PDA

View Full Version : GG kersverse wereldkampioen Fiilip Verlinden IMTF



Jamila
04-12-2010, 15:57
Vandaag is GG vechter Filip Verlinden de kersverse wereldkampioen zwaargewicht IMTF geworden.
Filip maakte al indruk in de PTA tegen Guidon, echter had hij hier weinig voorbereiding, nu zit hij in de voorbereiding voor de Grand Prix samen met de andere GG jongens en heeft hij zelf succes geboekt in Thailand.
Gefeliciteerd Filip!!

Grtjs Jamila

blackadder
04-12-2010, 16:05
Verlinden zag er inderdaad goed uit tegen Guidon.

Tony Galento
04-12-2010, 16:37
Vandaag is GG vechter Filip Verlinden de kersverse wereldkampioen zwaargewicht IMTF geworden.
Filip maakte al indruk in de PTA tegen Guidon, echter had hij hier weinig voorbereiding, nu zit hij in de voorbereiding voor de Grand Prix samen met de andere GG jongens en heeft hij zelf succes geboekt in Thailand.
Gefeliciteerd Filip!!

Grtjs Jamila

met een goede voorbereiding had hij natuurlijk wel gewonnen.

altijd weer die smoesjes.

Kemal
04-12-2010, 16:40
Proficiat Filip, GG Power!!

anoniem gg
04-12-2010, 17:09
met een goede voorbereiding had hij natuurlijk wel gewonnen.

altijd weer die smoesjes.

Was je vergeten dan dat Errol eigenlijk had moeten vechten en dat Filip een week van te voren de partij heeft aangenomen bij het laatste PTA evenement (vond het trouwens slecht gejureerd die partij de betere treffers kwamen van Filip maar goed dat is een persoonlijke mening)?
"Natuurlijk" hebben we bij GG altijd smoesjes, het was gewoon een truuk om wat minder inzet te tonen van Filip bij het PTA gala zodat hij bij de wereldkampioenschappen in Thailand beter kon gaan presteren.............

Tommy v Wijngaarden
04-12-2010, 18:53
Gefeliciteerd Filip!!!!! hele knappe prestatie.

geen twijfel mogelijk dat je helemaal gaat doorbreken, ik kijk er naar uit maat!

osu

Tony Galento
04-12-2010, 22:00
Was je vergeten dan dat Errol eigenlijk had moeten vechten en dat Filip een week van te voren de partij heeft aangenomen bij het laatste PTA evenement (vond het trouwens slecht gejureerd die partij de betere treffers kwamen van Filip maar goed dat is een persoonlijke mening)?
"Natuurlijk" hebben we bij GG altijd smoesjes, het was gewoon een truuk om wat minder inzet te tonen van Filip bij het PTA gala zodat hij bij de wereldkampioenschappen in Thailand beter kon gaan presteren.............


niemand heeft 'm toch gedwongen om de ring in te stappen?

dan moet je achteraf niet gaan janken dat hij slecht voorbereid was.

anoniem gg
05-12-2010, 04:52
[QUOTE=Tony Galento;980604]niemand heeft 'm toch gedwongen om de ring in te stappen?

dan moet je achteraf niet gaan janken dat hij slecht voorbereid was.[/QUOTE

Het woord janken en negatief gebruik jijzelf, ik lees dat hier nergens?

In de eerste post staat dat Filip zich niet echt had voorbereid en dat klopt, dat heeft niks met janken te maken, maar een constatering van een fan.

Maar jij mag daarvan denken wat jij wilt wij bij GG zijn trots op de ontwikkeling en prestatie van Filip in de tijd dat hij nu bij GG zit, Filip gefeliciteerd.

Richelieu
05-12-2010, 07:40
Zou Fiilip Verlinden wel eens vaker in Nederland aan het werk willen zien, Ismael Londt zou een mooie tegenstander zijn.

micha
05-12-2010, 09:24
ik vond hem op training altijd al een super bikkel!!! op woensdag gehaktdag bleef hij gewoon gaan en dat zijn er maar weinig die dat doen.

Gefeliciteerd Filip!

The Wes
05-12-2010, 09:57
Ik wist dat Filip regelmatig mee traint. Maar staat hij ook daadwerkelijk onder contract bij GG?

Jamila
05-12-2010, 10:38
Wat ik weet, heeft Filip toevallig vanochtend een contract getekend in Thailand
Natuurlijk zal hij op het UG gala in Charleroi een SuperFight vechten!
Tof voor de belgen!

Grtjs Jamila

JvB
05-12-2010, 11:23
Goed nieuws!!!

Wie was zijn tegenstander?

Khanom Thom
05-12-2010, 18:35
Gefeliciteerd! Weer een talentje bij GG...

micha
05-12-2010, 18:58
goed nieuws Filip in Charlois