11-2010, 01:11
wat een boefjes zijn het ook.......die vech. euh advocaten:)

rollermanskunk
28-11-2010, 02:23
Gaat het eindelijk weer eens "sneeuwen" is het weer niet goed...

Baske
28-11-2010, 02:43
Er was zeker te weten een "witte flip" tussen de 4 handlangers!

Baske
28-11-2010, 02:44
Óf wilde Balrak "een wit voetje aflossen" bij zijn handlangers?

Fan1976
28-11-2010, 05:30
http://img340.imageshack.us/img340/9733/10510806159n5u.jpg

Fan1976
28-11-2010, 05:35
Dit wordt je zwaarste partij en zaak ooit, ik hoop dat je snel weer buiten bent.

Sterkte aan de familie/gezin

Sjaak
28-11-2010, 09:45
En waarom zou die snel naar buiten moeten komen als die er inderdaad mee te maken heeft. Is die anders dan andere drugsdealers als die schuldig zou blijken te zijn ? Zeg het maar ......

A-team
28-11-2010, 12:23
wat gaat jouw dat aan dan als ik iets wil zeggen, vent gaat bijna huilen
:sleep1:

Marchant
28-11-2010, 12:53
Dit wordt je zwaarste partij en zaak ooit, ik hoop dat je snel weer buiten bent.

Sterkte aan de familie/gezin

Waarom? Hij heeft hier toch dan zelf voor gekozen?
Waarom zou hij "als" het hier bij betroken is snel vrij gelaten moeten worden, omdat hij kickbokser is of advocaat???

Er is zelfs een Surinaams spreekwoord/verhaal

Ba soekoe, ba feni, ba tjari!

(wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.)

univers1l
28-11-2010, 12:53
zo jammer dit, had dit niet zien aankomen van iemand als balrak.
ik hoop voor hem dat hij gewoon op the wrong time wrong place was. maar vrees van niet.

Guillermo
28-11-2010, 13:00
Waarom? Hij heeft hier toch dan zelf voor gekozen?
Waarom zou hij "als" het hier bij betroken is snel vrij gelaten moeten worden, omdat hij kickbokser is of advocaat???

Er is zelfs een Surinaams spreekwoord/verhaal

Ba soekoe, ba feni, ba tjari!

(wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.)

Reps voor suriaams spreekwoord :thup:

Santino
28-11-2010, 13:04
Net als zo velen ben ik ook ontzettend teleur gesteld in Balrak...
Ik las het gisteren in de krant en kon/wilde het in eerste instantie gewoon niet geloven!

Op papier was Ashwin een goed 'affiche' voor onze sport. Alleen jammer dat "de menigte" gelijk gaat krijgen.

Erg jammer Bally, erg jammer....:mellow:

Facade
28-11-2010, 13:47
Achja ik word een beetje immuun voor de 'vechtsport(er) slecht in het nieuws' berichten om eerlijk te zijn. Lekker slim van Balrak, maar laten we wel zijn, niemand in Nederland weet wie hij is en nog minder kan het ook maar iets schelen.

Het zal dan ook wel wat meevallen met de imagoschade, al kan ik me voorstellen dat sommigen die hem als voorbeeld zagen teleurgesteld zijn natuurlijk.

LeeMurray
28-11-2010, 15:47
Wow, een grote hoeveelheid waarmee hij gepakt is. Hij hoeft de komende 7/ 10 jaar geen plannen meer te maken. Dood- en doodzonde.

Ik was verbijsterd toen ik dit gisteren las. Ik had dit nooit achter hem gezocht. Ashwin was altijd een voorbeeld voor mij en veel andere liefhebbers. Ik had altijd veel respect voor de manier waarop hij zijn baan als strafrecht advocaat en hobby als kickbokser wist te combineren. Je zou denken dat ie genoeg verdiende als advocaat, maar kennelijk niet. SMH @ 5 jaar in de schoolbanken zitten om uiteindelijk dit te gaan doen.

