PDA

View Full Version : AFAV TV on finals



Ervani
01-12-2010, 03:50
We zitten met AFAV 'on finals' wat betreft ons sinterklaas cadeau voor 5 december. Onze huidige website is op zwart. Dit zal tot 5 december het laatste bericht zijn vanuit de pakjesboot. Mensen die ons via twitter volgen krijgen op 4 december de primeur, daarna zullen de schoenen van iedereen gevuld gaan worden.

Onthoudt dat wij op dit moment nog 100% non-profit zijn en wij dus tijd, veel tijd, heel veel tijd in AFAV steken. Aan jullie het verzoek om ons te steunen. En nee jullie hoeven niets te betalen voor onze filmpjes, nu niet nooit niet. Wat wij jullie wel willen vragen is om na 5 december te helpen om ons te promoten. te promoten in Nederland maar zeker ook over de lands-grenzen.

En zoveel moeite hoeft het jullie niet te kosten. Het is een kwestie van links op diverse fora te plaatsen etc etc. En om jullie extra te stimuleren: wij hebben een verrassing voor de persoon die voor ons de beste exposure heeft verzorgt (aantoonbaar). Dus de sint en de pieten vragen om jullie inzet.

Einde van dit bericht, voor onze volgers op twitter: tot zaterdag en voor alle andere: tot zondag 5 december.

Sadix
01-12-2010, 12:35
ik zal een link op me site zetten voor jullie.

Jullie doen echt heel erg goed werk!

Ervani
03-12-2010, 23:25
De mensen die AFAV via twitter volgen hebben sinds een paar minuten de sneak preview :-) de sint wilde vandaag eens vroeg naar bed dus vandaar 1 uur en 15 minuten eerder dan gepland. Als je de boel via twitter gaat volgen dan svp nog geen links en dergelijke verspreiden. De echte lancering is op zondag... De pieten staan te popelen om jullie zondag de cadeautjes te geven.. we wachten nog op een aller laatste pakketje dat uit de US moet komen, iets met een gedicht dat vertaald moet worden of zoiets :-)

Kemal
03-12-2010, 23:34
ben benieuwd.. mn schoen staat klaar ;)

Sadix
03-12-2010, 23:48
wat is het kado dan? ik heb jullie uiteraard op twitter. de site zelf? die is idd erg nice!

Ervani
04-12-2010, 00:05
Cadeau is inderdaad de nieuwe site en de nieuwe films waarbij vermeld moet worden dat er voor 5 december nog een bij komt. Dus in een klap een avond vullende programma hahaha

Sadix
04-12-2010, 00:09
erg nice. heb ze bijna allemaal bekeken!