PDA

View Full Version : Peter Aerts: Sem Schilt is een vervelende vechter



Devilprince
30-11-2010, 15:59
TOKIO - De verwachting is dat Peter Aerts en Sem Schilt elkaar in de halve eindstrijd treffen op de K-1-finaledag in Tokio. De meervoudig wereldkampioenen uit Nederland namen het vier keer eerder tegen elkaar op. Na het kwartet aan onderlinge gevechten is de tussenstand 2-2.


Archieffoto: Sem Schilt incasseert een stoot van Peter Aerts.
"Sem Schilt is gewoon een vervelende vechter. Door zijn lengte is hij in het voordeel. Technisch vind ik hem niet heel goed, maar hij is moeilijk te raken, omdat hij een kop groter is. Dat neemt niet weg dat hij een goede sportman is, met een goede conditie”, zegt Aerts, die zijn strijdplan al klaar heeft voor het mogelijke gevecht tegen Schilt. "Ik moet risico nemen. Als je hem laat komen, krijg je klappen. Daarom moet ik er ingaan. Ik zeg niet dat ik van hem win, maar ik zal het hem zeker lastig maken. Maar ik concentreer me eerst volledig op mijn eerste partij.”
Op de finaledag (11 december) ontmoet Aerts eerst de Amerikaan Mighty Mo, terwijl Schilt moet afrekenen met Kyotaro uit Japan. Afgelopen april verloor Aerts nog kansloos van diezelfde Japanner. Dat gebeurde in Yokohama tijdens een los wereldtitelgevecht in het zwaargewicht (-100 kg). Aerts moest destijds flink afvallen en stond daardoor krachteloos in de ring. "Het is een fout van me geweest om die partij te vechten. Ik woog toen maar 97 kilogram, nu ben ik meer dan tien kilo zwaarder.”

Aerts: Schilt vervelende vechter - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/8366539/__Aerts__Schilt_vervelende_vechter__.html)

Marchant
30-11-2010, 16:11
leuk stukje thanks

T15Boxing
30-11-2010, 16:45
Hopelijk komt Aerts goed van Mighty Mo af. Gewoon afstand houden en Mo met zn low kicks omhakken. Dan is hij nog relatief fit om het tegen Schilt op te nemen. Ik zie hem nog steeds winnen van Sem.

Mister T.
30-11-2010, 16:49
Thanks! Hoop dat Aerts wint!
En hoewel ik hoop dat Sem wint van Kyotaro, zou het mij ook we leuk lijken als Kyotaro nog is tegen over Peter zou staan op dit gewicht.
Ben benieuwd!

Mvg. T.

wrestler_nl
30-11-2010, 16:59
Ik ben benieuwd. ik denk dat beide mannen (schilt en aerts een harde gevecht hebben in de eesrte ronde)

citrusfruit
30-11-2010, 17:05
Zal voor Aerts toch wel meevallen. Als hij zijn kop erbij houdt zou hij zonder veel moeite van Mo moeten kunnen winnen. Gewoon goed afstand houden en op de benen werken

steftheboxer
30-11-2010, 17:17
ik verwacht dat Aerts fris uit zijn wedstrijd komt met Mighty Mo. Schiilt gaat het lastig krijgen want Kyotaro gaat er als een kamikaze in....

bananenplukster
30-11-2010, 17:33
ik verwacht dat Aerts fris uit zijn wedstrijd komt met Mighty Mo. Schiilt gaat het lastig krijgen want Kyotaro gaat er als een kamikaze in....

Denk zelf dat kyataro rondjes gaat rennen maar zoals aerts zei bij sem schilt moet je er kort opzitten anders krijg je klappen misschien doet kyataro dat ook.

Aerts of spong wint dit, heb er alle vertrouwen in dat spong van overeem wint de upset van de avond zal wel de enigste zijn die dit denkt.

T15Boxing
30-11-2010, 17:38
Ik maak me alleen zorgen dat Peter teveel klappen zal nemen want hij is nou eenmaal een knokker die harde partijen aangaat. En tegen iemand als Mo is dat een slecht idee. Ik zag Mo pas geleden keihard verliezen door low en high kicks en ik denk dat Aerts dat ook zou kunnen doen zonder problemen.

