PDA

View Full Version : Classic: Gokhan Saki vs Badr Hari



Slome
07-12-2010, 03:43
Classic: Gokhan Saki vs Badr Hari at 2H2H XVII

2004 in rotterdam vondt het 17e Too Hot To Handle gala plaats met als hoofdpartij Gokan "Pimp" Saki tegen Badr "Badboy" Hari... Check hieronder de partij.
http://www.outsider-club.de/logo2h2h-1.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=OOWMoRO94Do


http://www.youtube.com/watch?v=DgHLGUr0Bno&feature=related

Bartju
24-12-2010, 15:55
toen kwamen ze nog beide voor nl uit!
Maar waarom gaf saki nou op? omdat er wat was kapot geslkagen?

bananenplukster
24-12-2010, 16:01
Beide zijn enorm gegroeid ben benieuwd naar hun partij in de toekomst.

Sendur
24-12-2010, 16:05
haha dat kusje aan het einde :P

chechen
24-12-2010, 16:15
als er een parij in de toekomst er is tussen deze 2 heren , dan denk ik toch dat badr op ko gaat winnen . saki is snel maar kan niet tegen agressie en zeker niet van badr dus ik denk dat saki wel hard ko gaat hoor , badr geeft alles vanaf het begin .

wrestler_nl
24-12-2010, 22:43
Beide zijn enorm gegroeid ben benieuwd naar hun partij in de toekomst.

x2

VetteVis
24-12-2010, 23:15
als er een parij in de toekomst er is tussen deze 2 heren , dan denk ik toch dat badr op ko gaat winnen . saki is snel maar kan niet tegen agressie en zeker niet van badr dus ik denk dat saki wel hard ko gaat hoor , badr geeft alles vanaf het begin .

Leg uit ??....

Kemal
24-12-2010, 23:23
Beide zijn enorm gegroeid ben benieuwd naar hun partij in de toekomst.

x3

Marchant
24-12-2010, 23:28
als er een parij in de toekomst er is tussen deze 2 heren , dan denk ik toch dat badr op ko gaat winnen . saki is snel maar kan niet tegen agressie en zeker niet van badr dus ik denk dat saki wel hard ko gaat hoor , badr geeft alles vanaf het begin .

Zoals Vettevis al eens aangeeft....leg is uit??

Illest
24-12-2010, 23:34
ik meen te hebben gelezen dat Saki destijds zijn partijen puur won op talent....hij was niet zo'n trainingsdier.......meer met stappen enzo bezig....kan je nagaan.....

dit is echt een rematch die gewoon MOET komen man....

Naj85
24-12-2010, 23:56
Ik ben het niet met je eens, zoals we Saki de laatste tijd hebben zien vechten, en dan voornamelijk tegen Alistair (met 1 arm en benen) denk ik dat hij het Hari moeilijk kan maken, en mogelijk zelfs winnen. zou een vette partij zijn om te zien
als er een parij in de toekomst er is tussen deze 2 heren , dan denk ik toch dat badr op ko gaat winnen . saki is snel maar kan niet tegen agressie en zeker niet van badr dus ik denk dat saki wel hard ko gaat hoor , badr geeft alles vanaf het begin .

Djani
25-12-2010, 12:51
als er een parij in de toekomst er is tussen deze 2 heren , dan denk ik toch dat badr op ko gaat winnen . saki is snel maar kan niet tegen agressie en zeker niet van badr dus ik denk dat saki wel hard ko gaat hoor , badr geeft alles vanaf het begin .


Dat Badr er volop ingaat vanaf het begin was tegen Hesdy zijn fout. Momenten voordat hij natrapte incasseerde Hesdy alles wat Badr te geven had en gaf hij het retour en we weten nu allemaal hoe Badr daar mentaal mee omging. Ondanks dat Badr de betere vechter is gebruikte hij de verkeerde tactiek en zou hij naar alle waarschijnlijkheid verloren hebben die avond.
En tegen de herboren Saki zal hij ook zeker geen makkelijke partij hebben. Voor mij is die partij 55% voor Badr 45% voor Saki. Terwijl Badr stil staat zijn jongens als Saki, Ghita, Overeem en Gerges allemaal gegroeit.

Irishrover
25-12-2010, 13:41
De partij in 2004 tussen deze twee vechters was hele andere koek, echter zijn ze beide enorm veranderd.
Badr die zich heeft ontwikkeld tot een K.O machine, gebruikt z'n explosiviteit & enorme kracht uitstekend.
Op front van Combo's & snelheid heeft Saki zich sinds kort sterk ontwikkeld.

Als deze heren beide weer tegenover elkaar staan geef ik Badr de meeste kans, omdat lengte & kracht een grote rol spelen in zulke gevechten.
Tegen de kleinere vechters maakt Badr altijd gebruik van zijn linkerjab waar hij meerdere K.O mee heeft geslagen, het is een feit dat het makkkelijker is om tegen een kleiner iemand te vechten, want je kan diegene op afstand houden & je slaat naar beneden, dus meer power & komt harder aan bij de kleinere tegenstander.
Als Badr gedoceerd & geconcentreed vecht & niet meteen voor de K.O wil gaan, word het een lastige parij voor Saki.

Natuurlijk kan Saki gebruik maken van zijn lenigheid & Badr verassen met highkicks, want dat blijft een gevaarlijke wapen.
Verder zou Saki echt in beweging moeten blijven en vooral niet achteruit moeten gaan lopen, vooral bij de touwen is Badr gevaarlijk.

Kijk, Saki is snel & combineert perfect, maar Badr is voor een zwaargewicht ( 108 kilo ) ook snel + heeft hij het voordeel dat hij K.O handen heeft.
Saki kan ook iemand K.O meppen, maar bezit niet zoveel kracht als Badr.

Irishrover
25-12-2010, 13:42
.

Wiseguy
25-12-2010, 14:16
Saki is van ver gekomen maar mist de kracht, lengte en kin om van Badr te winnen. Badr onderschatte Gerges en dacht hem ko te kunnen slaan. Als Badr gewoon rustig het gevecht aangaat maakt ook Gerges geen schijn van kans met zijn pillowhands.

Djani
25-12-2010, 14:39
@Irishrover & Wiseguy. Een Badr die systematisch iemand kapot maakt en niet gelijk all out gaat is idd bijna onverslaanbaar.

respect
25-12-2010, 16:07
Volgens mij is er geen een op dit moment die boven iedereen en alles uitblinkt! ja er was er een... schilt, maar zijn tijd is ook een beetje geweest(word ook wat ouder enzo). om te denken dat badr even saki ko slaat is een beetje lachwekend(onverslaanbaar:/) 55 saki, 45 badr omdat saki meer techniek heeft en honger heeft in de zin van meer wil.
vind ze allebei mooie vechters en ook een fan van ze(alle NL top vechters maar iets meer van saki lol).

Jackskiezo
25-12-2010, 16:31
Wie zegt dat Badr stil heeft gezeten?

respect
25-12-2010, 16:55
Zal hij ook vast niet maar om zo een groot verschil tussen de vechters te zien is grappig. top 5 van nu is niet makkelijk! iedereen kan van elkaar winnen. net zoals ik badr de k1 ooit zie winnen met een goeie dag... zie ik dat saki ook doen. zie eigenlijk niemand meer een serie van 4x k1 kampioen worden eerlijk gezegd(spong moet je ook rekening mee houden die gaat ook nog komen).
mijn mening.

MB667
26-12-2010, 00:47
rematch zou erg vet zijn!!!

Petrosyan188
26-12-2010, 00:57
Zal hij ook vast niet maar om zo een groot verschil tussen de vechters te zien is grappig. top 5 van nu is niet makkelijk! iedereen kan van elkaar winnen. net zoals ik badr de k1 ooit zie winnen met een goeie dag... zie ik dat saki ook doen. zie eigenlijk niemand meer een serie van 4x k1 kampioen worden eerlijk gezegd(spong moet je ook rekening mee houden die gaat ook nog komen).
mijn mening.

ik zie op dit moment hari,schilt,overeem en als die terugkeert bonjasky als absolute top!. saki leuke vechter vooral voor de publiek maar komt naar mijn mening net tekort. Saki heeft ook nog nooit een echte topper verslagen. ghita,spong en kareav komen bij mij op maar niet 1 uit die eerste rijtje van 4 die ik noemde.

Illest
26-12-2010, 01:05
@Irishrover & Wiseguy. Een Badr die systematisch iemand kapot maakt en niet gelijk all out gaat is idd bijna onverslaanbaar.

die strategie begrijp ik al heel lang niet...

dat gemaai om maar zsm voor de ko te gaan heeft hem veel fans opgeleverd, maar nog geen titel....

R.D.N
27-12-2010, 16:26
dit zou een droom partij zijn............maar denk toch dat badr hem pakt.

marcelt
29-12-2010, 14:41
Denk ook dat Badr zou winnen. ik zou echter duimen voor Saki.
Weet iemand waarom Saki opgaf?
Bonjasky komt niet meer terug. Zelf een afscheidspartij is zeer twijfelachtig.

respect
29-12-2010, 18:44
Bij elke wedsstrijd van saki is er gezegd dat hij zou verliezen en toch is het anders gelopen. denk dat jullie te veel met de lengte in jullie hoofd zitten. hij heeft toch bewezen dat hij ook lange jongens kan pakken. dat wil nog niet zeggen dat hij badr pakt zo even... maar schat zijn kanzen hoog in 55% saki.

Irishrover
29-12-2010, 23:31
Bij elke wedsstrijd van saki is er gezegd dat hij zou verliezen en toch is het anders gelopen. denk dat jullie te veel met de lengte in jullie hoofd zitten. hij heeft toch bewezen dat hij ook lange jongens kan pakken. dat wil nog niet zeggen dat hij badr pakt zo even... maar schat zijn kanzen hoog in 55% saki.

Saki heeft voor de WGP een kleine reeks verlies partijen achter zijn naam gezet, heeft een minder periode gehad, komt daarna heel goed terug & heeft een hogere level bereikt.

Met alle respect naar Saki toe, die ik hoog in het vaandel heb zitten omdat het een gladiator is & niemand uit de weg gaat, tevens beschikt hij over een mooie stijl. Ook hij is één van mij favorieten.

Maar..

Badr is niet alleen lang, maar ook heel sterk & explosief. Hij trapt & stoot veel harder als een Ghita b.v.
Zie zijn K.O status & weet dan dat Badr een zeer gevaarlijke tegenstander is voor iedereen.
Badr is niet iemand die 3 rondes puntjes gaat tikken & mee gaat met de tegenstander.

Vanaf ronde 1 loert hij op die K.O & wacht op een fout of een verkeerde move van de tegenstander en slaat dan keihard toe. Ook tegen Saki zal dit in zijn voordeel gaan werken.

Maar..

Dit kan alleen in zijn voordeel werken als hij geconcenteerd blijft & zijn dekking strak houdt & niet meteen gaat zwaaien & druk gaat lopen doen, want als hij dit wel doet zie ik Saki hem neerleggen met b.v een highkick.

Ik geef Badr de meeste kans om deze partij te winnen.