Uiteraard ken ik alle in en outs niet, maar als het bericht in De Telegraaf klopt is ie op heterdaad gepakt...

Fan1976
28-11-2010, 17:36
En waarom zou die snel naar buiten moeten komen als die er inderdaad mee te maken heeft. Is die anders dan andere drugsdealers als die schuldig zou blijken te zijn ? Zeg het maar ......

wat jij wil Baantjer!

waarschijnlijk ken ik hem beter dan jou. vind het gewoon jammer.....thats it

Sjaak
28-11-2010, 18:00
wat jij wil Baantjer!

waarschijnlijk ken ik hem beter dan jou. vind het gewoon jammer.....thats it

Geweldig toch dat je hem zo goed kent, kon je hem zo goed dat je ook wist waar die mee bezig was ?

Als je je met dit soort foute dingen inlaat riskeer je een lange straf als je gepakt wordt en .............. zeer terecht.

kooivechter
29-11-2010, 00:51
wat een zielige vertoning van balrak. jammer keihard gezwoegd om te bereiken wat die man heeft bereikt vond dat knap dat hij dat kon, maak je alles stuk door zo'n mongolide actie. dan heb je ze echt niet meer op een rijtje. ben benieuwd wat hier nog meer achter zit.

STERKE JERKE
29-11-2010, 01:01
BALLIE, BALLIE, BALLIE......IK BEN ER STUK VAN!

de Stiep
29-11-2010, 16:44
Zoals zovelen al voor mij hier schreven, is het voormij ook onbegrijpelijk dat Ashwin deze weg gekozen heeft. Goed mogelijk dat het veel mensen niets zal zeggen dat hij als advocaat EN ook als kickbokser bezig was, maar neemt niet weg dat wederom de vechtsport in één adem wordt genoemd met criminaliteit. Dat dit verregaande onzin is weten wij allen, maar mensen zoals v/d Laan kunnen dit weer mooi gebruiken, heb niets gehoord of gelezen over het beroep of hobby van de overige 4 aangehouden verdachten. Al met al uitermate schokkend en ongelooflijk. Ik kan er maar niet over uit.

chickenwing
29-11-2010, 18:02
heb het vermoeden dat die website voorlopig nog even niet word afgemaakt als ie altijd contant betaalde....en ook grote kans dat de politie getipt is als je met zulke hoeveelheden thuis in de keuken zit te ''kokkerellen'' de jongens die zulke massa's verzetten zijn geen kleine onvoorzichtige jongetjes....balrak zal omdat ie in het criminele wereldje z'n geld verdiende met het verdedigen van, heus ook best een paar meneeren hebben teleurgesteld of een andere reden hebben gegeven terecht of niet dat maakt de doorsnee rascrimineel veelal niet uit om hem een oor aan te naaien dat is geen ongebruikelijke methode in het wereldje....kennis is macht en de tam tam gaat snel met dergelijke informatie wanneer bekend...hoe dan ook genaaid is ie zeker want dit is geen klein incident wat zo weer overwaait al is het door justitie of de hoge heren die nu hun kiloos kwijt zijn, er gaan ongetwijfeld koppen rollen.......

bazooka
29-11-2010, 23:40
Maar het meest schokkende vind ik nog wel dat al die cocaine verloren gaat. Daar hadden een hele hoop mensen gelukkig van kunnen worden. Zeer spijtig!!!

Biiyen
30-11-2010, 12:54
Dit wordt je zwaarste partij en zaak ooit, ik hoop dat je snel weer buiten bent.

