PDA

View Full Version : Jake Shields training in Thailand - video



Slome
06-12-2010, 06:45
Jake Shields training in Thailand video

http://www.tigermuaythai.com/

Jake Shields traint zijn stand-up in thailand, hoogstwaarschijnlijk vecht hij tegen de winner van GSP vs. Koscheck.


http://www.youtube.com/watch?v=IK66TO4WXiI&feature=player_embedded

Kemal
06-12-2010, 07:38
thanks, hij heeft nog wel wat sessies nodig wil hij winnen van GSP of Koscheck..

Justinian
06-12-2010, 08:08
Cool. Ik ben hier afgelopen jaar nog geweest voor een korte Mixfight on tour samen met forumbroeder Dannyboy.

tik_tok
06-12-2010, 08:44
thanks, hij heeft nog wel wat sessies nodig wil hij winnen van GSP of Koscheck..

zowiezo.. en toch zie ik hem nooit van gsp winnen..

blackadder
06-12-2010, 09:08
Hij wordt in elk geval niet gehinderd door enige schouder of heup rotatie.

mikeymcd
06-12-2010, 12:08
ook nog een maand @ TMT getraind. Mooie accomodatie!! Shields kan er beter gaan wonen

yuko
06-12-2010, 12:45
Hij wordt in elk geval niet gehinderd door enige schouder of heup rotatie.



haha idd, ziet er heel onwennig uit.

Sadix
06-12-2010, 13:17
hij kan daar idd een maand of 2,3 blijven.

Die trainer is wel een goede, simpele, goede uitleg.

Pride_187
06-12-2010, 14:18
Geweldige grappler.. maar de motoriek van een ouwe stoomlocomotief. Toch goed dat ie eraan werkt.. Amerikaanse manier van kickboksen is boksen, met af en toe een trap. Hier leert ie goed om trappen te blokken en combinaties af te ronden met lowkicks, etc.

blackadder
06-12-2010, 14:20
Geweldige grappler.. maar de motoriek van een ouwe stoomlocomotief. Toch goed dat ie eraan werkt.. Amerikaanse manier van kickboksen is boksen, met af en toe een trap. Hier leert ie goed om trappen te blokken en combinaties af te ronden met lowkicks, etc.
Ik durf te wedden dat je daar niks van terug gaat zien in zijn volgende partij.

Milk
06-12-2010, 14:50
Wel mooi dat ie er aan werkt. Misschien beseft ie zelf ook wel dat ie een ongelooflijk saaie drol is die niet kan finishen.

Koike88
08-12-2010, 03:02
Bij TMT weten ze er wel raad mee. Met die topvechters dan. Zijn trainer (Kru Yod) is 1 van de beteren van Thailand die "westers muay thai" bij brengt. Een soort k1-muay thai combinatie. Nogal lastig uit te leggen, maar denk dat de meesten weten wat ik bedoel.

Verder is TMT vooral gezellig, maar weet niet of ik er nog een keer ga om te trainen. Heb daar wel veel vrienden rondlopen (2x 2 maanden geweest), dus zal ongetwijfeld in 2011 nog een 2 weekjes verblijven. Maar voor echt trainen kan je beter naar regio Bangkok of Isaan gaan. Niet de toeristenkampen.

mikeymcd
08-12-2010, 11:22
Bij TMT weten ze er wel raad mee. Met die topvechters dan. Zijn trainer (Kru Yod) is 1 van de beteren van Thailand die "westers muay thai" bij brengt. Een soort k1-muay thai combinatie. Nogal lastig uit te leggen, maar denk dat de meesten weten wat ik bedoel.

Verder is TMT vooral gezellig, maar weet niet of ik er nog een keer ga om te trainen. Heb daar wel veel vrienden rondlopen (2x 2 maanden geweest), dus zal ongetwijfeld in 2011 nog een 2 weekjes verblijven. Maar voor echt trainen kan je beter naar regio Bangkok of Isaan gaan. Niet de toeristenkampen.

Yod is geen trainer meer @ TMT. Hij is nu trainer bij een gym in dezelfde straat (ik meen Dragon Gym). Gruwelijke vechter idd. Toen ik bij TMT trainde ging ik ook altijd naar Dragon om bij hem mijn privates te doen.

The boy
08-12-2010, 12:58
geen disrespect ofzo
maar wat een pannenkoek
hoe kan je nu ufc contender zijn als je stand up zo belabberd is?

MilfhunterMMA
08-12-2010, 14:49
geen disrespect ofzo
maar wat een pannenkoek
hoe kan je nu ufc contender zijn als je stand up zo belabberd is?

pannekoek? wat een flauwekul. Hij mag dan wel saai vechten, zijn grappling en worstelen is ontzettend goed, één van de beste in deze facetten. Ik denk ook niet dat hij het van GSP wint, maar het is echt wel een goede vechter.

marcelt
08-12-2010, 17:21
Idd. schokkend voor ons als mt-kb kenners om te zien wat een big time UFC vechter ervan terecht brengt.

blackadder
08-12-2010, 17:40
pannekoek? wat een flauwekul. Hij mag dan wel saai vechten, zijn grappling en worstelen is ontzettend goed, één van de beste in deze facetten. Ik denk ook niet dat hij het van GSP wint, maar het is echt wel een goede vechter.
Hij doelde op zijn stand up. Niet op zijn overal boring vecht stijl. En z'n stand up is allerberoerdst. Helemaal als 'topper'. Geen schouder of heup rotatie. Dekking wagenwijd open. Kin netjes omhoog. En de dekking zakt ook netjes een beetje wanneer hij stoot. Of te wel wanneer hij zijn arm uitstrekt. Valt nog mee dat ie z'n standbeen niet ook nog gewoon laat staan wanneer die trapt.

Tsuki
08-12-2010, 17:45
Idd. schokkend voor ons als mt-kb kenners om te zien wat een big time UFC vechter ervan terecht brengt.

misschien hetzelfde als wanneer je een big time mt-kb gigant op de grond ziet spartelen ..........

hij doet gewoon zijn ding en als hij er 5 % van toe kan passen binnen zijn stijl is de trip al geslaagd.

TheCarnage
08-12-2010, 17:56
Krijg hier een beetje hetzelfde gevoel als toen ik die brett rogers op de pads bezig zat haha. Nou was dit niet ZO belabberd, maar goed laat wel zien dat de standaard bij ons een stuk hoger is.

Hanuman
08-12-2010, 19:09
Yod is idd een hele goede trainer, de talrijke MMA pro's zoals Roger Huerta, Micke Swick & Phil Baroni die in TMT langskomen trainen meestal met hem, terwijl er nog enkele tientallen (!) goede thaise trainers rondlopen, waaronder enkele lumpini en ratchadamnoen champs, en zelfs kampioenen in het boksen !

Nu, dat gezegd zijnde, Shields z'n standup ziet er idd niet al te goed uit, maar als hij er 2x per dag traint neem ik aan dat hij wel serieuze vooruitgang zal boeken, zeker als hij ook nog eens veel spart. Het enige dat ik persoonlijk niet zo goed vind aan de Thaise stijl is dat ze echt erin hameren om overmatig met je arm achteruit te zwaaien bij het trappen ... Tegen een goede striker houdt dat toch een groot risico in IMO. Zelf probeer ik dat op te lossen door er wat variatie in te gooien en zoveel mogelijk m'n kin te beschermen met schouder of toch m'n arm voor mij te houden. Wat denken de "mt-kb kenners" hiervan ? :)

Binnenkort ga ik waarschijnlijk terug naar daar.. zat er onlangs 3 maanden, was nu aan het uitkijken voor Brazilie of USA maar Thailand is toch een stuk goedkoper en je kan er regelmatig een partij draaien. Bij Tiger zijn er 2 MMA sessies per dag en nu ook Gi lessen dus het lijkt me toch the place to be voor MMA in Thailand.


Yod is geen trainer meer @ TMT. Hij is nu trainer bij een gym in dezelfde straat (ik meen Dragon Gym). Gruwelijke vechter idd. Toen ik bij TMT trainde ging ik ook altijd naar Dragon om bij hem mijn privates te doen. Vorig jaar had hij enkele weken bij Dragon gewerkt maar hij is gewoon nog steeds bij Tiger Muay Thai volgens mij .. net gecheckt op z'n facebook pagina, en dit filmpje is ook heel recent dus het lijkt me niet correct wat je zegt.

marcelt
08-12-2010, 23:32
http://www.muaythaitrainingcamps.com/kru-yod-can-kick/

maartenjackie
08-12-2010, 23:41
Jake shields is saai, maar hij is zo enorm goed op de grond. En wat een kin. Dit filmpje viel me wel wat tegen. Maar kom op. Als hij een mt of kber ziet grappelen dan zou hij gaan lachen

gimgamgommetje
09-12-2010, 00:09
Hij kan bij TMT inderdaad wel stappen maken. Je kunt er veel trainen , 2 trainingen a 2,5 of 3 uur per keer per dag. ( sweet memories ;) )
Het is wel een toeristisch kamp maar er zijn veel goede vechters en trainers.

Ik kreeg ook steeds een tik met een stukkie bamboe omdat ik me er moeilijk toe kon zetten om die arm helemaal terug te zwaaien bij een trap...
Maar dat zwaaien zie ik hier ook nog wel eens gebeuren.

Koike88
09-12-2010, 22:57
Hij kan bij TMT inderdaad wel stappen maken. Je kunt er veel trainen , 2 trainingen a 2,5 of 3 uur per keer per dag. ( sweet memories ;) )
Het is wel een toeristisch kamp maar er zijn veel goede vechters en trainers.

Ik kreeg ook steeds een tik met een stukkie bamboe omdat ik me er moeilijk toe kon zetten om die arm helemaal terug te zwaaien bij een trap...
Maar dat zwaaien zie ik hier ook nog wel eens gebeuren.

Momenteel zijn er daar weinig goede vechters. Cyrus en Don Madge (Te vergelijken met een goede B-klasse hier) steken met kop en schouders boven de rest uit, als je de trainers niet meerekent. Maar de vrouwen die ze er hebben rondlopen hebben wel meerdere wereldtitels; Chantal Ughi (of ze er nu nog zit weet ik niet), Claire Haigh.


Yod is geen trainer meer @ TMT. Hij is nu trainer bij een gym in dezelfde straat (ik meen Dragon Gym). Gruwelijke vechter idd. Toen ik bij TMT trainde ging ik ook altijd naar Dragon om bij hem mijn privates te doen.
Volgens mij weer wel. In augustus was hij er wel. Al kwam hij maar af en toe, toen ik weg ging kon ik gelukkig nog 1 of 2 sessies met hem meepakken. Niet dat ik er veel aan had met een longontsteking maargoed.

mikeymcd
09-12-2010, 23:02
Oh dat kan best dan was hij precies bij dragon toen ik daar zat. My bad!