Kemal
30-11-2010, 18:16
hopen dat Aerts tegen Schilt staat in de halve finale, zal een mooie pot worden hoor.

knift
30-11-2010, 19:19
Maakt allemaal niet uit wat Peter doet voor mij kan hij nooit meer stuk, wat een warrior het feit dat ie met z'n 40 jaar WEER in de finale staat is al een prestatie van ongekende klasse het zou daarom eens mooi zijn dat hij hiervoor is landelijke erkenning kreeg en dat geld ook voor Sem Schilt.

sjaakie'tje
30-11-2010, 19:27
ik verwacht dat Aerts fris uit zijn wedstrijd komt met Mighty Mo. Schiilt gaat het lastig krijgen want Kyotaro gaat er als een kamikaze in....

Fris zal ie alvast niet zijn met z'n 40 jaar en 107 kg in een tweede partij van de avond, tenzij ie een snelle KO scoort natuurlijk.
Kijk er wel naar uit en benieuwd welke verrassingen we gaan zien!

MMAFAN-1122
30-11-2010, 19:31
Leuk stukje.. Bedankt!

MB667
30-11-2010, 19:37
wordt een vette k1 dit jaar, ondanks de afwezigheid van badr hari

Hendy
30-11-2010, 19:53
Ik maak me alleen zorgen dat Peter teveel klappen zal nemen want hij is nou eenmaal een knokker die harde partijen aangaat. En tegen iemand als Mo is dat een slecht idee. Ik zag Mo pas geleden keihard verliezen door low en high kicks en ik denk dat Aerts dat ook zou kunnen doen zonder problemen.

idd.. vol op de lowkicks!
binnen en buitenkant van zn goede been mishandelen en ik voorzie dat Peter fris doorgaat naar de 2e ronde:)

blackadder
30-11-2010, 20:00
Maakt allemaal niet uit wat Peter doet voor mij kan hij nooit meer stuk, wat een warrior het feit dat ie met z'n 40 jaar WEER in de finale staat is al een prestatie van ongekende klasse het zou daarom eens mooi zijn dat hij hiervoor is landelijke erkenning kreeg en dat geld ook voor Sem Schilt.
Helemaal mee eens.

Hendy
30-11-2010, 20:04
Maakt allemaal niet uit wat Peter doet voor mij kan hij nooit meer stuk, wat een warrior het feit dat ie met z'n 40 jaar WEER in de finale staat is al een prestatie van ongekende klasse het zou daarom eens mooi zijn dat hij hiervoor is landelijke erkenning kreeg en dat geld ook voor Sem Schilt.

Mooi gezegd!

Darkness
01-12-2010, 11:30
kyataro gaat winnen van schilt.
Hij gaat punten pakken en rondjes rennen.

Chane
01-12-2010, 12:37
Hopelijk kan Aerts 11 dec nog s laten zien hoe goed ie wel niet is :)
Hoop echt dat ie t schilt heel moeilijk gaat maken.

Djani
01-12-2010, 14:24
Denk zelf dat kyataro rondjes gaat rennen maar zoals aerts zei bij sem schilt moet je er kort opzitten anders krijg je klappen misschien doet kyataro dat ook.

Aerts of spong wint dit, heb er alle vertrouwen in dat spong van overeem wint de upset van de avond zal wel de enigste zijn die dit denkt.

Hoe zie jij dit gebeuren dan vraag ik me af. Van mij mag de beste winnen, ik ga gewoon genieten. Ik vind beiden topvechters. Maar als ik naar de laatste 5 wedstrijden van Spong kijk en de laatste 5 wedstrijden van Overeem, dan heeft Overeem toch beter en dominanter gepresteerd.

Kameleon
01-12-2010, 14:26
kyataro gaat winnen van schilt.
Hij gaat punten pakken en rondjes rennen.

Ik denk ook dat hij nog wel eens voor DE verrassing kan zorgen...