PDA

View Full Version : Video: Gokhan Saki met zijn Verloofde..



Ironmike.
04-12-2010, 21:43
http://www.youtube.com/watch?v=UBvKoBeeQ8c


plus een filmpje van Daniel ghita zijn tegenstander.

http://www.youtube.com/watch?v=7Kf0jz7UTLA&feature=channel

Kemal
04-12-2010, 22:32
nice ! thanks

wrestler_nl
05-12-2010, 00:37
lekker hoor euhmmmmmmm sorry ik bedoel thanks voor de video!

knift
05-12-2010, 01:19
.......................oke? (wel een mooi vrouwtje)

Pahlavan
05-12-2010, 01:23
mooie meid

Naj85
06-12-2010, 01:53
ghita in de kneets gym volgens mij
daar train ik ook

micha
06-12-2010, 10:40
allemaal kanjers bij GG;)

simtekf1
06-12-2010, 11:42
Saki is erg goed bezig maar ik ga toch voor Ghita.
Technisch zijn ze denk ik even goed, alleen Ghita is stukken groter en sterker.

univers1l
06-12-2010, 12:27
saki is te verliefd, ghita gaat dat afstraffen

Great Gambler
06-12-2010, 14:03
Geloof me dat Ghita KO geslagen gaat worden!

GnP
06-12-2010, 15:48
Geloof me dat Ghita KO geslagen gaat worden!
haha

Great Gambler
06-12-2010, 19:18
Ga maar lachen jonge, Saki heeft het altijd goed gedaan tegen langere jongens. Saki is geen Zimmeran!

simtekf1
06-12-2010, 19:44
Ga maar lachen jonge, Saki heeft het altijd goed gedaan tegen langere jongens. Saki is geen Zimmeran!

Nou idd, dat zagen we tegen Aerts, Bonjasky en Breggy.

R.D.N
06-12-2010, 20:03
saki heeeft een mooie chick....uhhh bedoel een dikke a.p om ze pols....hhahahahha neeee hij heeft et goed voor elkaar word een dikke patij ook saki vs gita.

Great Gambler
06-12-2010, 20:32
Whatever! Je praat over 3 jaar geleden. Zelfs Balrak heeft die Roemeen pak slaag gegeven. Heb jij wel verstand kickboksen??

simtekf1
06-12-2010, 20:57
Whatever! Je praat over 3 jaar geleden. Zelfs Balrak heeft die Roemeen pak slaag gegeven. Heb jij wel verstand kickboksen??

Moet ik hier nou echt serieus op in gaan? :')

NonaManisss
06-12-2010, 22:21
Saki gefeliciteerd met je verloving.
Golden Glory krijgt het nog druk met al die huwlijken binnen het team haha.

Marchant
06-12-2010, 22:31
Whatever! Je praat over 3 jaar geleden. Zelfs Balrak heeft die Roemeen pak slaag gegeven. Heb jij wel verstand kickboksen??


Geloof me dat Ghita KO geslagen gaat worden!

http://www.buzzpirates.com/wp-content/uploads/2009/02/george-bush-laughing.jpg

GnP
06-12-2010, 23:25
http://www.myspacefx.net/import/graphics/Funny_Graphics_and_Pics/lol-cats_i-love-this-thread-so-much.jpg

Great Gambler
07-12-2010, 00:25
Saki gaat die roemeen verkrachten! Let naar op, ik hoop dat je ook weer komt lachen op deze site... maar dan zul je stil en weer lucht komen praten.

Great Gambler
07-12-2010, 00:34
En daarna zal Saki het opnemen tegen Ali of Spong. Ik hoop Spong, want deze boy is al paar keer KO gegaan en doet nog steeds stoer. Saki gaat hem deze keer zo goed KO slaan dat we hem niet meer terug gaan zien in de K1. Maar sowieso gaat Ali, Spong martelen.

The_Rock
07-12-2010, 00:41
Haha Great Gambler heeft er echt zin in.

Ik wil dat Saki gaat bewijzen dat hij de beste is juist omdat hij de kleinste is.

Great Gambler
07-12-2010, 00:48
Saki vocht altijd rond de 94 kg, hij kwam power tekort tegen de grote jongens. Maar nu stapt hij de ring in met 101/102 kg. Hij is echt de turkse tyson aan het worden. Hij is de meest complete vechter in de K-1. Hij is snel, technisch, hij kan rechtsvoor en linksvoor staan, explosief, en nu heeft hij ook de KO power. SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ironmike.
07-12-2010, 01:29
En daarna zal Saki het opnemen tegen Ali of Spong. Ik hoop Spong, want deze boy is al paar keer KO gegaan en doet nog steeds stoer. Saki gaat hem deze keer zo goed KO slaan dat we hem niet meer terug gaan zien in de K1. Maar sowieso gaat Ali, Spong martelen.

