PDA

View Full Version : K-1 World GP Live uitzending?



Zasha
29-11-2010, 11:38
Vorig jaar werd, zoals algemeen bekend, de hele finale helemaal uitgezonden via de Eurosport player.
Dit jaar is dat helaas niet het geval (navraag bij Eurosport player servicedesk).

Weet iemand een andere mogelijkheid om de finale ook dit jaar helemaal te kunnen bekijken? Op TV? Een stream via internet? alles is prima, als ik maar niet afhankelijk ben van de altijd veels te beknopte samenvatting van Veronica of SBS

steftheboxer
29-11-2010, 11:50
Volgens mij begint rond half twaalf 's avonds altijd de uitzending op SBS6. Het is zijn wel alle partijen achter elkaar en je moet de hele dag het internet, twitter en de krant mijden. Er zijn uiteraard ook genoeg streams, als jij op zaterdagochtend hie inlogt en de PBP induikt krijg je ongetwijfeld tips van andere forumleden!

Ik kijk hem gewoon lekker 's avonds op de Tv met een groep vrienden en een pilsje erbij

johnmixfight
29-11-2010, 11:57
had ook al met eurosport gemailed, jammer dat ze de rechten niet hebben zoals vorig jaar.
Was echt perfecte kwaliteit, zelfs op mijn big screen tv

Zasha
29-11-2010, 11:58
thnx!

Dan kijk ik de zaterdag ochtend vroeg voor een stream.
Ook ik kijk met een groepje vrienden op de bank, maar ipv een pilsje is het een ontbijt :)

Petrosyan188
29-11-2010, 12:03
ik ga samen met jamila naar de bios, is veel betere shit ;)

Wheelie
29-11-2010, 12:47
ik ga samen met jamila naar de bios, is veel betere shit ;)

Ik ga ook met Jamilla

Zasha
29-11-2010, 12:53
ik ga samen met jamila naar de bios, is veel betere shit ;)

Dat is natuurlijk ook een super optie!
Is er bekend in welke bioscopen de finale wordt uitgezonden?

steftheboxer
29-11-2010, 13:09
Ik ga ook met Jamilla

trekken jullie wel je bioscoop broek aan boys?