PDA

View Full Version : Dave Jonkers en Sem Schilt de trots van GG



Jamila
03-12-2010, 17:09
Iemand heeft verondersteld dat Sem een buitenbeentje van Golden Glory zou zijn..
Sem en Dave zijn al vanaf het begin af aan het super koppel van Golden Glory.
Dave is een toptrainer die precies aanvoelt wat Sem zijn behoefte liggen.
GG zuidlaren is een school op zich zelf, dat kan ook niet anders want bv met Breda ligt het 3 uur rijden uit elkaar.
Deze grand prix zal Sem z'n alle belangrijkste grand prix zijn.
Vrij logisch want hij kan nu voor zijn eigen gevoel alle records breken.
Semmy heeft gekozen om zich voor te bereiden, net als vorig jaar in Romenie, ook dit is gewoon een GG School.

Semmy wij wensen jou met zn allen het succes to become a legend!

grtjs Jamila

blackadder
03-12-2010, 17:13
Niemand hier heeft dat verondersteld. Het was de titel van een stuk over Sem in de Telegraaf.
Schilt bij Golden Glory - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/8381655/__Schilt_buitenbeentje_bij_Golden_Glory__.html?sn= telesport)

Khanom Thom
03-12-2010, 17:15
Er zijn maar weinig koppels zoals Sem Schilt & Dave Jonkers... hun jarenlange samenwerking heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Respect voor beide!!

Jamila
03-12-2010, 17:18
dit is voor de gene die de titel heeft verzonnen, niet omdat ik denk dat onze 'forumbroeders' dit veronderstellen.
ik wil alleen laten weten dat Sem en Dave het grootste succes tot nu toe voor GG zijn.

Petrosyan188
03-12-2010, 17:20
pfff....

mijn reactie

http://www.youtube.com/watch?v=rKcqcNGoM98

van 0.15 tot 0.20

Marco
03-12-2010, 17:59
@ jamilla, heel nobel van je, maar misschien snijd het wat meer hout als je telegraaf jou reactie mailt en dat niet hier doet want iedereen op mixfight weet dat de titel van het artikel suggestief is, het is tenslotte de telegraaf.......

Kemal
03-12-2010, 22:43
het zou een hele mooie prestatie zijn als Sem voor de 5de keer de titel kan pakken!

micha
04-12-2010, 03:40
Sem is Golden Glory! Samen met Dave en hun team staan ze al jaren aan de absolute top.

Sem won vorig jaar na 5 minuten vechten...........

Einde discussie

jan sensei kyokushin
04-12-2010, 08:03
Sem is Golden Glory! Samen met Dave en hun team staan ze al jaren aan de absolute top.

Sem won vorig jaar na 5 minuten vechten...........

Einde discussie Osu Helemaal gelijk Micha zo ist en niet anders !!!
Osu

simtekf1
04-12-2010, 09:42
/Care

NOT!!

Post je verhaal dan gewoon in dat andere topic.

Jamila
04-12-2010, 16:51
Sem is weer terug in Nederland!
Ripped too the bone en in bloedvorm!

blackadder
04-12-2010, 16:54
Sem is weer terug in Nederland!
Ripped too the bone en in bloedvorm!
Moet hij niet in Japan zijn? Heeft ie de verkeerde afslag genomen of zo?

simtekf1
04-12-2010, 20:56
Sem is weer terug in Nederland!
Ripped too the bone en in bloedvorm!

Sem ripped too the bone?
Je weet wel wat dat betekend he? :')

De laatste keer dat Schilt ripped was vocht hij nog in de UFC.

Jamila
05-12-2010, 11:46
Nouja Ripped too the bone zal ook wel meevallen, dat word ook moeilijk met zoŽn vrouwtje die Sem heeft, die zo lekker kan koken!
Hij is in ieder geval super scherp, en weegt 130 kg. een stuk droger als de laatste keer.

Irishrover
05-12-2010, 22:16
Sem & Dave doen het harstikke goed, nu nog die 5e titel binnenslepen & ze komen in het boek van 'legendarische verhalen'

Jamila
06-12-2010, 16:03
juist, het is wel jammer dat vaak een Absolute topper pas een legende wordt wanneer hij stopt of er niet meer is.
ik denk dat er in de toekomst wanneer er weer iemand 3x de k1 wint pas word gesproken over Sem schilt.
men zou zeggen: Sem Schilt was pas een kampioen, een man van onbesproken gedrag die wanneer hij mee mocht doen, negen van de tien keer zou winnen.
voor mij mag hij ook nu al 'THE LEGEND' genoemd worden.

simtekf1
06-12-2010, 16:56
juist, het is wel jammer dat vaak een Absolute topper pas een legende wordt wanneer hij stopt of er niet meer is.
ik denk dat er in de toekomst wanneer er weer iemand 3x de k1 wint pas word gesproken over Sem schilt.
men zou zeggen: Sem Schilt was pas een kampioen, een man van onbesproken gedrag die wanneer hij mee mocht doen, negen van de tien keer zou winnen.
voor mij mag hij ook nu al 'THE LEGEND' genoemd worden.

Hier heb je een bakje, kun je je kwijl opvangen:

|_________________________________________________ ______________|

Irishrover
06-12-2010, 17:29
Hier heb je een bakje, kun je je kwijl opvangen:

|_________________________________________________ ______________|

Ze heeft wel een punt, buiten het feit dat sommige mensen zijn vechtstijl niet waarderen, is hij wel diegene die een record gaat verbreken mocht hij binnenkort de K1 weer winnen.
Inderdaad zal men in de toekomst over Sem praten, omdat hij zoveel titels op zak heeft, plus het feit dat het een goede sportman is die bescheiden overkomt & nooit zoveel praatjes heeft.
Ik herinner me de persconferentie in 2009, iedereen zat elkaar te fokken, maar Sem hield het simpel & liet uiteindelijk zijn vuisten praten in de ring & won de titel.

Slechts weinig mensen hadden daar op gerekend.

bush1do
06-12-2010, 17:39
Sem is Golden Glory! Samen met Dave en hun team staan ze al jaren aan de absolute top.

Sem won vorig jaar na 5 minuten vechten...........

Einde discussie

x2

OldNicky
06-12-2010, 18:45
Dat zou helemaal te gek zijn, ik hoop het voor Sem
Respect, Oldnicky :pimp: