PDA

View Full Version : IT’S SHOWTIME-zwaargewichttoernooi niet in 2011



Jones
06-12-2010, 22:58
Ik las dit net op fight.nl

IT’S SHOWTIME-zwaargewichttoernooi niet in 2011
Wij van IT’S SHOWTIME hebben besloten om ons IT’S SHOWTIME-zwaargewichttoernooi, dat wij zouden organiseren op 6 maart (Final Elimination) in de Sporthallen Zuid en 21 mei (finale) in de Amsterdam ArenA, met een jaar uit te stellen. De uitstel heeft te maken met het feit dat wij te laat door hebben gekregen dat wij ook volgend jaar in de Amsterdam ArenA mogen organiseren. De tijdsdruk zou voor ons te hoog zijn om zo’n nieuw en groot product goed in de markt te kunnen brengen.

Op 6 maart organiseren wij nu samen met FIGHTING STARS wel een gigantisch mooi IT’S SHOWTIME-evenement in de Sporthallen Zuid te Amsterdam met schitterende partijen. Twee superpartijen welke wij nu reeds presenteren, zijn Daniel Ghita vs IT’S SHOWTIME-wereldkampioen Hesdy Gerges en Gago Drago vs Artur Kyshenko. In de loop van deze week maken wij de andere partijen bekend. Voorverkoop van dit evenement is reeds gestart. Indien u al een kaartje gekocht heeft voor dit evenement met in gedachten dat dit een Final Elimination zou zijn, dan kunt u binnen 2 weken indien gewenst uw geld terug krijgen.

Het IT’S SHOWTIME-evenement van 21 mei 2011 in de Amsterdam ArenA wordt weer een evenement dat samen met de K-1 wordt georganiseerd. Na twee jaar zijn wij weer verheugd om dit u te kunnen mededelen. De matchmaking zoals wij die in ons hoofd hebben, zal de spectaculairste en misschien wel de allerbeste matchmaking ooit worden. Tevens zal op dit evenement een 8 mans zwaargewichttoernooi worden georganiseerd waarvan de winnaar zich plaatst voor de Final Elimination (laatste 16 in Korea) van de K-1.

Deelnememers aan de IT’S SHOWTIME-prijsvraag voor de leukste naam van dit toernooi hoeven niet te wanhopen, want doordat wij nu alle tijd hebben, wordt deze prijsvraag verlengd tot 1maart 2011. Dus oude inzendingen blijven geldig en nieuwe zijn welkom tot 1 maart 2011 op info@europeanfightingnetwork onder vermelding van “Prijsvraag zwaargewichttoernooi” in de onderwerpregel.

Tevens zijn wij verheugd om u te kunnen mededelen dat wij op 23 juli 2011 in Sochi (Rusland) een van de meest spectaculaire en sterk bezette IT’S SHOWTIME-evenement ooit gaan organiseren. Sochi is de stad waar in 2014 de Olympische Winterspelen worden georganiseerd.

Op dit evenement vechten 8 vechters tot 70 kilogram uit wie er met de eerste prijs naar huis gaat in dit 8 mans toernooi. Buiten de startgelden van iedere vechter, krijgt een vechter deze dag bij een overwinning €10.000 extra, bij 2 overwinningen €25.000 extra en de winnaar krijgt €50.000 extra bovenop zijn startgeld.

Deelnemers aan dit evenement zijn: Giorgio Petrosyan, Andy Souwer, Yoshihiro Sato, Gago Drago, Murat Direkçi, Dzhabar Askerov, Chris Ngimbi en Evgeniy Kurovskoy.

Tevens worden er op dit evenement nog enkele superbouts gevochten waaronder Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni vs Artur Kyshenko en Hesdy Gerges vs Alexey Ignashov.

Aankomende IT’S SHOWTIME-evenementen zijn:
11 December 2010 in Athene (Griekenland)
18 december 2010 in Amsterdam (Nederland)
6 maart 2011 in Amsterdam (Nederland)
26 maart 2011 in Brussel (België)
21 mei 2011 in de Amsterdam ArenA (Nederland)
23 juli 2011 Sochi (Rusland)
Verder zijn wij ver in onderhandelingen om volgend jaar evenementen te organiseren in Duitsland, Engeland, Spanje en Griekenland.

Voor het allerlaatste nieuws: It's Showtime | the official website (http://www.fight.nl) of Niet compatibele browser | Facebook (http://www.facebook.com/itsshowtimenl)

Mistaah_Lopez
06-12-2010, 23:07
hmmmm minder

maaaaaaarrrr....toch wel optijd laten weten

Ush!

Nicky

mario the count
06-12-2010, 23:21
jammer, maar kijk die line ups voor de andere gala,s , niet normaal zo goed. En dat -70 toernooi wordt ook smullen. Respect voor its showtime. Had wel liever buakaw in plaats van direckie ofzo gezien maar direckie staat nu eenmaal bij it showtime onder contract. Goed bezig showtime.

Anderson
06-12-2010, 23:23
Ik zag ook op it's showtime site dat volgend jaar gepland staat Kyshenko - Aussi.

mario the count
06-12-2010, 23:25
idd dat staat ook in de post hierboven, vette partij.

Anderson
06-12-2010, 23:58
Ik vind het het 70 kg tournooi niet echt spannen we weten toch wel dat Petrosyan wint. Het enigste spannende eraan is tegen wie die staat in de finale.

Volgend jaar is er ook Thai Fight toernooi -70kg met onder andere Saiyok, Pramuk en 6 andere vechters uit andere landen. Denk dat dit toernooi toch wat spannender wordt dan die van It's Showtime.

mario the count
07-12-2010, 01:27
Ik vind het het 70 kg tournooi niet echt spannen we weten toch wel dat Petrosyan wint. Het enigste spannende eraan is tegen wie die staat in de finale.

Volgend jaar is er ook Thai Fight toernooi -70kg met onder andere Saiyok, Pramuk en 6 andere vechters uit andere landen. Denk dat dit toernooi toch wat spannender wordt dan die van It's Showtime.
Andy maakt wel kans tegen petrosyan, andy vocht in milaan heel goed en vond hem niet veel onder doen voor petrosyan. Een toernooi waar buakaw en saiyok inzitten lijk me idd nog mooier, zeker als er nog een paar toppers in zitten.

Ervani
07-12-2010, 01:32
Stelletje mopper smurfen :-) Tis ook nooit goed
http://www.dieren-wereld-online.nl/s_2633.gif

Ik zeg juist
http://www.dieren-wereld-online.nl/b_2634.gif

BaZZeHH
07-12-2010, 09:48
Its Showtime goes global! Goede ontwikkeling!

Ik denk dat de samenwerking met de K1 voor de arena een goede zet is, omdat ze hiermee ook op de naamsbekendheid van K1 kunnen meeliften en het merk "Its Showtime" nog groter kunnen maken.

MB667
07-12-2010, 09:50
niet meer in italie?

Kemal
07-12-2010, 09:54
ok dan, zo te lezen iig nog genoeg ander spectakel!

Chane
07-12-2010, 10:14
Jammer dat t toernooi nog even op zich laat wachten, maar cool wat er verder aan zit te komen van It's Showtime :)

sterrenkijker
07-12-2010, 10:21
zei ik gister nog, als ze moeten kiezen ga dan voor -70.. echt super dit..
ben benieuwd wie mee gaan doen aan de kwalificatie voor k1.. Bouzidi, Braddock Silva, Londt???...

kentaro
07-12-2010, 12:25
Hopelijk halen ze ook een keertje Nathan Corbett naar Nederland!!
Zou hem weleens live willen zien vechten!

Petrosyan188
07-12-2010, 17:58
maar wordt die MAX toernooi hier in NL gehouden of ergens anders?