Sterkte aan de familie/gezin

Dikke lul drie bier kerel, als je met hard drugs geld verdient dan weet je dat je indirect mensen levens moedwillig kapot maakt. In mijn ogen ben je dan schorem en hoor je in de bak thuis.

ijsbier
30-11-2010, 15:48
Dikke lul drie bier kerel, als je met hard drugs geld verdient dan weet je dat je indirect mensen levens moedwillig kapot maakt. In mijn ogen ben je dan schorem en hoor je in de bak thuis.

nou nou

Wheelie
09-03-2011, 16:28
'Advocaat bereidde drugstransport voor'

ROTTERDAM - De Rotterdamse advocaat en meervoudig wereldkampioen kickboksen Ashwin B., die eind november werd opgepakt voor het versnijden van drugs, is volgens justitie ook betrokken bij het voorbereiden van een drugstransport vanuit Ecuador. Dat bleek woensdag voor de rechtbank in Rotterdam.



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00789/Aschwin_B__789994d.jpg


Advocaat Greg Stolk van B. spreekt de beschuldigingen tegen. Hij pleitte ervoor dat de rechtbank B. voorlopig zou vrijlaten. De rechters zagen echter voldoende bezwaren om hem langer vast te houden. Dat geldt ook voor de overige zes verdachten in de zaak.
De Nationale Recherche deed eind november een inval op de 29e etage van een luxe woontoren in Rotterdam. Daar was een cocaïnewerkplaats ingericht, waar op dat moment 82 kilo cocaïne werd versneden. Ook B. was in het pand aanwezig, net als vier medeverdachten.
In een woning in Purmerend stuitte de politie op 1,4 miljoen euro aan contanten, een geldtelmachine, scherpe munitie en de verpakking van een vuurwapen. De recherche kwam de zaak op het spoor in een onderzoek naar grootschalige, internationale drugshandel. De officier van justitie stelde dinsdag dat hij meer aanhoudingen verwacht. De officier sluit niet uit dat hij de verdachten voor nog meer strafbare feiten gaat vervolgen.
B., die zelf niet aanwezig was tijdens de zogenoemde pro formazitting, zwijgt volgens Stolk. „Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden”, gaf hij als reden.
B. werd enkele maanden voor zijn aanhouding in Rotterdam, opgepakt op het vliegveld van Ecuador. Hij had circa 25.000 euro aan contant geld bij zich. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) wilde hij daar een aanbetaling mee doen voor cocaïne. Maar Stolk betoogde dat B. dat geld had verdiend tijdens een kickbokstoernooi. Hij zou op doorreis zijn naar Suriname.

Wheelie
09-03-2011, 16:29
'Advocaat in drugs' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9228148/___Advocaat_bereidde_drugstransport_voor___.html?s n=binnenland,buitenland)

marcelt
09-03-2011, 18:10
Hahaha 25000 verdient met een kickbokstoernooi. Niet slecht. En dan even investeren in Zuid-Amerika.

marcelt
09-03-2011, 18:11
Wow, een grote hoeveelheid waarmee hij gepakt is. Hij hoeft de komende 7/ 10 jaar geen plannen meer te maken. Dood- en doodzonde.

Ik was verbijsterd toen ik dit gisteren las. Ik had dit nooit achter hem gezocht. Ashwin was altijd een voorbeeld voor mij en veel andere liefhebbers. Ik had altijd veel respect voor de manier waarop hij zijn baan als strafrecht advocaat en hobby als kickbokser wist te combineren. Je zou denken dat ie genoeg verdiende als advocaat, maar kennelijk niet. SMH @ 5 jaar in de schoolbanken zitten om uiteindelijk dit te gaan doen.

Uiteraard ken ik alle in en outs niet, maar als het bericht in De Telegraaf klopt is ie op heterdaad gepakt...

Lee Murray is trouwens ook wel een voorbeeld voor de sport ;-)

Bromios
10-03-2011, 00:00
Hahaha 25000 verdient met een kickbokstoernooi. Niet slecht. En dan even investeren in Zuid-Amerika.
Krijgt ie de belastingdienst ook nog op zijn dak. vast niet aangegeven als inkomsten.