Het is duidelijk dat het woordje "Respect" niet geleerd is aan jou, Spong is 1 van de favoriete vechters van de meeste mensen, en ik zie hem nooit stoer doen, als we het gaan hebben over stoer, dan doet Saki nog meer stoer dan tyrone spong.
En over Daniel ghita, saki zal het niet makkelijk krijgen tegen hem, dus om te zeggen dat ie hem zal gaan verkrachten, dat heeft Ghita bij zijn maatje Errol gedaan die een kop groter is dan Saki, dus zal geen makkelijke pot worden voor hem.

Wat ik hierbij wil zeggen is, heb respect voor alle vechters die keihard trainen om te gaan vechten in de ring, zowel voor Saki als voor Spong, en al gaan ze neer, ze leren daar van, trainen nog harder en komen dan beter terug.

Great Gambler
07-12-2010, 11:58
Tyrone zegt in zijn trailer filmpje dat hij de beste kickbokser en de knapste vechter is. Dat zeg je toch niet als je 2a 3 x zwaar KO bent gegaan in een jaar. Dan ben je toch een kneus.. alleen al die tatoe's maken hem al lelijk. Wat ik hiermee wil zeggen is dat hij net komt kijken. Hij is altijd omhoog gepimpt door zijn omgeving. Ik vond hem 3 jaar geleden goed. Maar nu vind ik hem een matige vechter. En iedereen zal straks zien op 11 decemeber dat het een simpele vechter is. Totaal geen combinatie vechter, enkele stoot en dan een trap.

Errol stong niet scherp tegen Ghita. Als jij je sport niet serieus kan nemen en kan denken met 3 weken trainen kan ik wel winnen. Dan hoor je gewoon niet thuis bij de echte grote mannen. Errol traint niet, ook met sparre krijg hij van Saki dikke koek. Dat komt omdat hij niet serieus is met zijn werk. Ik kan me niet voorstellen dat je zo hard KO gaat als je keihard hebt getraind. Dat gebeurd gewoon niet.

GnP
07-12-2010, 12:19
Ladies And Gentlemen :

we hebben een kenner onder ons !

Grote Gokker is zijn naam, zijn wil en kennis is voortaan wet,

Osu

Jetli
07-12-2010, 13:34
Heel mooi klokje heeft die om 25k kost die meen ik :D

Great Gambler
07-12-2010, 14:14
Heel goed GnP! Ik ben zeker een kenner en zit al bijna 20 jaar in deze sport. Ik weet waar ik over praat.

GnP
07-12-2010, 15:06
Heel goed GnP! Ik ben zeker een kenner en zit al bijna 20 jaar in deze sport. Ik weet waar ik over praat.

als je 20 jaar in de sport zit dan hoor je respect te hebben, en mensen met respect praten niet met termen als "hij gaat die roemeen verkrachten"
bij mijn weten is Saki ook geen homo, of heb je het filmpje niet goed bekeken.

Trouwens, verbied jullie heilig boek zaken zoals homoseksualiteit niet?

Ironmike.
07-12-2010, 15:20
als je 20 jaar in de sport zit dan hoor je respect te hebben, en mensen met respect praten niet met termen als "hij gaat die roemeen verkrachten"
bij mijn weten is Saki ook geen homo, of heb je het filmpje niet goed bekeken.

Trouwens, verbied jullie heilig boek zaken zoals homoseksualiteit niet?

Ik ben het eens met jou., maar ga niet praten over ons heiligboek, want ik neem aan dat je het hebt over de Koraan?
ik ben zelf ook een moslim en de Koraan is niet het enige boek wat homoseksualiteit verbied.

Hierbij een aantal verzen uit de bijbel:


in Leviticus 18:22-23: “…En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het…”

Leviticus 20:13: “…Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, -beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen…”

Leviticus 20:13: “…De straf op homoseksuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht…”

Leviticus 20:13: “…Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten…”

dirk5
07-12-2010, 15:37
Ik ben het eens met jou., maar ga niet praten over ons heiligboek, want ik neem aan dat je het hebt over de Koraan?
ik ben zelf ook een moslim en de Koraan is niet het enige boek wat homoseksualiteit verbied.

Hierbij een aantal verzen uit de bijbel:


in Leviticus 18:22-23: “…En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het…”

Leviticus 20:13: “…Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, -beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen…”

Leviticus 20:13: “…De straf op homoseksuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht…”

Leviticus 20:13: “…Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten…”

Ga eens snel weg met deze Bijbel/Koraan onzin!!!! Ik kan ook wel gaan quoten uit suske en wiske, komt op hetzelfde neer..... Fictie :)

GnP
07-12-2010, 15:52
die opmerking was zeker niet discriminerend bedoeld, indien dit zo is overgekomen : mijn excuses

ik wil gewoon in deze topic duidelijk maken dat het voor mij niet uitmaakt wie de partij saki - ghita wint, ik hoop dat het een knalpartij wordt en dat de beste mag winnen
maar opmerkingen zoals "hij gaat die verkrachten" vind ik zeer respectloos, je mag dan nog een aanhanger zijn van een bepaalde vechter, laat de trashtalk (als die er al moet zijn) dan ook maar aan je vechter over

anyway, hopend op een knaller-gala!!!!!!!!!!